SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
spannend ja! maar wordt vast heel leuk. veel plezier en voor nu welterustenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef DarkElf het volgende:
Ja slaap lekker. Ik duik er ook in.
(morgen proefdraaien bij potentieel vrijwilligerswerk. Spannend!)
Kan je toch zelf makkelijk veranderen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
HoiWarme douche
Gotta Love It
![]()
[sub]maar ik moet nog wel een hartig woordje gaan spreken met de meneer van de geijserDie heeft volgens mij de hoeveelheid te leveren warm water verminderd om de uitstoot van gassen te verminderen of zo. Er komt nl. nog steeds een lulstraaltje uit die douche
13 uur en gewoon een spijkerbroek en trui!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, spannend DE! Hoe laat ga je? En wat trek je aan?
Welke aflevering intussen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
shit.. moet naar bed van mezelf maar The Killing is zo spannend
Jaa!! Veel plezier en succes alvastquote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef DarkElf het volgende:
Ja slaap lekker. Ik duik er ook in.
(morgen proefdraaien bij potentieel vrijwilligerswerk. Spannend!)
lekker uitslapenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
13 uur en gewoon een spijkerbroek en trui!
Ja, als ik zou weten waarquote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je toch zelf makkelijk veranderen?
Ja. Op de school waar moeders werkt zitten ook ADHD'ers en merkt dat voeding erg belangrijk is. Wat eigenlijk common sense is maar er wordt nu weinig meer over nagedacht. Nu de wetenschap het bevestigt is allen maar prettig.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is een user/moeder hier op fok die haar zoon ook al maanden op dieet heeft en dat gaat heel goed met hem
goed ideequote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Nah und Sarabi? 't Was een opwindende dag, ga lekker floor plans tekenen ofzo, dan word je vanzelf moe!
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
iets te weinig wegen postHmm vervelend is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stress kan goed de oorzaak zijn inderdaad, dus goed proberen op jezelf te letten en te relaxen
Dankjewel Bluezz!
lijkt net of je een screenshot van een filmpje hebt gemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Oma B. met Babi J. :
[ link | afbeelding ]
Awwwquote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Oma B. met Babi J. :
[ link | afbeelding ]
Heel leuk en ook relaxed. Het voelt heel eigen, zowel babi als die pappie... de babi lijkt erg sterk op die pappie als ie z'n speentje in zijn mondje heeftquote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe was het met die babi en die pappie??
het is een filmpje.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt net of je een screenshot van een filmpje hebt gemaakt
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel leuk en ook relaxed. Het voelt heel eigen, zowel babi als die pappie... de babi lijkt erg sterk op die pappie als ie z'n speentje in zijn mondje heeftZelfde blik, geluidjes en fronsachtig iets bij z'n wenkbrauwen. En exact dezelfde landkaart op zijn rug zag ik
nee joh dat zeiden 2 menschen dat ik boller werd maar dat was niet zoquote:Op maandag 7 februari 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
FFT is nu weer onder dr minimum gewicht maar vorige week werd ze nog steeds dikkerik snap dr geen bal meer van
Jij hebt lol gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Oma B. met Babi J. :
Klik op het plaatje voor een filmpje!
[ link | afbeelding ]
Johquote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh dat zeiden 2 menschen dat ik boller werd maar dat was niet zo
die ene ex? die van de foto;'s?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat lief jongens
En neeeee ex stuurt een mailtje
maalerdemaal
Jahahaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Oma B. met Babi J. :
Klik op het plaatje voor een filmpje!
[ link | afbeelding ]
Die met die grote neus jaquote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die ene ex? die van de foto;'s?
haha ben ik deze post aan het lezen, springt er ineens een zin bijquote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel leuk en ook relaxed. Het voelt heel eigen, zowel babi als die pappie... de babi lijkt erg sterk op die pappie als ie z'n speentje in zijn mondje heeftZelfde blik, geluidjes en fronsachtig iets bij z'n wenkbrauwen. En exact dezelfde landkaart op zijn rug zag ik
En hij speelt al best goed zelf vind ik, nog niet zo heel lang, maar hij is nog maar een jaartje.
Eten drinken poepen en piesen ging ook goed
gewoon normaal? of iets aparts erin?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat lief jongens
En neeeee ex stuurt een mailtje
maalerdemaal
Zou het nu moeten doen, dat filmpje.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik klik krijg ik helaas alleen een plaatje
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou het nu moeten doen, dat filmpje.
Haar galblaas is weggehaald. Vrij standaard operatie, maar toch.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon normaal? of iets aparts erin?
z.g. ooievaarsbeet, geboortevlek(je) op schouder en rug.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
wat grappig!!
En wat bedoel je met landkaart?
wel leuk dat je nog contact houdt met je ex(en)quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar galblaas is weggehaald. Vrij standaard operatie, maar toch.
Mrrh. *mompelt iets onverstaanbaars*quote:Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel leuk dat je nog contact houdt met je ex(en)
jaa! ach wat lacht hij lief! een poepie!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou het nu moeten doen, dat filmpje.
Ik heb twee moedervlekjes in mijn gezicht en mijn vader heeft ze ook op precies dezelfde plekquote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Zowel de vorm als de plaats is hetzelfde
zij met jou zeker onverwachts want jij zou niks van je laten horen hoor ik je mompelen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mrrh. *mompelt iets onverstaanbaars*
Mijn zus en ik hebben dezelfde plekjes op onze buik.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb twee moedervlekjes in mijn gezicht en mijn vader heeft ze ook op precies dezelfde plek
Ik heb een moedervlek op mijn rechterbil, geen idee of mijn ouders dat ook hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
Ik heb twee moedervlekjes in mijn gezicht en mijn vader heeft ze ook op precies dezelfde plek
Hij was echt gewoon happy ondanks dat ie een beetje ziekjes was.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef LieLie het volgende:
Wat een lief filmpje!![]()
En hoe die aan het einde ook in de camera kijkt
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, muhahaDat gevoel blijft t/m aflevering 19
Ow wat grappig en zo erfelijk he?!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef LieLie het volgende:
Mijn zus en ik hebben dezelfde plekjes op onze buik.
Alleen wel in spiegelbeeld.
Maar zij lag in een stuit
Volgens mij heb ik wat ontwikkelingen met Steer gemist?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Maar is het meer dan gewoon een 'horen hoe het met je gaat'-mail, Steer?
Ik ben nog steeds team L
Kweet nie of een moedervlek hetzelfde is als een ooievaarsbeetquote:Op maandag 7 februari 2011 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een moedervlek op mijn rechterbil, geen idee of mijn ouders dat ook hebben
Ik zit sowieso onder de moedervlekken
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow wat grappig en zo erfelijk he?!
Oh en ik vond jou zo leuk op die foto staan bij Isa. Mag ik nog een keer een linkje?
Hij heeft met L gezoendquote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij heb ik wat ontwikkelingen met Steer gemist?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
Ja, zoiets. Denk ook deels op wat ze van me kan lezen op Facebook en even melden dat ze aan me dacht. Moest de laatste tijd ook vaak aan haar denken juist vanwege hele gedoe met L. Dus ja, misschien toeval, misschien toch die telepatische band.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Maar is het meer dan gewoon een 'horen hoe het met je gaat'-mail, Steer?
Ik ben nog steeds team L
Hrmpf.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zij met jou zeker onverwachts want jij zou niks van je laten horen hoor ik je mompelen?
Ja rooiig, het vervaagt wat met de jaren en heeft vorm van een landkaart, daarom noemt F. het altijd zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
Hij heeft met L gezoend
Bluezz, ooievaarsbeet is toch rooiig?
Tnx ! kan ik het ff rustig bekijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef LieLie het volgende:
Bluezz, http://series.peterdehoog.nl/cul2011/
Ik ga het gewoon nog een keer kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef LieLie het volgende:
Ow oke dat wist ik nogquote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij heeft met L gezoend
Bluezz, ooievaarsbeet is toch rooiig?
gewoon toeval heurquote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Denk ook deels op wat ze van me kan lezen op Facebook en even melden dat ze aan me dacht. Moest de laatste tijd ook vaak aan haar denken juist vanwege hele gedoe met L. Dus ja, misschien toeval, misschien toch die telepatische band.
[..]
Hrmpf.
Ik ken echt teveel mensen nietquote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef LieLie het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja rooiig, het vervaagt wat met de jaren en heeft vorm van een landkaart, daarom noemt F. het altijd zo.
Ook AnneX? Daar ben ik dan nog wel benieuwd naar!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken nu iedereen
Gezellig huis ook Isa
Ja coach.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus vergeten en je pijlen richten op L
Anne had ik op foto's van Turkije gezien en nog een keertje in de pm van golfer/mail via dudequote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ook AnneX? Daar ben ik dan nog wel benieuwd naar!
MrX doet me aan iemand denken, maar ik weet niet wie
Ik ook.quote:
Trustenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.. blijf maar trek houden dus dan maar gewoon gaan slapen ipv eten![]()
![]()
trusten vast allemaal!
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TrustenHoop dat het ook goed gaat met TAV
Deel 1 bekeken. Indrukwekkende docu.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even een stukje docu/film bekijken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Niet meer open is vervelender
Hopen dat hij het kan fixen
Och, arme!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:03 schreef Duderella het volgende:
Ik mag niks eten van het ziekenhuis en geen koffie drinken van de tandarts.![]()
Maar ik schijn straks een ontbijtje te krijgen van de zuster.
Pies wegbrengen, ajoo!
Geen idee. Maar dat zien we dan welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:30 schreef Anthraxx het volgende:
En dan sta je met je bureau in de pantry. Hoe ga je dan verder?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. De eerste verkoop van de Bloes-concertfoto's is binnen hoorIk ga rijk worden
Heb je even tijd voor een goede bak koffiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:33 schreef Vork het volgende:
Ik vroeg op m'n werk, komen ze de boel pas tegen het eind van de ochtend afleveren in plaats van 's ochtends vroeg. Daar zit dan, want tot die tijd kan ik praktisch niets doen.
Ik begin zo aan nummer 4.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je even tijd voor een goede bak koffie.
Kan me er iets bij voorstellen, wij gingen in juli overquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:39 schreef Sarabi het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in de zomer ga verhuizen, heb het nu al bloedheet
Ben trouwens wel begonnen met de makkelijkste dingen in te pakken (cd's, dvd's)
Je bent volledig zen zeker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef LieLie het volgende:
Ik erger me niet hoor, aan mensen die elke twintig seconden hoesten in de bus, of oudjes die een kwartier doen over het kopen van een kaartje, echt niet, geeft niks, kan ik hebben
Ja ojee ja. Gelukkig stuitte ik vandaag alweer op een interessante vacature. Tijd om wat briefjes de deur uit te knallen deze week.quote:
Wij gefaseerd van mei tot juli, maar wel met zes trappenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:42 schreef LieLie het volgende:
Kan me er iets bij voorstellen, wij gingen in juli over
Oh, dat is fijn, hopelijk komt er dan iets uit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja ojee ja. Gelukkig stuitte ik vandaag alweer op een interessante vacature. Tijd om wat briefjes de deur uit te knallen deze week.
Oef, jij wintquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij gefaseerd van mei tot juli, maar wel met zes trappen
Beterquote:
En wat voor trappenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef freecell het volgende:
WIj zijn trouwens, ooit, lang geleden, in Maart op huwelijksreis geweest en toen was het in Parijs ook 20 graden
Nee hoor, ik had toen problemen met m'n knie dus heb amper gesjouwdquote:
Goed getimedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had toen problemen met m'n knie dus heb amper gesjouwd
FFT, Burkina FasoCanarische eilanden?
Die trappen niet inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
Zes trappen op met een zere knie is anders ook geen pretje hoor
Goed idee sun. Waarom half-half?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
verhuizers ftwben nog altijd zo blij dat wij alles door de verhuizers hebben laten doen
zeker aangezien ik geveld werd door griep en dus met koorts dozen uit heb staan pakken
![]()
![]()
mogge trouwens!!
heb net half-half besloten een diëtist in de arm te gaan nemen, of iig mijn huisarts te vragen hoe en wat
omdat ik dus eerst even met de huisarts wil overleggen en precies wil weten wat mijn medicijnen nu doen op gewicht-gebied..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goed idee sun. Waarom half-half?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef DarkElf het volgende:
wat een zalig weer trouwensIk voel me helemaal lenterig!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
omdat ik dus eerst even met de huisarts wil overleggen en precies wil weten wat mijn medicijnen nu doen op gewicht-gebied..Goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee, even naar de HA!
En leuk, een mussenflat, lijkt me gezellig.
Ik heb lekker de deur open, maar ik voel me niet lenterig. Eerder Sterig, ik moet een mail sturen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
[..]
omdat ik dus eerst even met de huisarts wil overleggen en precies wil weten wat mijn medicijnen nu doen op gewicht-gebied..Kan me voorstellen dat je dan zo langzamerhand een beetje gek wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de weekenden eet je ook gewoon netjes?
Daar kan het soms nog misgaan. Doordeweeks wel netjes lijnen, maar alle winst in het weekend er weer bij eten.
O en medicijnen of niet: ik zou toch naar die dietiste gaan. Die heeft toch ook verstand van medicijngebruik, denk ik? En dan hoor je gewoon ook eens van een echte deskundige wat je het beste kan doen. Gewoon gaan hoor, ze zijn er voor.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
canarische eilanden is rond de 20 graden en zou graag in het zonnetje bij het zwembad/op het strand willen liggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had toen problemen met m'n knie dus heb amper gesjouwd
FFT, Burkina FasoCanarische eilanden?
Nou in de weekenden zit ik iets hoger qua inname, maar zoals ik al zei blijf ik dan nog op/onder handhaaf-niveau. De trend is dat ik op 1650 kcal gemiddeld zit over de gehele afgelopen periode gemeten. Terwijl mijn verbruik op 2500 zit... ra ra..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dan zo langzamerhand een beetje gek wordt.
In de weekenden eet je ook gewoon netjes?
Daar kan het soms nog misgaan. Doordeweeks wel netjes lijnen, maar alle winst in het weekend er weer bij eten.
O en medicijnen of niet: ik zou toch naar die dietiste gaan. Die heeft toch ook verstand van medicijngebruik, denk ik? En dan hoor je gewoon ook eens van een echte deskundige wat je het beste kan doen. Gewoon gaan hoor, ze zijn er voor.
[..]
omdat ik dus eerst even met de huisarts wil overleggen en precies wil weten wat mijn medicijnen nu doen op gewicht-gebied..Goed idee denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een diëtiste kan als het goed is beter verbanden leggen tussen zaken, dus misschien weet die beter waar het hem in zit
![]()
Een andere oplossing is om een binnenzwembad te vinden bij je hotel met een zonnebank.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef DarkElf het volgende:
ga dan naar een reisbureau FF daar weten ze dat soort dingen
Dat vraag ik me dus af. Ik weet dat je iets toename kunt hebben en eetlust meer wordt. Maar als dat er eenmaal op zit zou je logischerwijze dus met dat beetje extra wel weer af kunnen vallen. Althans, dat is dus mijn idee daar over en daarom ga ik dat aan de huisarts vragen. Wat doet het nou precies.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Sun; het is een bijwerking van het medicijn dus zolang je het gebruikt zal het niet echt lukken om af te vallen. maar het lijkt mij fijner om nog even door te gaan met de meds en als dat beter gaat en je ermee mag stoppen kun je je erna op gewichtsverlies concentreren.
Landal Greenparcsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een andere oplossing is om een binnenzwembad te vinden bij je hotel met een zonnebank.
Kan nog goedkoper zijn ook.
volgens mij (ik ben geen arts maar wat bij mij gebeurde) kom je eerst aan en daarna blijf je zo. je komt ook niet meer aan nu toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Ik weet dat je iets toename kunt hebben en eetlust meer wordt. Maar als dat er eenmaal op zit zou je logischerwijze dus met dat beetje extra wel weer af kunnen vallen. Althans, dat is dus mijn idee daar over en daarom ga ik dat aan de huisarts vragen. Wat doet het nou precies.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een andere oplossing is om een binnenzwembad te vinden bij je hotel met een zonnebank.
Kan nog goedkoper zijn ook.
Volgens mij zul je je dan toch moeten instellen op een heel end vliegen. Of wat later op vakantie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
canarische eilanden is rond de 20 graden en zou graag in het zonnetje bij het zwembad/op het strand willen liggen
Ja, het is behoorlijk stabiel.. terwijl ik meer ben gaan sporten en netter ben gaan eten. Het is gewoon niet logisch vind ik, dus wil ik van de HA horen hoe dat zit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij (ik ben geen arts maar wat bij mij gebeurde) kom je eerst aan en daarna blijf je zo. je komt ook niet meer aan nu toch?
Wat lijkt je aan de hoge kant??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
Die verbruiksberekening is geen keiharde fysische wet hè. Is een benadering/gemiddelde. Pin je daar niet volledig op vast, het lijkt mij ook best aan de hoge kant.
Afijn, Dr-Franken is geen optie meer?
dan kies ik voor het eerstequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij zul je je dan toch moeten instellen op een heel end vliegen. Of wat later op vakantie.
Ik vul alleen echt sporten in he.. rest is van rustverbruik en dat ligt natuurlijk veel lager.. Werken, boodschappen op de fiets, wandelen met Sam vul ik allemaal niet in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:02 schreef DarkElf het volgende:
en je verbruik lijkt mij ook aan de hoge kant
Ik vind (maar ik heb er niet écht verstand vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat lijkt je aan de hoge kant??
Thailand?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:01 schreef FutureFairytale het volgende:
dan kies ik voor het eersteeen eind vliegen geeft niet, de prijs wel een beetje maar je moet er wat voor over hebben wil je op vakantie gaan
Je weet wel dat die apparaten allemaal liegen hè, met hun zogenaamde calorieverbruik?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vul alleen echt sporten in he.. rest is van rustverbruik en dat ligt natuurlijk veel lager.. Werken, boodschappen op de fiets, wandelen met Sam vul ik allemaal niet in.
Ja dat dus..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind (maar ik heb er niet écht verstand van) die 2500 erg hoog. En bij 1650 breng je ook een vrij kleine marge in (vind ik! Op gevoel!). Ik zou als ik lijn, eerder op de 1500 max (ook in het weekend) gaan zitten. En dan nog lekker sporten erbij.
Maar ik denk dat dit allemaal niet zo relevant is, want jij zit met die bijwerkingen en dan kunnen we lullen als Brugman, maar daar schiet jij geen moer mee op.
Ik stop er gewoon wel helemaal mee danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je weet wel dat die apparaten allemaal liegen hè, met hun zogenaamde calorieverbruik?
laat even weten wat de HA zegt ajb. ben ook wel benieuwd. ik at 2 dagen alleen fruit en 2 boterhammen om te kijken of het aan de meds lag en ik viel idd niks af. ik sportte toen ook. als ik dat nu zou doen (zonder meds) is er gelijk een kilo af dus moet wel de meds zijn. maar het moet jou nog meer frustreren omdat jij graag af wilt vallen. ik was alleen verbaasd dat ik ineens 5 kg bijkwam in 3 weken en ik niet hoopte dat dat een jaar zo door zou gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, het is behoorlijk stabiel.. terwijl ik meer ben gaan sporten en netter ben gaan eten. Het is gewoon niet logisch vind ik, dus wil ik van de HA horen hoe dat zit!
nou jeetje zegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik stop er gewoon wel helemaal mee dan![]()
blijkbaar maakt het niet veel uit wat ik doe of laat of invul of dat apparaten ineens liegen
ik moet toch érgens van uit gaan? of niet??
Rustig, rustig!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
blijkbaar maakt het niet veel uit wat ik doe of laat of invul of dat apparaten ineens liegen
2 dagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
laat even weten wat de HA zegt ajb. ben ook wel benieuwd. ik at 2 dagen alleen fruit en 2 boterhammen om te kijken of het aan de meds lag en ik viel idd niks af. ik sportte toen ook. als ik dat nu zou doen (zonder meds) is er gelijk een kilo af dus moet wel de meds zijn. maar het moet jou nog meer frustreren omdat jij graag af wilt vallen. ik was alleen verbaasd dat ik ineens 5 kg bijkwam in 3 weken en ik niet hoopte dat dat een jaar zo door zou gaan
Echt gemeen is dat, jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef Duderella het volgende:
Je weet wel dat die apparaten allemaal liegen hè, met hun zogenaamde calorieverbruik?
Het probleem is inderdaad dat het nog wel vrij complex is allemaal... Als het 1+1=2 was, was het zo veel makkelijker...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vind het nog steeds oneerlijk dat jij geveld bent door de Ghana griep en mijn baas nog nooitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt gemeen is dat, ja
Sun, ik zit ook nog niet op mijn droomgewicht, maar ik val ook echt niet meer af (nou ja, na een Afrika-reis wel) - het is beter om constant te blijven dan om hard te gaan lijnen, denk ik dan maar.
ja een uur op de crosstrainer dan verbruikte ik zogenaamd 700 -800 kcal, nou sorry maar dat geloof ik gewoon nietquote:
iddquote:Sun, ik zit ook nog niet op mijn droomgewicht, maar ik val ook echt niet meer af (nou ja, na een Afrika-reis wel) - het is beter om constant te blijven dan om hard te gaan lijnen, denk ik dan maar.
Sun, eet je niet gewoon te weinig voor je verbruik? Sporten verbruikt veel kcals maar als je dat niet compenseert op de een of andere manier zou je dus misschien gewoon wel te weinig binnen kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vul alleen echt sporten in he.. rest is van rustverbruik en dat ligt natuurlijk veel lager.. Werken, boodschappen op de fiets, wandelen met Sam vul ik allemaal niet in.
Is ook zo, en het is iets wat al mijn hele leven een issue is, heb als kind ook altijd geschommeld. Nooit echt overgewicht gehad, maar het was gewoon altijd een ding.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Het probleem is inderdaad dat het nog wel vrij complex is allemaal... Als het 1+1=2 was, was het zo veel makkelijker...
Als ik kijk naar de energie inname van TARA, wat hij beweegt en hoe hij eruit ziet en dan kijk ik naar mezelf, dan snap ik het ook niet
Dat jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef Duderella het volgende:
Tja, afvallen is gewoon een lullige bezigheid, welbeschouwd.
Nee, absoluut niet te weinig. En ik vraag me ook erg af of dat wel echt zo is, dat 'te weinig' eten..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sun, eet je niet gewoon te weinig voor je verbruik? Sporten verbruikt veel kcals maar als je dat niet compenseert op de een of andere manier zou je dus misschien gewoon wel te weinig binnen kunnen krijgen.
Oeh, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:14 schreef freecell het volgende:
Ik ben met mijn zorgverzekering aan het chatten![]()
En ik mag wel gewoon naar mijn eigen apotheekEn dan declareren
ieder lichaam werkt anders en het moet jou af en toe behoorlijk frustreren dat je vriend zo slank blijft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Het probleem is inderdaad dat het nog wel vrij complex is allemaal... Als het 1+1=2 was, was het zo veel makkelijker...
Als ik kijk naar de energie inname van TARA, wat hij beweegt en hoe hij eruit ziet en dan kijk ik naar mezelf, dan snap ik het ook niet
Ik heb een tijdje seroxat geslikt toen ik 16 was en dat was in een jaar 20 KG erbij. Dat ging er vrij moeizaam weer af, maar echt pas toen ik gestopt was met het slikken van die zooi.
Okquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet te weinig. En ik vraag me ook erg af of dat wel echt zo is, dat 'te weinig' eten..
Gohquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok
Dan is het misschien idd een goed idee van je om eens te gaan praten met de huisarts of een dietiste.
quote:
Spelletjes stuk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak! hoe is het met jou vandaag?
Gut ja, ik besloot wat lichter te gaan koken - Meneer viel drie kilo af, ik bleef gelijk. Shit happensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Is ook zo, en het is iets wat al mijn hele leven een issue is, heb als kind ook altijd geschommeld. Nooit echt overgewicht gehad, maar het was gewoon altijd een ding.
En idd, ik moet vooral niet vergelijken met Thijs. Hij is de dag na het sporten een kilo lichter, ik minstens een halve kilo zwaarder. Altijd, systematisch, of ik nu wel of niet daarna nog iets eet of hoeveel ik ook drink
Yeahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Spelletjes stuk!Nu moet ik wat doen!
wat stom zegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Spelletjes stuk!Nu moet ik wat doen!
Jij kunt op ieder moment bij je huisarts binnen vallen ja?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doe dat dan even mutsie, of leest je huisarts mee hier?
Allemaal handballen danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut ja, ik besloot wat lichter te gaan koken - Meneer viel drie kilo af, ik bleef gelijk. Shit happensTrek het je niet persoonlijk aan!
Zwaarder zijn na sporten hangt vooral af van hoe je jezelf belast geloof ik - van sommige sporten hou je vocht vast, ik dacht iets vanwege herstel van spiervezels ofzo? Is heel gewoon.
Test 1. Een rondje met Samquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:20 schreef TAV74 het volgende:
Hallo allemaal
Stijgende lijn zet zich voortNog doodmoe en slap als een vaatdoek zodra ik opsta, maar zo zittend op de bank voel ik me al weer heel redelijk
En volgens mij is de koorts ondanks wat incidentele zweetaanvallen ook zo goed als weg
Morgenquote:
Whiskyfestival in Alkmaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
jeej Tav, kun je weer wat leuks doen van het weekend![]()
nee maar bellen kan wel elk momentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij kunt op ieder moment bij je huisarts binnen vallen ja?![]()
ik maak een afspraak voor volgende week ivm medicijnen en dan kaart ik het aan.
t komt idd wel over alsof je je er enorm druk om maaktquote:Heb al bijna spijt dat ik er hier over begonnen ben btw, nu is het ineens enorm opgeblazen lijkt welTerwijl het maar een zijdelingse frustratie van me is, heb veel grotere problemen dan dat
![]()
Ik vind het raar en irritant, that's it. Maar ja, alles wat je hier neerzet wordt natuurlijk meteen een absolute waarheid, dat is het gevaar van geschreven tekst. Vandaar mijn opmerking..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee maar bellen kan wel elk moment
[..]
t komt idd wel over alsof je je er enorm druk om maaktdus misschien is dat ook wel zo. dat kan toch?
Onzin johquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb al bijna spijt dat ik er hier over begonnen ben btw, nu is het ineens enorm opgeblazen lijkt welTerwijl het maar een zijdelingse frustratie van me is, heb veel grotere problemen dan dat
![]()
en skihut dansenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Allemaal handballen danIn mijn fanatieke tijd verloor ik rustig een paar kilo op een wedstrijddag
Gatverquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef minilot het volgende:
Hee, calorieënpraat!
(Ik denk dat ik vandaag al wel aan mijn maximale aanbevolen hoeveelheid zit, na mijn milkshake-ontbijt van volle melk, banaan, pindakaas en honing uit de blender)
Pindakaas door je melkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef minilot het volgende:
Hee, calorieënpraat!
(Ik denk dat ik vandaag al wel aan mijn maximale aanbevolen hoeveelheid zit, na mijn milkshake-ontbijt van volle melk, banaan, pindakaas en honing uit de blender)
Afwasje gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahEindelijk iets nuttigs doen
Hop, hop
Maar ik vind het helemaal niet leuk dat het nu opgeblazen is terwijl het, zoals gezegd, een zijdelingse frustratie was toen ik op stondquote:
Heel goedquote:
Vind je? Ik maak me er weinig meer druk om. En ik ben toch echt nog wel dikker dan jijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:22 schreef freecell het volgende:
Gewicht is ook een heel frustrerend iets
Ik vraag het me afquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je? Ik maak me er weinig meer druk om. En ik ben toch echt nog wel dikker dan jij![]()
Ja?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pourquoi pas? Ik vind het zelf net wat te zwaar, maar het smaakt echt goed.
Zal ik het even in het juiste perspectief zetten voor je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vraag het me af
Maar ik maak me er wél druk om. Ik vind het stom dat ik niet met 'gewoon gezond' eten in de categorie 'voor mijn hoofd acceptabel lijf' kan vallen.
En op zich ben ik misschien niet zo heel zwaar, maar ik heb echt een vet-gordeltjeEn ik vind het zo ontzettend lelijk
Echt niet! Juist heel lekker, met banaan en honing - een dikke, zoete, notige milkshake!quote:
Maakt geen donder uit...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal ik het even in het juiste perspectief zetten voor je?Kom ik wel naast je staan
Ik heb een grotere buik dan Pee!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal ik het even in het juiste perspectief zetten voor je?Kom ik wel naast je staan
Zadeltassenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Maakt geen donder uit...
Ik heb een vriendin van 1.80 bij 60 KG en die ergert zich een rotje aan haar zadeltassen. Perfect lijf verder.
Als ik zo'n lijf had zou ik me ook ergeren aan die dingen denk ik
Ik vind haar prachtig, maar zij zichzelf niet.
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een grotere buik dan Pee!
Zonde zegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:33 schreef LieLie het volgende:
Nou, dat was echt een gesprekje van een half uur![]()
Dude! Waarom lig je nou te slapen, ik had eindelijk thee kunnen komen drinken
Zijn er eigenlijk dingen die je nu met zo'n gekortwiekte alvleesklier niet mag eten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:31 schreef DarkElf het volgende:
Als ik maar gezond eet, niet meer echt aankom waardoor mijn halve pancreas te hard zou moeten gaan werken
niet zo zeer dingen niet eten als vooral weinig alcohol nuttigen, dat heeft een enorme invloed op je pancreas.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk dingen die je nu met zo'n gekortwiekte alvleesklier niet mag eten?
brooddieet! Bahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag alleen maar thee gehad en 2 bruine boterhammen met niks.
Maar dat telt niet, ik ben een dagje aan het vasten
Nou ja, dat dus ook een beetje. Eigenlijk ben ik best blij met hoe het nu is, ik was zoveel dikker en ongezonder! Natuurlijk word ik ook niet altijd even blij als ik in een pashokje met TL-licht in mijn ondergoed sta (quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:31 schreef DarkElf het volgende:
ik probeer me niet zo druk te maken om afvallen etc, ik ben gewoon al echt heel blij met alle kilo's die ik kwijt ben en dat is al meer dan ik gedacht hadBen nu lichter dan ik op mijn 22ste was en ik vind het geweldig
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. De eerste verkoop van de Bloes-concertfoto's is binnen hoorIk ga rijk worden
Ik snap dat ook echt niet! Waarom die helverlichte hokjes waarin je álles kunt zien? Is toch niet slim? Ik zou veel meer kleren kopen als winkels gewoon voor een beetje gezellig sfeerlicht in de paskamers zouden zorgen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Natuurlijk word ik ook niet altijd even blij als ik in een pashokje met TL-licht in mijn ondergoed sta ()
Heel goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb iedereen gemaild met de link, in case Onno het vergeet
Hopelijk verkopen de foto's goed, aan de kwaliteit kan het niet liggen!
Zal toch wel een of ander verkopend idee achter zitten. Niets is toeval als het gaat om winkelinrichting,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap dat ook echt niet! Waarom die helverlichte hokjes waarin je álles kunt zien? Is toch niet slim? Ik zou veel meer kleren kopen als winkels gewoon voor een beetje gezellig sfeerlicht in de paskamers zouden zorgen!
Nee he? Ik heb daar eens een heel interessant leerboek over gelezen van Q. die zo'n opleiding wilde gaan volgen en info had aangevraagd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef TAV74 het volgende:
Zal toch wel een of ander verkopend idee achter zitten. Niets is toeval als het gaat om winkelinrichting,
Supermarktinrichtingen inrichtingen zijn ook boeiendquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee he? Ik heb daar eens een heel interessant leerboek over gelezen van Q. die zo'n opleiding wilde gaan volgen en info had aangevraagd.
(Overigens zit F. nu op die opleiding)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
Oww Bluezz, nog steeds? Heb je al 'n afspraak met de tandarts?
nou hoop dat hij het op kan lossen zonder al te veel ellendequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgenochtend 11.15 uur (de dag dat ik normaal gesproken altijd vrij ben, maar nu moet werken omdat ik gisteren heb geruild) dus ik ga heen en weer van mijn werk... nu maar hopen dat ik na de behandeling die ik krijg nog enigzins kan werken
Maar we zitten met zijn 3tjes dus ik kan lekker backoffice blijven en hoef niet aan de balie als het niet gaat.
Ja ik zie hier ook iets schijnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Tijd voor een wandeling denk ikHet zonnetje schijnt lekker
Omdat ik bepaald wilde worden bij mijn moeder, die kreeg vandaag uitslagen van alle scansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat ik bepaald wilde worden bij mijn moeder, die kreeg vandaag uitslagen van alle scans(voor mij een goede methode om te bidden en te vasten. Elke keer als ik denk 'hmmm zin in iets lekkers' denk je 'onee, want... ' en dan ben ik er weer ff bij met je kop
En mn zus belde
't komt goed met mam geloof ikdat is behoorlijk positief nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat fijn en wat een opluchting
Dat zou echt heel erg super zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
En mn zus belde
't komt goed met mam geloof ik
Jupquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is behoorlijk positief nieuwswat fijn en wat een opluchting
Goed geregeld! En: boks! Ik moet morgen om 11:30quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Morgenochtend 11.15 uur (de dag dat ik normaal gesproken altijd vrij ben, maar nu moet werken omdat ik gisteren heb geruild) dus ik ga heen en weer van mijn werk... nu maar hopen dat ik na de behandeling die ik krijg nog enigzins kan werken
Maar we zitten met zijn 3tjes dus ik kan lekker backoffice blijven en hoef niet aan de balie als het niet gaat.
Ja logisch, dat is zo'n periode dat iedereen 'de adem inhoudt'!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:16 schreef freecell het volgende:
Aan de balie kan inderdaad een slecht idee zijn dan Bluezz, fijn dat er backup is
Hey, ik ben helemaal hyperMerk nu pas hoe gestressed ik was
Fijn!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja logisch, dat is zo'n periode dat iedereen 'de adem inhoudt'!
Lekker even de tuin ingelopen, best fris nog en wat een takken overal! Het ziet er weer een beetje toonbaar uit
Wagen/Buggy?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef freecell het volgende:
Fijn!
Ik wil eigenlijk ook wel even de tuin in straks... Peuter kan lekker spelen, maar wat doe ik met baby....
Het is te koud voor op de grond, op mijn rug kan eventueel,maar is niet handig....
Iemand een idee?
In zo'n kippenhok-bedje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Fijn!
Ik wil eigenlijk ook wel even de tuin in straks... Peuter kan lekker spelen, maar wat doe ik met baby....
Het is te koud voor op de grond, op mijn rug kan eventueel,maar is niet handig....
Iemand een idee?
Best handig inderdaad!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik gisteren vroeg wat F & L (beiden jarig in feb) willen hebben voor hun verjaardag riep F meteen voor de grap : een hekje voor in de deuropening van de keuken! ivm het lopende monstertje
Nou dat lijkt me een prima kado-idee zei ik : dus we gaan even op zoek online! Verder weten ze toch niets te vragen
Ja heb er net al eentje gevonden die ook in ons nieuwe budget past... http://www.baby-walz.nl/V(...)eurhekje.a833.0.htmlquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef freecell het volgende:
Best handig inderdaad!
Kan gewoon een traphekje tussen toch?
Eén op de rug en één aan de hand.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dan boodschappen doen/wandelen
Die kan niet open dicht! Die moet je er elke keer helemaal tussenuit pakken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heb er net al eentje gevonden die ook in ons nieuwe budget past... http://www.baby-walz.nl/V(...)eurhekje.a833.0.html
Oh fuckquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef freecell het volgende:
Die kan niet open dicht! Die moet je er elke keer helemaal tussenuit pakken!
Bouwmarkten hebben ze vaak betaalbaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh fuck![]()
Moeten we ook ff op letten natuurlijk
Vroegah zat ik in een zitje op de kinderwagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:44 schreef freecell het volgende:
Ik kreeg gisteren de vraag: Hebben jullie geen dúowagen?Of een buggy-board?
Maar hoe dóe je dat dan? O_O
Wheheik zie mezelf nog niet lopen met zo'n brede duo-wagen!
Goeie tip tnxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:43 schreef freecell het volgende:
Bouwmarkten hebben ze vaak betaalbaar
Nee zo'n brede duowagen is niks idd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:44 schreef freecell het volgende:
Ik kreeg gisteren de vraag: Hebben jullie geen dúowagen?Of een buggy-board?
Maar hoe dóe je dat dan? O_O
Wheheik zie mezelf nog niet lopen met zo'n brede duo-wagen!
Wij hebben de kinderwagen na 2 maanden weggegeven aan iemand die hem wél zou gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vroegah zat ik in een zitje op de kinderwagen.
Maar mijn moeder had geen draagdoek.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij hebben de kinderwagen na 2 maanden weggegeven aan iemand die hem wél zou gebruiken
Je hebt ook nog die dingen waarbij de tweede eronder hangtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goeie tip tnx
[..]
Nee zo'n brede duowagen is niks idd.
Goed punt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar mijn moeder had geen draagdoek.
Kindermishandeling!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hebt ook nog die dingen waarbij de tweede eronder hangt
Heel gezellig voor nummer twee ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |