Als het kon, maar nee wel iets kleiners natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef erikkll het volgende:
Prijs maakt niet uit? Een weekje Hawaii?
Ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ben een ramp in cadeaus verzinnen.
Games en boeken doen het bij mij altijd goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja kaartje sowieso natuurlijk, maar een leuk cadeau erbij.. maar wat?? Ze houd erg van mode, kleding enzo dus ook van sieraden maar ik ben daar niet zo goed in en heb nog wel een ring voor haar liggen maar nog iets erbijwat zouden jullie erbij willen hebben dan
Waarom doe je niet die ring met een kaartje dan? Dat is toch voldoende?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja kaartje sowieso natuurlijk, maar een leuk cadeau erbij.. maar wat?? Ze houd erg van mode, kleding enzo dus ook van sieraden maar ik ben daar niet zo goed in en heb nog wel een ring voor haar liggen maar nog iets erbijwat zouden jullie erbij willen hebben dan
Wel even in de realistisch blijven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:24 schreef Studente18 het volgende:
Oh oh, en wat al helemaal leuk is. Sms haar met kom daar en daarheen en dan vervolgens pijlen tekenen enzo en steeds nieuwe smsjes sturen met raadsels, totdat ze eindelijk op de plek van bestemming is, waar jij vervolgens bent met allemaal aangestoken kaarsjes
Een hele grote kaart met een hele kleine ring.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom doe je niet die ring met een kaartje dan? Dat is toch voldoende?
Hahahahahaha zou ik haar een goed boek gevenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Games en boeken doen het bij mij altijd goed.
Maar daar zat je niet op te wachten.
Zo'n hitsig boek van Heleen van Royen schijnt populair te zijn onder de vrouwen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahahahaha zou ik haar een goed boek geven
Haha nee maar volgens mij houdt ze wel van lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n hitsig boek van Heleen van Royen schijnt populair te zijn onder de vrouwen.
Hoe ziet ze eruit, wat voor persoonlijkheid heeft ze?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Gewoon een vrouwHoe kan ik dat nou uitleggen.
Ze ziet er heel goed uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit, wat voor persoonlijkheid heeft ze?
En hoe goed ken je haar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ze ziet er heel goed uitLief, zorgzaam, grappig, slim
Goed maar ik kan niet door blijven gaan met eigenschappen neerzetten.quote:
Wat is dat allemaal. Ziet er wel goed uit miss ga ik een lekkere parfum voor haar kopen ofzo, maar wat is een lekkere vrouwen geur?quote:
Is ze Turks? Dan zou ik gewoon niets doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Goed maar ik kan niet door blijven gaan met eigenschappen neerzetten.
[..]
Wat is dat allemaal. Ziet er wel goed uit miss ga ik een lekkere parfum voor haar kopen ofzo, maar wat is een lekkere vrouwen geur?
Neeh, poging tot sarcasme, poging tot grappig zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is ze Turks? Dan zou ik gewoon niets doen.
Dat is champagne, leek me wel duidelijk, of ben je 12?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Goed maar ik kan niet door blijven gaan met eigenschappen neerzetten.
[..]
Wat is dat allemaal. Ziet er wel goed uit miss ga ik een lekkere parfum voor haar kopen ofzo, maar wat is een lekkere vrouwen geur?
Omgekeerde van 12quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat is champagne, leek me wel duidelijk, of ben je 12?
Ze is mijn vriendin niet, dus ja eigenlijk een soort voor me winnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:57 schreef n0ir het volgende:
Is het je vriendin of moet je haar voor je winnen met je valentijns-cadeau?
Ik wil alleen even melden dat je geen cadeau moet geven aan het Turkse meisje wat je stalk(te). Zal ze niet leuk vinden en niet waarderen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Neeh, poging tot sarcasme, poging tot grappig zijn?
Nee het is niet voor haar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil alleen even melden dat je geen cadeau moet geven aan het Turkse meisje wat je stalk(te). Zal ze niet leuk vinden en niet waarderen.
Ken je haar nog niet zolang? Kaartje en zo'n Valentijnknuffelding, ring nog maar ff mee wachten denk ikquote:
Ik ken haar ong 1 jaartje maar we hebben geen relatie en ook geen contact op dit moment. Ze is 20, is een knuffelding niet weer te kinderachtig?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:12 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
Ken je haar nog niet zolang? Kaartje en zo'n Valentijnknuffelding, ring nog maar ff mee wachten denk ik
en wat is een nonchalante tekst?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:14 schreef Mishu het volgende:
Kaartje is leuk met een zeeeer nonchalante tekst als je haar nog niet goed kent.
Ja sorry, ben nogal kinds, maar m'n vriend was er blij mee, misschien is een kaartje toch beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ken haar ong 1 jaartje maar we hebben geen relatie en ook geen contact op dit moment. Ze is 20, is een knuffelding niet weer te kinderachtig?
Dan zou ik zeker geen sieraden geven, en dan vooral geen ring, dat komt echt veel te serieus over.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ze is mijn vriendin niet, dus ja eigenlijk een soort voor me winnen
Ik wil haar laten zien wat ze precies voor me betekendquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit nogsteeds diezelfde meid die je al tijden stalkt?
Niets geven. Ze moet jou niet, dan vast ook niet je cadeaus.
Die zal heel blij zijn met een nieuw aanrechtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee me moederIk wil haar laten zien wat ze precies voor me betekend
dus een kaartje met iets erbij, maar wat.
Ik denk dat ze dat onderhand wel doorheeft......quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wil haar laten zien wat ze precies voor me betekenddus een kaartje met iets erbij, maar wat.
Hahahahaha heel grappig idee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
Stoepkrijt een valentijnskaart op haar straat.
Dus het is toch voor het meisje dat je stalkt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wil haar laten zien wat ze precies voor me betekenddus een kaartje met iets erbij, maar wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |