onze breinen met elkaar vergelijken...je schat jezelf wel heel laag in jongen!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
oh, lekker, spuit11 beziglaten we het houden op een GMTA
ik kan niet anders als het daarmee eens zijn. imho 1 van de beste 10 van de zeroes!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:33 schreef CindieY het volgende:
@ Rockiej, wat jij wil! Het is in ieder geval een heul goed album!
hai schat. goed dat jij zoonlief ff opvoedt!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet teveule zoep'n hè??![]()
Ow en hoi
Hai lieverd, 1 van ons moet het doen...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
hai schat. goed dat jij zoonlief ff opvoedt!
Yahooquote:Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zet even een plusje bij je naam
mag deze zuiderling die regelmatig "moi" zegt ook een klein kruisje? pls?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zet even een plusje bij je naam
ja, naar mij luistert ie nietquote:Op maandag 7 februari 2011 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai lieverd, 1 van ons moet het doen...
Serieus? Meer sites die TRUE als hosting provider hebben last van de traagheid. Betwijfel of het een DDoS attack is. Forum van tweakers is gewoon prima te doen qua pingtijden.quote:
Al nuver dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag deze zuiderling die regelmatig "moi" zegt ook een klein kruisje? pls?
Nou, dat weet ik zo nog niet ! Sorry, moet streng zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag deze zuiderling die regelmatig "moi" zegt ook een klein kruisje? pls?
[..]
ja, naar mij luistert ie niet
Tweakers schijnt ook problemen te hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus? Meer sites die TRUE als hosting provider hebben last van de traagheid. Betwijfel of het een DDoS attack is. Forum van tweakers is gewoon prima te doen qua pingtijden.
http://www.encyclo.nl/begrip/nuverquote:
sorryquote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook heul niet consequent!!
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik zo nog niet ! Sorry, moet streng zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |