Nee, miereneuken doen we hier beter nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij waren het 368,9 discussies, maar details
Volgens mij is de vis hier aan het doodgaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, miereneuken doen we hier beter niet
Zullen we het dan toch maar weer over bier en seks gaan hebben?
Is er een andere keus dan?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zag de stemoproepen weer liggen gisteren... Ik heb echt geen idee wat ik moet stemmen. Maar ik wil wel stemmen, anders mag ik niet klagen
Blancoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zag de stemoproepen weer liggen gisteren... Ik heb echt geen idee wat ik moet stemmen. Maar ik wil wel stemmen, anders mag ik niet klagen
Tsja, aan mij ligt het niet hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is de vis hier aan het doodgaan
Ik zat te denken aan D66quote:
Grolsch stopt met thuistap Cheerschquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef MissMSX het volgende:
Nee, miereneuken doen we hier beter niet
Zullen we het dan toch maar weer over bier en seks gaan hebben?
Thuis bier drinken is voor paupersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Grolsch stopt met thuistap Cheersch
Wanneer doet we het weer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaargh, ik zou het niet meer over seks gaan hebben
Het weer dan! Het lijkt wel lente
I told you soquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaargh, ik zou het niet meer over seks gaan hebben
Het weer dan! Het lijkt wel lente
Trek wat ruimers aan danquote:
D66, dan is blanco ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan D66Maar misschien moet ik toch niet van m'n geloof vallen.
doet we?quote:
Mja, ik wil niet blanco stemmen. Kijk wel wat ik doequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
D66, dan is blanco ongeveer hetzelfde.
Het was de enige manier om van die eeuwige zeikdiscussie af te komenquote:
Gelijk heb je ook hoor, ik zou mijn stemadvies ook niet van FOK! halenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil niet blanco stemmen. Kijk wel wat ik doe
Als je er Twents van had gemaakt, had je niet hoeven toegeven dat 't een tikfout isquote:
Ik heb laatst nog een Kirin opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen thuistap. Maar het haakte wel in op bier en tieten.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was de enige manier om van die eeuwige zeikdiscussie af te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |