Haha, ik vind hem geweldig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor het beroerde knip en plak werk, maar ik werk niet met al die professionele progjes.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor het beroerde knip en plak werk, maar ik werk niet met al die professionele progjes.
Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je in je eerste 2 kok's jaren echt geen coquilles etc. aanraakt of je moet stage lopen/werken bij een redelijk goed restaurant. De eerste 2 jaren is het echt alleen maar snijden, bavarois maken, en simpele braadtechnieken etc. Pas als je voor zelfstandig werkend kok gaat leren kom je in aanrakingen met de wat 'exclusievere' dingen. Maar ook dan heeft het nog te maken met je werk/stage te maken.
En hét woord van de vorige serie: cuisson.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:02 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Haha, ik vind hem geweldig!
Ik mis nog: "Het smaakt een beetje laf".
Een beetje belachelijk eigenlijk. De basics zou je toch in een paar maanden tijd moeten kunnen leren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je in je eerste 2 kok's jaren echt geen coquilles etc. aanraakt of je moet stage lopen/werken bij een redelijk goed restaurant. De eerste 2 jaren is het echt alleen maar snijden, bavarois maken, en simpele braadtechnieken etc. Pas als je voor zelfstandig werkend kok gaat leren kom je in aanrakingen met de wat 'exclusievere' dingen. Maar ook dan heeft het nog te maken met je werk/stage te maken.
inderdaad veel te veel werk, en je kan van alles pakken uit de ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,juist.quote:
dat jaquote:
de kraam met dagverse groentjesquote:en je kan van alles pakken uit de ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |