kan wel wezen. een 1 geven is debiel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:54 schreef Argento het volgende:
[..]
Het is bepaald niet de enige negatieve recensie op IMDB.
Kom, niet zo pruilen. Het is best een aardige discussie. Naar Fok-maatstaven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:25 schreef pfaf het volgende:
Sjesusl. Eén van de beste films die ik ooit gezien heb wordt besproken in één van de slechtste topics ooit. Only at Fok!
Zelfs Plan 9 From Outer Space verdiende geen 1. Black Swan een 1 geven is bewust recalcitrant zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
1 uit 10dan wil je gewoon interessant doen.
Precies, van die jankerts: "Iedereen vindt hem goed, maar ik vind hem slecht. Dus ik geef een één. Boehoe."quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Orbis het volgende:
[..]
Zelfs Plan 9 From Outer Space verdiende geen 1. Black Swan een 1 geven is bewust recalcitrant zijn.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:59 schreef Argento het volgende:
Ze geeft hem een 1 omdat IMDB geen '0' of min-cijfers toestaat.
Ja, dit zie je vaak. Er zit kennelijk iets in mensen dat ze willen schoppen tegen iets dat populair is. Inception heeft ook zo'n backlash gehad dit jaar, waarbij mensen alleen al tegen de film waren omdat er zoiets als een hype zou zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Precies, van die jankerts: "Iedereen vindt hem goed, maar ik vind hem slecht. Dus ik geef een één. Boehoe."
Vooral op FOK! zie je erg veel mensen die tegen populaire dingen zijn. De meeste mensen doen dit gewoon om interessant te zijn en te willen schoppen tegen iets. Prima als je iets niet leuk vindt, maar om dat nou overal (in dit topic) te verkondigen. Dan wordt het wel erg duidelijk dat je het niet serieus moet nemen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dit zie je vaak. Er zit kennelijk iets in mensen dat ze willen schoppen tegen iets dat populair is. Inception heeft ook zo'n backlash gehad dit jaar, waarbij mensen alleen al tegen de film waren omdat er zoiets als een hype zou zijn.
Ik kan me wel voorstellen (surprise) dat juist wanneer je je omringd weet met mensen die iets heel goed vinden wat jij (oprecht) slecht vindt, je je argumenten wat kracht bij zet in formulering en waardering. Maar los daarvan, het is toch gewoon mogelijk dat je Black Swan een slechte film vindt? Ik zie in de aangehaalde recensie niets wat feitelijk niet waar is. De enige vraag is hoe je eea weegt en waardeert in je mening over de film.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dit zie je vaak. Er zit kennelijk iets in mensen dat ze willen schoppen tegen iets dat populair is. Inception heeft ook zo'n backlash gehad dit jaar, waarbij mensen alleen al tegen de film waren omdat er zoiets als een hype zou zijn.
Kom op, de opbouw van de film was goed (of in ieder geval degelijk: er was een concrete spanningsboog), het acteerwerk uitstekend (of zo je wilt: niet dramatisch slecht) en de film was nergens saai. Volgens mij is de 1 dan al niet meer te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:05 schreef Argento het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zich daar wel aan storen, en die vinden het een (hele, hele) slechte film. Ik vind die 1 goed te verdedigen.
Dat hoeft sowieso niet, maar wil je betwisten dat Showgirls, nu de film als camp wordt beschouwd, niet alsnog enige waardering oogst?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wel handig, ik weet nu dat ik jouw mening nooit serieus hoef te nemen
Wat vond je dan zo spannend? Balletdanseres die het toch al niet van haar geestelijke evenwicht moet hebben, bezwijkt onder de druk. Daar is niks spannends aan, zeker ook omdat Aronofsky er niet in slaagt het verhaal spannend te vertellen en zeker niet spannend in beeld weet te brengen. Hoe weten we dat ze 'haar zwarte zwaan' heeft gevonden? Omdat ze er middels kleuterachtige CGI in verandert. Nou, poeh poeh, wat een visuele vondst.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:08 schreef Orbis het volgende:
[..]
Kom op, de opbouw van de film was goed (of in ieder geval degelijk: er was een concrete spanningsboog), het acteerwerk uitstekend (of zo je wilt: niet dramatisch slecht) en de film was nergens saai. Volgens mij is de 1 dan al niet meer te rechtvaardigen.
Je kunt de film overdreven pretentieus vinden en het idee hebben dat de film meer wil voorstellen dan het is. Maar dan zit je qua cijfer rond de 5, niet de 1. Voor een 1 moeten de meest fundamentele elementen tot in de kern verrot zijn.
nee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:08 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat hoeft sowieso niet, maar wil je betwisten dat Showgirls, nu de film als camp wordt beschouwd, niet alsnog enige waardering oogst?
dat sowiesoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef Argento het volgende:
oh, en dat Showgirls vermakelijker was qua plat entertainment.
Een (groot) deel is nog altijd subjectief bepaald en een film een 1 geven vind ik persoonlijk gewoon achterlijk. Sterker nog, ik neem zo'n iemand niet eens meer serieus. Komt naar mening gewoon kinderachtig over. Als je het echt een slechte film vindt, kan je ook wel een 2 of een 3 geven, omdat er altijd wel een klein ding is wat wel goed is aan de film. Dat je die dingen echter niks vindt, is natuurlijk smaakgebonden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:05 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen (surprise) dat juist wanneer je je omringd weet met mensen die iets heel goed vinden wat jij (oprecht) slecht vindt, je je argumenten wat kracht bij zet in formulering en waardering. Maar los daarvan, het is toch gewoon mogelijk dat je Black Swan een slechte film vindt? Ik zie in de aangehaalde recensie niets wat feitelijk niet waar is. De enige vraag is hoe je eea weegt en waardeert in je mening over de film.
Mensen storen zich niet aan de platte karakters. Mensen storen zich niet aan de horrorcliche's. Mensen storen zich niet aan het gebrek aan verhaal. etc. etc. Nou prima, dan vind je het een goeie film. Er zijn ook mensen die zich daar wel aan storen, en die vinden het een (hele, hele) slechte film. Ik vind die 1 goed te verdedigen.
Ach, zon cijfer is ook maar bedoeld om even je mening in een notedop uit te drukken. Ik kan ook niet zo snel iets positievs noemen aan Black Swan, behalve de muziek van Tchaikovsky.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een (groot) deel is nog altijd subjectief bepaald en een film een 1 geven vind ik persoonlijk gewoon achterlijk. Sterker nog, ik neem zo'n iemand niet eens meer serieus. Komt naar mening gewoon kinderachtig over. Als je het echt een slechte film vindt, kan je ook wel een 2 of een 3 geven, omdat er altijd wel een klein ding is wat wel goed is aan de film. Dat je die dingen echter niks vindt, is natuurlijk smaakgebonden.
Als dat toch ns waar was, dan had dat het cijfer misschien kunnen oprekken tot een magere 4.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:41 schreef Weakling het volgende:
Zoals in Black Swan op een aantal punten in het midden wordt gelaten wat "realiteit" is wat uit de fantasie van Nina komt.
Dat is toch een pluspuntje, dus de film zou je minimaal een 1,5 kunnen geven.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:00 schreef Argento het volgende:
[..]
Ach, zon cijfer is ook maar bedoeld om even je mening in een notedop uit te drukken. Ik kan ook niet zo snel iets positievs noemen aan Black Swan, behalve de muziek van Tchaikovsky.
Je begint wel echt steeds meer een karikaturale one trick pony te worden zo hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 14:00 schreef Argento het volgende:
[..]
Ach, zon cijfer is ook maar bedoeld om even je mening in een notedop uit te drukken. Ik kan ook niet zo snel iets positievs noemen aan Black Swan, behalve de muziek van Tchaikovsky.
Hype backlash is zo'n beetje een natuurwet. Ergens is het ook logisch, als je hem iets te laat bekijkt gebeuren er 2 dingen. je verwachtingen worden te hoog waar de 'eersten' hem nog neutraler zagen en je common sense vertelt je dat een film die zo 'gehyped' wordt niet goed kan zijn. Het resultaat is dat iemand niet meer naar de film kijkt, maar meer bezig is met de film 'waarderen' tijdens het kijken. Dat zal zo ongeveer elke film de nek omdraaien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dit zie je vaak. Er zit kennelijk iets in mensen dat ze willen schoppen tegen iets dat populair is. Inception heeft ook zo'n backlash gehad dit jaar, waarbij mensen alleen al tegen de film waren omdat er zoiets als een hype zou zijn.
Van hem mag ik Seven geen vermakelijke film noemen. Dat moet ik kennelijk als meer betitelen. Dat is dan wel raar. Ik begrijp de stijl die gekopieert is, maar films worden ouder en de stijl die blijft wel slijten. Wat mij betreft gaat die film dieper zinken qua waarde omdat het niets meer dan een oude whodunnit is. Een interessante, maar net zo of minder interessant dan een Holmes mysterie.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:08 schreef kingmob het volgende:
Maar wat hier gebeurd is volgens mij gewoon tegendraads zijn om het tegendraads zijn. De extreme meningen zijn nauwelijks serieus te nemen. Over smaak valt niet te twisten, maar de film ronduit slecht noemen of een 1 verdedigen is lachwekkend.
Heb je dat nooit dat een film of een CD je gewoon tegenstaat? Misschien is dat ook wel een verdienste van de film hoor. Beter dat dan er onverschillig tegenover staan misschien. Maar ik las vandaag weer in een recensie over de krachtinspanning die Mila Kunis geleverd zou moeten hebben in haar rol, maar ik zie met de beste wil van de wereld (heus) niets bijzonders in haar rol, noch in haar acteerprestaties. Zoals jij niet begrijpt dat ik de film slecht vind, snap ik oprecht alle ophef niet. En dat vind ik jammer, want ik kijk liever naar een goeie film dan naar een slechte film.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je begint wel echt steeds meer een karikaturale one trick pony te worden zo hoor
Ik snap niet dat als je de film echt zo enorm vervelend slecht vindt qua inhoud, karakters, acteerwerk en plot dat je dan al dagen zo ontzettend veel moeite aan het doen bent dat steeds weer te blijven herhalen. Ik zou zo'n bagger slechte film juist snel willen vergeten dan.
Niet dat we alleen hier mogen posten als we de film mooi vinden hoor, tegengeluid is welkom, maar dit begint een one issue campaign te worden. Echt.
Natuurlijk mag je Se7en een vermakelijke film noemen. Ik vind dat je de film dan schromelijk tekort doet. Juist in een genre dat al zoveel films (en hele goeie ook nog) heeft opgeleverd, wist Se7en een hele nieuwe toon te zetten. De film is natuurlijk ook veel meer dan een whodunnit. Het gaat er immers niet om wie het heeft gedaan. Het verhaal laat ons dat misschien geloven, maar John Doe wandelt notabene doodgemoedereerd het bureau binnen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Van hem mag ik Seven geen vermakelijke film noemen. Dat moet ik kennelijk als meer betitelen. Dat is dan wel raar. Ik begrijp de stijl die gekopieert is, maar films worden ouder en de stijl die blijft wel slijten. Wat mij betreft gaat die film dieper zinken qua waarde omdat het niets meer dan een oude whodunnit is. Een interessante, maar net zo of minder interessant dan een Holmes mysterie.
Een achtbaanrit suggereert dat je ook nog eens linksaf en rechtsaf gaat en weer ns omhoog en dan weer naar beneden. Black Swan was allemaal downhill vanaf de allereerste scene. Waar Se7en slechts "vermakelijk" was, mist Black Swan het ingenieuze plot, de karakters, karrevrachten aan sfeer en de tot personage verheven filmstijl zonder zich te verliezen in mooifilmerij (l'art pour l'art). Maar ok, David Fincher heeft ook niet altijd een homerun geslagen. Laat Black Swan dan maar Aronofsky's missertje zijn. Hoewel (en dan zal ik er over ophouden) Black Swan Aronosky definitief ontmaskert als ontluisterend talentloos. Van Fincher verwacht ik daarentegen nog wel mooie dingen.quote:Ik zie het maar als een achtbaanrit. Natuurlijk zie je waar de rit heen gaat, maar dat maakt het alleen enger.
Ja hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 23:40 schreef Argento het volgende:
[..]
Heb je dat nooit dat een film of een CD je gewoon tegenstaat?
Oh gelukkig. Ik begon me al zorgen te maken. Had de GGZ al bijna gebeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Argento het volgende:
maak je over mij geen zorgen. Ik vind het een leuke discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik zeur graag om kleinigheidjes![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou, leek me toch vrij duidelijk dat dat is wat er aan t einde gebeurd hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Is dit zoiets als het thema schieten is al behandeld in "Commando"?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:10 schreef Euridice het volgende:
Het thema psychotisch, obsessief, krankzinnig worden is al in "one flew over the cuckoo's nest" behandeld
Ik krijg ineens jeuk aan mijn spiegelneuronen. Krab krab krab,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Is dit zoiets als het thema schieten is al behandeld in "Commando"?
Op de een of andere manier heeft het wel mijn interesse gewekt voor ballet. Dat is op zich ook al de moeite waard. En wat is slecht en oppervlakkig? Dat er niet dieper over ballet wordt gefilmd of dat we niet alle oefeningen te zien krijgen? We krijgen slechts wat fragmenten mee van de auditie en de oefeningen. Als diesel om de film draaiende te houden en de onderlinge verhoudingen mee te krijgen. Op zich vind ik daar niks mis mee. Ballet mag dan de huid van de film zijn, maar het is niet het kloppend hart.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:10 schreef Euridice het volgende:
Ik vond het een redelijk vermakelijke film, zoals er vele films zijn gemaakt. De kunstvorm klassiek ballet werd uitermate slecht en oppervlakkig benaderd. maar daar viel nog wel mee te leven.
Of zelfs eerder met 'A streetcar named desire', dus jouw voorbeeld had ook totaal niet gemaakt hoeven worden. De film is i.m.o nooit goed vanwege het onderwerp, dat is slechts een bijverdienste. De vindingrijkheid in de cultuur is nooit in wat je zegt maar hoe je het zegt. Want we kennen maar een aantal kernwoorden en dan houdt het al gauw op. Dan zouden er maar maximaal ooit een stuk of twaalf films kunnen worden gemaakt.quote:Het thema psychotisch, obsessief, krankzinnig worden is al in "one flew over the cuckoo's nest" behandeld, dus ach ja, het kan ook nog vanuit het beeld van de krankzinnige zelf.
quote:Het thema psychotisch, obsessief, krankzinnig worden is al in "one flew over the cuckoo's nest" behandeld, dus ach ja, het kan ook nog vanuit het beeld van de krankzinnige zelf. Gut, wat origineel. Het is alsof je naar een spiegel van een spiegel van een spiegel van een film kijkt.
Opgeklopt.
Dit kan gewoon echt niet, nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:10 schreef Euridice het volgende:
Het thema psychotisch, obsessief, krankzinnig worden is al in "one flew over the cuckoo's nest" behandeld, dus ach ja, het kan ook nog vanuit het beeld van de krankzinnige zelf. Gut, wat origineel. Het is alsof je naar een spiegel van een spiegel van een spiegel van een film kijkt.
Opgeklopt.
Het acteerwerk en muziek is objectief goed? Dus alle feiten wijzen erop dat Portman goed werk heeft afgeleverd? Waar is dit op gebaseerd? En de gebruikte muziek past aantoonbaar bij deze film? Is dit de standaard van dit type films waarop je deze objectiviteit baseert?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:30 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik heb de film vanavond gezien. En ik moet zeggen dat ie me erg tegen viel.
Objectief gezien was hij wel goed. Daarmee bedoel ik het acteerwerk, en vooral van Natalie Portman. Daarnaast vond ik de muziek (hoewel vrij logisch bij ballet) heel goed en passend. Niet de soort muziek, maar de momenten en scènes waarin het werd gebruikt. Daarnaast is ook heel mooi neergezet hoe het streven naar perfectie iemand kan beïnvloeden.
Nu mijn subjectieve mening, voor zo ver men daar waarde aan hecht. Ik ging er met redelijke verwachtingen heen, mede vanwege de nominatie voor Oscars. Maar het gehele plaatje van te veel problemen bij één persoon vond ik echt onaangenaam. Halve anorexia, waanbeelden en een 'zwak en braaf' innerlijk (van Portman) vind ik dus he-le-maal niks.
Daarnaast vond ik het ook helemaal niet zo bij de film passen dat Beth zichzelf ineens met die vijl begon te steken en dat het er zo duidelijk uitkwam dat Portman zich als een zwaan zag.
Maargoed, jammer maar helaas.
Ik vond dat haar emoties goed en overtuigend naar voren kwamen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het acteerwerk en muziek is objectief goed? Dus alle feiten wijzen erop dat Portman goed werk heeft afgeleverd? Waar is dit op gebaseerd?
Je gaat niet balletdansen op techno.quote:En de gebruikte muziek past aantoonbaar bij deze film? Is dit de standaard van dit type films waarop je deze objectiviteit baseert?
Alles wat ze ervoor over heeft om een perfecte voorstelling weg te geven. Bijvoorbeeld de anorexia, waarmee ze het figuur van een zwaan denkt te krijgen.quote:Hoe beïnvloedt het streven naar perfectie het leven van Nina? En hoe kwam dit streven naar voren?
QFT.quote:Ik probeer zelf nooit naar een film te kijken met wat voor verwachting dan ook. Hierdoor weet ik in ieder geval zelf wat me al dan niet niet aanspreekt. Als ik dan al een verwachting heb, dan probeer ik altijd te zoeken naar dingen in de film die dat tegenspreken, maar dat is met deze film ook lastig met zoveel hype eromheen.
Objectief is misschien het verkeerde woord. Maar ik zie het objectieve als de mening over acteerwerk, cameragebruik, etc etc. Subjectief is bij mij het verhaal en de inhoud.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:56 schreef Deckard het volgende:
Objectief gezien.. jaja..
Objectief gezien werd er een camera, licht en acteurs gebruikt voor deze film.
Subjectief dus.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:28 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik vond dat haar emoties goed en overtuigend naar voren kwamen.
Dat maakt het nog niet passend.quote:Je gaat niet balletdansen op techno.
Kromme redenering.quote:Objectief is misschien het verkeerde woord. Maar ik zie het objectieve als de mening over acteerwerk, cameragebruik, etc etc. Subjectief is bij mij het verhaal en de inhoud.
wtf...quote:Op zondag 27 februari 2011 11:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Objectief is misschien het verkeerde woord. Maar ik zie het objectieve als de mening over acteerwerk, cameragebruik, etc etc. Subjectief is bij mij het verhaal en de inhoud.
Ik vond het wel passend.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:37 schreef Deckard het volgende:
[..]
Subjectief dus.
[..]
[..]
Dat maakt het nog niet passend.
[..]
Kromme redenering.
Dus behoorlijk subject ipv objectief.quote:
Verkeerd verwoord? Hoe wil je het dan verwoorden? Want acteerwerk, cameragebruik etc is nogal behoorlijk niet te meten.quote:En niet per se krom geredeneerd, maar verkeerd verwoord, toegegeven.
Ik bedoel ermee dat ik een soort scheidingslijn trek tussen zaken als acteerwerk, scenes, muziek, belichting, opnames, etc, etc. (wat ik dus met 'objectief' verkeerd bewoord) en mijn zgn 'subjectieve' deel, wat ik van het verhaal zelf vond, afgezien van dat het een film is. Dus ik kijk dan puur naar het verhaal, niet naar de film. Snap je? Hoe ik op de deling van objectief/subjectief kom slaat, nu ik er over nadenk, helemaal nergens op.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus behoorlijk subject ipv objectief.
[..]
Verkeerd verwoord? Hoe wil je het dan verwoorden? Want acteerwerk, cameragebruik etc is nogal behoorlijk niet te meten.
Jullie? En wat bedoel je met hint?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef Deckard het volgende:
Pfff jullie zien er meer in dan het is. Er wordt nergens zo'n hint gegeven.
Maar je snapt toch wel dat een film totaal ruk kan zijn met een goed verhaal? En dat een film ontzettend goed kan zijn zonder een sterk verhaal?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:00 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee dat ik een soort scheidingslijn trek tussen zaken als acteerwerk, scenes, muziek, belichting, opnames, etc, etc. (wat ik dus met 'objectief' verkeerd bewoord) en mijn zgn 'subjectieve' deel, wat ik van het verhaal zelf vond, afgezien van dat het een film is. Dus ik kijk dan puur naar het verhaal, niet naar de film. Snap je? Hoe ik op de deling van objectief/subjectief kom slaat, nu ik er over nadenk, helemaal nergens op.
Ja verkeerde pagina gekeken. Reageerde op iets van een tijd terug :squote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Jullie? En wat bedoel je met hint?
Ja dat is zo. Maar ik baseer mijn mening op een combinatie van die twee punten. En in het geval van Black Swan vond ik het verhaal slecht, maar de opnames e.d. wel goed. Maar bij deze film weegt voor mij het verhaal meer dus vandaar mijn mening dat ik hem niks vond.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar je snapt toch wel dat een film totaal ruk kan zijn met een goed verhaal? En dat een film ontzettend goed kan zijn zonder een sterk verhaal?
Ik vind het nogal raar om daar in onderscheid te maken.
[..]
Ja verkeerde pagina gekeken. Reageerde op iets van een tijd terug :s
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=20593quote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ik baseer mijn mening op een combinatie van die twee punten. En in het geval van Black Swan vond ik het verhaal slecht, maar de opnames e.d. wel goed. Maar bij deze film weegt voor mij het verhaal meer dus vandaar mijn mening dat ik hem niks vond.
Wat ik me wel afvraag is hoe ze die scènes gefilmd hebben waarbij ze voor een spiegel danst en dat de cameramensen niet te zien zijn. Natuurlijk trucage, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |