Dat zei ik. Tevens komt de TT geenszins overeen met het 'het krantenartikel'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zolang jouw "tegenbewijs" blijft bij "terwijl dit waarschijnlijk gewoon Nederlandse jonkjes zijn", staat de informatie uit een krantenartikel natuurlijk als een huis, dat begrijp je.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef appelvssinasappel het volgende:
het meisje vroeg er zelf wel een beetje om door zo overdreven te reageren.
Ach ja, trollen heb je overal.quote:
Die PI ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach ja, trollen heb je overal.
Geweld is een actieve daad van een dader. Alleen als zelfverdediging zou je deze opmerking kunnen maken, maar daar lijkt me weinig sprake van als een roedel rifapen een onschuldig meiske van haar fiets berooft.
Als jij jezelf zo gedraagt, dat filmt en vervolgens op internet zet. Dan ben je met recht een aap, veel hersens hebben ze niet in ieder geval. Dus ik vraag me eigenlijk af of we de aap niet tekort doen, rif amoebe lijkt me meer op zijn plaats.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die PI ook![]()
Ja erg stoer hoor, jongetjes van amper 12 uitmaken voor rifapen. Kankerkneusje.
De meisjes zijn 13 en 14. De leeftijd van de jongens is onbekend. En zelf vind je het ok om degene met wie je een mislukte poging tot discussie doet met "kankerkneusje" aan te spreken...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die PI ook![]()
Arme jongetjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die PI ook![]()
Van mij mag je peskoppen best hard aanpakken, maar iets zegt me dat het in dit geval vooral gebeurt omdat het gaat om Marokkanen en omdat het uitgebreid in het nieuws is geweest. Terwijl dit soort dingen vrijwel dagelijks gebeuren. Alleen nu is het gefilmd.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh, zo erg was het toch ook weer niet? Het was niet meer dan wat pesten toch?²
Ik zou dat eerder als iets mens-eigens beschouwen. Het werkt niet alleen zo bij Marokkanen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:25 schreef El_Matador het volgende:
Rifaapjes zijn kutMarokkanen die immer en altijd in groepjes eropuit trekken om anderen te treiteren, geweld aan te doen en te bestelen. Precies zoals aapjes in de dierentuin dat doen. Allemaal tegen 1.
Mwoah ze hebben er toch wel enigsins paten op hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder als iets mens-eigens beschouwen. Het werkt niet alleen zo bij Marokkanen.
Ach kom op zeg!?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder als iets mens-eigens beschouwen. Het werkt niet alleen zo bij Marokkanen.
Dat is de consequentie van een halt-straf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef simmu het volgende:
dus als iemand op zn 12de erbij stond met fikkie stoken en in aanraking kwam met halt, dat mag dan gerust dan diezelfde persoon na zn 16de zijn of haar stage (en dus opleiding he. geen stage --> geen diploma) kosten? dat is namelijk de consequentie van deze houding.
Ik vind dan ook niet dat deze schoffies 6 jaar moeten gaan zitten, maar een pittige haltstraf lijkt me zeker op zijn plaats.quote:tuig moet niet pesten, punt uit. maar er was ergens ook nog zoiets als "oordeelt niet opdat gij niet beoordeelt wordt". beide kanten zijn imho even erg: zowel degenen die goedpraten, als degenen die enkel gillen over harder straffen. beide standpunten zijn iig niet constructief.
Ik poog nergens een discussie met je aan te gaan hoor? Ik constateer alleen mongoloïde tokkiegedrag en hap daar altijd graag even op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De meisjes zijn 13 en 14. De leeftijd van de jongens is onbekend. En zelf vind je het ok om degene met wie je een mislukte poging tot discussie doet met "kankerkneusje" aan te spreken...
Exact, je stelt apen dus gelijk aan marokkanen zonder enige nuance te maken of ook maar enigszins in algemeenheid te spreken over puberale kutventjes. Dát is pas debiel, maar helaas dagelijkse kost in NWS.quote:Rifaapjes zijn kutMarokkanen die immer en altijd in groepjes eropuit trekken om anderen te treiteren, geweld aan te doen en te bestelen. Precies zoals aapjes in de dierentuin dat doen. Allemaal tegen 1.
Vind je? Ik vind het vervelende kutventjes die terecht moeten worden gewezen.quote:
Klasse-post.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach kom op zeg!?
Het typische gedrag. 1 provoceert, liefst op een plek met veel mensen (tram, uitgaansgebied, etc.). Bij een tegenreactie springt aapje nummer 2 erop. Bij geen reactie (nog steeds de meest gebruikte methode door slachtoffers) verhevigt de pesterij zich. Aan spullen zitten, bespugen, uitschelden, trappen, slaan, etc. Dan, als de vlam lekker in de pan is, dan duiken al die aapjes er met zijn allen op, 1 staat op wacht en als de pliesie komt, rennen ze weg en spelen ze de vermoorde onschuld. Het stramien is bijna altijd hetzelfde.
En jij wil werkelijk beweren dat "alle Nederlanders" dit doen????
Ik had je verstandiger ingeschat. Nee, niet alle Marokkanen doen dit, en gelukkig niet. De meeste Marokkanen hebben gewoon een baantje en een school af te maken. Maar DAT er onder de Marokkanen in Nederland OOK een heel grote (en vooral hardnekkige) groep rifapen is, dat valt niet te ontkennen. Dat is geen stigmatisering. Juist het in Nederland houden van die aapjes zorgt voor stigmatisering.
Paspoort inleveren en ga het ergens anders maar proberen.
Precies wat elke school met wangedrag doet. En deze lieden hebben dan nog het voordeel nog bij een andere school ingeschreven te staan; Het Koninkrijk Marokko.
Stel je niet zo aan. Bovendien heeft hij het duidelijk over deze specifieke groep jongens die je in dat filmpje ziet. Jij begint meteen te schreeuwen en te flamen en dan heb -jij- het over tokkiegedragquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef 2dope het volgende:
Exact, je stelt apen dus gelijk aan marokkanen zonder enige nuance te maken of ook maar enigszins in algemeenheid te spreken over puberale kutventjes. Dát is pas debiel, maar helaas dagelijkse kost in NWS.
Inderdaad. Een belediging voor die apen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef 2dope het volgende:
Exact, je stelt apen dus gelijk aan marokkanen zonder enige nuance te maken
Als in: Nooit meer doen jongetjes zeker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik poog nergens een discussie met je aan te gaan hoor? Ik constateer alleen mongoloïde tokkiegedrag en hap daar altijd graag even op.
[..]
Exact, je stelt apen dus gelijk aan marokkanen zonder enige nuance te maken of ook maar enigszins in algemeenheid te spreken over puberale kutventjes. Dát is pas debiel, maar helaas dagelijkse kost in NWS.
[..]
Vind je? Ik vind het vervelende kutventjes die terecht moeten worden gewezen.
Jij "constateert" maar een eind weg. Voorlopig blijft het bij gescheld van jouw kant, waar ik poog argumenten aan te dragen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik poog nergens een discussie met je aan te gaan hoor? Ik constateer alleen mongoloïde tokkiegedrag en hap daar altijd graag even op.
Please, ga terug naar school, dit is TE ernstig.quote:Exact, je stelt apen dus gelijk aan marokkanen
Het ene "puberale kutventje" is het andere niet. Waarom zou je wel "puberale kutventjes" zo mogen noemen, maar kutMarokkanen ineens niet benoemen? Waar komt die selectiedrang van jou toch vandaan? Moeten Marokkanen uit de wind gehouden worden? Zijn ze -standaard- zieliger dan anderen? Worden gewone Marokkanen gekwetst als ik juist diegenen die hen een slechte naam bezorg zo benoem zoals ze die zelf ook vol schaamte zouden benoemen?quote:zonder enige nuance te maken of ook maar enigszins in algemeenheid te spreken over puberale kutventjes. Dát is pas debiel, maar helaas dagelijkse kost in NWS.
Bij deze door jou toegevoegdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Klasse-post.![]()
Je vergat alleen de mobieltjes en scooters te vermelden, zodra de vlam in de pan slaat.
Ver genoeg om je dochter zindelijk te laten worden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heel graag.![]()
Debiliteit krijgt een nieuwe standaard zo. Opzettelijke mishandeling middels trappen in de rug door een groep rifapen vergelijken met de onbedoelde schopacties van een 2-jarige peuter.
Hoe ver heen ben je dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |