Wat doe je? Open nieuw deel knopje nog niet gevonden?quote:
Hij quote hemquote:
Ik snap het ook nog nietquote:
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=opquote:
Hij moet gewoon de quote weghalenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij quote hem
[..]
Ik snap het ook nog niet
Als ik een lilliputter zou zijn dan zou ik m'n lul over de grond meeslepen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
lilliputters uitlachen op de kermis
Nee dan falen de plaatjes nogquote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij moet gewoon de quote weghalen
Dus jij was de gene die me zo uitlachtequote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb 1x keihard moeten lachen om een lilliputter![]()
Ging uit met een paar mensen van vakantie in Kroatië, er liep in die discotheek ook een lilliputter rond en
blijkbaar probeerde hij op een gegeven moment met mij te dansen, wat ik dus totaal niet doorhad, dus die was vrij snel weer weg
Kan gebeuren johquote:
Jij bent geen lilliputterquote:Op maandag 7 februari 2011 23:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dus jij was de gene die me zo uitlachte
Jij was ook in Kroatië ?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dus jij was de gene die me zo uitlachte
Praatjesquote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja afgelopen 3 nachten bij elkaar iets van 10 uur geslapen, dan krijg je dit soort dingen!
Ja, want alle lilliputters doen dat.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
Ach man, die liliputters hebben geen zelfrespect. Beetje geld in je zak nieten en sneeën in je hoofd krijgen voor de amusement van anderen, eigenijk wel triest.
SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of iemand hier blij mee is, maar de mix had ik eigenlijk voor mijzelf gemaakt.
*Edit: 10 tot 11 dus.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quyxz_ op 07-02-2011 23:44:04 ]gr gr
Hou tot de d tot de oe jwz.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga proberen om nog wat te doen voor school
Arriverderci!
Succesquote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Arriverderci!
Doei Freddieyquote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Arriverderci!
Lees het nog eens.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, want alle lilliputters doen dat.
Dan had hij wel ALLE lilliputters gezegd ipv DIE lilliputtersquote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, want alle lilliputters doen dat.
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, aangezien het rooster in 1 keer helemaal vol stond en ik nergens meer kon draaien. Ik sta nu ingepland vanaf 27 februari, om elke zondagavond van 11 tot 12 wat hardstyle te brengen. Dus vanaf die week zal ik weer actief gaan zijn, als de radio nog steeds loopt.![]()
Maar omdat ik nu al een paar weken niet gedraaid heb, zal ik een amateuristisch mixje plaatsen, dat ik vorige maand gemaakt heb. Af en toe hoor je dat ik aan het beat matchen ben, omdat ik geen koptelefoon kan gebruiken bij Virtual DJ.
http://www11.zippyshare.com/v/43471045/file.htmlZiet er leuk uit, 1 probleem, ik draai elke zondag van 11 tot 12SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of iemand hier blij mee is, maar de mix had ik eigenlijk voor mijzelf gemaakt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dat wist ik nog niet man. Hoezo ben ik dat dan?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, aangezien het rooster in 1 keer helemaal vol stond en ik nergens meer kon draaien. Ik sta nu ingepland vanaf 27 februari, om elke zondagavond van 11 tot 12 wat hardstyle te brengen. Dus vanaf die week zal ik weer actief gaan zijn, als de radio nog steeds loopt.![]()
Maar omdat ik nu al een paar weken niet gedraaid heb, zal ik een amateuristisch mixje plaatsen, dat ik vorige maand gemaakt heb. Af en toe hoor je dat ik aan het beat matchen ben, omdat ik geen koptelefoon kan gebruiken bij Virtual DJ.
http://www11.zippyshare.com/v/43471045/file.htmlHoi!!SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of iemand hier blij mee is, maar de mix had ik eigenlijk voor mijzelf gemaakt.
Ben benieuwd
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Kroaten zijn engquote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet man. Hoezo ben ik dat dan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, 1 probleem, ik draai elke zondag van 11 tot 12
Okee, toch nog wat geleerd vandaagquote:
Ja, Symphonic is van 10 tot 11.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hij staat ook van 10 tot 11 op het rooster.
Symphonic had dat uur dacht ik
Okee, zag er redelijk echt DJ'erig uit zeg....ben ik nou echt wereldvreemd als ik hem niet ken, offe......:@quote:
Hahha hij was wel grappig jaquote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee denk eigenlijk dat het niet zo leuk vind als ik die plaatsMaar vond het wel leuke foto
Nee, maar wel kroaten die als je ergens loopt, ineens uit het niets de jongen waarmee je loopt beginnen te trappen terwijl kroaat nr 2 vraagt of je druiven wil..quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Okee, toch nog wat geleerd vandaag
Echt alle kroaten?
Ja maar vanaf 27 feb staat qmeneer er dus op en niet symp.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahha hij was wel grappig ja
[..]
Nee, maar wel kroaten die als je ergens loopt, ineens uit het niets de jongen waarmee je loopt beginnen te trappen terwijl kroaat nr 2 vraagt of je druiven wil..
Ik heb net koelkast en darcli op de webcam gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee denk eigenlijk dat het niet zo leuk vind als ik die plaatsMaar vond het wel leuke foto
Ja ik zag het.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar vanaf 27 feb staat qmeneer er dus op en niet symp.
Moet ik nog over in conclaaf met koelkast maar die heb ik vandaag eigenlijk niet gesproken
Watquote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar wel kroaten die als je ergens loopt, ineens uit het niets de jongen waarmee je loopt beginnen te trappen terwijl kroaat nr 2 vraagt of je druiven wil..
xms.nl?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net koelkast en darcli op de webcam gezien
Neequote:
Oja, ik zei het verkeerd. 10 tot 11 dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hij staat ook van 10 tot 11 op het rooster.
Symphonic had dat uur dacht ik
De enige passende reactie hierop is:quote:Op maandag 7 februari 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat ja, echt totaal uit het niets
Hij vroeg of je daar ZAT.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik doe een basisjaar kunstacademie en ik leer natuurkunde bij
Dan lijk je alleen op iemand die daar zat.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij had het heel drukquote:Op maandag 7 februari 2011 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ik zag het.
Ik ook niet.. Was tie er vandaag wel?
Ik was er namelijk ook best wel een tijdje..
Natuurkundequote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee![]()
Ja.quote:
Druivenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar wel kroaten die als je ergens loopt, ineens uit het niets de jongen
waarmee je loopt beginnen te trappen terwijl kroaat nr 2 vraagt of je druiven wil..
Ohquote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan lijk je alleen op iemand die daar zat.
Natuurkunde is kut jaquote:
Natuurkunde of dat ik dat meisje niet ben?quote:
Inderdaad ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef mash_ het volgende:
Oh en mensen die voor de trein springen zijn egoistisch
Ik wil jou gat opvullen, problemen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen.
Kijken jullie even op het rooster en pm mij als je een gat wil opvullen
Idd machinist een trauma bezorgen omdat je zelf dood wil.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef mash_ het volgende:
jou gatquote:Op maandag 7 februari 2011 23:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik wil jou gat opvullen, problemen?
Ja, als je het zo bekijkt inderdaad.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef mash_ het volgende:
ja, ik snapte hemquote:Op maandag 7 februari 2011 23:48 schreef mash_ het volgende:
uitleg voor rock:
Als je zelfmoord wilt plegen doe dat dan lekker ergens waar niemand er last van heeft! Machinist trauma, mensen die het zien ook. En super veel vertraging.
Als ik zelfmoord zou plegen zou ik het leven spetterend verlaten, en er wel even wat speciaals van maken hoor, zodat ik minstens 100 jaar herinnerd word.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:48 schreef mash_ het volgende:
uitleg voor rock:
Als je zelfmoord wilt plegen doe dat dan lekker ergens waar niemand er last van hebt! Machinist trauma, mensen die het zien ook. En super veel vertraging.
Schijnt de NS ook 1 miljoen per keer te kosten..quote:Op maandag 7 februari 2011 23:48 schreef mash_ het volgende:
uitleg voor rock:
Als je zelfmoord wilt plegen doe dat dan lekker ergens waar niemand er last van heeft! Machinist trauma, mensen die het zien ook. En super veel vertraging.
Alle2 niet. Maar ik bedoelde dat het niet erg is dat je op haar lijkt.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Natuurkunde of dat ik dat meisje niet ben?
[..]
Inderdaad ja.
Nee, suïcidaal zijn is niet echt een rationele gedachte nee. En biologisch gezien ook niet zo slim...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Schijnt de NS ook 1 miljoen per keer te kosten..
Maar als je suïcidaal bent, denk je ook niet meer logisch na.
NS heeft geld zatquote:Op maandag 7 februari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Schijnt de NS ook 1 miljoen per keer te kosten..
Maar als je suïcidaal bent, denk je ook niet meer logisch na.
Wou ze niet gewoon aandacht? waarom zou ze anders 5 treinen wachten?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
NS heeft geld zat
nee, dat denk ik ook, maar er zit iemand bij ons op school, die wou 2 weken geleden zelfmoord plegen, heeft 5 treinen gewacht en is daarna gered door haar mentor.
Ze had dr vriendinnetje gesms't.
5 treinen wachten duurt meestal ook wel lang bij de ns.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
NS heeft geld zat
nee, dat denk ik ook, maar er zit iemand bij ons op school, die wou 2 weken geleden zelfmoord plegen, heeft 5 treinen gewacht en is daarna gered door haar mentor.
Dan wilde ze het niet, gewoon kreet om aandachtquote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
NS heeft geld zat
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
5 treinen wachten duurt meestal ook wel lang bij de ns.
Haha okequote:Op maandag 7 februari 2011 23:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Alle2 niet. Maar ik bedoelde dat het niet erg is dat je op haar lijkt.
Dat was bij haar dan meer een schreeuw om aandacht denk ik..quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
NS heeft geld zat
Of ze durfde het niet op die manier, kan ook toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wilde ze het niet, gewoon kreet om aandacht
Deels wel, deels niet, denk ik. Misschien wilde ze het wel, maar twijfelde ze omdat er nog een sprankje hoop is of was ze bang, of wilde ze anderen geen verdriet aandoen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoiquote:
Ja, dat wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft er zoiezo 2 uur moeten zitten..quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
5 treinen wachten duurt meestal ook wel lang bij de ns.
Misschien dacht ze wel gewoon: "als er niemand komt, dan doe ik het". En wou ze nog even kijken of er nog om haar gegeven werd.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft er zoiezo 2 uur moeten zitten..
Dat kan ook,quote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Misschien dacht ze wel gewoon: "als er niemand komt, dan doe ik het". En wou ze nog even kijken of er nog om haar gegeven werd.
Je bent dan ook echt een goede vriendin als je dat voor jezelf houdtquote:Op maandag 7 februari 2011 23:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat kan ook,
maar ze had dr vriendin gesms't van:
Ja, je mag dit tegen niemand zeggen, maar ik sta hier bij het spoor en ik ga straks voor een trein springen, maar tegen niemand zeggen!!
Nou inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 23:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je bent dan ook echt een goede vriendin als je dat voor jezelf houdt
Waar was hij mod dan ?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef Crimyclown het volgende:
ToT was ook een goede Mod. Denk niet dat ie in ONZ zou mistaan.
Ik ben er stiekem nogquote:Op maandag 7 februari 2011 23:55 schreef Zokunen het volgende:
Yo menschen! Ik ben klaar om paulus te vervangen, ik ga praten maar niet te veel
Requests graag via DM, om het overzicht te houden
Ik begin met 2 nummers en een al aangenomen request (al slaapt huppel al).
Daarna staat het open!
Ja, dat denk ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 23:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dus daarom, waarschijnlijk was het gewoon een schreeuw om aandacht
Moet ik em dan ff eerder doen?quote:
Hihi jaquote:
Okequote:
Succes en slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef JApieman het volgende:
Ik ga nog even leren en dan naar bed, doei
Daaaaaagquote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef JApieman het volgende:
Is leuker met beeld erbijquote:
Stoer!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef JApieman het volgende:
Wou naar 2 jaar deze UI een nieuwe proberen maar die was me net iets te ADHD.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke![]()
Vind deze UI trouwens wel leuker dan die ander
Van wie?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke![]()
Vind deze UI trouwens wel leuker dan die ander
Haha wel iets jaquote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wou naar 2 jaar deze UI een nieuwe proberen maar die was me net iets te ADHD.
Haha jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |