Wat een onzin lul je weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:44 schreef voice-over het volgende:
In Europa zijn de enige protagonisten van massa-immigratie van moslims de PvdA'ers. Mijn god, wat een hardleers stelletje tuig is dat toch.
Dan kan je vast een fatsoenlijke onderbouwing voor zijn stelling aanleveren want daar is Voice-Over ook na herhaaldelijk aandringen blijkbaar niet toe in staat.quote:
"Na herhaaldelijk aandringen"? Waar?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan kan je vast een fatsoenlijke onderbouwing voor zijn stelling aanleveren want daar is Voice-Over ook na herhaaldelijk aandringen blijkbaar niet toe in staat.
In verschillende topics over dit soort onderwerpen. Ik vraag me wel ernstig af wat jij hiermee te maken hebt. Maar misschien ben jij in staat de stelling van V-O te onderbouwen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
"Na herhaaldelijk aandringen"? Waar?
De volksverhuizingen zegt jou niets?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee hoor. De verschillende volkeren die hier eeuwenlang hebben geleefd zijn een vrijwel geheel homogene groep. Ook qua religies was het homogeen (2 religies maar).
Oftewel, men had geen ervaring. Dat heb ik ook in mijn 4-punten overzicht aangekaart in de post hierboven.
Wat ik bedoel is dat als een overheid het instrument wordt van positieve vrijheid dan vervalt dit niet zelden in dwang, soms zelfs tirannie. Deze neiging zie je opduiken bij Wilders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zou je niet kunnen stellen dat negatieve vrijheid in de hand wordt gewerkt, omdat vanuit het staatsbeleid (multiculturalisme) de overheid mensen niet als individuen benadert, maar onderdeel van een etnische minderheid? En daar ligt natuurlijk een bepaalde gevoeligheid.
Vanuit het perspectief van Wilders lijkt het me een poging om de exclusiviteit van dit ijkpunt door de claim van 'links' hierop enigszins te ontnemen.
"In verschillende topics". Lekker concreet weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
In verschillende topics over dit soort onderwerpen. Ik vraag me wel ernstig af wat jij hiermee te maken hebt. Maar misschien ben jij in staat de stelling van V-O te onderbouwen?
V_O weet prima waar ik het over heb. Waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
"In verschillende topics". Lekker concreet weer.
Nou voice-over, zeg het maar. Weet jij prima waar du_ke het over heeft?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
V_O weet prima waar ik het over heb.
Retorische vraag. Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nou voice-over, zeg het maar. Weet jij prima waar du_ke het over heeft?
Moslims vertegenwoordigen maar een relatief kleine groep van de massa-immigratie (als je het al zo wilt noemen). Het is eerder de enorme maatschappelijke stempel die ze op Nederland en andere landen drukken wat de irritatie opwekt bij de autochtone bevolking (Duits, Nederlands of Brits).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:44 schreef voice-over het volgende:
In Europa zijn de enige protagonisten van massa-immigratie van moslims de PvdA'ers. Mijn god, wat een hardleers stelletje tuig is dat toch.
du_ke de moderator beweert anders van wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Retorische vraag. Natuurlijk niet.
Zou je willen kappen met dit kinderachtige gedrag en weer on-topic willen gaan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:51 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
du_ke de moderator beweert anders van wel.
Sure. Als jij je voortaan ook POL-moderator-waardig gedraagt, in plaats van zomaar wat oneliners neer te plempen ("Wat een onzin lul je weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou je willen kappen met dit kinderachtige gedrag en weer on-topic willen gaan?
Ik ben ook gewoon een user en als ik iets onzin vind (waar dit een overduidelijk geval van is) dan benoem ik dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:57 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Sure. Als jij je voortaan ook POL-moderator-waardig gedraagt, in plaats van zomaar wat oneliners neer te plempen ("Wat een onzin lul je weer" etc. etc.).
Prima. Maar begin dan niet ineens mister-autoriteit uit te hangen als iemand jou erop wijst dat je niet onderbouwde bagger neerplempt in je eigen forum.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een user en als ik iets onzin vind (waar dit een overduidelijk geval van is) dan benoem ik dat ook gewoon.
Ik ga de autoriteit uithangen wanneer iemand irritant off-topic gedrag vertoont. Heb je commentaar op de vorm van mijn posts dan is het FB-topic de plek waar je moet zijn. En dan is het niet de bedoeling dat je het topic gaat verbaggeren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:02 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Prima. Maar begin dan niet ineens mister-autoriteit uit te hangen als iemand jou erop wijst dat je niet onderbouwde bagger neerplempt in je eigen forum.
Dat doe je hierboven zelf. Ga je nu tegen jezelf, de user du_ke, de autoriteit uithangen? Wanneer roep je jezelf eens tot de orde?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga de autoriteit uithangen wanneer iemand irritant off-topic gedrag vertoont.
Nee, dat kan ik niet, want ik ben het voor een groot deel niet met hem eens. Het gaat bijvoorbeeld niet alleen om de PvdA.quote:Maar goed er staat nog wel een vraag voor je open. Kan jij de stelling van V-O misschien onderbouwen?
Kijk en daar ging het om. v-o poste zoals veel vaker een stelling die hij van geen kant kan onderbouwen en wat hij vermoedelijk ook nooit zal gaan doen en dan noem ik dat onzin. Dat jij dan vervolgens de dramaqueen uit gaat hangen kan mij weinig schelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:06 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, want ik ben het voor een groot deel niet met hem eens. Het gaat bijvoorbeeld niet alleen om de PvdA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |