Ja, verbazingwekkend he!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een toeval dat je juist hardlopen noemt, van alle sporten die er bestaan.
Welkom Noek!
Een afgestudeerd academicus beschikt - in het algemeen - over heel andere kwaliteiten dan een afgestudeerde HBO'er en dat wordt hier maar even veronachtzaamd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kan ik net zo goed HBO gaan doen, als de titel toch niet meer uit maakt en ik straks geen voorsprong heb op hen
Moet je even het nu.nl bericht erover lezen Chicoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:57 schreef Chicolate het volgende:
Waarom wil ie dat hbo en uni even hoog aangeschreven staan in het buitenland? Of willen ze een soort systeem van superuni's en normale uni's gaan invoeren? Hbo en uni hebben een totaal andere lesmethode en insteek, en hbo duurt een jaar langer.
Mogen hbo'ers dan ook zonder overgangstraject meedoen aan masters?
HBO duurt even lang als de uni? (4 jaar HBO = bachelor, 4 jaar WO = master?)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:57 schreef Chicolate het volgende:
Waarom wil ie dat hbo en uni even hoog aangeschreven staan in het buitenland? Of willen ze een soort systeem van superuni's en normale uni's gaan invoeren? Hbo en uni hebben een totaal andere lesmethode en insteek, en hbo duurt een jaar langer.
Mogen hbo'ers dan ook zonder overgangstraject meedoen aan masters?
Heb ik gedaan. De antwoorden op mijn vragen staat er niet in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je even het nu.nl bericht erover lezen Chico.
Eh nee? Hbo is 4 jaar, WO is 3 jaar? Ze moeten allebei daarna nog een master doen. Geloof dat we hier een miscommunicatie hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
HBO duurt even lang als de uni? (4 jaar HBO = bachelor, 4 jaar WO = master?)
En ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op je vragen.
Ik vind een HBO-opleiding van 4 jaar een volwaardige opleiding, een WO-opleiding van 3 jaar niet, ook al ben je in beide gevallen een bachelorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. De antwoorden op mijn vragen staat er niet in.
[..]
Eh nee? Hbo is 4 jaar, WO is 3 jaar? Ze moeten allebei daarna nog een master doen. Geloof dat we hier een miscommunicatie hebben.
Beter, ik heb een ruggengraat nodig. Best sad eigenlijk. Ben je zo oud en groot en dan nog niet netjes kunnen eten en de verleidingen van het snoepen kunnen weerstaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:54 schreef Phaidra het volgende:
Hai Noek, welkom! Het is hier erg gezellig, maar we kunnen ook erg kritisch naar eetlijstjes kijken. Succes!
Hbo'ers kunnen toch gewoon meedoen aan WO-masters? Ik wist niet eens dat er speciale hbo-masters bestondenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:02 schreef Viking84 het volgende:
En dan nog: een HBO-master is ook nog steeds niet hetzelfde als een WO-master.
Ja er zijn HBO-masters jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hbo'ers kunnen toch gewoon meedoen aan WO-masters? Ik wist niet eens dat er speciale hbo-masters bestonden.
ja, die zijn er, en HBO-ers kunnen niet zomaar meedoen aan WO-masters, godzijdank. Daar is nog een extra schakeltraject voor nodig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hbo'ers kunnen toch gewoon meedoen aan WO-masters? Ik wist niet eens dat er speciale hbo-masters bestonden.
Op dit moment nog wel ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die zijn er, en HBO-ers kunnen niet zomaar meedoen aan WO-masters, godzijdank. Daar is nog een extra schakeltraject voor nodig.
Dat je dit doorziet is al een stap in de goede richting! Gezond eten als je niet lekker in je vel zit is lastig, maar wel belangrijk. Helaas lukt het mij ook zeldenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Beter, ik heb een ruggengraat nodig. Best sad eigenlijk. Ben je zo oud en groot en dan nog niet netjes kunnen eten en de verleidingen van het snoepen kunnen weerstaan.![]()
Vorige week had ik een dag dat ik bloedje chagrijnig was en ipv dat ik dan netjes ga eten en me dan iig over iets goed ga voelen, werk ik zoveel rommel naar binnen dat ik me nog rotter voel. Dat was wel een verlicht momentje dus ik ga ermee aan de slag. Hatzee!
Ja en aangezien ze hbo en wo blijkbaar gelijk willen schakelen, vroeg ik me af of ze dat schakeltraject dan ook afschaffen. Anders zijn de opleidingen blijkbaar toch niet gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die zijn er, en HBO-ers kunnen niet zomaar meedoen aan WO-masters, godzijdank. Daar is nog een extra schakeltraject voor nodig.
Ja, zal het dan toch troostvoer zijn? Weet jij waar dit vandaan komt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat je dit doorziet is al een stap in de goede richting! Gezond eten als je niet lekker in je vel zit is lastig, maar wel belangrijk. Helaas lukt het mij ook zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |