ic ben blont. wad is dad?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
multivariabele regressiemethodes?![]()
quote:
kickboksen deed ikquote:Op maandag 7 februari 2011 19:01 schreef golfer het volgende:
Met bitjes en scheenbeschermers geven we ze van katoen.
Het is alleen wel de Duitse versiequote:Op maandag 7 februari 2011 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
daar ben ik op vakantie geweest
Waarom ben je gestoptquote:
Ja, dat is rechtsaf ipv linksquote:Op maandag 7 februari 2011 19:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het is alleen wel de Duitse versieOok niet ver hier vandaan
te druk met studie en werk enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt
Je mepte iedereen neer en niemand wilde meer met je vechten?
aah handigquote:Op maandag 7 februari 2011 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iets wat je misschien nodig hebt om data analyse te doen.
Oh! Je hebt thuisbleekquote:Op maandag 7 februari 2011 19:04 schreef Duderella het volgende:
@ steer: uitgebleekt? Over een week pas, op zijn vroegst!![]()
Ook nog echt, deze regio is zo simpelquote:Op maandag 7 februari 2011 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is rechtsaf ipv links
Stoer hoor.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook nog echt, deze regio is zo simpel
hoe luxe he, een personal trainerquote:Op maandag 7 februari 2011 19:04 schreef Duderella het volgende:
@ steer: uitgebleekt? Over een week pas, op zijn vroegst!![]()
@ FF: Ik wilde boksen sinds mijn personal trainer een boksbal had gekoccht en opgehangen.
Maar toen moest hij nog even kleine handschoenen kopen voor me, want hij had alleen grote, voor alle jongens.
Jaja, C. toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe luxe he, een personal trainer![]()
een danseres doet regelmatig aan kickboksen en ze is echt super gespierd.. die armen joh(@ Steer; dat is die met die 'rare' nagels volgens jou.. of was het nou wat anders
)
hou vooooooll!!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:06 schreef golfer het volgende:
Ik voel dat het tijd wordt voor een klein naamgenootje,
Ik heb het wel via de tandarts hoor, maar ik doe het inderdaad thuis. Dat snelle is me wat te agressief.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh! Je hebt thuisbleekIk dacht dat je 1x een bleekbehandeling kreeg. Is imho beter voor je, een weekje thuis bleken met een bitje, dan in 1x hoge concentratie bij de tandarts of mondhygienist.
Ben benieuwd! Je kunt best na de eerste keer nog een vóór foto maken.
red bull dan maar?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb het wel via de tandarts hoor, maar ik doe het inderdaad thuis. Dat snelle is me wat te agressief.
Ik mag alleen drie weken geen koffie meer drinken.![]()
![]()
![]()
De Mofiaanse versie van de gemeente kent plaatsen als Apeldorn, Borkeloh en Teglingenquote:
En geen rode wijnquote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef Duderella het volgende:
Ik heb het wel via de tandarts hoor, maar ik doe het inderdaad thuis. Dat snelle is me wat te agressief.
Ik mag alleen drie weken geen koffie meer drinken.![]()
![]()
![]()
De volgende verrassing is dat je mag betalen voor de kaart update.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik wil mn kaart updaten (is al 2 jaar over tijd en anders had ik die boete van 148 euro kunnen voorkomen) van mn navigatie maar hij vraagt om een usb aansluiting en die heb ik volgens mij niet meegekregen toen ik em kocht
Ja maar dat lust ik niet, dat scheelt!quote:
dat weet ikquote:Op maandag 7 februari 2011 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De volgende verrassing is dat je mag betalen voor de kaart update.
Ah, een woordvoerder. Nu heb ik alles bereikt wat ik wilde bereiken.quote:
je mocht toch ook geen thee? dat lijkt me een rampquote:Op maandag 7 februari 2011 19:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar dat lust ik niet, dat scheelt!
Maar mijn espresso'tjes, och jee.
Nieuwe kaart bij de media markt?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat weet ik
ik ga denk naar de media markt om zo'n nieuwe kaart + nieuwe flitsmeldingen te kopen.
nouja ik vond het vooral grappig omdat ik gister exact hetzelfde zeiquote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah, een woordvoerder. Nu heb ik alles bereikt wat ik wilde bereiken.
Ja!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ik vond het vooral grappig omdat ik gister exact hetzelfde zei
ehm.. een kaart is 69 euro. een nieuw apparaat niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nieuwe kaart bij de media markt?
Voor hetzelfde geld koop je een nieuw apparaat inclusief de kaart.
Wat voor apparaat heb je nu dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm.. een kaart is 69 euro. een nieuw apparaat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
hij klonk ook heel goedquote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef Leintjeuh het volgende:
IK wil niet onbescheiden klinken maar mijn quiche ziet er heerlijk uitEn hij is BIJNA klaar
Welke heb je danquote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef freecell het volgende:
Hmmm, ik kom er net achter wat het addertje achter mijn nieuwe zorgverzekering is...
Ik moet alle medicatie ed online bestellen
Onzinquote:Op maandag 7 februari 2011 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik wil mn kaart updaten (is al 2 jaar over tijd en anders had ik die boete van 148 euro kunnen voorkomen)
Nou ja, dat ookquote:Op maandag 7 februari 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OnzinJe moet gewoon niet te hard rijden. Probleem opgelost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |