SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
spannend ja! maar wordt vast heel leuk. veel plezier en voor nu welterustenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef DarkElf het volgende:
Ja slaap lekker. Ik duik er ook in.
(morgen proefdraaien bij potentieel vrijwilligerswerk. Spannend!)
Kan je toch zelf makkelijk veranderen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
HoiWarme douche
Gotta Love It
![]()
[sub]maar ik moet nog wel een hartig woordje gaan spreken met de meneer van de geijserDie heeft volgens mij de hoeveelheid te leveren warm water verminderd om de uitstoot van gassen te verminderen of zo. Er komt nl. nog steeds een lulstraaltje uit die douche
13 uur en gewoon een spijkerbroek en trui!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, spannend DE! Hoe laat ga je? En wat trek je aan?
Welke aflevering intussen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
shit.. moet naar bed van mezelf maar The Killing is zo spannend
Jaa!! Veel plezier en succes alvastquote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef DarkElf het volgende:
Ja slaap lekker. Ik duik er ook in.
(morgen proefdraaien bij potentieel vrijwilligerswerk. Spannend!)
lekker uitslapenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
13 uur en gewoon een spijkerbroek en trui!
Ja, als ik zou weten waarquote:Op maandag 7 februari 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je toch zelf makkelijk veranderen?
Ja. Op de school waar moeders werkt zitten ook ADHD'ers en merkt dat voeding erg belangrijk is. Wat eigenlijk common sense is maar er wordt nu weinig meer over nagedacht. Nu de wetenschap het bevestigt is allen maar prettig.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is een user/moeder hier op fok die haar zoon ook al maanden op dieet heeft en dat gaat heel goed met hem
goed ideequote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Nah und Sarabi? 't Was een opwindende dag, ga lekker floor plans tekenen ofzo, dan word je vanzelf moe!
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
iets te weinig wegen postHmm vervelend is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stress kan goed de oorzaak zijn inderdaad, dus goed proberen op jezelf te letten en te relaxen
Dankjewel Bluezz!
lijkt net of je een screenshot van een filmpje hebt gemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Oma B. met Babi J. :
[ link | afbeelding ]
Awwwquote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Oma B. met Babi J. :
[ link | afbeelding ]
Heel leuk en ook relaxed. Het voelt heel eigen, zowel babi als die pappie... de babi lijkt erg sterk op die pappie als ie z'n speentje in zijn mondje heeftquote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe was het met die babi en die pappie??
het is een filmpje.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt net of je een screenshot van een filmpje hebt gemaakt
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel leuk en ook relaxed. Het voelt heel eigen, zowel babi als die pappie... de babi lijkt erg sterk op die pappie als ie z'n speentje in zijn mondje heeftZelfde blik, geluidjes en fronsachtig iets bij z'n wenkbrauwen. En exact dezelfde landkaart op zijn rug zag ik
nee joh dat zeiden 2 menschen dat ik boller werd maar dat was niet zoquote:Op maandag 7 februari 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
FFT is nu weer onder dr minimum gewicht maar vorige week werd ze nog steeds dikkerik snap dr geen bal meer van
Jij hebt lol gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Oma B. met Babi J. :
Klik op het plaatje voor een filmpje!
[ link | afbeelding ]
Johquote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh dat zeiden 2 menschen dat ik boller werd maar dat was niet zo
die ene ex? die van de foto;'s?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat lief jongens
En neeeee ex stuurt een mailtje
maalerdemaal
Jahahaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Oma B. met Babi J. :
Klik op het plaatje voor een filmpje!
[ link | afbeelding ]
Die met die grote neus jaquote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die ene ex? die van de foto;'s?
haha ben ik deze post aan het lezen, springt er ineens een zin bijquote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel leuk en ook relaxed. Het voelt heel eigen, zowel babi als die pappie... de babi lijkt erg sterk op die pappie als ie z'n speentje in zijn mondje heeftZelfde blik, geluidjes en fronsachtig iets bij z'n wenkbrauwen. En exact dezelfde landkaart op zijn rug zag ik
En hij speelt al best goed zelf vind ik, nog niet zo heel lang, maar hij is nog maar een jaartje.
Eten drinken poepen en piesen ging ook goed
gewoon normaal? of iets aparts erin?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat lief jongens
En neeeee ex stuurt een mailtje
maalerdemaal
Zou het nu moeten doen, dat filmpje.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik klik krijg ik helaas alleen een plaatje
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou het nu moeten doen, dat filmpje.
Haar galblaas is weggehaald. Vrij standaard operatie, maar toch.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon normaal? of iets aparts erin?
z.g. ooievaarsbeet, geboortevlek(je) op schouder en rug.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
wat grappig!!
En wat bedoel je met landkaart?
wel leuk dat je nog contact houdt met je ex(en)quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar galblaas is weggehaald. Vrij standaard operatie, maar toch.
Mrrh. *mompelt iets onverstaanbaars*quote:Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel leuk dat je nog contact houdt met je ex(en)
jaa! ach wat lacht hij lief! een poepie!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou het nu moeten doen, dat filmpje.
Ik heb twee moedervlekjes in mijn gezicht en mijn vader heeft ze ook op precies dezelfde plekquote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Zowel de vorm als de plaats is hetzelfde
zij met jou zeker onverwachts want jij zou niks van je laten horen hoor ik je mompelen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mrrh. *mompelt iets onverstaanbaars*
Mijn zus en ik hebben dezelfde plekjes op onze buik.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb twee moedervlekjes in mijn gezicht en mijn vader heeft ze ook op precies dezelfde plek
Ik heb een moedervlek op mijn rechterbil, geen idee of mijn ouders dat ook hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
Ik heb twee moedervlekjes in mijn gezicht en mijn vader heeft ze ook op precies dezelfde plek
Hij was echt gewoon happy ondanks dat ie een beetje ziekjes was.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef LieLie het volgende:
Wat een lief filmpje!![]()
En hoe die aan het einde ook in de camera kijkt
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, muhahaDat gevoel blijft t/m aflevering 19
Ow wat grappig en zo erfelijk he?!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef LieLie het volgende:
Mijn zus en ik hebben dezelfde plekjes op onze buik.
Alleen wel in spiegelbeeld.
Maar zij lag in een stuit
Volgens mij heb ik wat ontwikkelingen met Steer gemist?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Maar is het meer dan gewoon een 'horen hoe het met je gaat'-mail, Steer?
Ik ben nog steeds team L
Kweet nie of een moedervlek hetzelfde is als een ooievaarsbeetquote:Op maandag 7 februari 2011 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een moedervlek op mijn rechterbil, geen idee of mijn ouders dat ook hebben
Ik zit sowieso onder de moedervlekken
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow wat grappig en zo erfelijk he?!
Oh en ik vond jou zo leuk op die foto staan bij Isa. Mag ik nog een keer een linkje?
Hij heeft met L gezoendquote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij heb ik wat ontwikkelingen met Steer gemist?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
Ja, zoiets. Denk ook deels op wat ze van me kan lezen op Facebook en even melden dat ze aan me dacht. Moest de laatste tijd ook vaak aan haar denken juist vanwege hele gedoe met L. Dus ja, misschien toeval, misschien toch die telepatische band.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Maar is het meer dan gewoon een 'horen hoe het met je gaat'-mail, Steer?
Ik ben nog steeds team L
Hrmpf.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zij met jou zeker onverwachts want jij zou niks van je laten horen hoor ik je mompelen?
Ja rooiig, het vervaagt wat met de jaren en heeft vorm van een landkaart, daarom noemt F. het altijd zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
Hij heeft met L gezoend
Bluezz, ooievaarsbeet is toch rooiig?
Tnx ! kan ik het ff rustig bekijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef LieLie het volgende:
Bluezz, http://series.peterdehoog.nl/cul2011/
Ik ga het gewoon nog een keer kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef LieLie het volgende:
Ow oke dat wist ik nogquote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij heeft met L gezoend
Bluezz, ooievaarsbeet is toch rooiig?
gewoon toeval heurquote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Denk ook deels op wat ze van me kan lezen op Facebook en even melden dat ze aan me dacht. Moest de laatste tijd ook vaak aan haar denken juist vanwege hele gedoe met L. Dus ja, misschien toeval, misschien toch die telepatische band.
[..]
Hrmpf.
Ik ken echt teveel mensen nietquote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef LieLie het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja rooiig, het vervaagt wat met de jaren en heeft vorm van een landkaart, daarom noemt F. het altijd zo.
Ook AnneX? Daar ben ik dan nog wel benieuwd naar!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken nu iedereen
Gezellig huis ook Isa
Ja coach.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus vergeten en je pijlen richten op L
Anne had ik op foto's van Turkije gezien en nog een keertje in de pm van golfer/mail via dudequote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ook AnneX? Daar ben ik dan nog wel benieuwd naar!
MrX doet me aan iemand denken, maar ik weet niet wie
Ik ook.quote:
Trustenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.. blijf maar trek houden dus dan maar gewoon gaan slapen ipv eten![]()
![]()
trusten vast allemaal!
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TrustenHoop dat het ook goed gaat met TAV
Deel 1 bekeken. Indrukwekkende docu.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even een stukje docu/film bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |