alleen muisjes eten als er een kind is geboren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:54 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is het een jongetje of een meisje?
Net middageten op, heel saai 2 witte boterhammen met ham en een glaasje sinaasappellimonade.
Ontkennen dat je een kind hebt gekregen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:29 schreef 8108139dpths het volgende:
alleen muisjes eten als er een kind is geboren.
alsjeblieft niet... kinderen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:30 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ontkennen dat je een kind hebt gekregen.
Je kunt ook gewoon eisen stellen aan een goede pizza.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
tsja je kunt ook te kritisch zijn natuurlijkdeeg staat iig al lekker te rijzen
nou, good for youquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eisen stellen aan een goede pizza.
Had een tijdlang een Italiaan in de buurt die klassiek italiaanse pizza bakte, groot en dun, in een houtoven, dat is pizza.
hmmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef Tezz het volgende:
Wij eten een maaltijdsalade met gegrilde groente, kip en wat sla. Stukje ciabatta erbij met knof en olijfolie.
ik zie geen knoflooksausquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Rarekwast_ het volgende:
[ afbeelding ]
pitabroodje lams shoarma
oh my dat klinkt ff lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef borisz het volgende:
kabeljauw met parmezaankorst en knoflook-aardappelpuree. Was lekker.
Delicious feb- 2011 pagina 114
Chilipasta? Hoe maak je dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef Zo-is-dat het volgende:
Chili pasta, cherrytomaten saus en gegrilde groente uit de oven met italiaanse kruiden, knoflook, olijfolie en balsamicoazijn.
Koop een verassingstas bij de oil en vinegar en duim héél hardquote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef Haijo het volgende:
[..]
Chilipasta? Hoe maak je dat?
* Haijo loves chili
omnomlekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
indiase bloemkool'curry' met broccoli, bloemkool, wat paprika, bosui, kokosmelk en tomaatjes
indiase kip korma
vers gebakken naan
niks mis mee tochquote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef MaLo het volgende:
Ik heb voor Valentijnsdag bananensoezen gekocht. Die nemen we straks met een kopje thee.
was erg lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 11:07 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond wordt het witlof, rode ui, geitenkaas en tijm allemaal verpakt in wat bladerdeeg uit de oven
Wat een wauze combiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen pasta met satesaus, kipfilet, spinazie en doperwten
recept van paniki? als je dag in marinade zet denk ik dat je niet dat pakje van conimex gebruikt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef 8108139dpths het volgende:
Mexicaanse gehaktschotel naar eigen recept.
Straks gelijk maar even de kip snijden voor de ajam paniki morgenavond en een dagje in een marinade zetten.![]()
Jawel, gewoon Conimex, maar ik laat de kip altijd eerst een dagje in wat ketjap staan, wordt het heerlijk mals en vol van smaak van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef loecje het volgende:
[..]
recept van paniki? als je dag in marinade zet denk ik dat je niet dat pakje van conimex gebruikt?
die vernieuwde versie van conimex vind ik niet te eten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jawel, gewoon Conimex, maar ik laat de kip altijd eerst een dagje in wat ketjap staan, wordt het heerlijk mals en vol van smaak van.
En had het een beetje dezelfde smaak? Wij gebruikten/gebruiken het in een recept van de Super de Boer en dat is lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef MaximusTG het volgende:
Vriendin had zin in de Texaanse BBQ schotel van Knorr. Die verkopen ze alleen nergens meer hier, dus heb ik zelf maar wat gefabriceerd. Uitje grof gesnipperd + wat knoflook, en knoflookpoeder, gemalen mosterdzaad, suiker, azijn, zout, peper, paar gepelde tomaten, wat rozemarijn, en wat ketchup gepureerd met de staafmixer. Deze kruidenmix gefruit en vervolgens de kip erin aangebakken, rode ui, paprika in stukjes erbij en als extra nog wat halve cherrytomaatjes meegebakken. Op smaak gebracht met wat extra zout en azijn. Lekker met wat ovenfrietjes.
Het is voor mij al heel lang geleden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef loecje het volgende:
[..]
die vernieuwde versie van conimex vind ik niet te eten.
de oude was lekker pittig. de nieuwe heeft geen smaak, ook niet na een nacht staan...
ben opzoek naar een simpel maar lekker recept.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:36 schreef loecje het volgende:
zonde. heb je geen blok kaas en een rasp?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
subway broodje meatball marinara met extra peper , komkommer, sla, tomaat en chipotle saus (1/2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |