De op komt uit september 2009, toen was er toch iets minder bekendquote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef TheThirdMark het volgende:
Erg goede film. Maar echt helemaal nergens ''bovennatuurlijk''.
Misschien dat de hallucinaties bovennatuurlijk over kunnen komen, ofzo? Maar goed, dit alleen maar om mijn tvp een soort inhoud te gevenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:22 schreef TheThirdMark het volgende:
Erg goede film. Maar echt helemaal nergens ''bovennatuurlijk''.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De op komt uit september 2009, toen was er toch iets minder bekend
Misschien omdat bij the wrestler de achtergrond van het personage wel uitgediept werd, terwijl er (zoals ik in het vorige topic al zei) bij black swan meer aan de verbeelding over werd gelaten met betrekking tot de achtergrond van het hoofdpersonage.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:41 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het toch vreemd, bij The Wrestler werd ik echt meegezogen door het verhaal en de kleurrijke hoofdpersonage. Bij Black Swan ervoer ik het als een trip, maar het greep mij niet zo aan als bij The Wrestler, en dat kan ik niet wijden aan het genre...
Randy the Ram is ook gewoon sympathieker, dat maakt het eenvoudiger om mee te leven.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:41 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het toch vreemd, bij The Wrestler werd ik echt meegezogen door het verhaal en de kleurrijke hoofdpersonage. Bij Black Swan ervoer ik het als een trip, maar het greep mij niet zo aan als bij The Wrestler, en dat kan ik niet wijden aan het genre...
Hij was ook helemaal uitverkocht in Eindhoven zaterdag. Was blij dat ik gereserveerd hadquote:Op maandag 7 februari 2011 17:04 schreef Mike het volgende:
[ afbeelding ]
Black Swan doet het goed in de Nederlandse bioscopen: de film had verreweg de hoogste opbrengst per scherm.
Black Swan en The Wrestler zouden eerst 1 film worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:59 schreef Toad het volgende:
Black Swan en The Wrestler zijn ook 2 compleet andere films. Er zijn wel parallellen, maar eigenlijk meer verschillen. Black Swan heeft veel weg van een psychologische thriller, terwijl The Wrestler meer gefocust is op het personage van Rourke. En helemaal niets weg heeft van een genrefilm.
Ik moet eerlijkheidshalve ook toegeven dat ik bij the Wrestler wel natte ogen kreeg en bij Black Swan niet. En toch weet ik niet welke ik mooier vind. Beide een andere manier van hetzelfde vertellen. Ben benieuwd hoe dat was gegaan als Arronofsky er maar 1 film van had gemaakt. Dan was ie denk ik ook echt te vol. Blij dat ie ze losgekoppeld heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:41 schreef Robby87 het volgende:
quote:At one point, way before I made ‘The Wrestler,’ I was actually developing a project that was about a love affair between a ballet dancer and a wrestler, and then it kind of split off into two movies. I realized pretty quickly that taking two worlds like wrestling and ballet was much too much for one movie. So I guess my dream is that some art theater will play the films as a double feature some day.
Dat weet ik. Maar dat betekent nog wel dat het compleet andere films zijn geworden. Er zijn wel wat overeenkomsten, dat is logisch (ze zijn immers van dezelfde regisseur). Ook in het verhaal zie je overeenkomsten. En dat is best aardig om te vergelijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Black Swan en The Wrestler zouden eerst 1 film worden.
Het zou om een echtpaar gaan. Dus zo compleet anders zijn ze niet.
Opmerkelijk hoor. Ik was al verbaasd dat ik naar Cinestar (:rquote:Op maandag 7 februari 2011 17:04 schreef Mike het volgende:
[ afbeelding ]
Black Swan doet het goed in de Nederlandse bioscopen: de film had verreweg de hoogste opbrengst per scherm.
Ik snap dat hele gedoe ook niet. In het vorig topic kwam er ook een discussie over Requiem for a Dream.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:05 schreef pfaf het volgende:
Waarom zou je überhaupt The Wrestler met Black Swan willen vergelijken? Het enige wat ze gemeen hebben is de regisseur? Overigens vind ik The Wrestler met grote afstand de minste Aronofsky die ik gezien heb (Below heb ik nooit gezien).
Ik ben vorige week daar gegaan en ik had wel een klein beetje last van ruis (bij het beeld en geluid) tijdens de film. We hebben het gemeld, dus het zal vast wel weg zijn. Ik ben zo'n type dat te veel concentreert op dit soort details en hierdoor is de film kijken wat irritant.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:00 schreef Miam het volgende:
ik ga dus zaterdag! bioscoop in Leeuwarden want hij draait hier in de regio waar ik woon
niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |