Al Jazeera moet misschien ook beter bronnen checkenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya breaking: @Ghonim is on his way to Meydan Tahrir. Can @habibh confirm?
Valt niet altijd op.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerst schrijven, dan checken, dan postenSchrijven duur nogal lang bij mij ivm dyslexie... En dan nog vele spelvaudten
Al Arabiyaquote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al Jazeera moet misschien ook beter bronnen checken
Dat het niet opvalt, komt doordat ik extra aandacht besteed aan mijn spelling. Kwestie van de handicap niet mijn leven laten beheersenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Valt niet altijd op.
En dyslexie zegt niet alles.
Ik zou met jou een diep gesprek kunnen houden en dan zal mij die dyslexie ook niet opvallen
Dat is wat vele Fok'ers niet kunnen onthouden, denk dat de taalnazie zelf niet eens capabel genoeg is om een goed gesprek mee te houden
Schrijven is anders dan een face to face gesprek
Dat is de juiste instellingquote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat het niet opvalt, komt doordat ik extra aandacht besteed aan mijn spelling. Kwestie van de handicap niet mijn leven laten beheersen
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dus daarom staat er nu water in de kruipruimte!
Wanhoopsdaad nr zoveel.quote:AMSTERDAM - De Egyptische regering heeft maandag besloten om ambtenaren een salarisverhoging van vijftien procent te geven. De pensioenuitkeringen worden met een zelfde percentage verhoogd. De regering probeert steun te vinden nu er massale demonstraties plaatsvinden en actievoerders roepen om het aftreden van president Hosni Mubarak.
Minister van financiën Samir Radwan zei dat er ongeveer 6,5 miljard Egyptische pond (bijna achthonderd miljoen euro) is vrijgemaakt voor de salarisverhogingen. De loonsverhoging wordt in april van kracht en geldt voor ongeveer zes miljoen ambtenaren.
De beslissing werd genomen tijdens de eerste bijeenkomst van het kabinet sinds twee weken geleden massale protesten tegen het regime van Mubarak uitbraken
Ik kan het niet beoordelen maar hoort dit niet in 'n spoilertag?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leger slaat journo's in elkaarquote:Op maandag 7 februari 2011 16:15 schreef yavanna het volgende:
Kan iemand vertellen wat Ayman heeft verteld mbt zijn arrestatie, ik krijg geen verbinding meer.
Die plaatjes van Ayman? Eensch!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik kan het niet beoordelen maar hoort dit niet in 'n spoilertag?
Ah.quote:
Eigenlijk niet, enkel beschuldigingen & slaan. Mensen breken, etc.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ah.En verder niets, geen ondervraging, spullen in beslag genomen oid?
Gaat het om deze?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef yavanna het volgende:
Now Al Arabiya says that @Ghonim is "definitely" in Tahrir square.
Ok bedanktquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef -jos- het volgende:
'soldiers with small taser gun'
'shirts taken off'
'whipped, slapped, pushed around'
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gaat het om deze?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gaat het om deze?
[ afbeelding ]
Politie. dit zou een filmpje van zijn arrestatie zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, maar nog steeds geen bevestiging
BTW: voor mijn bericht (zal het nog niet publiceren), weten we wie hem vast houdt? Leger. politie, groene mannetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |