ic ben blont. wad is dad?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
multivariabele regressiemethodes?![]()
quote:
kickboksen deed ikquote:Op maandag 7 februari 2011 19:01 schreef golfer het volgende:
Met bitjes en scheenbeschermers geven we ze van katoen.
Het is alleen wel de Duitse versiequote:Op maandag 7 februari 2011 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
daar ben ik op vakantie geweest
Waarom ben je gestoptquote:
Ja, dat is rechtsaf ipv linksquote:Op maandag 7 februari 2011 19:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het is alleen wel de Duitse versieOok niet ver hier vandaan
te druk met studie en werk enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt
Je mepte iedereen neer en niemand wilde meer met je vechten?
aah handigquote:Op maandag 7 februari 2011 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iets wat je misschien nodig hebt om data analyse te doen.
Oh! Je hebt thuisbleekquote:Op maandag 7 februari 2011 19:04 schreef Duderella het volgende:
@ steer: uitgebleekt? Over een week pas, op zijn vroegst!![]()
Ook nog echt, deze regio is zo simpelquote:Op maandag 7 februari 2011 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is rechtsaf ipv links
Stoer hoor.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook nog echt, deze regio is zo simpel
hoe luxe he, een personal trainerquote:Op maandag 7 februari 2011 19:04 schreef Duderella het volgende:
@ steer: uitgebleekt? Over een week pas, op zijn vroegst!![]()
@ FF: Ik wilde boksen sinds mijn personal trainer een boksbal had gekoccht en opgehangen.
Maar toen moest hij nog even kleine handschoenen kopen voor me, want hij had alleen grote, voor alle jongens.
Jaja, C. toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe luxe he, een personal trainer![]()
een danseres doet regelmatig aan kickboksen en ze is echt super gespierd.. die armen joh(@ Steer; dat is die met die 'rare' nagels volgens jou.. of was het nou wat anders
)
hou vooooooll!!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:06 schreef golfer het volgende:
Ik voel dat het tijd wordt voor een klein naamgenootje,
Ik heb het wel via de tandarts hoor, maar ik doe het inderdaad thuis. Dat snelle is me wat te agressief.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh! Je hebt thuisbleekIk dacht dat je 1x een bleekbehandeling kreeg. Is imho beter voor je, een weekje thuis bleken met een bitje, dan in 1x hoge concentratie bij de tandarts of mondhygienist.
Ben benieuwd! Je kunt best na de eerste keer nog een vóór foto maken.
red bull dan maar?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb het wel via de tandarts hoor, maar ik doe het inderdaad thuis. Dat snelle is me wat te agressief.
Ik mag alleen drie weken geen koffie meer drinken.![]()
![]()
![]()
De Mofiaanse versie van de gemeente kent plaatsen als Apeldorn, Borkeloh en Teglingenquote:
En geen rode wijnquote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef Duderella het volgende:
Ik heb het wel via de tandarts hoor, maar ik doe het inderdaad thuis. Dat snelle is me wat te agressief.
Ik mag alleen drie weken geen koffie meer drinken.![]()
![]()
![]()
De volgende verrassing is dat je mag betalen voor de kaart update.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik wil mn kaart updaten (is al 2 jaar over tijd en anders had ik die boete van 148 euro kunnen voorkomen) van mn navigatie maar hij vraagt om een usb aansluiting en die heb ik volgens mij niet meegekregen toen ik em kocht
Ja maar dat lust ik niet, dat scheelt!quote:
dat weet ikquote:Op maandag 7 februari 2011 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De volgende verrassing is dat je mag betalen voor de kaart update.
Ah, een woordvoerder. Nu heb ik alles bereikt wat ik wilde bereiken.quote:
je mocht toch ook geen thee? dat lijkt me een rampquote:Op maandag 7 februari 2011 19:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar dat lust ik niet, dat scheelt!
Maar mijn espresso'tjes, och jee.
Nieuwe kaart bij de media markt?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat weet ik
ik ga denk naar de media markt om zo'n nieuwe kaart + nieuwe flitsmeldingen te kopen.
nouja ik vond het vooral grappig omdat ik gister exact hetzelfde zeiquote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah, een woordvoerder. Nu heb ik alles bereikt wat ik wilde bereiken.
Ja!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ik vond het vooral grappig omdat ik gister exact hetzelfde zei
ehm.. een kaart is 69 euro. een nieuw apparaat niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nieuwe kaart bij de media markt?
