Hebben wij die dan? Gelukkig geldt CJP t/m 30quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
25, over minder als een half jaar raak ik m'n "jongere" kortingen kwijt(want dan 26)
en ik ben t.b.h. niet zo van de meets...
Ga maar 's naar 'n museum o.i.d.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hebben wij die dan? Gelukkig geldt CJP t/m 30
yeahhhhhhhhhhhhhh, dan blijf ik dus liever thuis.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Boekwinkel bezoeken met veel manga's in stock
Japans restaurant zoeken en op het terras grote flessen japanse ijsthee drinken.
Fixed!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef Rijstkoker het volgende:
Naar een asianparty gaan en ons bezatten aan de whiskeysake
maar sake is niet te zuipen, en whisky welquote:
Doe mij maar 'n breezertjequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar sake is niet te zuipen, en whisky wel
Terrasje pakken is leuk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
yeahhhhhhhhhhhhhh, dan blijf ik dus liever thuis.
of ga wat doen wat wel leuk is
maar niet met ijstheequote:
Asian party'squote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef Rijstkoker het volgende:
Naar een asianparty gaan en ons bezatten aan de whiskey
Niet als wij gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef zquing het volgende:
[..]
Asian party'sAlleen maar chinezen daar
dat drink ik thuis welquote:
Mensen die alleen plezier kunnen hebben met alcohol op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat drink ik thuis wel
en nog gezonde groene ijthee ook
kan zonder ook wel, maar met is leukerquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen die alleen plezier kunnen hebben met alcohol op.
Geen idee nooit geweest eigenlijk en strawberry ik kan ook plezier maken zonder alcohol hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef zquing het volgende:
[..]
Asian party'sAlleen maar chinezen daar
wat wil je nog meer ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:58 schreef outcast_within het volgende:
1keer geweest. Vrouwen zagen er te goed uit (te als in teveel moeite gedaan), kerels waren modieuze ego's.
Entertainment show in de grote zaal was een dildo show met wat naakte vrouwen.
asianparty slash kamasutra beurs?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:58 schreef outcast_within het volgende:
1keer geweest. Vrouwen zagen er te goed uit (te als in teveel moeite gedaan), kerels waren modieuze ego's.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:58 schreef outcast_within het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |