Ah nee, gewoon omdat 't niet eens mijn idee is. Uiteindelijk kan je gewoon de ticker van mijn vraag googelen en je hebt het ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef JimmyJames het volgende:
Wehehe waarom heb je de naam van het bedrijf weggeedit? Bang dat mensen er met je idee vandoor gaan?
Ik zal het niet verklappen hoorIk zal de cijfers een doornemen.
Dat is wel netjes van je. Ik zal ook eens naar die nieuwsbrief kijken.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef tony_clifton- het volgende:
Maar 't is maar een kleine publicatie met een heel sympathiek persoon aan het roer dus wil niet dat er teveel van op internet belandt door mij.
+16,45% sjongejonge je zou bijna denken dat je het echt kan voorspellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:17 schreef JimmyJames het volgende:
Dit is ook wel een mooie: http://www.google.com/finance?q=NASDAQ:PNRA
Volgens mij zit het echte geld tegenwoordig gewoon in de broodjeszaak- en fastfood-formules.
Laten we er eentje beginnen en zodra het een beetje loopt brengen we het voor 50x de winst naar de beurs
Een betaal zender moet natuurlijk iets 'speciaals' bieden. Hebben dus films eerder dan publieke tv. Dubben hun eigen materiaal etc. Kwalitatieve programma's en films kosten een boel centen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef Sokz het volgende:
Hoe kan je met 2,5 miljoen betalende leden geen winst maken? Je betaald in Nederland zo'n ¤10/maand dus dat zou zo'n 300 miljoen euro aan omzet moeten zijn?
Ik zie ze trouwens alleen op OTC ..
Sky Italia, Sky UK, Sky Deutschland zijn allemaal los staande zaken van Murdochs Newscorp.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is de link met Sky UK/International
Kijk eens over de grens? De AEX loopt bijvoorbeeld qua rendement toch behoorlijk achter op de DAX.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef LXIV het volgende:
Heb ten lange leste KPN gekocht, maar zou zo niet weten wat ik buiten mijn porto nog meer zou willen innemen op dit moment. Ideeen?
Ik koop liever in NL, dan weet ik nét iets meer wat ik koop. Maar zoals al gezegd: ik zie eigenlijk ook niks meer liggen wat ik zo nodig erbij wil hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kijk eens over de grens? De AEX loopt bijvoorbeeld qua rendement toch behoorlijk achter op de DAX.
De AEX/lokaal & AMX hebben natuurlijk ook niet zo heel veel te bieden.
Zijn alle 3 interessante aandelen maar ik voor zie weinig potentie naar boven. Al behoorlijk geprijsd die aandelen.quote:
Persoonlijk vind ik die concurrenten ook sterker, zeker qua positie in opkomende markten.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef JimmyJames het volgende:
Unilever is redelijk achtergebleven dit jaar en is goedkoper dan de peers.
Ik deel die mening welquote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die concurrenten ook sterker, zeker qua positie in opkomende markten.
Zelf zou ik meer moeite hebben om iets als Fugro of Mittal op waarde te schatten. Die consumer staples zijn niet echt cyclisch en juist doordat ze zo divers zijn valt of staat het ook niet met één product.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik deel die mening welSowieso is het lastig om dit soort bedrijven op hun waarde te schatten vanwege de shitload aan producten onder hun naam.
Wat is je mening hier over?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:20 schreef jaco het volgende:
Royce Tostrams biedt nu ook vermogensbeheer diensten aan: http://www.belegger.nl/ni(...)t_in_vermogensbeheer
Je kunt z'n adviezen lezen en zelf opvolgen, maar het is nu dus ook mogelijk om je geld direkt bij hem af te geven.
Z'n uitstraling in de pers is wat mij betreft erg slecht. Ik zou zelf nog geen tweedehands auto van hem kopen. Het verbaast me daarom dat zijn werk wel veel belangstelling trekt en dat investeerders hem kennelijk zelfs geldmiddelen toevertrouwen. Zo zie je maar dat indrukken erg persoonlijk zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat is je mening hier over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |