Owh ja maar ik vind het ook niet erg. Ze was lekker druk dus ik ben gerust gesteldquote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die lui zitten er vaker naast dan dat ze het goed hebben
Daar was engel in eens?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Mijn moeder had gelijk toen ze tegen de dok zei nee hoor die is allang 9 maanden daarbinnen....
*plof*
Neehoor ik heb mijn knopjes nogquote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
huh, alle knopjes zijn weg en de auto-refresh ook?
Hier niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
huh, alle knopjes zijn weg en de auto-refresh ook?
Ohja, laat eens zien danquote:
Zaterdag krijg ik loges. 's Avonds uit eten. Zondags naar de Efteling. Leuk weekend op het menu dusquote:Op maandag 7 februari 2011 19:02 schreef Aneurism het volgende:
Iemand al weekend plannen? Ik wel: Zuipen.
Met mijn zwager lekker zuipen.
ik zie was ik fout deed, had per-ongeluk iets uitgezet in Chromequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ja maar ik vind het ook niet erg. Ze was lekker druk dus ik ben gerust gesteld
Enige minpunt van vandaag (en wat mijn humeur erg heb doen in elkaar storten) is bij het maken van een nieuwe afspraak ik de vraag kreeg of ik nog zwanger was van 2 kindjes. NEE DUS KUT
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-geeft Peu... haar monitor....
Problem Solvedquote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie was ik fout deed, had per-ongeluk iets uitgezet in Chrome
Ach het kan ook anders. Ik kan er niet uitquote:
Wat zie ik daar als achtergrondfoto?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ach het kan ook anders. Ik kan er niet uitIk zat daar veels te lekker
Uit eindelijk ben ik er toch maar uit gegaan.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was gewoon n goed levende baby :met pikzwart lang haar
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zie ik daar als achtergrondfoto?
Was je zeker niet verbaast vanquote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was een lastpakje en lag dwars, keizersnede.
Kleine man had ook heel donker haar, een hele bos al meteenEn al ongeduldig, iets te vroeg en zo eruit
*ouch*quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ja maar ik vind het ook niet erg. Ze was lekker druk dus ik ben gerust gesteld
Enige minpunt van vandaag (en wat mijn humeur erg heb doen in elkaar storten) is bij het maken van een nieuwe afspraak ik de vraag kreeg of ik nog zwanger was van 2 kindjes. NEE DUS KUT
Dat klopt wel ja. Bijna mijn zusje in het toilet gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik ben de jongste.... dan hebben moeders meestal gelijk als ze denken dat het komt of niet
Oh wacht dat is mijn computer laat maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |