abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92487953
quote:
Hallo allemaal.

Ik ben hier nieuw en heb me geregistreerd omdat ik zag dat dit een groot forum is en hier alles kwijt kan. Ik heb een heel groot probleem: ik ben verliefd op een Turks meisje. Ze is een vriendin van mijn zusje. Toen ik haar voor de 1e keer bij ons thuis zag, was ik helemaal verkocht. Ze is heel erg mooi, ze spreekt mij heel erg aan.

Nu is dit al bijna een jaar bezig. Ik wou zo graag in contact met haar komen dat ik haar telefoon nummer uit mijn zusje haar telefoon heb gepakt. Ik begon haar te smsen maar ik vermeldde mijn naam er niet bij, ik vermeldde er een Turkse groet onder (allemaal opgezocht op google), ze reageerde met de vraag wie ik was etc. Toen zei ik dat ik het was, ze heeft toen gesmst dat ze geen contact wilt. Ik snap niet waarom. Ik ben toen doorgegaan met smsen, voor mij is ze namelijk echt perfect. Ze smste steeds dat ik echt op moest houden enzovoort. Ik kwam haar tegen in de stad op Koninginnendag en heb haar toen aangesproken, ze reageerde heel boos, dat ik op moest houden met ''stalken''. Toen ben ik weggegaan, ik voelde mij erg rot, eenmaal thuis ben ik weer gaan smsen. Ik wist dat ik moest stoppen, maar ik KON niet stoppen. Ik vind haar echt geweldig. Ik had me verdiept in de Islam en ik zei dat ik voor haar wel moslim wil worden, en als we gaan trouwen dat onze kinderen dan ook zo opgevoed mogen worden. Ik heb haar de ergste smsjes gestuurd, met liefdesverklaringen enzovoort. Ze kwam niet meer bij ons thuis, om mij te ontwijken. Ze heeft haar nummer veranderd door mij en ook haar hyves heeft ze verwijderd omdat ik haar daar berichten stuurde en ik al haar krabbels checkte. Ik reed altijd langs haar huis, weet hoelaat ze vrij is van school, soms sta ik dan te wachten, om haar te bekijken.

Op een dag werd ik echt gek, ik wist vanuit krabbels dat ze op fitness zit en dat ze daar altijd op dinsdagavond te vinden is. Ik ben daarheen gegaan en heb gewacht tot ze naar buiten ging; ik heb haar aangesproken, heb gezegd dat ik haar echt niet zomaar laat gaan, hoe kan ik zon meid laten gaan? Ik zag dat ze bang was en ze zei dat ze geen interesse heeft. Ze smeekte mij zowat of ik haar met rust kon laten en dat ze bang werd van mij. Ik beloofde haar met rust te laten. Ik pakte vervolgens haar hand en kuste erop (waarom ik dat deed weet ik ook niet). Toen heb ik haar laten gaan.

Ik heb vriendinnen van haar gevraagd of ze mij in contact met haar willen brengen, via hyves en 1 kwam ik tegen in de stad. Zij hebben gezegd dat ik haar met rust moet laten want ze denkt erover na om naar de politie te gaan. Ze heeft nu ook een vriend, een ''mooiboy'', hij is Iraans en naar mijn idee heel agressief tegenover vrouwen.

Het klinkt heel erg stalkerig en ik weet dat ik fout bezig ben, maar ik KAN haar niet vergeten. Ik heb het echt geprobeerd, maar er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan haar denk. Ze is echt perfect, lief, zorgzaam, rustig, slim, grappig, rustig maar wel spontaan, een perfect figuur, kleed zich mooi, echt een vrouw. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen? Wat vinden jullie dat ik moet doen? Volgens mijn moeder en zusje moet ik praten met een psycholoog, dat vind ik te overdreven. Ik wil haar vergeten, maar het kan niet, ik word ECHT gek bij de gedachte dat ik haar niet meer kan spreken. Word ook gek dat ze weer een vriend heeft! Iemand tips om haar te veroveren? Wat waardeert ze wel, want ik ben zeker niet van plan om haar op te geven. Al moet ik mijn hele leven lang achter haar aan. Ik begrijp niet waarom ze me niet wilt als ze me niet kent!

Ps: We zijn allebei 20.
Dikgedrukte

What changed? Nu vind je ineens dat je niet meer fout bezig bent/was?
pi_92487954
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:34 schreef Gedoetje het volgende:

[..]

Die zal heel blij zijn met een nieuw aanrecht
Voor me moeder was sarcastisch bedoeld :P
  One tough cookie dinsdag 8 februari 2011 @ 01:37:30 #53
169210 liesje1979
pi_92487963
Oh wacht, dat heb ik toen gelezen inderdaad.
Als het hetzelfde meisje is, doe dan maar gewoon niets. :*
pi_92487965
Altijd die dingen er weer bij halen :')
  One tough cookie dinsdag 8 februari 2011 @ 01:38:18 #55
169210 liesje1979
pi_92487973
Gaat het om hetzelfde meisje?
pi_92487974
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Altijd die dingen er weer bij halen :')
Vind je het gek? Dit gaat om hetzelfde meisje, dus het is nogal relevant.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 01:39:24 #57
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92487989
In dat geval: laat haar met rust. Bespaar jezelf de vernedering, en het geld want een cadeau gaat waarschijnlijk gelijk de vuilnisbak in.
pi_92487997
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:39 schreef kwiwi het volgende:
In dat geval: laat haar met rust. Bespaar jezelf de vernedering, en het geld want een cadeau gaat waarschijnlijk gelijk de vuilnisbak in.
En vooral: bespaar haar het. Dat meisje moet onderhand wel helemaal gek van je worden, in negatieve zin.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 01:42:14 #59
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92488022
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En vooral: bespaar haar het. Dat meisje moet onderhand wel helemaal gek van je worden, in negatieve zin.
Nou zeg dat wel. Zo iemand kan je letterlijk gek maken..
pi_92488032
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nou zeg dat wel. Zo iemand kan je letterlijk gek maken..
Het erge is dat hij het zelf blijkbaar helemaal niet stalkerig meer vindt.

Ik hoop dat ze toch de politie inschakelt, al kunnen zij waarschijnlijk nog niet al te veel doen.

Straatverbodje misschien?
pi_92488067
Geef haar een enkelband, is ze altijd bij je O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_92488069
Maar wat is nou een persoonlijk leuk klein cadeautje? Ik kan daar echt niet op komen, ik vind een knuffeltje kinderachtig en een roos vind ik weer zo standaard. Snoep/eten vind ik ook zoiets.. ;( Sowieso een kaartje.. maar wat erbij dus :)
pi_92488081
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:46 schreef El_Matador het volgende:
Geef haar een enkelband, is ze altijd bij je O+
Of keten haar aan je eigen handboeien.
pi_92488084
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of keten haar aan je eigen handboeien.
:')
pi_92488098
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar wat is nou een persoonlijk leuk klein cadeautje? Ik kan daar echt niet op komen, ik vind een knuffeltje kinderachtig en een roos vind ik weer zo standaard. Snoep/eten vind ik ook zoiets.. ;( Sowieso een kaartje.. maar wat erbij dus :)
Ze zal met geen enkel cadeau van jou bij zijn.

Wil je weten hoe je haar het gelukkigst zou maken? Door haar met rust te laten.

quote:
Ze smeekte mij zowat of ik haar met rust kon laten en dat ze bang werd van mij.
pi_92488114
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze zal met geen enkel cadeau van jou bij zijn.

Wil je weten hoe je haar het gelukkigst zou maken? Door haar met rust te laten.
Ja joh jij hebt gelijk. Hou nou maar weer op met het verzieken van dit topic en blijf vooral ONtopic
pi_92488127
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:50 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja joh jij hebt gelijk. Hou nou maar weer op met het verzieken van dit topic en blijf vooral ONtopic
Dit is ONtopic, want het gaat over datzelfde meisje die jij al langer dan een jaar lastig valt met je onzin.

En ik ben heul geen duivel.
pi_92488202
En als het toch misschien om dat meisje gaat laat je een bloemetje bezorgen met een kaart met SORRY de porrie
pi_92488220
Als het hetzelfde meisje is maak je haar alleen blij met een omgangsverbod o.i.d..
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 01:58:42 #70
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_92488223
Oh my god jij weer! Ik heb echt te doen met dat meisje hoor. Heb je nu al professionele hulp gezocht? Je moeder vond dat toch ook een goed idee. Moeders hebben altijd gelijk.
Are you fokking to me?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:02:42 #71
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_92488267
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ken haar ong 1 jaartje maar we hebben geen relatie en ook geen contact op dit moment. Ze is 20, is een knuffelding niet weer te kinderachtig?
Uitgaande dat dit niet het meisje is dat je aan het stalken was, want haar moet je sowieso uit je hoofd zetten:

Geen cadeau geven, man. Verder ook niet op Valentijnsdag contacteren. Het is nogal verstikkend voor haar, ze moet dan meteen gaan bepalen of ze jou ook leuk vindt. Ze denkt dan ook: waarom nu ineens? Kan je niet met een andere reden in contact komen met haar? Pas met zoiets komen als ze je al leuk vindt.
pi_92488289
Het is wel datzelfde meisje.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:06:33 #73
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_92488312
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wel datzelfde meisje.
Ik begin me af te vragen of de TS niet gewoon een dikke troll is :P.
pi_92488325
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 02:06 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik begin me af te vragen of de TS niet gewoon een dikke troll is :P.
Voor een dikke troll reageert hij nogal boos per DM.

Als het een troll was zou hij dat wel in het topic doen, is leuker.
  One tough cookie dinsdag 8 februari 2011 @ 02:12:19 #75
169210 liesje1979
pi_92488363
Ik hoop dat het een troll is.
pi_92488516
TS is een stalker :r
Beter laat je haar met rust, ik vind het meisje best wel zielig.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:31:48 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92488544
Voor wélk ander meisje zou hij een ring hebben liggen ook :') .

TS, oetlul. Haal dat bord voor je kop weg. Ik begin haast te hopen dat één van haar familieleden je eens flink aanpakt. Ugh.

Ze wil jou niet. Omdat je heel ziek gedrag vertoont. Wees nou eerlijk, zou jij iets beginnen met een psychopaat? Niemand wil een relatie met een stalker.

Wát je ook zegt, wát je ook doet
Het gaat allemaal nooit eindigen
Zoals het van jou moet.

Zet dat op je fucking kaartje en stuur het aan jezelf.

Wie heeft haar hyves/facebook nog? TS zijn zusje weet ongetwijfeld ook nog niet dat ze haar wachtwoord moet veranderen.
Resistance is futile.
pi_92488771
Wat een creep ben jij, TS. :{ :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 8 februari 2011 @ 05:48:37 #79
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_92489394
Geef haar een plaat van Eduard Khil.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 8 februari 2011 @ 07:53:48 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92489976
Een dode roos en een brief geschreven met jouw bloed waarin jij haar vertelt dat als jij haar niet mag hebben, NIEMAND HAAR MAG HEBBEN!!!!

Dat vinden vrouwen romantisch.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:23:50 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_92490383
uhmmmm daar konden we op wachten natuurlijk...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')