Voor hetzelfde geld koop je een nieuw apparaat inclusief de kaart.
Wat voor apparaat heb je nu dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm.. een kaart is 69 euro. een nieuw apparaat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
hij klonk ook heel goedquote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef Leintjeuh het volgende:
IK wil niet onbescheiden klinken maar mijn quiche ziet er heerlijk uitEn hij is BIJNA klaar
Welke heb je danquote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef freecell het volgende:
Hmmm, ik kom er net achter wat het addertje achter mijn nieuwe zorgverzekering is...
Ik moet alle medicatie ed online bestellen
Onzinquote:Op maandag 7 februari 2011 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik wil mn kaart updaten (is al 2 jaar over tijd en anders had ik die boete van 148 euro kunnen voorkomen)
Nou ja, dat ookquote:Op maandag 7 februari 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OnzinJe moet gewoon niet te hard rijden. Probleem opgelost!
quote:
Ja. Of niet zeuren als je een bon krijgt. Don't do the crime it you can't pay the finequote:Op maandag 7 februari 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
czdirectquote:
ik had al geschreven dat het een 45 km lange weg 80 was met 300 meter tussendoor 50 waar een paal bij zat. 1u 's ochtends op woensdag en ik rem in 100 meter al 10 km/h af.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik heb ook cz maar geen direct geloof ikquote:Op maandag 7 februari 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
czdirect
Alleen ik heb best een heel goede apotheek nu en ik ben eigenlijk principieel niet zo voor online apotheken...
Ik had van de zomer zowaar 2 bonnen met de Kever. Dat was ook even opmerkelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Ja. Of niet zeuren als je een bon krijgt. Don't do the crime it you can't pay the fine
Ook dat ja!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Of niet zeuren als je een bon krijgt. Don't do the crime it you can't pay the fine
Ik geef je geen ongelijk hoor. Liever zo'n ding om de hoek dan online moeten bestellenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
czdirect
Alleen ik heb best een heel goede apotheek nu en ik ben eigenlijk principieel niet zo voor online apotheken...
hij staat er al in hoor, om te betalenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Gaat dat ding dan harder dan 80?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had van de zomer zowaar 2 bonnen met de Kever. Dat was ook even opmerkelijk.
20 km te hard.
Waarom is het kansloos? Dat snelheids limiet is in heel veel gevallen bedoeld op dat soort wegen omdat je niet met 120 die bochten kunt nemen. En in veel gevallen houden mensen zich er niet aan dus wmb mogen ze daar flitsen wat ze willen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had al geschreven dat het een 45 km lange weg 80 was met 300 meter tussendoor 50 waar een paal bij zat. 1u 's ochtends op woensdag en ik rem in 100 meter al 10 km/h af.
sowieso 's nachts flitsen vind ik zo kansloos maar helaas gebeurt het. en ja, had het wel kunnen voorkomen. ik luister graag naar de flitsinformatie en ben niet de enige
ja tis niet voor niks een online zorgverzekering..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
czdirect
Oftewel: er stond gewoon een paal. Niks kansloos aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had al geschreven dat het een 45 km lange weg 80 was met 300 meter tussendoor 50 waar een paal bij zat. 1u 's ochtends op woensdag en ik rem in 100 meter al 10 km/h af.
sowieso 's nachts flitsen vind ik zo kansloos maar helaas gebeurt het. en ja, had het wel kunnen voorkomen. ik luister graag naar de flitsinformatie en ben niet de enige
Woeiquote:
oh er zijn 's nachts zat trajectcontroles, zelfs met 80 km/u en ja, dat vind ik behoorlijk kansloos in mn remy op de snelweg met 80. maar op een 80 km weg met 300 meter 50 en ik word na 100 meter met 70 geflitst.. tja, ook al is het hele dikke pech... ik ging geen 140 dus ben was geen snelheidsduivel en dan baal ik wel ja... degene die niet baalt van een boete liegtquote:Op maandag 7 februari 2011 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom is het kansloos? Dat snelheids limiet is in heel veel gevallen bedoeld op dat soort wegen omdat je niet met 120 die bochten kunt nemen. En in veel gevallen houden mensen zich er niet aan dus wmb mogen ze daar flitsen wat ze willen.
Snelwegen mogen wat mij betreft, waar het kan, een dynamisch limiet krijgen.
Ja, sjongejonge zeg!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
Goed...scherm kalibrerenHet is hoognodig
Maar mijn max is ongeveer 120. Tevens ook meteen de snelheid die de motor continu aan kan. Best goed ontworpen eigenlijk. Weinig motoren die langdurig op hun maximum toeren kunnen rijdenquote:
Een vaatwasser, een keukenmachine, een kok, kookboeken.....quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef LieLie het volgende:
Wat vinden jullie (qua kleine dingen) echt onmisbaar in de keuken?
* LieLie moet verlanglijstje maken![]()
een schillertje (ik heb een aspergeschiller) maar das echt superhandig met snel wortels schillen, aardappels, paprika's etc..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef LieLie het volgende:
quote:
Die heb ik, anders blijft er zo weinig van mijn aardappels overquote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een schillertje (ik heb een aspergeschiller) maar das echt superhandig met snel wortels schillen, aardappels, paprika's etc..
Zou ik ook goed vinden als het niet wordt overdreven, veel van die 100km trajecten kunnen m.i. 's nachts wel naar 120. Harder dan 120 hoeft van mij niet perse, dan wordt het toch 130 oid, dat rij je toch wel als de weg leeg is ' nachts. En veel harder lijkt me op de Nederlandse wegen niet verantwoordt.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Snelwegen mogen wat mij betreft, waar het kan, een dynamisch limiet krijgen.
Die 80 km/u is ook overdreven in alle gevallen. Omdat het geen hol uitmaakt waar ze ooit voor bedoeld waren. Daarentegen boeit het mij weinig om rond de ring van grote steden continu te controleren.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh er zijn 's nachts zat trajectcontroles, zelfs met 80 km/u en ja, dat vind ik behoorlijk kansloos in mn remy op de snelweg met 80. maar op een 80 km weg met 300 meter 50 en ik word na 100 meter met 70 geflitst.. tja, ook al is het hele dikke pech... ik ging geen 140 dus ben was geen snelheidsduivel en dan baal ik wel ja... degene die niet baalt van een boete liegt
Juist. De 130 km/h is dan ook kolder en een leuk gebaar richting de PVV stemmers. Meer niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou ik ook goed vinden als het niet wordt overdreven, veel van die 100km trajecten kunnen m.i. 's nachts wel naar 120. Harder dan 120 hoeft van mij niet perse, dan wordt het toch 130 oid, dat rij je toch wel als de weg leeg is ' nachts. En veel harder lijkt me op de Nederlandse wegen niet verantwoordt.
dat vind ik ook. 's nachts kunnen ze sowieso die 80 borden uitzetten..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou ik ook goed vinden als het niet wordt overdreven, veel van die 100km trajecten kunnen m.i. 's nachts wel naar 120. Harder dan 120 hoeft van mij niet perse, dan wordt het toch 130 oid, dat rij je toch wel als de weg leeg is ' nachts. En veel harder lijkt me op de Nederlandse wegen niet verantwoordt.
oh leuk : keuken shoppen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef LieLie het volgende:
Ja, maar de wegenbelasting wordt per provincie bepaald en dit gaat naar de staatquote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben blij met al die boetes die al die veel-te-hard-rijders krijgen. De wegenbelasting is al duur genoeg zo
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar de wegenbelasting wordt per provincie bepaald en dit gaat naar de staat.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een vaatwasser, een keukenmachine, een kok, kookboeken.....
ik vind betalen om op een weg te mogen rijden een beetje stom......quote:Op maandag 7 februari 2011 19:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die 80 km/u is ook overdreven in alle gevallen. Omdat het geen hol uitmaakt waar ze ooit voor bedoeld waren. Daarentegen boeit het mij weinig om rond de ring van grote steden continu te controleren.
En in Frankrijk doen ze het nog leuker. Als je te snel over de tolweg cruised over een afstand van 180 km dan krijg je ook een prent. Je betaald om er te mogen rijden en als je niet aan de limiet kan houden betaal je ook de consequenties. Zouden ze hier ook in mogen voeren wmb.
Jij denkt dat je er niet voor betaalt??quote:Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind betalen om op een weg te mogen rijden een beetje stom......
Je betaald in Nederland ook om op een weg te mogen rijdenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het over de EXTRA tolwegen in frankrijkquote:Op maandag 7 februari 2011 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij denkt dat je er niet voor betaalt??
Ik niet. Want anders lag die weg er niet. Zonder dat geld kunnen ze de weg niet onderhouden en moet je in dat geval door de wildernis heen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja, maar die betalen weer niet alle belastingen zoals wij hier.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het over de EXTRA tolwegen in frankrijk
En dáár komt een Tarzan goed van pas.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik niet. Want anders lag die weg er niet. Zonder dat geld kunnen ze de weg niet onderhouden en moet je in dat geval door de wildernis heen.
je betaalt voor alles in NL , dat weet ik welquote:Op maandag 7 februari 2011 19:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je betaald in Nederland ook om op een weg te mogen rijden
ja ja, en die zijn dus EXTRA! ofwel: je hóeft er niet overheen.. En voor die extra service betaal je dus EXTRAquote:Op maandag 7 februari 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oja! Die heb ik inderdaad niet!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
oh leuk : keuken shoppen.
Er is zooooveel.
Kleine dingen ? : appelboor ( appelbeignets en appeltaart en appelbollen met naame)
oh enne zo een: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60149461quote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die heb ik, anders blijft er zo weinig van mijn aardappels over
Navigeren die dingen tegenwoordig ook al?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dáár komt een Tarzan goed van pas.
soort wichelroede effectquote:Op maandag 7 februari 2011 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Navigeren die dingen tegenwoordig ook al?
En maar goed ookquote:Op maandag 7 februari 2011 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je betaalt voor alles in NL , dat weet ik wel
Ook wel een slim ding ja!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh enne zo een: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60149461
niet om te frituren maar erg handig om allerlei spul uit t kokende water te vissen als je niet met hete pannen wilt lopen omdat je soms best onhandig kan zijn
kom ernaast en je vist zo al je groenten uit t kokende water etc.
daar kies je dus zelf voor om erover heen te rijdenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja ik gebruik het veel. Ik vind lopen met een pan met kokend water bijv erin niet zo handig en dan nog afgieten enzo... nu vis je t eruit, in de kom, koud water erover en klaar is DEquote:
Of zo'n ding om saus mooi in een slingertje over een bord te spuiten.quote:
Een flesje met een tuutje? Check.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Of zo'n ding om saus mooi in een slingertje over een bord te spuiten.
En een slagroomzak.
En schenktuitjes voor op olieflesjes.
Ik weet lekker al wat je van mij gaat krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een flesje met een tuutje? Check.
Slagroomzak - die is inderdaad laatst kapot gegaan
Zijn er geen ingredienten die oxideren in whiskyquote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
Whisky bederft niet als je het open maakt Steer.
Ja, als ik tijd heb en mezelf op tijd uit bed kan schoppenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik val om van de slaap maar ik wil sporten
Beter iets met grondoefeningen kiezen...
Sport hier iemand in de ochtend? Direct na het opstaan?
Dat deed ik eerst ja..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
In de ochtend ja? Ik voel me dan altijd hondsberoerdquote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, als ik tijd heb en mezelf op tijd uit bed kan schoppen
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet lekker al wat je van mij gaat krijgenen heb het nog niet voorbij zien komen
![]()
Vergiet/grote zeef vind ik erg handig. Zo'n hand ding (niet zo'n lompe metalen).quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een flesje met een tuutje? Check.
Slagroomzak - die is inderdaad laatst kapot gegaan
Mwah, als ik er dan eenmaal heen ben gefietst gaat het wel goedquote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In de ochtend ja? Ik voel me dan altijd hondsberoerd
Ja d'oh!!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:40 schreef LieLie het volgende:
[..]![]()
Ga ik een kadootje van jou krijgen?
Vergiet/grote zeef heb ik, peper en zout molen ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergiet/grote zeef vind ik erg handig. Zo'n hand ding (niet zo'n lompe metalen).
Peper en zout molen.
Een bloembestuiver. Weet niet hoe ze precies heten. Ziet er uit als een beker met een knijpoor om de bloem er onder uit te laten komen. Om je bloem luchtiger te krijgen (handig voor cakes)
True, truequote:Op maandag 7 februari 2011 19:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja d'oh!!je bent jarig toch??
En ik heb zó iets leuks bedacht om te gevenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Vijzel en een mini-vijzeltje.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vergiet/grote zeef heb ik, peper en zout molen ook.
Bloembestuiver.. hm.. zou ik dat gebruiken?
Oh, ik kan daar zo slecht tegenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ik heb zó iets leuks bedacht om te geven![]()
![]()
nu maar hopen dat het net zo leuk is om te krijgen, maar dat zien we dan wel weer
Nee, iemand die zegt dat ie al wat bedacht heeft, en dat het heel leuk is en dat ik het dan niet mag wetenquote:
Vijzel staat er op!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vijzel en een mini-vijzeltje.
Eventueel een kruidensnijder. En een grote bol om kruiden in te stoppen in soep/stoofpot.
Keukentouw!
Koffieschepjes om olie/azijn etc in te schenken uit de fles, voor je het over de sla plonst.
In de zomer ging ik wel eens al om 7u hardlopen ja. Heerlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, Ikea heeft ze o.a. Zit meteen ook een plankje bij.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vijzel staat er op!
Kruidensnijder, bedoel je zo'n rondachtig geval?
Kaasdoek in glas?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef Duderella het volgende:
Kaasdoek!
Een serietje ringen om eten in op te maken.
Oliekwastje in glas:
[ afbeelding ]
Ik sla een en ander ook even op geloof ikquote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef Duderella het volgende:
Kaasdoek!
Oliekwastje in glas:
[ afbeelding ]
ja Pilates is veel zwaarder dan het eruit ziet ja . zeker als die lean mean getrainde mensen op zo'n dvd het doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hm.
Ik start die Pilates DVD, zie een iel vrouwtje, denk: mwah, scroll nog ff wat verder in de oefeningen en verdraait, die heeft best sterke buikspieren.
Kaasdoek zat ik net ook naar te kijken. Voor hangop is dat toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef Duderella het volgende:
Kaasdoek!
Oliekwastje in glas:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja Pilates is veel zwaarder dan het eruit ziet ja . zeker als die lean mean getrainde mensen op zo'n dvd het doen.
vond ik een waardeloos geval. hebben wij ooit eens gehad van iemand maar wat een onding en zo bot als wat.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, Ikea heeft ze o.a. Zit meteen ook een plankje bij.
Maar dat lijkt me dan zo dubbelop, als je toch al een goed mes en een dik snijblok hebt en daar mee bezig bent?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, Ikea heeft ze o.a. Zit meteen ook een plankje bij.
Waarom zou dat nu weer niet in glas kunnen?quote:
de mr waagt zich er niet eens aan en heeft diep respect voor mijn spierenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
MrLie kan geen een oefening die ik voordoe normaal uitvoeren
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja Pilates is veel zwaarder dan het eruit ziet ja . zeker als die lean mean getrainde mensen op zo'n dvd het doen.
jaquote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
De tolweg?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
ja![]()
Zucht. Zal wel netjes bij de beginners beginnen.![]()
Rome en Aken zijn niet aan de weg van Keulen gebouwd
Een microplanequote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef LieLie het volgende:
Ja, o.a. daarvoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kaasdoek zat ik net ook naar te kijken. Voor hangop is dat toch?
Ringen heb ik, kwastje ook wel.
Ik adviseer de Bodum versie met waterreservoirquote:
Voor jou doet je zonnetje hem waarschijnlijk wel even in een glas hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom zou dat nu weer niet in glas kunnen?
Haha, die hangersquote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, o.a. daarvoor.
Passeer-zeef, ook handig.
Zo'n kwastje in pot is trouwens de uitvinding van de eeuw hoor. Nooit meer vette kwastjes op je aanrecht.
Potten voor keukenkruiden:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
is wel een leuk gezichtquote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voor jou doet je zonnetje hem waarschijnlijk wel even in een glas hoor.![]()
Nu weer lekker uitzieken.
Bij de Hema gaan kijken.quote:
Hema heeft die ook! Mini springvormpjes! Briljant!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Eenpersoons taartvormpje van Dille en Kamille![]()
Tot mijn stomme verbazing hoor je zo'n vijzel vóor gebruik 24 uur te behandelen !quote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vijzel staat er op!
Kruidensnijder, bedoel je zo'n rondachtig geval?
ja die zijn idd goed. toch taartje bakken zonder dat je meteen een grote hebt die toch op moetquote:Op maandag 7 februari 2011 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hema heeft die ook! Mini springvormpjes! Briljant!
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je al een creme brulee brander?
Ga ik doen (als ik hem krijg of later koop uiteraardquote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tot mijn stomme verbazing hoor je zo'n vijzel vóor gebruik 24 uur te behandelen !
Let daar op.
Oh, klinkt leuk!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Eenpersoons taartvormpje van Dille en Kamille![]()
wil je alleen maar dingen voor in je keuken? geen goed boek ofzo? en dan bedoel ik geen kookboekquote:
Oh, maar ik heb nog zoveel goede boeken die ik moet lezen! Dat kan wel even wachtenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil je alleen maar dingen voor in je keuken? geen goed boek ofzo? en dan bedoel ik geen kookboek
Whut!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tot mijn stomme verbazing hoor je zo'n vijzel vóor gebruik 24 uur te behandelen !
Let daar op.
Misschien moet ie zich volzuigen met olie ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut!wat moet er mee gebeuren dan?
Heb ik nooit gedaan..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien moet ie zich volzuigen met olie ofzo?
Ik heb een lekkere ruwe, van de toko.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Duderella het volgende:
Vraag wel een beetje goede vijzel Lie. Aan een licht glad ding, heb je niet zo veel.
Oh, dat komt bij m'n ouders wel goed denk ik, mijn vader heeft zo mogelijk nog meer keukenspullen dan ikquote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Duderella het volgende:
Vraag wel een beetje goede vijzel Lie. Aan een licht glad ding, heb je niet zo veel.
Breng maar langs. Mag het de vaatwasser inquote:
Zo'n granieten. Die heb ik ook. Loodzwaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een lekkere ruwe, van de toko.
die slaan we over, nieuwe aflevering van The Killing trekt meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
Zo. dat was een lekker tukkie. Tijd voor de laatste 24 uur met....
Jullie zijn ook al verslaafd geraakt aan Lund.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef TAV74 het volgende:
die slaan we over, nieuwe aflevering van The Killing trekt meer.
We hebben nu afgesproken tot het eind van het jaarquote:Op maandag 7 februari 2011 18:34 schreef AnneX het volgende:
Opeens ging de SC snel.
Nóg gefeliciteerd Sarabi ! met jullie huis.
Vertel eens meer... voor hoelang? heb je al een eettafel? Ging er voldoende van de prijs af ?
zo dat is echt beter dat de prijs omlaag kon! en fijn dat je alles al hebt. wat nog vergeten is komt vanzelf. top meid!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef Sarabi het volgende:
Zo weer klaar met werken en even snel teruggelezen
[..]
We hebben nu afgesproken tot het eind van het jaar
Nog geen eettafel en we zijn ook nog op zoek naar een vrieskistachtiggeval, maar verder hebben we zo goed als alles
De prijs is geworden wat we in gedachte hadden dus er is wel iets af
Ik ben blij
Geweldig! Heerlijk eten en leuke mensen!quote:
Wel alles heel goed aanspannen he!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
auauau mijn spieren
Wel lekkerGaan we om de dag doen!
Alles wordt 10x zo zwaar als je uitademt wanneer je je buik aanspantquote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel alles heel goed aanspannen he!
Maar zo te horen doe je dat wel
Ja? Vind ik juist niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alles wordt 10x zo zwaar als je uitademt wanneer je je buik aanspant
quote:
Ik vind dat juist wel prettigquote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist wel toch?
Met crunches moet je ook altijd uitademen als je er ééntje doet, en dan weer inademen bij het zakken.
het hoort juist lichter te voelen dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alles wordt 10x zo zwaar als je uitademt wanneer je je buik aanspant
Slaap lekker, Boxing Dudequote:
Da's een goeie dagquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de 19e februari vrijGewoon een vrije zaterdag
Ik wil gaan fotograferen, maar ik weet nog niet waar
Ja? Want?quote:
Maastricht?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Nietusquote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dag erna is veeeeeeuuuul beter
Jij hebt je kans gehad om op de foto te gaanquote:
Ja? En? Daar kom ik toch nietquote:
Maastricht is gewoon keimooi, ook een paar onwijze schitterende bouwvallen hieroquote:Op maandag 7 februari 2011 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt je kans gehad om op de foto te gaanMaar wel een optie btw
Gentquote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Nouja, 't gewicht blijft natuurlijk hetzelfdequote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gent
En steer, niet zozeer 10x zwaarder voor mijn gevoel. Maar het vereist meer concentratie om het goed te doen, dat eerder.
3,1 gram. Mietjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, 't gewicht blijft natuurlijk hetzelfde![]()
Of hoe zwaar zou 3 liter lucht zijn?
En op de terugweg langs Leuven?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gent
En steer, niet zozeer 10x zwaarder voor mijn gevoel. Maar het vereist meer concentratie om het goed te doen, dat eerder.
Jij niet, maar misschien de MD's welquote:
Kom...zet een leuk muziekje aan en ga beginnenquote:
Maar het hangt af van de atmosferische omstandigheden en temperatuur en bladibla he.quote:
Zit ik er nog naast ook, het was niet 1,029quote:At sea level and at 15°C according to ISA (International Standard Atmosphere), air has a density of approximately 1.29 kg/m3.
Stuudjequote:
Ik emmer nergens overquote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En maar emmeren over de zesjescultuur. Het is ook nooit goed
Ach, weet je: zeker in mijn bachelor heb ik dat ook wel gedaan hoor. Van die helse struikelvakken die ik ook helemaal niet leuk vond: gewoon met de hakken over de sloot halen (in mijn master werd dat wel beter). Maar nu ik zelf lesgeef, vind ik dat zo ergerlijk, mensen die zich er gemakkelijk vanaf makenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik emmer nergens overIk zeg: 5.5 = 10
Ik kan me voorstellen dat dat idd vervelend is als je aan de andere kant van de klas staat. Ik had het vooral met vakken waar ik gewoon echt tegenaan liep te hikken: programmeren in C bijv. De basis ging nog wel, maar daarna kwam het hele gezeik met pointers en al die andere fantastische dingen waar je een hoop mee kon. Had even niet mijn interesse en ik heb dan ook dat tentamen drie keer moeten doen. Dan ben je blij met een 5.5 hoor. Uiteindelijk ben ik afgestudeerd met drie vijfjes en verder een gigantische bak 7's, 8'en en een 10.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, weet je: zeker in mijn bachelor heb ik dat ook wel gedaan hoor. Van die helse struikelvakken die ik ook helemaal niet leuk vond: gewoon met de hakken over de sloot halen (in mijn master werd dat wel beter). Maar nu ik zelf lesgeef, vind ik dat zo ergerlijk, mensen die zich er gemakkelijk vanaf maken
Nou, eigenlijk was het een 11quote:Op maandag 7 februari 2011 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Is ook zo, ieder zijn meug en ik had ook echt wel m'n voorkeuren wat betreft vakken en docenten. Dat mensen er niet zo goed in zijn, dat vind ik geen ramp. Sterker nog: ik sta voor de klas om dat te veranderen en als iemand echt goed z'n best doet en het lukt niet, dan steek ik met alle liefde meer tijd in een student.
Maar mensen die maar wat zitten te niksen in de lessen en dan de dag voor de toets ineens met een waslijst aan vragen aankomen, die moeten maar hopen dat ik dan net een goeie bui heb
Waar was die 10 voor?Ik heb nooit een 10 gehaald na de middelbare school
Zeker jammer maar die meet komt goedquote:Op maandag 7 februari 2011 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo dat is echt beter dat de prijs omlaag kon! en fijn dat je alles al hebt. wat nog vergeten is komt vanzelf. top meid!
wel jammer van de meet maar dit gaat natuurlijk voor
Vanaf volgende week is het echt van ons, maar we hebben de sleutel alquote:
Leuk manquote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanaf volgende week is het echt van ons, maar we hebben de sleutel al
Dus vanaf nu gaan we rustig beginnen
Mijn vriend is nog aan het afstuderen en zit nog vast aan Leiden tot begin maart
Dus ik hoop dat over een maandje alles helemaal klaar is
Nu wel voor de rest van je leven bij elkaar blijven hequote:Op maandag 7 februari 2011 21:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanaf volgende week is het echt van ons, maar we hebben de sleutel al
Dus vanaf nu gaan we rustig beginnen
Mijn vriend is nog aan het afstuderen en zit nog vast aan Leiden tot begin maart
Dus ik hoop dat over een maandje alles helemaal klaar is
Ze is een vrouw hoorquote:
Moet je niet zo lang wachten met de afwasquote:
7,7 gemiddeld over 2,5 jaar, jaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is een vrouw hoorWaar ben jij naar school geweest
Ook zo'n 5.5=10 mentaliteit of niet?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu wel voor de rest van je leven bij elkaar blijven he![]()
Dat was ik daarvoor ook al van planquote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu wel voor de rest van je leven bij elkaar blijven he![]()
Doe 's een voor- en een na-shot?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef LieLie het volgende:
Oh, ik kwam de foto van mezelf uit maart weer tegen, is elke keer leuker
Netjes hoorquote:
Komt u maarquote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Even per PM, staan nog mensen op die er niet af kunnen
Even hier een respons, want mijn PM-box doet raar: wauw! Een beetje van het effect zit 'm ook in je leuke krullebol, maar wat een verschil in je gezicht zeg! En in je taillequote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef LieLie het volgende:
Even per PM, staan nog mensen op die er niet af kunnen
Ook onderwegquote:Op maandag 7 februari 2011 22:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwdmag ik ook?
open u ogen chinees.quote:
Ik vond t persoonlijk niet zo maar dat zegt niets natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Glaasje wijn en 30Rock kijken dan maar. 'k Ben er nog niet over uit of ik het echt leuk vind.
Ja. Hazelnoten is velen malen erger dan bijv walnoten. Die reactie op de eerste is te vergelijken met de ontzettend heftige reactie die ik op pinda's heb. Walnoten geven irritatie maar veel minder.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:
DE, heb jij ook dat je voor de ene noot allergischer bent dan voor de ander?
Ik reageer juist niet zo heel erg op pinda's. Kan ook wel pindakaas eten, maar als ik iets teveel op m'n brood smeer dan knijpt mijn keel even dichtquote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja. Hazelnoten is velen malen erger dan bijv walnoten. Die reactie op de eerste is te vergelijken met de ontzettend heftige reactie die ik op pinda's heb. Walnoten geven irritatie maar veel minder.
Ja, toen was ik net van de trap gevallen!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Rare schram op je arm heb je op de oud foto Lie
En wel grappig, in reclames lachen ze ook nooit op de oud foto![]()
Maar wel mooi hoor, nieuw is veel beter
Kan jij pinda kaas eten?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik reageer juist niet zo heel erg op pinda's. Kan ook wel pindakaas eten, maar als ik iets teveel op m'n brood smeer dan knijpt mijn keel even dicht
Maar vorige week was ik met Sun bij Rituals en we probeerden wat scrubs, en toen begon het ineens te jeuken, zat er macadamia-olie inEn mrLie heeft een uurtje terug een paar macadamia's gegeten en die gaf me net een kus en nu voel ik dat meteen op m'n lippen.
Ja, klopt hoor, voor pinda's is het meer gevoeligheid idd.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kan jij pinda kaas eten?dan heb je dus geen pinda allergie
scheelt weer. Misschien wel een gevoeligheid maar een good old fashioned pinda allergie dan wordt je anafylactisch ervan.
Dat van die noten en dan een zoen ken ik!ik zoen de mr ook echt niet als hij pinda's of borrelnootjrs of wat voor nootjes dan ook gegeten heeft en dat doe ik echt pas weer een hele tijd later en als hij dan ook nog wat gedronken heeft.
Lekker rustig voor hem dus als hij me uit de buurt wil hebben hoeft hij alleen maar wat nootjes te eten
Hier net zoquote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
De mr is er ook dol op!
Ik heb geen idee
Er is een user/moeder hier op fok die haar zoon ook al maanden op dieet heeft en dat gaat heel goed met hemquote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef borisz het volgende:
Wel handig voor moeders die nu via mij wetenschappelijke artikelen kan krijgen. Even dat artikel over ADHD en eten van het net geplukt.
Oh ja, notenwinkels, ughquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind noten en pinda's vooral stinken. Geen idee of het kan maar soms denk ik wel eens dat mijn hersenen mij voor die geur gevoeliger gemaakt hebben om potentieel gevaar te spotten
Ik ben er ook niet wild van so far, ben nu de Tina Fey/Sarah Palinfilmpjes aan het kijken op youtube, die zijn wel echt hilarischquote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik vond t persoonlijk niet zo maar dat zegt niets natuurlijk
I can see Russia from my house.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet wild van so far, ben nu de Tina Fey/Sarah Palinfilmpjes aan het kijken op youtube, die zijn wel echt hilarischZo even m'n aflevering afkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |