Wat doe je? Open nieuw deel knopje nog niet gevonden?quote:
Hij quote hemquote:
Ik snap het ook nog nietquote:
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=opquote:
Hij moet gewoon de quote weghalenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij quote hem
[..]
Ik snap het ook nog niet
Als ik een lilliputter zou zijn dan zou ik m'n lul over de grond meeslepen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
lilliputters uitlachen op de kermis
Nee dan falen de plaatjes nogquote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij moet gewoon de quote weghalen
Dus jij was de gene die me zo uitlachtequote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb 1x keihard moeten lachen om een lilliputter![]()
Ging uit met een paar mensen van vakantie in Kroatië, er liep in die discotheek ook een lilliputter rond en
blijkbaar probeerde hij op een gegeven moment met mij te dansen, wat ik dus totaal niet doorhad, dus die was vrij snel weer weg
Kan gebeuren johquote:
Jij bent geen lilliputterquote:Op maandag 7 februari 2011 23:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dus jij was de gene die me zo uitlachte
Jij was ook in Kroatië ?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dus jij was de gene die me zo uitlachte
Praatjesquote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja afgelopen 3 nachten bij elkaar iets van 10 uur geslapen, dan krijg je dit soort dingen!
Ja, want alle lilliputters doen dat.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
Ach man, die liliputters hebben geen zelfrespect. Beetje geld in je zak nieten en sneeën in je hoofd krijgen voor de amusement van anderen, eigenijk wel triest.
SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of iemand hier blij mee is, maar de mix had ik eigenlijk voor mijzelf gemaakt.
*Edit: 10 tot 11 dus.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quyxz_ op 07-02-2011 23:44:04 ]gr gr
Hou tot de d tot de oe jwz.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga proberen om nog wat te doen voor school
Arriverderci!
Succesquote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Arriverderci!
Doei Freddieyquote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Arriverderci!
Lees het nog eens.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, want alle lilliputters doen dat.
Dan had hij wel ALLE lilliputters gezegd ipv DIE lilliputtersquote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, want alle lilliputters doen dat.
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, aangezien het rooster in 1 keer helemaal vol stond en ik nergens meer kon draaien. Ik sta nu ingepland vanaf 27 februari, om elke zondagavond van 11 tot 12 wat hardstyle te brengen. Dus vanaf die week zal ik weer actief gaan zijn, als de radio nog steeds loopt.![]()
Maar omdat ik nu al een paar weken niet gedraaid heb, zal ik een amateuristisch mixje plaatsen, dat ik vorige maand gemaakt heb. Af en toe hoor je dat ik aan het beat matchen ben, omdat ik geen koptelefoon kan gebruiken bij Virtual DJ.
http://www11.zippyshare.com/v/43471045/file.htmlZiet er leuk uit, 1 probleem, ik draai elke zondag van 11 tot 12SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of iemand hier blij mee is, maar de mix had ik eigenlijk voor mijzelf gemaakt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dat wist ik nog niet man. Hoezo ben ik dat dan?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, aangezien het rooster in 1 keer helemaal vol stond en ik nergens meer kon draaien. Ik sta nu ingepland vanaf 27 februari, om elke zondagavond van 11 tot 12 wat hardstyle te brengen. Dus vanaf die week zal ik weer actief gaan zijn, als de radio nog steeds loopt.![]()
Maar omdat ik nu al een paar weken niet gedraaid heb, zal ik een amateuristisch mixje plaatsen, dat ik vorige maand gemaakt heb. Af en toe hoor je dat ik aan het beat matchen ben, omdat ik geen koptelefoon kan gebruiken bij Virtual DJ.
http://www11.zippyshare.com/v/43471045/file.htmlHoi!!SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of iemand hier blij mee is, maar de mix had ik eigenlijk voor mijzelf gemaakt.
Ben benieuwd
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Kroaten zijn engquote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet man. Hoezo ben ik dat dan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, 1 probleem, ik draai elke zondag van 11 tot 12
Okee, toch nog wat geleerd vandaagquote:
Ja, Symphonic is van 10 tot 11.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hij staat ook van 10 tot 11 op het rooster.
Symphonic had dat uur dacht ik
Okee, zag er redelijk echt DJ'erig uit zeg....ben ik nou echt wereldvreemd als ik hem niet ken, offe......:@quote:
Hahha hij was wel grappig jaquote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee denk eigenlijk dat het niet zo leuk vind als ik die plaatsMaar vond het wel leuke foto
Nee, maar wel kroaten die als je ergens loopt, ineens uit het niets de jongen waarmee je loopt beginnen te trappen terwijl kroaat nr 2 vraagt of je druiven wil..quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Okee, toch nog wat geleerd vandaag
Echt alle kroaten?
Ja maar vanaf 27 feb staat qmeneer er dus op en niet symp.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahha hij was wel grappig ja
[..]
Nee, maar wel kroaten die als je ergens loopt, ineens uit het niets de jongen waarmee je loopt beginnen te trappen terwijl kroaat nr 2 vraagt of je druiven wil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |