Ja, wat hadden we nou afgesproken? Ik wou de LaPo!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie dat lolo dat zegt, maar grammaticaal is het zo mooier en correcter Engels![]()
edit; ik zie wel een ander foutje wat ik ga veranderen
"I've goT to make it to the top"
En Robuust; again no props![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is mijn werkje wel lastig heur
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef stoeltafel het volgende:
.... Zie je niet zovaak, meisjes en hardstyle, wel vet.
T-Force pas op, jongen!!11quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef stoeltafel het volgende:
Komt dat meisje in het blauw ook in dit topic? Zie je niet zovaak, meisjes en hardstyle, wel vet.
Dat stukje vanaf 1:00 gaat echt zo lomp hard. Was echt een wtf momentjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wacht maar tot je die live hoort! Die gaat me toch een partij hard(voor bevestiging vraag NLS04 & Da_Ripper
)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef stoeltafel het volgende:
Komt dat meisje in het blauw ook in dit topic? Zie je niet zovaak, meisjes en hardstyle, wel vet.
Goede tip: Linksvoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:58 schreef NLS04 het volgende:
Alle mensen die geen andere mensen van hier kennen maar ze toch willen ontmoeten op hardbass adviseer ik de gezichten in het volgende filmpje goed te bestuderen. (props2T-force) 90% hiervan is ook op hardbass geloof ik en dan kan het dus bijna niet meer fout gaan![]()
TT is trouwens nice
Krulliewullie en knuffelmeisje zijn zowat de enigen ja. Moeten wel meer hardstylechicks op FOK! zijn toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:22 schreef stoeltafel het volgende:
Bedoelde in dit topic meer, dat zijn toch allemaal jongens of heb ik het mis?
Ja zie genoeg vrouwen op feesten, gelukkig
Repstecquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:16 schreef 16meter het volgende:
You know what, Im sick of all the haters always having a reason to complain about this music and the way I live my fucking life
I cant believe these suck-ups from the authorities
Telling me that my nightlife is to be cut short
Closing clubs at three instead of five, six and seven
Not even considering my afterparty on a Sunday fucking morning
Ha, Im gonna get mashed up before the sun goes down
Im gonna get drunk too quick in the pub
And Im gonna pop pills in the lines to the club
Dont try to fucking understand me, just let me escape from reality
Aint nobody telling me what to do or what not to do
This is my life, this is my music, so fuck you!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Repstec
Ik mag die rebelse lyrics wel, lekker tegen de stroming in jeweets!
Voeg me maar toe, PF = raasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:43 schreef Levitas het volgende:
Edit: Ik voeg even wat mensen van hier toe op Partyflock, weet ik een beetje waar ik op moet letten. Weiger me gerust als je geen vriendje wil zijn hoor![]()
Gaat nog leuk worden.. Meeste fokkers nog nooit gezien, dus dat gaat leuk worden met de namen onthoudenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:11 schreef T_Killer het volgende:
Heb het gevoel dat het een big ass fok meet wordt zaterdag
Ik (zQz) wil je toevoegen maar er zijn een stuk of tien vage klazen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:43 schreef Levitas het volgende:
Oh, heb de laatste pagina's van het laatste topic en de eerste van dit topic gemist, maar op PF ben ik Klaas Vaag. Kom wel richting links voor gelopen, maar eigenlijk geen idee hoe de FOK!'ers eruit zien (Heb wel 2 FOK!'ers op Emporium gezien, maar die gezichten herinner ik me denk ik niet meer).
Dus: Als je linksvoor iemand (waarschijnlijk wordt het toch het Avio shirtje, ipv 'I like my girls like my whiskey..') rond ziet dwalen en onzeker mensen aan ziet kijken én mij herkent: Tik me ff aan!
Ik heb er ZO verdomme veel zin in, niet normaal. Laatste feestje was Decibel en heb de hardstyle emoties op moeten kroppen, dus maak je borst maar nat zaterdagMinpuntje is wel dat ik op het laatste moment toch niet meer voorzien ben. Gozer die blauwe boompjes heeft geregeld woont opeens ver weg en nu moet ik misschien last-minute nog iets anders regelen
Edit: Ik voeg even wat mensen van hier toe op Partyflock, weet ik een beetje waar ik op moet letten. Weiger me gerust als je geen vriendje wil zijn hoor![]()
heel aardig lijstje al zeg ik het zelf.quote:Thilo & Evanti - Decay & Release
Thalamus - Flash Forward
Walt - Let the music play
Luna & Dutch master - the scene (hard edit)
Pavo - Tekno Music
Luna - Unlocked
Southstylers - In de Strieel
Girls from Hardasia - Hardasia (mix 1)
Dj Zany - Pure
Donkey Rollers - Revolutions
The Raiders - Miss Kidman on a Cruise (eyes wide style mix)
Hardstyle Masters & Max enforcer - Rambo is a Pussy
Hardstyle Masters - Junior
TNT - Double Dutch Darkies (Raw mix)
Tuneboy - Ombrello Maledetto
Zairon - I'm Techno (ztx mix)
Carnifex - Violator
Activator & Mani - Equensu Ocha
Zany & Beholder - Do you want heavy!
Dj Nightkiller - Skwert (original late night mix)
The machine - Loudness Tool
Degos & Re-Done - Outside the box
En je gratis kaartje zeker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:45 schreef Sethje het volgende:
ben wel erg benieuwd naar de drukte, het podium komt nu weer in de lengte. Vorig jaar was hard bass qua drukte goed te doen, ben benieuwd hoe dat nu met een uitverkocht gelredome het geval is.
Hoe laat meeten? Ik ben te herkennen aan bier,pretbek en mijn mooie hoofd
Weer het showtek-kwaaltje....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
vanaf 6.15, Here we fucking go Dubstep edit
Close but no cigar....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |