Mwa, je zou de Pentateuch eens moeten lezen. De koran is er een kindersprookje bij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:59 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Beide zijn aangepast door de filosofie. Het jodendom is nog het meest tolerant/open wat dat betreft.
So what, er is geen bekeringsdrang dus laat die mensen lekker X, Y en Z geloven. Ik ga die teksten echt niet allemaal doorspitten op wat een of andere crazy guy 3000 jaar geleden aan het trippen was. Ik ga die shit alleen niet aannemen voor wetten, als je het even niet erg gaat vinden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mwa, je zou de Pentateuch eens moeten lezen. De koran is er een kindersprookje bij.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
So what, er is geen bekeringsdrang dus laat die mensen lekker X, Y en Z geloven. Ik ga die teksten echt niet allemaal doorspitten op basis van waarop een of andere crazy guy 3000 jaar geleden aan het trippen was. Ik ga die shit alleen niet aannemen voor wetten, als je het even niet erg gaat vinden?
Maar je hebt wel commentaar op mijn stelling:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
So what, er is geen bekeringsdrang dus laat die mensen lekker X, Y en Z geloven. Ik ga die teksten echt niet allemaal doorspitten op wat een of andere crazy guy 3000 jaar geleden aan het trippen was. Ik ga die shit alleen niet aannemen voor wetten, als je het even niet erg gaat vinden?
Beetje arrogant commentaar voor iemand die er niks van gelezen heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:59 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Beide zijn aangepast door de filosofie. Het jodendom is nog het meest tolerant/open wat dat betreft.
Plain facts. Einstein & co. spreken voor zichzelf. Ik wil ze daarbij niks in de mond leggen, maar het lijkt me wel duidelijk dat deze mensen vrijdenkers waren binnen hun gemeenschap.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel commentaar op mijn stelling:
[..]
Beetje arrogant commentaar voor iemand die er niks van gelezen heeft.
Wat een onzin lul je weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:44 schreef voice-over het volgende:
In Europa zijn de enige protagonisten van massa-immigratie van moslims de PvdA'ers. Mijn god, wat een hardleers stelletje tuig is dat toch.
Dan kan je vast een fatsoenlijke onderbouwing voor zijn stelling aanleveren want daar is Voice-Over ook na herhaaldelijk aandringen blijkbaar niet toe in staat.quote:
"Na herhaaldelijk aandringen"? Waar?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan kan je vast een fatsoenlijke onderbouwing voor zijn stelling aanleveren want daar is Voice-Over ook na herhaaldelijk aandringen blijkbaar niet toe in staat.
In verschillende topics over dit soort onderwerpen. Ik vraag me wel ernstig af wat jij hiermee te maken hebt. Maar misschien ben jij in staat de stelling van V-O te onderbouwen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
"Na herhaaldelijk aandringen"? Waar?
De volksverhuizingen zegt jou niets?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee hoor. De verschillende volkeren die hier eeuwenlang hebben geleefd zijn een vrijwel geheel homogene groep. Ook qua religies was het homogeen (2 religies maar).
Oftewel, men had geen ervaring. Dat heb ik ook in mijn 4-punten overzicht aangekaart in de post hierboven.
Wat ik bedoel is dat als een overheid het instrument wordt van positieve vrijheid dan vervalt dit niet zelden in dwang, soms zelfs tirannie. Deze neiging zie je opduiken bij Wilders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zou je niet kunnen stellen dat negatieve vrijheid in de hand wordt gewerkt, omdat vanuit het staatsbeleid (multiculturalisme) de overheid mensen niet als individuen benadert, maar onderdeel van een etnische minderheid? En daar ligt natuurlijk een bepaalde gevoeligheid.
Vanuit het perspectief van Wilders lijkt het me een poging om de exclusiviteit van dit ijkpunt door de claim van 'links' hierop enigszins te ontnemen.
"In verschillende topics". Lekker concreet weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
In verschillende topics over dit soort onderwerpen. Ik vraag me wel ernstig af wat jij hiermee te maken hebt. Maar misschien ben jij in staat de stelling van V-O te onderbouwen?
V_O weet prima waar ik het over heb. Waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
"In verschillende topics". Lekker concreet weer.
Nou voice-over, zeg het maar. Weet jij prima waar du_ke het over heeft?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
V_O weet prima waar ik het over heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |