Als het kon, maar nee wel iets kleiners natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef erikkll het volgende:
Prijs maakt niet uit? Een weekje Hawaii?
Ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ben een ramp in cadeaus verzinnen.
Games en boeken doen het bij mij altijd goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja kaartje sowieso natuurlijk, maar een leuk cadeau erbij.. maar wat?? Ze houd erg van mode, kleding enzo dus ook van sieraden maar ik ben daar niet zo goed in en heb nog wel een ring voor haar liggen maar nog iets erbijwat zouden jullie erbij willen hebben dan
Waarom doe je niet die ring met een kaartje dan? Dat is toch voldoende?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja kaartje sowieso natuurlijk, maar een leuk cadeau erbij.. maar wat?? Ze houd erg van mode, kleding enzo dus ook van sieraden maar ik ben daar niet zo goed in en heb nog wel een ring voor haar liggen maar nog iets erbijwat zouden jullie erbij willen hebben dan
Wel even in de realistisch blijven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:24 schreef Studente18 het volgende:
Oh oh, en wat al helemaal leuk is. Sms haar met kom daar en daarheen en dan vervolgens pijlen tekenen enzo en steeds nieuwe smsjes sturen met raadsels, totdat ze eindelijk op de plek van bestemming is, waar jij vervolgens bent met allemaal aangestoken kaarsjes
Een hele grote kaart met een hele kleine ring.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom doe je niet die ring met een kaartje dan? Dat is toch voldoende?
Hahahahahaha zou ik haar een goed boek gevenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Games en boeken doen het bij mij altijd goed.
Maar daar zat je niet op te wachten.
Zo'n hitsig boek van Heleen van Royen schijnt populair te zijn onder de vrouwen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahahahaha zou ik haar een goed boek geven
Haha nee maar volgens mij houdt ze wel van lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n hitsig boek van Heleen van Royen schijnt populair te zijn onder de vrouwen.
Hoe ziet ze eruit, wat voor persoonlijkheid heeft ze?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Gewoon een vrouwHoe kan ik dat nou uitleggen.
Ze ziet er heel goed uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit, wat voor persoonlijkheid heeft ze?
En hoe goed ken je haar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ze ziet er heel goed uitLief, zorgzaam, grappig, slim
Goed maar ik kan niet door blijven gaan met eigenschappen neerzetten.quote:
Wat is dat allemaal. Ziet er wel goed uit miss ga ik een lekkere parfum voor haar kopen ofzo, maar wat is een lekkere vrouwen geur?quote:
Is ze Turks? Dan zou ik gewoon niets doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Goed maar ik kan niet door blijven gaan met eigenschappen neerzetten.
[..]
Wat is dat allemaal. Ziet er wel goed uit miss ga ik een lekkere parfum voor haar kopen ofzo, maar wat is een lekkere vrouwen geur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |