abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:54:25 #251
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92504917
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef simmu het volgende:

[..]

tel ik niet als vrouw dan ;(
:*
Schijnbaar niet ~O>
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_92505264
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik denk stoer doen.
Als jij meisjes op zo'n manier lastig valt onder stoer doen wilt plaatsen, dan zit er bij jou ook een steekje los.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_92505378
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Er zijn nog andere kleuren dan zwart en wit. Ik praat niks goed.

Wijs jij nog even aan waar we in dit filmpje "gruwelijke mishandeling", "in elkaar rammen" en " terrorisme" zien?
Wacht maar tot dit type kereltjes 18 - 20 is. Moet jij eens opletten hoeveel plezier je er dan van gaat beleven :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_92505423
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wacht maar tot dit type kereltjes 18 - 20 is. Moet jij eens opletten hoeveel plezier je er dan van gaat beleven :')
Maar in dit filmpje dus niet? :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_92505492
Weet je wat we doen? We zoeken ze op en doen het zelfde terug ;) of is dat ook weer niet goed?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:13:54 #256
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92505852
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef arkanteas het volgende:
Weet je wat we doen? We zoeken ze op en doen het zelfde terug ;) of is dat ook weer niet goed?
Natuurlijk is dat niet goed
O)))
pi_92506238
Dat lijkt me een prachtige oplossing.
Conscience do cost.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:22:52 #258
3542 Gia
User under construction
pi_92506248
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:49 schreef arkanteas het volgende:

[..]

straf was niet de reden voor mij "werkte" inzien begrip en Balkenende's normen en waarde beseffen wel. En daar heeft school, omgeving en ouders bij geholpen.

wanneer school zegt: Ouders hun probleem
Ouders zegge: Politie oplossen
Omgeving: wat erg wat er gebeurd :O maar vervolgens niet iets zeggen..

Dan voed niemand het kind op. bedoel we hebben over kinderen van +/- 12 jaar.
Wie zegt dat er in dit geval niet samengewerkt gaat worden met de ouders en school?
De daders zullen thuis opgepakt gaan worden en zullen bestraft worden. Lijkt me dat er ook wel overleg zal zijn met de ouders en eventueel de school. (indien ze nog naar school gaan)
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef simmu het volgende:

och. voor erbij staan als anderen fikkie stoken kom je al bij halt terecht.
:*
Terecht. Ik heb mijn kinderen altijd voorgehouden met het op straat spelen dat ze naar huis moesten komen als iemand van hun groepje iets deed, waarvan ze zelf dachten dat dat niet mocht. Heb ze verteld dat ze medeschuldig zijn, ook al staan ze er alleen maar bij.
pi_92506265
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef kingmob het volgende:

[..]

Tja, dat jij zwakzinnig bent is al helemaal niet mijn probleem.
We moeten vaststellen dat jij geen enkel argument tegen mijn punten hebt. Zoals gewoonlijk.

Fysiek geweld tegen onschuldigen als "geen groot drama" afdoen, dat komt dichter bij zwakzinnigheid dan mijn stukje lijkt mij zo. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_92506506
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie zegt dat er in dit geval niet samengewerkt gaat worden met de ouders en school?
De daders zullen thuis opgepakt gaan worden en zullen bestraft worden. Lijkt me dat er ook wel overleg zal zijn met de ouders en eventueel de school. (indien ze nog naar school gaan)

[..]

Terecht. Ik heb mijn kinderen altijd voorgehouden met het op straat spelen dat ze naar huis moesten komen als iemand van hun groepje iets deed, waarvan ze zelf dachten dat dat niet mocht. Heb ze verteld dat ze medeschuldig zijn, ook al staan ze er alleen maar bij.
dus als iemand op zn 12de erbij stond met fikkie stoken en in aanraking kwam met halt, dat mag dan gerust dan diezelfde persoon na zn 16de zijn of haar stage (en dus opleiding he. geen stage --> geen diploma) kosten? dat is namelijk de consequentie van deze houding.

tuig moet niet pesten, punt uit. maar er was ergens ook nog zoiets als "oordeelt niet opdat gij niet beoordeelt wordt". beide kanten zijn imho even erg: zowel degenen die goedpraten, als degenen die enkel gillen over harder straffen. beide standpunten zijn iig niet constructief.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92506722
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fysiek geweld tegen onschuldigen als "geen groot drama" afdoen, dat komt dichter bij zwakzinnigheid dan mijn stukje lijkt mij zo. :*
oh zo. ach ja. zo zonder enige nuance kom je idd lekker ver zo!

mijn dochter van 2 schopte daarstraks tijdens het luierverschonen tegen mijn bril. dat deed zeer! zelfs een wondje. zal ik de politie maar bellen dan? is tenslotte fysiek geweld tegen onschuldigen

voor wie het zich afvraagt: ik heb haar stevig op der falie gegeven, want het was de derde keer al deze week en ik ben niet gediend van dergelijke ongein
pi_92506812
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef simmu het volgende:

[..]

dus als iemand op zn 12de erbij stond met fikkie stoken en in aanraking kwam met halt, dat mag dan gerust dan diezelfde persoon na zn 16de zijn of haar stage (en dus opleiding he. geen stage --> geen diploma) kosten? dat is namelijk de consequentie van deze houding.

tuig moet niet pesten, punt uit. maar er was ergens ook nog zoiets als "oordeelt niet opdat gij niet beoordeelt wordt". beide kanten zijn imho even erg: zowel degenen die goedpraten, als degenen die enkel gillen over harder straffen. beide standpunten zijn iig niet constructief.
De discussie over "harder straffen" wordt vooral door links totaal niet begrepen.

Het gaat niet om algemeen "harder straffen". Het gaat wel om het veul strenger bestraffen van geweld. JUIST volgens de "linkse doctrine". Het oude hippie-idee was algemeen gestoeld op "Peace". Wat verstoort Peace? Precies, geweld. En geweld door groepen kutmarokkanen en ander tuig tegen een enkeling is zowel een verstoring van Peace als het vreselijke onderdrukken van een minderheid (namelijk 1 individu).

Je zou verwachten dat links consequent is in zijn opvattingen en dus OOK graag harde straffen wil voor geweldsdelicten. Maar nee, het tegengaan van "stigmatisering" is belangrijker dan het tegengaan van de Peace-verstorende factoren in Nederland... :')

Net alsof er ook "gestigmatiseerd" wordt als er een kutMarokkaan die geweld niet schuwt hard wordt gestraft/liefst uitgezet??? Juist NIET! Neem de Nederlandse paspoorten van het allochtoonse tuig af, verklaar ze tot ongewenst vreemdeling en flikker ze over de grens. Laten ze het maar mooi proberen in dat andere land waar ze een paspoort van bezitten. Eerlijk, duidelijk EN een mooie manier om de normale Marokkanen weer gewoon toegang te geven tot onze discotheken. Je lost het stigma juist OP door de ratten te verwijderen en geweldplegers hard te straffen!
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_92506881
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef simmu het volgende:

[..]

mijn dochter van 2 schopte daarstraks tijdens het luierverschonen tegen mijn bril. dat deed zeer! zelfs een wondje. zal ik de politie maar bellen dan? is tenslotte fysiek geweld tegen onschuldigen

voor wie het zich afvraagt: ik heb haar stevig op der falie gegeven, want het was de derde keer al deze week en ik ben niet gediend van dergelijke ongein
Jij wil werkelijk een serieuze vergelijking trekken tussen een kind van 2 die niet beter weet en pubers van 13 en 14 die dondersgoed weten dat iemand in de rug (! hoe laf!) schoppen pijn doet bij die persoon??

En jij wil dan ook nog serieus genomen worden met die vergelijking? _O- _O- _O-

dinsdag 8 februari 2011 @ 16:38:16 #264
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92507006
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef simmu het volgende:

[..]

oh mijn god. mag ik deze inlijsten en in het museum van debiele vergelijkingen plaatsen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Eindredactie Games dinsdag 8 februari 2011 @ 16:40:04 #265
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_92507091
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij wil werkelijk een serieuze vergelijking trekken tussen een kind van 2 die niet beter weet en pubers van 13 en 14 die dondersgoed weten dat iemand in de rug (! hoe laf!) schoppen pijn doet bij die persoon??

Nee jij bent gelukkig wel serieus te nemen met je sneue uitgekauwde links/rechts gejank.

Jij maakt zelf en vergelijking tussen criminelen/geweldsdelicten en etterende pubers, uiteraard gepaard met de bekende schreeuwerige 'het land uit trappuhhh' argumentatie terwijl dit waarschijnlijk gewoon Nederlandse jonkjes zijn :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_92507128
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oh mijn god. mag ik deze inlijsten en in het museum van debiele vergelijkingen plaatsen?
Heel graag. _O- _O-

Debiliteit krijgt een nieuwe standaard zo. Opzettelijke mishandeling middels trappen in de rug door een groep rifapen vergelijken met de onbedoelde schopacties van een 2-jarige peuter.

Hoe ver heen ben je dan. :')

dinsdag 8 februari 2011 @ 16:40:56 #267
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92507148
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We moeten vaststellen dat jij geen enkel argument tegen mijn punten hebt. Zoals gewoonlijk.

Het verbaasd me dat er überhaupt nog mensen bestaan die met je in discussie gaan eerlijk gezegd.
pi_92507204
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ventjes van 10 dan die als groepje de nerd van de klas opwachten en in elkaar slaan?

waar trek jij de grens dan? want ik zie in het filmpje gepest, getreiter en geklier. maar geen schokkend geweld waarvoor iemand dan 6 jaar de bak in dient te draaien, of zijn paspoort dient in te leveren of meer van de maatregelen die hier genoemd zijn.

verdienen die ettertjes uit het fimpje straf? jazeker. maar de straf moet wel in proportie zijn met het vergrijp imho. daarnaast (maar nu kom je op een disutabel puntje) zou het prettig zijn als de straf een corrigerende invloed heeft.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:42:13 #269
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92507214
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het verbaasd me dat er überhaupt nog mensen bestaan die met je in discussie gaan eerlijk gezegd.
sta je vaak verbaasd over jezelf?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_92507340
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee jij bent gelukkig wel serieus te nemen met je sneue uitgekauwde links/rechts gejank.

Jij maakt zelf en vergelijking tussen criminelen/geweldsdelicten en etterende pubers, uiteraard gepaard met de bekende schreeuwerige 'het land uit trappuhhh' argumentatie terwijl dit waarschijnlijk gewoon Nederlandse jonkjes zijn :')
Als het zo "sneu" en "uitgekauwd" is, kun je vast wel een mooie set tegenargumenten bieden, niet?

De TT zegt zelf:
Marokkaans tuig krijgt forse straffen in Gouda

Dus mijn punt staat gewoon.

pi_92507386
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als het zo "sneu" en "uitgekauwd" is, kun je vast wel een mooie set tegenargumenten bieden, niet?

De TT zegt zelf:
Marokkaans tuig krijgt forse straffen in Gouda

Dus mijn punt staat gewoon.
ah! als het in de topictitel staat van een topic op fok is het waar *O*
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:48:33 #272
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92507526
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sta je vaak verbaasd over jezelf?
Ik weet niet wat jij onder discussie verstaat, maar voor mij is dit dat niet oO<
Dat wordt natuurlijk sowieso onmogelijk als iemand je direct walgelijk noemt en hysterisch gaat lopen doen.
pi_92507551
toen ik het nieuwsbericht las dacht ik dat het heel erg was maar toen ik het filmpje bekeek zag ik gewoon een groepje kinderen die wat flauwe grappen uithaalden en niet met de intensie om haar fiets te beroven. het meisje vroeg er zelf wel een beetje om door zo overdreven te reageren. ik neem het niet voor ze op maar als ik het filmpje goed bekijk heb ik het idee dat de daders gewoon een grapje uithalen. kattekwaad niets meer.
pi_92507557
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef simmu het volgende:

[..]

ventjes van 10 dan die als groepje de nerd van de klas opwachten en in elkaar slaan?

waar trek jij de grens dan? want ik zie in het filmpje gepest, getreiter en geklier. maar geen schokkend geweld waarvoor iemand dan 6 jaar de bak in dient te draaien, of zijn paspoort dient in te leveren of meer van de maatregelen die hier genoemd zijn.

verdienen die ettertjes uit het fimpje straf? jazeker. maar de straf moet wel in proportie zijn met het vergrijp imho. daarnaast (maar nu kom je op een disutabel puntje) zou het prettig zijn als de straf een corrigerende invloed heeft.
Het gaat hier om DIT voorbeeld, niet om eventuele 10-jarigen die nerds in elkaar slaan. Ik bekijk elk incident apart, maar dat neemt niet weg dat er een tendens is waar te nemen. Die tendens moet je met beleid tegengaan.

Die corrigerende invloed kan alleen daar zijn als de daders geconfronteerd worden met hun eigen gepleegde geweld. Nee, we hoeven niet hetzelfde op hen toe te passen (al zou dat corrigerenderwijs wel het beste zijn, maar daar zijn we te humaan voor), maar wel duidelijk maken dat ZIJ anderen PIJN bezorgen. Als dat op die leeftijd niet duidelijk gemaakt wordt, worden het moraalloze kutcrimineeltjes die geen seconde nadenken over hun slachtoffers.

Het principe "wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook tegen anderen niet" moet dus heel hard gehuldigd worden. Dat is nu volkomen out of the picture. Kutpubers die anderen in elkaar trappen lopen vrolijkjes na 1 nachtje cel weer buiten. Dat is onbestaanbaar en DE reden dat die gasten menen de baas over iedereen te zijn. Ze worden simpelweg niet gecorrigeerd.

pi_92507640
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef simmu het volgende:

[..]

ah! als het in de topictitel staat van een topic op fok is het waar *O*
Zolang jouw "tegenbewijs" blijft bij "terwijl dit waarschijnlijk gewoon Nederlandse jonkjes zijn", staat de informatie uit een krantenartikel natuurlijk als een huis, dat begrijp je. _O- :W

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')