Waarin speelt NL een voortrekkersrol? Zoveel mogelijk joden anno 21e eeuw het land laten uitvluchten? Een prestatie om niet erg trots op te zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
maandag 7 februari 2011 18:34 schreef Hans_van_Baalen het volgende:[/b]
Niet als het draagvlak voor dat idee vergroot wordt en zich verspreid, en uiteindelijk globaal wordt. Dit is haalbaar is, omdat dit idee uiteindelijk niemand uitsluit. Nederland speelt hierin een (leidende) voortrekkersrol.
Dat doe je niet, je volgt de linkse ideologie van zelfhaat omdat jou geleerd is dat dit goed is.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:42 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wat ik wil, maak ik zelf wel uit.
Niks neps aan ik leg uit hoe de menselijke natuur inmekaar zit en waarom links faalt door hier tegen in te gaan.quote:Je denkt nu al meerdere malen te kunnen beslissen voor andere mensen en zich met hun leven te kunnen bemoeien met nepargumenten die er alleen maar zijn om je eigen hachje te dienen.
Jou belang, om erbij te horen.quote:Dit is politiek, hier dient het algemeen belang.
zo na het eten en rukkenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarin speelt NL een voortrekkersrol? Zoveel mogelijk joden anno 21e eeuw het land laten uitvluchten? Een prestatie om niet erg trots op te zijn.
Oke. Maar mijn vraag aan jou: wat maakt het Linkse Nederlandse immigratiemodel beter dan het Amerikaanse of die van SIngapore? Oftewel, wat zijn de voordelen?
Cohen heeft zich niet discriminerend en haatzaaiend uitgelaten en dus wordt hij niet vervolgd op dezelfde aanklachten als Wilders.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De gevolgen van het beleid toetsen aan de wet door een rechtbank. Net zoals Wilders voor de rechtbank moet komen, zouden Cohen en consorten ook voor de rechtbank moeten komen. De rechtbank beslist voor een eventuele daadwerkelijke veroordeling, en niet ik.
Het misdrijf wat je noemt bestaat niet ... het is er nooit geweest .. behalve in je fantasie.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Omdat ze misdaden gepleegd hebben.
En 100000 jaar ras, je eigen nog wel voor de lol willen vervangen met 3de werelders dan ben je goed ziek.
je politiekecorrectheid is van grote nepheidquote:Op maandag 7 februari 2011 18:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarin speelt NL een voortrekkersrol? Zoveel mogelijk joden anno 21e eeuw het land laten uitvluchten? Een prestatie om niet erg trots op te zijn.
Je doet het weer.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:45 schreef Berlitz het volgende:
Niks neps aan ik leg uit hoe de menselijke natuur inmekaar zit en waarom links faalt door hier tegen in te gaan.
o.a.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Cohen heeft zich niet discriminerend en haatzaaiend uitgelaten en dus wordt hij niet vervolgd op dezelfde aanklachten als Wilders.
Hier lijkt het alsof je Cohen alleen wilt pakken uit wraak voor het feit dat Wilders zich als haatzaaiertje gedraagt en daarom voor de rechter staat.
Kom nou eens met serieuse argumenten waar Cohen schuldig aan is,,,
Welk misdrijven?
En wie zijn die consorten ? Hoeveel mensen zijn dat ?
Hoeveel moslims ontvluchten om die reden het land? Heb je er cijfers van?quote:je politiekecorrectheid is van grote nepheid
het aantal moslims wat Nederland ontvlucht is veel groter
maar dat juich je toe dus..
Heb jij cijfers van joden die vanwege het antisemitisme het land ontvluchten?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Zienswijze het volgende:
Hoeveel moslims ontvluchten om die reden het land? Heb je er cijfers van?
Er is laatst nog een boek verschenen; ik zal de titel even opzoeken. Moment.quote:Joodse belangenorganisaties, hoogleraren en rabbijnen luiden de noodklok over het sterk groeiende antisemitisme in ons land en noemen de sussende woorden van minister Hirsch Ballin (Justitie) tijdens een spoeddebat over de problematiek ‘klinkklare onzin’. In de Tweede Kamer stelde Hirsch Ballin dat dat Joden meer aangifte moeten doen als ze slachtoffer van antisemitisme zijn. Hij vindt het moeilijk een trend te constateren. Cijfers zouden niet uitwijzen dat sprake is van toename. Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) noemt de uitleg van de minister beneden alle peil. “Hij beroept zich nota bene op het Antidiscriminatiebureau Amsterdam dat juist signaleerde dat gevallen van antisemitisme het meest gestegen zijn van alle soorten discriminatie.” Uit recente CIDI-cijfers blijkt wel een verontrustende toename van ernstige incidenten. Bijna altijd zijn jonge Marokkanen de aanstichters. Het aantal gemelde incidenten groeide vorig jaar met 55 procent tot 167 gevallen. In een schokkende reportage in deze krant vertellen slachtoffers hoe zij door Marokkaans straattuig worden getreiterd en bedreigd. “Grote delen van de stad zijn voor ons niet meer toegankelijk, het is wachten tot de eerste slachtoffers vallen”, zegt hoogleraar Herman Loonstein.
1 gezinnetje dat zich in een interview in de televaag ergerde aan wat marokkaantjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb jij cijfers van joden die vanwege het antisemitisme het land ontvluchten?
Ah, Henk en Ingrid bedoel je!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef betyar het volgende:
[..]
1 gezinnetje dat zich in een interview in de televaag ergerde aan wat marokkaantjes.
167 gevallen? Elk incident is er een teveel, dat ben ik met je eens, maar om nou met veel vertoon te verkondigen dat Cohen joden de stad het land uitjaagt, gaat mij toch echt te ver.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef Zienswijze het volgende:
Nieuwsberichten:
http://brabosh.com/2010/12/06/pqpct-9er/
http://brabosh.com/2010/0(...)ilies-nederland-uit/
[..]
Er is laatst nog een boek verschenen; ik zal de titel even opzoeken. Moment.
Die zijn te dom voor een interview, die schreeuwen alleen vol is vol en genoeg is genoeg.Alhoewel te telegraaf dat natuurlijk fantastische journalistiek vind.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ah, Henk en Ingrid bedoel je!
En dat doe jij niet? De afgelopen maanden zijn verschillende berichten in de media verschenen waaruit bleek dat moslims het land ontvluchten vanwege de Grote Blonde Leider. Maar dan wil jij plots cijfers zien. Maar als ik vervolgens om cijfers vraag van joden die het land ontvlucht zijn wegens het toenemende antisemitisme, krijg ik een lullig artikel voorgeschoteld.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:40 schreef Zienswijze het volgende:
De toon is alweer gezet zie ik.
Wegkijken, noemt Bolkestein dat.
Impliciet zorgt hij er wel voor. Als joden nog steeds niet in orthodoxe kleding in Adam-West op straat durven te lopen (Dit kwam een paar jaar geleden op gang, en is nu nog steeds niet opgelost), dan doet hij er dus onvoldoende aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
167 gevallen? Elk incident is er een teveel, dat ben ik met je eens, maar om nou met veel vertoon te verkondigen dat Cohen joden de stad het land uitjaagt, gaat mij toch echt te ver.
Ja, natuurlijk wil ik cijfer zien. Want er is een verschil tussen het land ontvluchten vanwege Wilders, of dat er andere factoren een rol spelen, bijv. de toegenomen welvaart in Trkije en Marokko, het klimmat en de vrijheid daar.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat doe jij niet? De afgelopen maanden zijn verschillende berichten in de media verschenen waaruit bleek dat moslims het land ontvluchten vanwege de Grote Blonde Leider. Maar dan wil jij plots cijfers zien. Maar als ik vervolgens om cijfers vraag van joden die het land ontvlucht zijn wegens het toenemende antisemitisme, krijg ik een lullig artikel voorgeschoteld.
Criminaliteit is van alle tijden. Dan kun je in principe elke burgemeester en premier oppakken en in het gevang plaatsen. Dat betekent niet dat antisemitisme niet de kop in moet worden gedrukt, maar je kunt Cohen onmogelijk kwalijk nemen dat joden het land ontvluchten.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Impliciet zorgt hij er wel voor. Als joden nog steeds niet in orthodoxe kleding in Adam-West op straat durven te lopen (Dit kwam een paar jaar geleden op gang, en is nu nog steeds niet opgelost), dan doet hij er dus onvoldoende aan.
Jawel, als hij er niets aan doet, dan kan je het hem zeker wel kwalijk nemen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Criminaliteit is van alle tijden. Dan kun je in principe elke burgemeester en premier oppakken en in het gevang plaatsen. Dat betekent niet dat antisemitisme niet de kop in moet worden gedrukt, maar je kunt Cohen onmogelijk kwalijk nemen dat joden het land ontvluchten.
Emigreren om Wildersquote:Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wil ik cijfer zien. Want er is een verschil tussen het land ontvluchten vanwege Wilders, of dat er andere factoren een rol spelen, bijv. de toegenomen welvaart in Trkije en Marokko, het klimmat en de vrijheid daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |