Als jij meisjes op zo'n manier lastig valt onder stoer doen wilt plaatsen, dan zit er bij jou ook een steekje los.quote:
Wacht maar tot dit type kereltjes 18 - 20 is. Moet jij eens opletten hoeveel plezier je er dan van gaat belevenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er zijn nog andere kleuren dan zwart en wit. Ik praat niks goed.
Wijs jij nog even aan waar we in dit filmpje "gruwelijke mishandeling", "in elkaar rammen" en " terrorisme" zien?
Maar in dit filmpje dus niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wacht maar tot dit type kereltjes 18 - 20 is. Moet jij eens opletten hoeveel plezier je er dan van gaat beleven
Natuurlijk is dat niet goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef arkanteas het volgende:
Weet je wat we doen? We zoeken ze op en doen het zelfde terugof is dat ook weer niet goed?
Wie zegt dat er in dit geval niet samengewerkt gaat worden met de ouders en school?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:49 schreef arkanteas het volgende:
[..]
straf was niet de reden voor mij "werkte" inzien begrip en Balkenende's normen en waarde beseffen wel. En daar heeft school, omgeving en ouders bij geholpen.
wanneer school zegt: Ouders hun probleem
Ouders zegge: Politie oplossen
Omgeving: wat erg wat er gebeurdmaar vervolgens niet iets zeggen..
Dan voed niemand het kind op. bedoel we hebben over kinderen van +/- 12 jaar.
Terecht. Ik heb mijn kinderen altijd voorgehouden met het op straat spelen dat ze naar huis moesten komen als iemand van hun groepje iets deed, waarvan ze zelf dachten dat dat niet mocht. Heb ze verteld dat ze medeschuldig zijn, ook al staan ze er alleen maar bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef simmu het volgende:
och. voor erbij staan als anderen fikkie stoken kom je al bij halt terecht.
We moeten vaststellen dat jij geen enkel argument tegen mijn punten hebt. Zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, dat jij zwakzinnig bent is al helemaal niet mijn probleem.
dus als iemand op zn 12de erbij stond met fikkie stoken en in aanraking kwam met halt, dat mag dan gerust dan diezelfde persoon na zn 16de zijn of haar stage (en dus opleiding he. geen stage --> geen diploma) kosten? dat is namelijk de consequentie van deze houding.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zegt dat er in dit geval niet samengewerkt gaat worden met de ouders en school?
De daders zullen thuis opgepakt gaan worden en zullen bestraft worden. Lijkt me dat er ook wel overleg zal zijn met de ouders en eventueel de school. (indien ze nog naar school gaan)
[..]
Terecht. Ik heb mijn kinderen altijd voorgehouden met het op straat spelen dat ze naar huis moesten komen als iemand van hun groepje iets deed, waarvan ze zelf dachten dat dat niet mocht. Heb ze verteld dat ze medeschuldig zijn, ook al staan ze er alleen maar bij.
oh zo. ach ja. zo zonder enige nuance kom je idd lekker ver zo!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fysiek geweld tegen onschuldigen als "geen groot drama" afdoen, dat komt dichter bij zwakzinnigheid dan mijn stukje lijkt mij zo.
De discussie over "harder straffen" wordt vooral door links totaal niet begrepen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef simmu het volgende:
[..]
dus als iemand op zn 12de erbij stond met fikkie stoken en in aanraking kwam met halt, dat mag dan gerust dan diezelfde persoon na zn 16de zijn of haar stage (en dus opleiding he. geen stage --> geen diploma) kosten? dat is namelijk de consequentie van deze houding.
tuig moet niet pesten, punt uit. maar er was ergens ook nog zoiets als "oordeelt niet opdat gij niet beoordeelt wordt". beide kanten zijn imho even erg: zowel degenen die goedpraten, als degenen die enkel gillen over harder straffen. beide standpunten zijn iig niet constructief.
Jij wil werkelijk een serieuze vergelijking trekken tussen een kind van 2 die niet beter weet en pubers van 13 en 14 die dondersgoed weten dat iemand in de rug (! hoe laf!) schoppen pijn doet bij die persoon??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef simmu het volgende:
[..]
oh zo. ach ja. zo zonder enige nuance kom je idd lekker ver zo!
mijn dochter van 2 schopte daarstraks tijdens het luierverschonen tegen mijn bril. dat deed zeer! zelfs een wondje. zal ik de politie maar bellen dan? is tenslotte fysiek geweld tegen onschuldigen
voor wie het zich afvraagt: ik heb haar stevig op der falie gegeven, want het was de derde keer al deze week en ik ben niet gediend van dergelijke ongein
oh mijn god. mag ik deze inlijsten en in het museum van debiele vergelijkingen plaatsen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef simmu het volgende:
[..]
oh zo. ach ja. zo zonder enige nuance kom je idd lekker ver zo!
mijn dochter van 2 schopte daarstraks tijdens het luierverschonen tegen mijn bril. dat deed zeer! zelfs een wondje. zal ik de politie maar bellen dan? is tenslotte fysiek geweld tegen onschuldigen
voor wie het zich afvraagt: ik heb haar stevig op der falie gegeven, want het was de derde keer al deze week en ik ben niet gediend van dergelijke ongein
Nee jij bent gelukkig wel serieus te nemen met je sneue uitgekauwde links/rechts gejank.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij wil werkelijk een serieuze vergelijking trekken tussen een kind van 2 die niet beter weet en pubers van 13 en 14 die dondersgoed weten dat iemand in de rug (! hoe laf!) schoppen pijn doet bij die persoon??
En jij wil dan ook nog serieus genomen worden met die vergelijking?![]()
![]()
Heel graag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh mijn god. mag ik deze inlijsten en in het museum van debiele vergelijkingen plaatsen?
Het verbaasd me dat er überhaupt nog mensen bestaan die met je in discussie gaan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We moeten vaststellen dat jij geen enkel argument tegen mijn punten hebt. Zoals gewoonlijk.
Fysiek geweld tegen onschuldigen als "geen groot drama" afdoen, dat komt dichter bij zwakzinnigheid dan mijn stukje lijkt mij zo.
ventjes van 10 dan die als groepje de nerd van de klas opwachten en in elkaar slaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij wil werkelijk een serieuze vergelijking trekken tussen een kind van 2 die niet beter weet en pubers van 13 en 14 die dondersgoed weten dat iemand in de rug (! hoe laf!) schoppen pijn doet bij die persoon??
En jij wil dan ook nog serieus genomen worden met die vergelijking?![]()
![]()
sta je vaak verbaasd over jezelf?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat er überhaupt nog mensen bestaan die met je in discussie gaan eerlijk gezegd.
Als het zo "sneu" en "uitgekauwd" is, kun je vast wel een mooie set tegenargumenten bieden, niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee jij bent gelukkig wel serieus te nemen met je sneue uitgekauwde links/rechts gejank.
Jij maakt zelf en vergelijking tussen criminelen/geweldsdelicten en etterende pubers, uiteraard gepaard met de bekende schreeuwerige 'het land uit trappuhhh' argumentatie terwijl dit waarschijnlijk gewoon Nederlandse jonkjes zijn
ah! als het in de topictitel staat van een topic op fok is het waarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als het zo "sneu" en "uitgekauwd" is, kun je vast wel een mooie set tegenargumenten bieden, niet?
De TT zegt zelf:
Marokkaans tuig krijgt forse straffen in Gouda
Dus mijn punt staat gewoon.
Ik weet niet wat jij onder discussie verstaat, maar voor mij is dit dat nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sta je vaak verbaasd over jezelf?
Het gaat hier om DIT voorbeeld, niet om eventuele 10-jarigen die nerds in elkaar slaan. Ik bekijk elk incident apart, maar dat neemt niet weg dat er een tendens is waar te nemen. Die tendens moet je met beleid tegengaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef simmu het volgende:
[..]
ventjes van 10 dan die als groepje de nerd van de klas opwachten en in elkaar slaan?
waar trek jij de grens dan? want ik zie in het filmpje gepest, getreiter en geklier. maar geen schokkend geweld waarvoor iemand dan 6 jaar de bak in dient te draaien, of zijn paspoort dient in te leveren of meer van de maatregelen die hier genoemd zijn.
verdienen die ettertjes uit het fimpje straf? jazeker. maar de straf moet wel in proportie zijn met het vergrijp imho. daarnaast (maar nu kom je op een disutabel puntje) zou het prettig zijn als de straf een corrigerende invloed heeft.
Zolang jouw "tegenbewijs" blijft bij "terwijl dit waarschijnlijk gewoon Nederlandse jonkjes zijn", staat de informatie uit een krantenartikel natuurlijk als een huis, dat begrijp je.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef simmu het volgende:
[..]
ah! als het in de topictitel staat van een topic op fok is het waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |