quote:Op maandag 7 februari 2011 21:58 schreef yavanna het volgende:
Wael @Ghonim: I can't claim I know what happened when I was inside. I didn't know anything until one day before I left.
Ik ben niet de vertaler, ik haal het ook van elders.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef Dekatria het volgende:
Yavanna, wat staat er trouwens allemaal op straat gekalkt hier... je bent nu toch even voor tolk aan het spelen
[ afbeelding ]
De land der vrijheidquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef Dekatria het volgende:
Yavanna, wat staat er trouwens allemaal op straat gekalkt hier... je bent nu toch even voor tolk aan het spelen
[ afbeelding ]
ze zijn duidelijk iets van plan ( de anti's ) , en ik denk dat ze het dit x goed voorbereid hebben en er flink hebben over nagedacht , de "stemmingen "zijn als het goed is vandaag gehouden , dus het zal niet zo zijn , dat er morgen iets word "afgezegd"...quote:
ik dacht al hoedoezedatquote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik ben niet de vertaler, ik haal het ook van elders.Doe het alleen even allemaal bij elkaar voor hier.
Hartstikke bedanktquote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef rakotto het volgende:
De land der vrijheid
Pak de dief, 70 miljard USD
Stap op bedrieger!
Dankjewelquote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
De land der vrijheid
Stap op bedrieger!
Dank.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
De land der vrijheid