abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92667761
Verder hebben Cameron-Merkel-Sarkozy idd gelijk. Al is het wel op open doel scoren.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 07:44:52 #227
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92669839
In Europa zijn de enige protagonisten van massa-immigratie van moslims de PvdA'ers. Mijn god, wat een hardleers stelletje tuig is dat toch.
pi_92670302
Massaimmigratie van moslims.
Allah Al Watan Al Malik
pi_92670323
Keesje22 heeft zich vannacht weer lekker uitgeleefd, zie ik. :')
pi_92672372
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 07:44 schreef voice-over het volgende:
In Europa zijn de enige protagonisten van massa-immigratie van moslims de PvdA'ers. Mijn god, wat een hardleers stelletje tuig is dat toch.
Wat een onzin lul je weer :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92672427
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat een onzin lul je weer :).
Vind ik niet :)
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
pi_92672501
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Jij gelooft ook in sprookjes?
pi_92672595
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Dan kan je vast een fatsoenlijke onderbouwing voor zijn stelling aanleveren want daar is Voice-Over ook na herhaaldelijk aandringen blijkbaar niet toe in staat.
pi_92672797
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan kan je vast een fatsoenlijke onderbouwing voor zijn stelling aanleveren want daar is Voice-Over ook na herhaaldelijk aandringen blijkbaar niet toe in staat.
"Na herhaaldelijk aandringen"? Waar?
pi_92672993
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

"Na herhaaldelijk aandringen"? Waar?
In verschillende topics over dit soort onderwerpen. Ik vraag me wel ernstig af wat jij hiermee te maken hebt. Maar misschien ben jij in staat de stelling van V-O te onderbouwen?
pi_92673187
quote:
Op maandag 7 februari 2011 17:51 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee hoor. De verschillende volkeren die hier eeuwenlang hebben geleefd zijn een vrijwel geheel homogene groep. Ook qua religies was het homogeen (2 religies maar).

Oftewel, men had geen ervaring. Dat heb ik ook in mijn 4-punten overzicht aangekaart in de post hierboven.
De volksverhuizingen zegt jou niets?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_92675115
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Zou je niet kunnen stellen dat negatieve vrijheid in de hand wordt gewerkt, omdat vanuit het staatsbeleid (multiculturalisme) de overheid mensen niet als individuen benadert, maar onderdeel van een etnische minderheid? En daar ligt natuurlijk een bepaalde gevoeligheid.

Vanuit het perspectief van Wilders lijkt het me een poging om de exclusiviteit van dit ijkpunt door de claim van 'links' hierop enigszins te ontnemen.
Wat ik bedoel is dat als een overheid het instrument wordt van positieve vrijheid dan vervalt dit niet zelden in dwang, soms zelfs tirannie. Deze neiging zie je opduiken bij Wilders.
In het gunstigste geval zou een overheid zich slechts bezig moeten houden met het waarborgen van onze negatieve vrijheid wmb. Dit is de vrijheid die ontstaat door de afwezigheid van dwang, dit is één der belangrijkste lessen van WO2...
Waarom is dit naar mijn idee zo belangrijk: dat is, omdat er op morele vragen geen eenduidige antwoorden te geven zijn, filosofisch gesproken bestaat er een situatie van pluralisme...

PS
Overigens geeft Adam Curtis in de driedelige documentaireserie The Trap in deel 3 een interessante kritiek op de vrij gangbaar liberale mening die ook ik hier ventileer en afkomstig is van Isaiah Berlin. Uit angst voor de destructieve positieve vrijheid in handen van een overheid heeft men zich (m.n. na WO2) vooral toegelegd op de waarborging van de negatieve vrijheid, echter dit leidde volgens Adam Curtis (ook behandeld in The Century of the Self) tot verwende burgers, die alleen maar gedefinieerd kunnen worden adhv hun consumentengedrag en allerlei neuroses. Hij breekt een lans voor de positieve vrijheid, omdat die de mens ertoe aan zet zich te verbeteren en niet genoegen te nemen met een soort een gemiddelde. Echter ik zie in Wilders niet degene die ons zou kunnen bezielen met een nieuw elan van positieve vrijheid, en ook de vaststelling dat de multiculturele samenleving mislukt is, en dus blijkbaar het pluralisme, tovert niet ineens positieve vrijheid uit de hoge hoed.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ryan3 op 12-02-2011 13:38:57 ]
I´m back.
pi_92675157
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

In verschillende topics over dit soort onderwerpen. Ik vraag me wel ernstig af wat jij hiermee te maken hebt. Maar misschien ben jij in staat de stelling van V-O te onderbouwen?
"In verschillende topics". Lekker concreet weer. :')
pi_92675419
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

"In verschillende topics". Lekker concreet weer. :')
V_O weet prima waar ik het over heb. Waar bemoei jij je mee?
pi_92675477
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

V_O weet prima waar ik het over heb.
Nou voice-over, zeg het maar. Weet jij prima waar du_ke het over heeft?
pi_92675497
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Nou voice-over, zeg het maar. Weet jij prima waar du_ke het over heeft?
Retorische vraag. Natuurlijk niet.
pi_92675597
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 07:44 schreef voice-over het volgende:
Moslims vertegenwoordigen maar een relatief kleine groep van de massa-immigratie (als je het al zo wilt noemen). Het is eerder de enorme maatschappelijke stempel die ze op Nederland en andere landen drukken wat de irritatie opwekt bij de autochtone bevolking (Duits, Nederlands of Brits).

In absolute aantallen kan je beter spreken van een Euroficatie denk ik. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92675611
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Retorische vraag. Natuurlijk niet.
du_ke de moderator beweert anders van wel. :')
pi_92675714
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:51 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

du_ke de moderator beweert anders van wel. :')
Zou je willen kappen met dit kinderachtige gedrag en weer on-topic willen gaan?
pi_92675809
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou je willen kappen met dit kinderachtige gedrag en weer on-topic willen gaan?
Sure. Als jij je voortaan ook POL-moderator-waardig gedraagt, in plaats van zomaar wat oneliners neer te plempen ("Wat een onzin lul je weer :)" etc. etc.).
pi_92675865
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:57 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Sure. Als jij je voortaan ook POL-moderator-waardig gedraagt, in plaats van zomaar wat oneliners neer te plempen ("Wat een onzin lul je weer :)" etc. etc.).
Ik ben ook gewoon een user en als ik iets onzin vind (waar dit een overduidelijk geval van is) dan benoem ik dat ook gewoon.
pi_92675959
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ben ook gewoon een user en als ik iets onzin vind (waar dit een overduidelijk geval van is) dan benoem ik dat ook gewoon.
Prima. Maar begin dan niet ineens mister-autoriteit uit te hangen als iemand jou erop wijst dat je niet onderbouwde bagger neerplempt in je eigen forum.
pi_92676006
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:02 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Prima. Maar begin dan niet ineens mister-autoriteit uit te hangen als iemand jou erop wijst dat je niet onderbouwde bagger neerplempt in je eigen forum.
Ik ga de autoriteit uithangen wanneer iemand irritant off-topic gedrag vertoont. Heb je commentaar op de vorm van mijn posts dan is het FB-topic de plek waar je moet zijn. En dan is het niet de bedoeling dat je het topic gaat verbaggeren.

Maar goed er staat nog wel een vraag voor je open. Kan jij de stelling van V-O misschien onderbouwen?
pi_92676134
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ga de autoriteit uithangen wanneer iemand irritant off-topic gedrag vertoont.
Dat doe je hierboven zelf. Ga je nu tegen jezelf, de user du_ke, de autoriteit uithangen? Wanneer roep je jezelf eens tot de orde?
quote:
Maar goed er staat nog wel een vraag voor je open. Kan jij de stelling van V-O misschien onderbouwen?
Nee, dat kan ik niet, want ik ben het voor een groot deel niet met hem eens. Het gaat bijvoorbeeld niet alleen om de PvdA.
pi_92676182
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:06 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik niet, want ik ben het voor een groot deel niet met hem eens. Het gaat bijvoorbeeld niet alleen om de PvdA.
Kijk en daar ging het om. v-o poste zoals veel vaker een stelling die hij van geen kant kan onderbouwen en wat hij vermoedelijk ook nooit zal gaan doen en dan noem ik dat onzin. Dat jij dan vervolgens de dramaqueen uit gaat hangen kan mij weinig schelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')