Ojah die was ik vergeten... Telt die mee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef .Cake. het volgende:
25, 75 jaar. Ongeveer. Niet naar een meet geweest, maar wel Repelsteeltju in dezelfde ruimte blijkbaar
We kunnen naar Animators: The Preview? En erna eventueel een café in?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Rijstkoker het volgende:
Lijkt mij wel leuk een meet ooit, als we maar niet in een kring gaan zitten en allemaal cola en sinas gaan drinken.
trieste mensen kijken geen animequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Rijstkoker het volgende:
Lijkt mij wel leuk een meet ooit, als we maar niet in een kring gaan zitten en allemaal cola en sinas gaan drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
nope, weet nooit wat ik me er nou bij voor moet stellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef Bakakame het volgende:
Is iemand hier ooit naar een meet geweest, niet eens per se van dit topic?
Ik 1x, van de PUB SC
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nope, weet nooit wat ik me er nou bij voor moet stellen
Dat!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Rijstkoker het volgende:
in een kring gaan zitten en allemaal cola en sinas gaan drinken.
Klinkt goed, ik woon wel in de buurt van Den Bosch maar cafe enz ben ik altijd voor inquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
We kunnen naar Animators: The Preview? En erna eventueel een café in?
ow wacht, er waren 2 langharige bierdrinkende hippiesquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
En ik maar denken dat dat Asc was...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef zquing het volgende:
[..]
ow wacht, er waren 2 langharige bierdrinkende hippies
lekker stereotyperend weer
Haha, niet nu al superieur gaan doen hè!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Rijstkoker het volgende:
Vraag het outcast, dat is een ervaren meet-er.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele rijstkoker op het aanrecht met een afkeer voor cola, sinas in een kring zitten elkaar aankijken en sjoelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha, niet nu al superieur gaan doen hè!
Maar hij is van de oude garde, toen werd er veel gemeetquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vraag het outcast, dat is een ervaren meet-er.
25, over minder als een half jaar raak ik m'n "jongere" kortingen kwijtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal? Ik ben 21, misschien lijkt een meet me ooit wel leuk.
Boekwinkel bezoeken met veel manga's in stockquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |