Vandaar dat men er zo veel kan wegsturen, met directe opvolging, als er weer eens een 'ophef ontstaan situatie is'. Vandaar dat mede-leden/bestuurders op lokaal vlak bedreigd worden door partij leden om de baantjes. Vandaar dat we van een <2% leden voor de partijen onder de stemmers naar 3% zijn gegaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Het land wordt er in ieder geval minder bureaucratisch van, aangezien niemand meer trek heeft in een politieke loopbaan.
Jij stelt: Het land wordt er in ieder geval minder bureaucratisch van, aangezien niemand meer trek heeft in een politieke loopbaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt. Mijn gevoel zegt dat hetgeen jij schrijft geen ene hol met mijn post heeft te maken.
Het is dus net de echte wereld!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Niet alleen de TT ook de hele OP is echt onleesbaar, alsof het losse flarden zijn die aan elkaar zijn geplakt.
Zucht. Je had wellicht de complete post moet lezen. Ik stelde dat een politieke loopbaan minder aantrekkelijk wordt wanneer je van bestuuders verlangt dat zij geld dat is gestoken in nieuw beleid, en vervolgens faalt, terugbetalen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jij stelt: Het land wordt er in ieder geval minder bureaucratisch van, aangezien niemand meer trek heeft in een politieke loopbaan.
Ik toon aan dat er alleen maar groei is onder de 'ik wil de politiek in' welwillenden.
Hier hoopte ik al op, hap hap.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
Zucht. Je had wellicht de complete post moet lezen. Ik stelde dat een politieke loopbaan minder aantrekkelijk wordt wanneer je van bestuuders verlangt dat zij geld dat is gestoken in nieuw beleid, en vervolgens faalt, terugbetalen.
Godsamme zeg. Ik beweer ook niet dat er nieuwe regels worden ingevoerd. Het was slechts een reactie op een post van Zienswijzequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hier hoopte ik al op, hap hap.
Wachtgeld gaat niet weg, hoogstens wat mindering voor de buhne.
Politici hebben geen echte verantwoording, er zijn voor hen geen sancties, en dat alles gaan ze ook niet invoeren.
het zou wel moeten, maar helaas is dat in NL een SF verhaal dat nimmer echt zal worden. (I.t.t. allerlei technische gedachten ooit die nu rond rijden, vliegen, varen onder water e.d.)
Oh en dat waar koos op reageerde, "Het zou eerlijk zijn als de linkse Cornelis die 1,2 miljoen aan de staatskist zou moeten terugbetalen. Immers, zijn beleid heeft niet gewerkt." neemt ie wel serieus...quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
Kom op, FTS. Kun je voor een keer gewoon je best doen om niet als een volslagen idioot uit de hoek te komen
Dus, bijvoorbeeld, tijdens Opstelten was er in Rotterdam totaal geen overlast en straatterreur? En nu in bijvoorbeeld Almere, Den Haag, Ede, Maastricht ook niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom? Wie zegt dat het aan de opvoeding ligt?
Overigens laat een links maatschappelijk kader ruimte over voor overlast en straatterreur. Een rechts beleid kent namelijk zero-tolerance. De linkse burgemeester, en al zijn consorten met bevoegdheid, moet ook worden gestraft.
Er zullen ongetwijfeld slimmere mensen zijn. Al denk ik eerder dat niemand het nog gezegd heeft (inmiddels wel) omdat ze zoiets hebben van "laat maar waaien".quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Alweer erik? dit maal ben je de eerste, je kan dus concluderen dat er grotere breinen boven je staan letterlijk en figuurlijk.
Dat er gisterenavond is gemeld dat....(gtotep) zegt weinig tot niets. Ik wacht google alerts wel ff af voor concrete verslaggeving. Voor nu neem ik uit ervaring aan dat als politie-gewijze e.e.a. gedaan is dat komt _omdat_ dit filmpje nu weken later weer het onder de gesmolten sneeuw liggende stof doet opwaaien.
Dan zou je het helemaal niet meer begrijpen/volgen kunnen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Kan TS zijn gedachten ook even geordend presenteren?
Probeer het de volgende keer toch maar. Nu lijkt niemand op jou na het echt te snappen en dan gaat de discussie meer over waar de discussie nu over gaat dan over het onderwerp zelf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan zou je het helemaal niet meer begrijpen/volgen kunnen.
Gelukkig zijn er die dat wel kunnen, dus elk mens die een wat breder plaatje ziet, is 'winst'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |