abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92469340
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
maandag 7 februari 2011 18:34 schreef Hans_van_Baalen het volgende:[/b]

Niet als het draagvlak voor dat idee vergroot wordt en zich verspreid, en uiteindelijk globaal wordt. Dit is haalbaar is, omdat dit idee uiteindelijk niemand uitsluit. Nederland speelt hierin een (leidende) voortrekkersrol.
Waarin speelt NL een voortrekkersrol? Zoveel mogelijk joden anno 21e eeuw het land laten uitvluchten? Een prestatie om niet erg trots op te zijn.

Oke. Maar mijn vraag aan jou: wat maakt het Linkse Nederlandse immigratiemodel beter dan het Amerikaanse of die van SIngapore? Oftewel, wat zijn de voordelen?
  maandag 7 februari 2011 @ 18:45:21 #42
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_92469379
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:42 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Wat ik wil, maak ik zelf wel uit.
Dat doe je niet, je volgt de linkse ideologie van zelfhaat omdat jou geleerd is dat dit goed is.
Verhuis dan toch afrika als je neger genen wil, in plaats van voor anderen uit te maken dat negers hier naartoe moeten komen.

quote:
Je denkt nu al meerdere malen te kunnen beslissen voor andere mensen en zich met hun leven te kunnen bemoeien met nepargumenten die er alleen maar zijn om je eigen hachje te dienen.
Niks neps aan ik leg uit hoe de menselijke natuur inmekaar zit en waarom links faalt door hier tegen in te gaan.

quote:
Dit is politiek, hier dient het algemeen belang.
Jou belang, om erbij te horen.
  maandag 7 februari 2011 @ 18:46:21 #43
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_92469412
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:44 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Waarin speelt NL een voortrekkersrol? Zoveel mogelijk joden anno 21e eeuw het land laten uitvluchten? Een prestatie om niet erg trots op te zijn.

Oke. Maar mijn vraag aan jou: wat maakt het Linkse Nederlandse immigratiemodel beter dan het Amerikaanse of die van SIngapore? Oftewel, wat zijn de voordelen?
zo na het eten en rukken
pi_92469560
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:53 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De gevolgen van het beleid toetsen aan de wet door een rechtbank. Net zoals Wilders voor de rechtbank moet komen, zouden Cohen en consorten ook voor de rechtbank moeten komen. De rechtbank beslist voor een eventuele daadwerkelijke veroordeling, en niet ik.
Cohen heeft zich niet discriminerend en haatzaaiend uitgelaten en dus wordt hij niet vervolgd op dezelfde aanklachten als Wilders.
Hier lijkt het alsof je Cohen alleen wilt pakken uit wraak voor het feit dat Wilders zich als haatzaaiertje gedraagt en daarom voor de rechter staat.

Kom nou eens met serieuse argumenten waar Cohen schuldig aan is,,,
Welk misdrijven?
En wie zijn die consorten ? Hoeveel mensen zijn dat ?

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Omdat ze misdaden gepleegd hebben.

En 100000 jaar ras, je eigen nog wel voor de lol willen vervangen met 3de werelders dan ben je goed ziek.
Het misdrijf wat je noemt bestaat niet ... het is er nooit geweest .. behalve in je fantasie.
Het lijkt me eerder dat jij redeneert vanuit een racistisch sentiment en dit verkoopt als "wij zijn het slachtoffer"

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:44 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

je politiekecorrectheid is van grote nepheid
het aantal moslims wat Nederland ontvlucht is veel groter
maar dat juich je toe dus..

[ Bericht 3% gewijzigd door Bluesdude op 07-02-2011 19:02:45 ]
  maandag 7 februari 2011 @ 19:11:03 #45
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_92470309
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:45 schreef Berlitz het volgende:
Niks neps aan ik leg uit hoe de menselijke natuur inmekaar zit en waarom links faalt door hier tegen in te gaan.
Je doet het weer.
pi_92471530
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Cohen heeft zich niet discriminerend en haatzaaiend uitgelaten en dus wordt hij niet vervolgd op dezelfde aanklachten als Wilders.
Hier lijkt het alsof je Cohen alleen wilt pakken uit wraak voor het feit dat Wilders zich als haatzaaiertje gedraagt en daarom voor de rechter staat.

Kom nou eens met serieuse argumenten waar Cohen schuldig aan is,,,
Welk misdrijven?
En wie zijn die consorten ? Hoeveel mensen zijn dat ?

o.a.

- Cohen laat toe dat joden het land uitvluchten
- Draagt bij aan een toenemende spanning atochtoon-allochtoon, doordat hij de problemen niet oplost
- Houdt criminlaiteit in stand; drinkt thee met daders ipv zich te bekommeren over de slachtoffers

quote:
je politiekecorrectheid is van grote nepheid
het aantal moslims wat Nederland ontvlucht is veel groter
maar dat juich je toe dus..
Hoeveel moslims ontvluchten om die reden het land? Heb je er cijfers van?
pi_92471589
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Zienswijze het volgende:
Hoeveel moslims ontvluchten om die reden het land? Heb je er cijfers van?
Heb jij cijfers van joden die vanwege het antisemitisme het land ontvluchten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 februari 2011 @ 19:37:16 #48
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_92471652
De Joden zijn niet gevlucht, ze gingen te werk.
pi_92471681
Nieuwsberichten:
http://brabosh.com/2010/12/06/pqpct-9er/
http://brabosh.com/2010/0(...)ilies-nederland-uit/

quote:
Joodse belangenorganisaties, hoogleraren en rabbijnen luiden de noodklok over het sterk groeiende antisemitisme in ons land en noemen de sussende woorden van minister Hirsch Ballin (Justitie) tijdens een spoeddebat over de problematiek ‘klinkklare onzin’. In de Tweede Kamer stelde Hirsch Ballin dat dat Joden meer aangifte moeten doen als ze slachtoffer van antisemitisme zijn. Hij vindt het moeilijk een trend te constateren. Cijfers zouden niet uitwijzen dat sprake is van toename. Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) noemt de uitleg van de minister beneden alle peil. “Hij beroept zich nota bene op het Antidiscriminatiebureau Amsterdam dat juist signaleerde dat gevallen van antisemitisme het meest gestegen zijn van alle soorten discriminatie.” Uit recente CIDI-cijfers blijkt wel een verontrustende toename van ernstige incidenten. Bijna altijd zijn jonge Marokkanen de aanstichters. Het aantal gemelde incidenten groeide vorig jaar met 55 procent tot 167 gevallen. In een schokkende reportage in deze krant vertellen slachtoffers hoe zij door Marokkaans straattuig worden getreiterd en bedreigd. “Grote delen van de stad zijn voor ons niet meer toegankelijk, het is wachten tot de eerste slachtoffers vallen”, zegt hoogleraar Herman Loonstein.
Er is laatst nog een boek verschenen; ik zal de titel even opzoeken. Moment.
  maandag 7 februari 2011 @ 19:38:11 #50
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_92471693
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb jij cijfers van joden die vanwege het antisemitisme het land ontvluchten?
1 gezinnetje dat zich in een interview in de televaag ergerde aan wat marokkaantjes.
  maandag 7 februari 2011 @ 19:38:54 #51
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_92471739
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef betyar het volgende:

[..]

1 gezinnetje dat zich in een interview in de televaag ergerde aan wat marokkaantjes.
Ah, Henk en Ingrid bedoel je!
pi_92471859
De toon is alweer gezet zie ik.

Wegkijken, noemt Bolkestein dat.
pi_92471870
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef Zienswijze het volgende:
Nieuwsberichten:
http://brabosh.com/2010/12/06/pqpct-9er/
http://brabosh.com/2010/0(...)ilies-nederland-uit/

[..]

Er is laatst nog een boek verschenen; ik zal de titel even opzoeken. Moment.
167 gevallen? Elk incident is er een teveel, dat ben ik met je eens, maar om nou met veel vertoon te verkondigen dat Cohen joden de stad het land uitjaagt, gaat mij toch echt te ver.
  maandag 7 februari 2011 @ 19:41:17 #54
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_92471886
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Ah, Henk en Ingrid bedoel je!
Die zijn te dom voor een interview, die schreeuwen alleen vol is vol en genoeg is genoeg.Alhoewel te telegraaf dat natuurlijk fantastische journalistiek vind.
pi_92471967
quote:
2s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:40 schreef Zienswijze het volgende:
De toon is alweer gezet zie ik.

Wegkijken, noemt Bolkestein dat.
En dat doe jij niet? De afgelopen maanden zijn verschillende berichten in de media verschenen waaruit bleek dat moslims het land ontvluchten vanwege de Grote Blonde Leider. Maar dan wil jij plots cijfers zien. Maar als ik vervolgens om cijfers vraag van joden die het land ontvlucht zijn wegens het toenemende antisemitisme, krijg ik een lullig artikel voorgeschoteld.
pi_92472004
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

167 gevallen? Elk incident is er een teveel, dat ben ik met je eens, maar om nou met veel vertoon te verkondigen dat Cohen joden de stad het land uitjaagt, gaat mij toch echt te ver.
Impliciet zorgt hij er wel voor. Als joden nog steeds niet in orthodoxe kleding in Adam-West op straat durven te lopen (Dit kwam een paar jaar geleden op gang, en is nu nog steeds niet opgelost), dan doet hij er dus onvoldoende aan.
pi_92472051
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat doe jij niet? De afgelopen maanden zijn verschillende berichten in de media verschenen waaruit bleek dat moslims het land ontvluchten vanwege de Grote Blonde Leider. Maar dan wil jij plots cijfers zien. Maar als ik vervolgens om cijfers vraag van joden die het land ontvlucht zijn wegens het toenemende antisemitisme, krijg ik een lullig artikel voorgeschoteld.
Ja, natuurlijk wil ik cijfer zien. Want er is een verschil tussen het land ontvluchten vanwege Wilders, of dat er andere factoren een rol spelen, bijv. de toegenomen welvaart in Trkije en Marokko, het klimmat en de vrijheid daar.
pi_92472113
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Impliciet zorgt hij er wel voor. Als joden nog steeds niet in orthodoxe kleding in Adam-West op straat durven te lopen (Dit kwam een paar jaar geleden op gang, en is nu nog steeds niet opgelost), dan doet hij er dus onvoldoende aan.
Criminaliteit is van alle tijden. Dan kun je in principe elke burgemeester en premier oppakken en in het gevang plaatsen. Dat betekent niet dat antisemitisme niet de kop in moet worden gedrukt, maar je kunt Cohen onmogelijk kwalijk nemen dat joden het land ontvluchten.
pi_92472206
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Criminaliteit is van alle tijden. Dan kun je in principe elke burgemeester en premier oppakken en in het gevang plaatsen. Dat betekent niet dat antisemitisme niet de kop in moet worden gedrukt, maar je kunt Cohen onmogelijk kwalijk nemen dat joden het land ontvluchten.
Jawel, als hij er niets aan doet, dan kan je het hem zeker wel kwalijk nemen.
pi_92472212
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk wil ik cijfer zien. Want er is een verschil tussen het land ontvluchten vanwege Wilders, of dat er andere factoren een rol spelen, bijv. de toegenomen welvaart in Trkije en Marokko, het klimmat en de vrijheid daar.
Emigreren om Wilders

Slimme allochtonen willen emigreren

Tweederde van de emigranten uit Nederland is van allochtone afkomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')