Fok! is nog nooit zo snel geweestquote:Op maandag 7 februari 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
fokonderhoud FOK! Onderhoud
Er lijken wat problemen bij de netwerkboer. Zowel FOK! als Tweakers.net zijn onbereikbaar momenteel.
1 minute ago Favorite Retweet Reply
nja, ik kan het gewoon bereiken...
nu Muse Live op PP2004! oud spul dus. gaaf!
Symmetry schat...Symmetry!quote:
Lijkt erop dat de traagheid nu ook in Groningen is aangekomen! Wat zal het zijn een DDoS-attack of een router/switch die loopt te zieken? #spannend #durftevragen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:31 schreef CindieY het volgende:
Hans moet weer de uitzondering op de regel zijn hoor
Het nummer staat nog immer op mijn mp3quote:Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog een liefhebber van die plaat.
Ping tijden richting gathering.tweakers.net zijn OK. Gok op een hardware component wat loopt te zieken. Dat dit kan anno 2011.quote:
Waarom gaan die anderen niet even wieberenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Andere gebruikers hebben ook problemen bij het maken van verbinding met deze site, dus mogelijk moet u enkele minuten wachten.
Daniel kan eigenlijk nog net, maar heb ook wel eens andere platen van ze gehoord en die zijn idd niet echt geschikt voor 3FM. Moet zeggen dat die Daniel ook al amper is gedraaid op 3FM. Best jammer!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Het nummer staat nog immer op mijn mp3Ik heb ze trouwens wel eens live gezien, alleen toen hadden ze Daniel nog niet, het is verder niet echt radioproof muziek, nu al helemaal niet meer nu 3fm steeds commercieler gaat....
jeeeeeeeeeeeeeezus wat is fok allejezus traag zeg, dit is er nog steeds niet door en ik typte het net na mijn andere post= 10 minuten geleden inmiddels...
Quoten kan prima hoor. Het is nu weer snelquote:Op maandag 7 februari 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
@ Hans, in de Zeroes-week hè. Zoals ik Naatje al zag twitteren, ik zie een verband.
Neuj, het is doordeweeks hequote:Op maandag 7 februari 2011 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet teveule zoep'n hè??![]()
Ow en hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |