Retorische vraag. Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nou voice-over, zeg het maar. Weet jij prima waar du_ke het over heeft?
Moslims vertegenwoordigen maar een relatief kleine groep van de massa-immigratie (als je het al zo wilt noemen). Het is eerder de enorme maatschappelijke stempel die ze op Nederland en andere landen drukken wat de irritatie opwekt bij de autochtone bevolking (Duits, Nederlands of Brits).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:44 schreef voice-over het volgende:
In Europa zijn de enige protagonisten van massa-immigratie van moslims de PvdA'ers. Mijn god, wat een hardleers stelletje tuig is dat toch.
du_ke de moderator beweert anders van wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Retorische vraag. Natuurlijk niet.
Zou je willen kappen met dit kinderachtige gedrag en weer on-topic willen gaan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:51 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
du_ke de moderator beweert anders van wel.
Sure. Als jij je voortaan ook POL-moderator-waardig gedraagt, in plaats van zomaar wat oneliners neer te plempen ("Wat een onzin lul je weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou je willen kappen met dit kinderachtige gedrag en weer on-topic willen gaan?
Ik ben ook gewoon een user en als ik iets onzin vind (waar dit een overduidelijk geval van is) dan benoem ik dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:57 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Sure. Als jij je voortaan ook POL-moderator-waardig gedraagt, in plaats van zomaar wat oneliners neer te plempen ("Wat een onzin lul je weer" etc. etc.).
Prima. Maar begin dan niet ineens mister-autoriteit uit te hangen als iemand jou erop wijst dat je niet onderbouwde bagger neerplempt in je eigen forum.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een user en als ik iets onzin vind (waar dit een overduidelijk geval van is) dan benoem ik dat ook gewoon.
Ik ga de autoriteit uithangen wanneer iemand irritant off-topic gedrag vertoont. Heb je commentaar op de vorm van mijn posts dan is het FB-topic de plek waar je moet zijn. En dan is het niet de bedoeling dat je het topic gaat verbaggeren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:02 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Prima. Maar begin dan niet ineens mister-autoriteit uit te hangen als iemand jou erop wijst dat je niet onderbouwde bagger neerplempt in je eigen forum.
Dat doe je hierboven zelf. Ga je nu tegen jezelf, de user du_ke, de autoriteit uithangen? Wanneer roep je jezelf eens tot de orde?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga de autoriteit uithangen wanneer iemand irritant off-topic gedrag vertoont.
Nee, dat kan ik niet, want ik ben het voor een groot deel niet met hem eens. Het gaat bijvoorbeeld niet alleen om de PvdA.quote:Maar goed er staat nog wel een vraag voor je open. Kan jij de stelling van V-O misschien onderbouwen?
Kijk en daar ging het om. v-o poste zoals veel vaker een stelling die hij van geen kant kan onderbouwen en wat hij vermoedelijk ook nooit zal gaan doen en dan noem ik dat onzin. Dat jij dan vervolgens de dramaqueen uit gaat hangen kan mij weinig schelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:06 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, want ik ben het voor een groot deel niet met hem eens. Het gaat bijvoorbeeld niet alleen om de PvdA.
Het is je bekend dat Spinoza die gemeenschap uitgeflikkerd is vanwege zijn vrije denken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Plain facts. Einstein & co. spreken voor zichzelf. Ik wil ze daarbij niks in de mond leggen, maar het lijkt me wel duidelijk dat deze mensen vrijdenkers waren binnen hun gemeenschap.
Laten we dit eens analyseren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:44 schreef voice-over het volgende:
In Europa zijn de enige protagonisten van massa-immigratie van moslims de PvdA'ers. Mijn god, wat een hardleers stelletje tuig is dat toch.
Dat mag natuurlijk ook, links gedachtengoed analyseren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:59 schreef Zienswijze het volgende:
Laten we eerst even links gedachtengoed analyseren:
Zoveel mogelijk laagopgeleide/onopgeleide allochtonen hiernaartoe willen halen (linkse verzorgingsstaat). En dan ook nog relatief veel immigranten uit islamitische en Afrikaanse landen.
Wat is dan die enorme maatschappelijke stempel die moslims op Europese landen drukken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moslims vertegenwoordigen maar een relatief kleine groep van de massa-immigratie (als je het al zo wilt noemen). Het is eerder de enorme maatschappelijke stempel die ze op Nederland en andere landen drukken wat die de irritatie opwekt bij de autochtone bevolking (Duits, Nederlands of Brits).
In absolute aantallen kan je beter spreken van een Euroficatie denk ik.
Bij een beperkte verzorgingsstaat is het voor een hoogopgeleide immigrant aantrekkelijker om te komen (immers, lagere belastingen en dus meer inkomsten).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook, links gedachtengoed analyseren.
Maar zou je dan een bron kunnen gven waaruit blijkt dat links "Zoveel mogelijk laagopgeleide/onopgeleide allochtonen hiernaartoe willen halen (linkse verzorgingsstaat).
Want ik heb nog nooit iemand horen beweren dat hij of zijn partij dat wil.
Bij de benoeming van gastarbeiderslanden hebben Nederlandse beleidsmakers niet naar cultuuraspecten in verscheidene landen gekeken. Immers, in plaats van gastarbeiders uit Marokko of Turkije, had men ook gastarbeiders uit China kunnen halen. Statistisch gezien geven deze gastarbeiders minder problemen. Oftwel, een fout die gemaakt is door gebrek aan kennis over culturen (en religies) door de toenmalige Nederlandse beleidsmakers.quote:En dan ook nog relatief veel immigranten uit islamitische en Afrikaanse landen?
Dat meen je toch niet, dat dit nog steeds weerlegd moet worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Zienswijze het volgende:
Ik houd het erop dat men in Europa geen ervaring heeft mbt multiculti samenlevingen. Immers, ik kon 30 jaar geleden ook al voorspellen dat de multiculti samenleving in Europa zou mislukken. Daar hoef je geen Merkel, Cameron of Sarkozy voor te zijn om dat te concluderen:
Immers, wat is er in Europa:
- Laagopgeleide/onopgeleide immigranten, mede aangetrokken door een uitgebreide linkse verzorgingsstaat
- Relatief veel immigranten uit delen van de werel die niet zeer vooruitstrevend zijn.
- Geen harde correctiemechanismen in het Europese beleid aanwezig, door uitgebreid links maatschappelijk systeem dat in Europa is ingebouwd.
- Cultuurrelativisme, door een schuldgevoel door WO2 en koloniaal verleden. Men durfde dus geen kritiek op uitwassen van andere culturen te hebben.
Jij spreekt in je bovenstaande claim in de tegenwoordige tijd. Je voorbeelden zijn van meer dan 30 jaar geleden inmiddels. Zie je in dat je wellicht een beetje doorschiet als jij het nog relateert aan het heden terwijl je een voorbeeld moet aanhalen van meer dan 30 jaar geleden? De wereld is nogal wat verandert in die dertig jaar (of meer zelfs)... ook in Nederland ja en het politiek landschap.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Bij een beperkte verzorgingsstaat is het voor een hoogopgeleide immigrant aantrekkelijker om te komen (immers, lagere belastingen en dus meer inkomsten).
De laagopgeleide/onopgeleide immigrant zal alleen komen als hij bereid is om hard te werken. Immers, bij geen werk, geen inkomen en dus geen eten.
[..]
Bij de benoeming van gastarbeiderslanden hebben Nederlandse beleidsmakers niet naar cultuuraspecten in verscheidene landen gekeken. Immers, in plaats van gastarbeiders uit Marokko of Turkije, had men ook gastarbeiders uit China kunnen halen. Statistisch gezien geven deze gastarbeiders minder problemen. Oftwel, een fout die gemaakt is door gebrek aan kennis over culturen (en religies) door de toenmalige Nederlandse beleidsmakers.
Klopt, 30 jaar geleden. 30 jaar geleden had men in Europa geen:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Jij spreekt in je bovenstaande claim in de tegenwoordige tijd. Je voorbeelden zijn van meer dan 30 jaar geleden inmiddels. Zie je in dat je wellicht een beetje doorschiet als jij het nog relateert aan het heden terwijl je een voorbeeld moet aanhalen van meer dan 30 jaar geleden? De wereld is nogal wat verandert in die dertig jaar (of meer zelfs)... ook in Nederland ja en het politiek landschap.
Door een links maatschappelijk systeem in te bouwen (iedereen een uitkering, kinderbijslag, zieligheidssubsidies etc.) trek je impliciet als samenleving voornamelijk laagopgeleide/onopgeleide immigranten aan . Dat is mijn kritiek op links.quote:Dus blijft de vraag staan: kom eens met een voorbeeld waaruit blijkt dat "linkse gedachtengoed" massaal mensen hiernaartoe wil halen die lageropgeleid zijn (1) en ook nog eens uit een "conservatieve Islamitische of Afrikaanse cultuur" komen (2). Citaten (actueel niet 30 jaar geleden), welke partij en van wie exact dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |