Niet meer dan terecht lijkt mequote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik was het zat om alles maar voor niks of voor weinig te doen voor mensen die ik niet zo goed ken. En als ze niet willen kopen, dan is het jammer. Ze komen nergens anders
Heb je dat kind nou nog niet zindelijk gekregen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
En waarom gaan baby's na het verschonen staan poepen?En zitten ze aan de Wii controllers
Is die sufkut eigenlijk ooit terug gekomen op zijn ontslagdreigementen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
adem in adem uit... zennnnnn.......1,2,3,4,5,6,7,8,9,10..........
het ging lang goed vandaag, nu nog tot 17u en ik mag naar huis.
even mijzelf voor mn kop slaan en weer verder
Vloeibaar Vlaamsquote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je dat kind nou nog niet zindelijk gekregen?
Hij spreekt intussen toch wel netjes met hele zinnen, he?
Jajajajaquote:
Dit was nog geen zeurenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajaja
Nou, omdat LieLie zo liep te zeuren......
http://series.peterdehoog.nl/cul2011/
En als je vind dat ze korrelig zijn.....dat kloptIsa had weinig licht in huis en ik moest op hoge iso's schieten
Ik ben dan ook al 8,5 jaar geen vrouw om me heen gewend hequote:
quote:
Ja hoor. Ik zal hem ff bewerkenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef LieLie het volgende:
Mijn taart is nooit op de foto gekomen![]()
![]()
Maar leuke foto's! Ik vind mezelf ook best goed gelukt![]()
Kan ie als nieuwe profielfoto? (minus Vork dan)
Het gaat toch om de sfeeheer!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Net niet helemaal scherp, maar het was te donker om echt goed te kunnen fotograferen
Jij bent goed geluktquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef LieLie het volgende:
Mijn taart is nooit op de foto gekomen![]()
![]()
Maar leuke foto's! Ik vind mezelf ook best goed gelukt![]()
Kan ie als nieuwe profielfoto? (minus Vork dan)
Die tweede? Ja Lquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef DarkElf het volgende:
leuke foto's en dat is dus AnneX!![]()
en die foto van L? is leuk
Ha, ikh eb annex en krak ook gespot! Enige waarvan ik nog geen foto's gezien had. Tof!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef DarkElf het volgende:
leuke foto's en dat is dus AnneX!![]()
en die foto van L? is leuk
Ja, die look heeft ze gewoon he? Ik heb niet zo'n tante, maar ze straalt wel lievelingstanteheid uitquote:Op maandag 7 februari 2011 15:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij bent goed gelukt
En Annex lijkt op mijn liev elingstanteMeteen pluspunten bij mij!
Da's het eerste wat ik zei toen ik terugkeekquote:
Nou, kom dan nu maar met jouw fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, ikh eb annex en krak ook gespot! Enige waarvan ik nog geen foto's gezien had. Tof!
Wel met naamvermelding he?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef LieLie het volgende:
Ik ben weer up-to-date op facebook en twitter
Ik zie haar irl ook genoeg lachen, maar op foto's is het vrij zeldzaamquote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb Lie wel meer zien lachen in dat ene uurtje
suflulquote:Op maandag 7 februari 2011 14:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is die sufkut eigenlijk ooit terug gekomen op zijn ontslagdreigementen?
Dan regel je het maarquote:
Klopt! Op verzoek verwijderdquote:
Dankjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, Lie: het is je echt aan te zien, die verloren kilo's!
Ik zie trouwens ook geen krakkemieke, hoor
Komt eraan!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, Lie: het is je echt aan te zien, die verloren kilo's!
Ik zie trouwens ook geen krakkemieke, hoor
Dat was ook gezeur van Pquote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en ik zie geen buik hoor
ziet er prima uit.
en leuk jurkje
Ach...beetje pesten kan geen kwaadquote:
Hoi!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef Aure het volgende:
Haai
Hoe is het met iedereen? Ik baal stiekem wel een beetje dat ik zo weinig online ben.. Maar het is gewoon zo drukEn het wordt alleen maar drukker
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Aure ik las op Twitter dat je je kont meer moet laten zien op school of heb ik dat verkeerd begrepen?
Is dat ook onderdeel van je opleiding? Ik weet dat je daar wel op beoordeeld wordt tijdens de toneelschool opleiding bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar ik ben inderdaad onzichtbaar in de klas
Ja het leuke is ook dat ik in een eerder gesprek te horen kreeg dat ik teveel praattequote:Op maandag 7 februari 2011 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat ook onderdeel van je opleiding? Ik weet dat je daar wel op beoordeeld wordt tijdens de toneelschool opleiding bijvoorbeeld.
En jij kwekt en bent toch vaak hyperactief met je vriendinnetjes? Hoe kun je dan onzichtbaar zijn?
Wij NF's zijn zo bescheiden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja het leuke is ook dat ik in een eerder gesprek te horen kreeg dat ik teveel praatte![]()
Nee, maar ze bedoelen dat ik te weinig werk laat zien en dat ik er wel ben, maar niet echt meer doe in de les dan hoofdzakelijk is
quote:
jes iedere dag leer ik weer meer. over wat ik nu niet meer moet doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Supertoffe foto's P!! Bloeskoor en meet
FF, het is gebeurd en nu kun je ervan leren. Kijken wat realistisch en acceptabel is.
hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja het leuke is ook dat ik in een eerder gesprek te horen kreeg dat ik teveel praatte![]()
Nee, maar ze bedoelen dat ik te weinig werk laat zien en dat ik er wel ben, maar niet echt meer doe in de les dan hoofdzakelijk is
Eh ja op zich waarderen ze dat wel bij deze opleidingquote:
als je maar slaagtquote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Eh ja op zich waarderen ze dat wel bij deze opleidingZe denken nu dat ik het niet leuk vind
Ik ben gewoon lui. Das iets heel anders
Maar daar moet komend semester dus verandering in komen
Je hoeft geen lul te hebben om er een te zijn zei Jack Plafond vroeger alquote:Op maandag 7 februari 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
suflulmaar nee met geen woord over gerept
Sure! Laat maar wat data wetenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure, mooi dat je online bent!
Sarabi en ik hadden het laatst nog over de pyjamameet. wil je nog?
Zie hier de kennis economie van Nederlandquote:
Geen idee, ik heb hem niet meegemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zie hier de kennis economie van Nederland. Waar is de tijd dat studenten niet tevreden waren met een marginale 5.5
.
Zijn hele boeken vol over, wat wil je daar nog aan toevoegen?quote:
Ik moet er een paar voor mezelf bedenken, voor m'n stagequote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn hele boeken vol over, wat wil je daar nog aan toevoegen?
Shake that booty.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook
![]()
Nee hoor, ze hebben wel gelijk dat ik meer moet laten zien, want zo kunnen ze me ook niet goed beoordelen natuurlijk.
meneer Plafond ken ik niet maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hoeft geen lul te hebben om er een te zijn zei Jack Plafond vroeger al![]()
Het is wel een loser hoor
Misschien moet ik niet teveel van mijzelf uitgaanquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem niet meegemaakt
was ik ook niet. 5,6 was voldoendequote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zie hier de kennis economie van Nederland. Waar is de tijd dat studenten niet tevreden waren met een marginale 5.5
.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacques_Plafondquote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meneer Plafond ken ik niet maar hij heeft wel gelijk
nou ja loser... gewoon een egocentrische schoft
Oh, dat kan nooit moeilijk zijn toch. Boek pakken en er een paar kiezen die goed ontwikkelbaar en niet al te vaag zijn en niet helemaal onzinnig lijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet er een paar voor mezelf bedenken, voor m'n stage![]()
Maar ik heb altijd het gevoel dat ik over alles nog wel iets kan leren, dus ik laat het liever op me afkomen, maar ja, dat schijnt niet efficiënt te zijn..
Dat eergevoel is bij mij pas op latere leeftijd ontstaan geloof ikquote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien moet ik niet teveel van mijzelf uitgaan.
oh-oh...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
Gadverdamme.....ik heb het koud en ik loop te rillenEn in slaap te kukelen voor mijn laptop. Denk dat ik mijn 3voor12-vergadering vanavond afzeg en op tijd naar bed ga
Ah succes!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet er een paar voor mezelf bedenken, voor m'n stage![]()
Maar ik heb altijd het gevoel dat ik over alles nog wel iets kan leren, dus ik laat het liever op me afkomen, maar ja, dat schijnt niet efficiënt te zijn..
Heeft Sun je aangestoken?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
Gadverdamme.....ik heb het koud en ik loop te rillenEn in slaap te kukelen voor mijn laptop. Denk dat ik mijn 3voor12-vergadering vanavond afzeg en op tijd naar bed ga
Nee. Een griepje is het nog nietquote:
Griepjes bestaan niet, je hebt griep of je bent verkoudenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Een griepje is het nog nietEn dat moeten we vooral zo houden.......
Ik denk dat het bij mij vooral komt omdat ik gisteravond weer eens te laat ben gaan slapenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef TAV74 het volgende:
Maar het begon bij mij ook met die verschijnselen
ben je nog vaak boos/verdrietig omdat je thuis zit?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef golfer het volgende:
Ik duik weer verder met m'n boek op de bank.
daar ga je dood aan tochquote:
In dat geval moet ik nog ff snel een leuke meid zoeken om mijn genen te laten voortbestaanquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je al stickertjes op P's whisky-flessen geplakt?![]()
Als ze er normaal uitzien welquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier trouwens champignons staan met een uiterste datum tot zaterdag. Zou dat nog te gebruiken zijn?
Nee, want ik was in de overtuiging dat ik ook dood zou gaanquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je al stickertjes op P's whisky-flessen geplakt?![]()
Hmm, beschimmelde champions, klinkt niet ernstigquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier trouwens champignons staan met een uiterste datum tot zaterdag. Zou dat nog te gebruiken zijn?
Gemiste kansquote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, want ik was in de overtuiging dat ik ook dood zou gaan
Als ze niet verschrompeld zijn of heel vochtig, sure.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal zo eens kijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ze niet verschrompeld zijn of heel vochtig, sure.
Kruipen ze uit zichzelf al uit de verpakking?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
ja hoor als ze er gewoon uitzien, niets mis mee.quote:
ja maar ze bewegen toch gewoon praktisch de hele tijd?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef LieLie het volgende:
Dit is wel grappig:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)tipje-in-het-midden/
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja maar ze bewegen toch gewoon praktisch de hele tijd?
dat ze wel van kleur veranderen grotendeels, behalve de groene (voor mijn gevoel dan)quote:
Oh, ik heb als ik naar het stipje kijk wel het idee dat ze van kleur niet veel veranderen als ie gaat draaien.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat ze wel van kleur veranderen grotendeels, behalve de groene (voor mijn gevoel dan)
op de volgende meet !?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
AnneX mag ik een PM foto van je?
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
En nu ga ik ff een frisse neus halen eigenlijk wel
Idd......had ze maar moeten komenquote:
hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef krakkemieke het volgende:
Het lijkt hier wel een voetbalplaatjes-ruil-topic.
Wat nou PM? Ze doen het gewoon publiek hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idd......had ze maar moeten komenNet als de rest btw
Al dat ge-pm over foto's.
pm? nee hoor vraag t gewoon hierquote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idd......had ze maar moeten komenNet als de rest btw
Al dat ge-pm over foto's.
Goed bezig!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo! Flink gesport! En warempel door mijn vermoeidheid heen gekomen![]()
Nu weer moe, maar dit maal geoorloofd
![]()
Pee: leuke foto's
Die sla stinkt soms gewoon als je hem net open doet he? Even later is het dan weg.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik wil ook weten hoe AnneX eruit ziet
Ik gebruik hoofdzakelijk mijn neus om te bepalen of iets nog goed is. Bij vlees heb ik 't weleens voor de THT-datum weggegooid, omdat ik het vond stinken. Idem bij voorverpakte sla
ja vlees dat klopt! ik heb laatst vlees weggegooid wat goed zou moeten zijn geweest maar ik vertrouwde het toch nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik wil ook weten hoe AnneX eruit ziet
Ik gebruik hoofdzakelijk mijn neus om te bepalen of iets nog goed is. Bij vlees heb ik 't weleens voor de THT-datum weggegooid, omdat ik het vond stinken. Idem bij voorverpakte sla
Echt zo'n geur van bederf, jakkes. Het wordt wel iets minder als het even openstaat, maar echt lekker wordt het niet meer. En eigenlijk is het een klusje van niks om even een krop sla te scheuren en te wassen, dus doe ik dat meestal maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:30 schreef LieLie het volgende:
Die sla stinkt soms gewoon als je hem net open doet he? Even later is het dan weg.
Hoewel ik het op vakantie wel eens heb weg gemikt omdat het niet wegging
Ja, hier precies zo. Gebruik vaak babyleaf-mix of veldsla, dus moet je welquote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik spoel het gewoon even af, dan is het meestal weg![]()
En ja, kropsla is frisser, maar veldsla is natuurlijk alleen in zakjes verkrijgbaar, rucola idem. En soms vind ik het lekker om gemengde sla te nemen dus dan ook een zakje.
En als het lekker is, dan eet ik dan woensdag ookquote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef LieLie het volgende:
Wij eten vanavond mosterdkip in een knapperig filojasje van Ainsley, met daarbij gestoomde broccoli
Na-aperquote:Op maandag 7 februari 2011 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als het lekker is, dan eet ik dan woensdag ook![]()
Volgend keer dat ik weer eens in de stad ben... koop ik van mijn verjaardagsgeld een Ainsley boek.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef LieLie het volgende:
Wij eten vanavond mosterdkip in een knapperig filojasje van Ainsley, met daarbij gestoomde broccoli
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef AnneX het volgende:
Leuke foto's van het koor.
Volgens tante = moi : boven de 39 géen mouwloze jurkjes / t-shirts meer !
Roep dat maar even hard in de pauze, bluezz oma.
Jajajajaquote:Op maandag 7 februari 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik was het al veel eerder van plan dan dat ik voor jou vanochtend die blz uitkoos ja!
Het is echt een leuk boek!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgend keer dat ik weer eens in de stad ben... koop ik van mijn verjaardagsgeld een Ainsley boek.
Vanavond: prei ( kant en klaar 50% goedkoper dan een stronk ! zalm op de huid gebakken en
de rest van teveel gesneden zelfgemaakte frietjes.
Nee, dat had ik de vorige keer, niet meer doen dacht ik al.... ik zie wel op die haarscherpe foto's van pee dat de jaren bij mij ook gaan tellenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef AnneX het volgende:
Ok , door de bank genomen !quote:
Leuk cadeau zeg!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:41 schreef LieLie het volgende:
Trouwens! We hebben nog een leuk en lekker en lief kadootje van mijn ouders gekregen gister!
Een pakketje met saffraantagliatelle, witte balsamico creme, olijfolie met knoflook, een kruidenrub voor vis, een kruidenmolen voor vlees en een kookboekje over extra vergine olijfolie
Wat attent !quote:Op maandag 7 februari 2011 16:41 schreef LieLie het volgende:
Trouwens! We hebben nog een leuk en lekker en lief kadootje van mijn ouders gekregen gister!
Een pakketje met saffraantagliatelle, witte balsamico creme, olijfolie met knoflook, een kruidenrub voor vis, een kruidenmolen voor vlees en een kookboekje over extra vergine olijfolie
Een beetje te zoet, dus de suiker kan gewoon weggelaten worden vind ik. Verder erg lekker eigenlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 16:47 schreef LieLie het volgende:
Sun, hoe was de uiensoep gister eigenlijk?
Ik denk dat ik zaterdag de rode linzensoep ga maken, met zelfgebakken brood
Moeders was altijd errug van turtle neck en coltruien en blouses hoóg dicht en/of nog een shawl om en aangeknipte mouwen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
tis wel zo trouwens, zijn maar een handje vol mensen die dat nog kunnen hebben danzelfde als met een decolleté boven een bepaalde leeftijd, kan ook niet
nou ja helemaal inpakken hoeft niet maar een leuk sjaaltje ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Moeders was altijd errug van turtle neck en coltruien en blouses hoóg dicht en/of nog een shawl om en aangeknipte mouwen.
Die heeft haar dochter aangestoken.
Wij hebben onze ouders uitgenodigd, omdat we zoveel jaar bij elkaar waren. Geen verloving hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 16:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat attent !
Wie heeft wie eigenlijk uitgenodigd ?
En was het een "verlovingsdiner".
En heb je tussen de gangen ( van het diner) door de gangen kunnen verdwalen ?
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef LieLie het volgende:
En boven de keuken in het gouvernement (aangrenzend pand, ook in oude stijl, daar zitten de keukens in) heb je dan nog een keuken en twee zaaltjes, daar kun je een kookworkshop doen.
Veel pushups doen, dan kun je 't wel wat rekken!quote:
je hebt niet alleen de genen van je moeder he? en er is ook nog altijd zoiets als pech hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Aangezien ik ongeveer het huidje van mijn moeder heb ben ik niet zo heel bang voor vervalDie kan met haar 58 jaar nog prima zonder sjaaltjes en dergelijken
Jij 34 alquote:Op maandag 7 februari 2011 16:55 schreef DarkElf het volgende:
maar t scheelt welmijn moeder ziet er ook echt niet als 63 uit dus ik heb ook goeie hoop.. bovendien schatten de meeste mensen mij ook niet 34 dus wie weet komt t goed
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb ook met verbazing naar sommige dames gekeken en dacht: hebben ze dat nou zelf niet in de gaten?
KAchel aan, deken om je heen...hup op de bank met een grote bak theequote:Op maandag 7 februari 2011 16:57 schreef minilot het volgende:
Dag allemaal!![]()
Koud in huis zeg! De wind waait dwars door alle kieren van het huis heen.
Kanniet! Moet nog heel veel huishoudelijke klusjes doen - het is hier een puinhoop!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KAchel aan, deken om je heen...hup op de bank met een grote bak thee
Wordt je ook warm vanquote:Op maandag 7 februari 2011 16:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Kanniet! Moet nog heel veel huishoudelijke klusjes doen - het is hier een puinhoop!
Ligt er maar net aan hoe je lijf is natuurlijk. Vrouwen van 39 hebben over het algemeen nog geen kipfiletjes hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok , door de bank genomen !
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen !!!
je voelt je aangesproken, edoch?
En er zijn er genoeg van 25 die ze wel hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je lijf is natuurlijk. Vrouwen van 39 hebben over het algemeen nog geen kipfiletjes hoor!
Er zijn er hier heel wat heeeeeeeeel lyrisch over Ainsley, zeg!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:59 schreef LieLie het volgende:
Ik heb straks in de drie weken dat ik vrij was ongeveer 15 recepten geprobeerd (groot deel uit Ainsley) en eigenlijk is alles voor herhaling vatbaar. Dus dan heb ik alvast een lijstje waar ik altijd uit kan kiezen als ik snel iets moet kiezen
Moet ook een beetje gaan plannen straks, als ik stageloop, want dan zijn we er allebei wat later weer. En ik wil wel een beetje lekker en interessant blijven eten
Het is gewoon echt Snel en Slank, en ook nog lekker! Zonder dat je heel internet af moet struinen op zoek naar receptenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Er zijn er hier heel wat heeeeeeeeel lyrisch over Ainsley, zeg!Wat is er nou zo goed aan?
haha zojuist bij ha praktijk een tube witte vaselinen gekocht en 2 chirurgische handschoenen meegevraagd.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja helemaal inpakken hoeft niet maar een leuk sjaaltje ofzo?
als iets je leeftijd verraadt is het wel je hals (en je handen dus goed smeren dames!)
Het is zo lekker eenvoudig en hier en daar best verrassend.. ik schat jou in als iemand die zelf erg creatief is in de keuken, maar als je dat wat minder bent dan zijn dit echt perfecte snelle, slanke recepten voor door de week!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Er zijn er hier heel wat heeeeeeeeel lyrisch over Ainsley, zeg!Wat is er nou zo goed aan?
Ze praten elkaar na en vallen natuurlijk eigenlijk voor die grote zwarte man.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:00 schreef minilot het volgende:
Ha, aap uit de mouw ja!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze praten elkaar na en vallen natuurlijk eigenlijk voor die grote zwarte man.
Snel en Slankquote:Op maandag 7 februari 2011 17:06 schreef AnneX het volgende:
Hé lang leve inet.
Ik hoef helemaal niet naar de stad !!
Ik kan naar bol.com
Snel ... welke Ainsley is dé aanrader in het nedl. ?
Snel en Slank hebben wij hier allemaal, maar die was volgens mij niet leverbaar zag ik net.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:06 schreef AnneX het volgende:
Hé lang leve inet.
Ik hoef helemaal niet naar de stad !!
Ik kan naar bol.com
Snel ... welke Ainsley is dé aanrader in het nedl. ?
werkt welquote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
haha zojuist bij ha praktijk een tube witte vaselinen gekocht en 2 chirurgische handschoenen meegevraagd.
Dan ga ik eens een nachtje de truc doen die ik Sun aanraadde...
In de VS kun je van die katoenen handschoentjes voor dat doel bij iedere drogist kopen, 'k heb ze hier nog nooit gezien.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:08 schreef DarkElf het volgende:
werkt welook bij je voeten (maar dan met sokken ipv handschoenen
)
Elke apotheek verkoopt ze!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de VS kun je van die katoenen handschoentjes voor dat doel bij iedere drogist kopen, 'k heb ze hier nog nooit gezien.
* ColdFeet wil naar de VS
Ha, nu is het me dit keer wél in één keer duidelijk dat het niet om je eigen knieën gaat. Want je het er vast geen drie!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, onproductief dagje helaas. Maarja, die zitten er ook bij.Morgen weer drie knie'tjes dus altijd wat productief.
Je hebt mijn derde knie nog nooit gezien? Het is groot en glimmend en het glijdt op polyethyleenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, nu is het me dit keer wél in één keer duidelijk dat het niet om je eigen knieën gaat. Want je het er vast geen drie!
quote:
Gefeliciteerd.quote:
Nooit gezien! Misschien niet in Vlaanderenquote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt mijn derde knie nog nooit gezien? Het is groot en glimmend en het glijdt op polyethyleen
Niet bij de drogist dus hè, bij de apotheek. Je kunt er gewoon naar vragen.quote:
Hahahaquote:Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
De ware relatietest kan beginnen.
Awel, maar ik heb nog een paar. Uit de VSquote:Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef minilot het volgende:
Niet bij de drogist dus hè, bij de apotheek. Je kunt er gewoon naar vragen.
Feliquote:
Da's rapquote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Sarabi het volgende:
Volgende week krijgen we de sleutels (we hebben ze eigenlijk al maar vanaf dan gaat de huur in)
Krak staat niet op de foto's...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, ikh eb annex en krak ook gespot! Enige waarvan ik nog geen foto's gezien had. Tof!
Nou, het zou zomaar kunnen zijn dat Jagar dat vnmiddag al gezien heeft. De foto van krak en AnneX stond vanmiddag nog online maar is op verzoek weggehaald.quote:
Heeft Ross je nog gecarried?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
The Burning CrusadeDe eerste uitbreiding van WoW
Al gebeurd hierquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar eens koken, koud en hongerig ben ik
Isa en ik zijn Sims 3 gaan spelenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Isa en ik zijn Sims 3 gaan spelen
heb je wat semolina in huis? dat strooi ik meestal op mijn bodem (das dan zelfgemaakt deeg maar zou toch hetzelfde moeten werken)quote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej, ik wil quiche maken zometeen, maar ik was in de sauna met Isa en FC en daar was de quiche goor. Natte kleffe zompige bodem. Zou ik mijn quiche-bodem (van diepvries roomboterbladerdeeg) blind moeten bakken of niet?
Heb ik nog nooit gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej, ik wil quiche maken zometeen, maar ik was in de sauna met Isa en FC en daar was de quiche goor. Natte kleffe zompige bodem. Zou ik mijn quiche-bodem (van diepvries roomboterbladerdeeg) blind moeten bakken of niet?
Ik weet niet eens wat semolina isquote:Op maandag 7 februari 2011 17:31 schreef DarkElf het volgende:
heb je wat semolina in huis? dat strooi ik meestal op mijn bodem (das dan zelfgemaakt deeg maar zou toch hetzelfde moeten werken)
Dan doe ik er ook paneermeel inquote:Op maandag 7 februari 2011 17:32 schreef AnneX het volgende:
Heb ik nog nooit gedaan.
Ik gooi er tegenwoordig wel een laagje paneermeel in ( of twee stukgewreven beschuiten)
oh das gewoon een soort meel niets bijzonders hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat semolina isMaar bloem en paneermeel (neutraal) heb ik wel in huis.
nee snap ik alleen denk ik daar dus niet aanquote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja, maar zout is geen issue voor kaas en mij.
quote:Ik denk dat ik die quiche ga maken met paprika, ui, knof, rode peper, spekjes of ham, champignons en wat broccoli. En dan een romige vulling met ei en creme fraiche, met als bovenlaag brie
Klinkt best goed zegquote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik denk dat ik die quiche ga maken met paprika, ui, knof, rode peper, spekjes of ham, champignons en wat broccoli. En dan een romige vulling met ei en creme fraiche, met als bovenlaag brie
Krijg je je status niet op een usb stikje mee tegenwoordig? ( garpje).quote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo inschrijving apotheek en huisarts bijna rond, alleen morgen me ff uitschrijven bij huisarts Utrecht en mn dossier laten doorsturen
Nou,,, de brie lijkt mij overdone.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja, maar zout is geen issue voor kaas en mij.
Ik denk dat ik die quiche ga maken met paprika, ui, knof, rode peper, spekjes of ham, champignons en wat broccoli. En dan een romige vulling met ei en creme fraiche, met als bovenlaag brie
Nouja, Kaas is in dit keiharde kloteweer aan het fietsen. De wind is killing en het was haske druk. Hij heeft die brie wel nodigquote:
en jij?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja, Kaas is in dit keiharde kloteweer aan het fietsen. De wind is killing en het was haske druk. Hij heeft die brie wel nodig
Te laatquote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jullie mogen allemaal best komen mee-eten hoor
quote:
quote:
ah braaf zoquote:Kheb wel 6 volkoren boterhammen en een soepkom rauwkost op hoor
Whoa, maar daar mag hij niet teveel over zeggen, neem ik aan?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn docent verdediging strafrecht is 1 van de drie raadsmannen van Robert M. erg boeiende man om college van te hebben
hij heeft wel een paar mailtjes die die -voornamelijk tussen 3 en 4 's nacht krijgt- geciteerd en dat het slecht is dat de media meer over de processtukken weten dan de verdedigingquote:Op maandag 7 februari 2011 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa, maar daar mag hij niet teveel over zeggen, neem ik aan?
das wel boeiend memoquote:Op maandag 7 februari 2011 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij heeft wel een paar mailtjes die die -voornamelijk tussen 3 en 4 's nacht krijgt- geciteerd en dat het slecht is dat de media meer over de processtukken weten dan de verdediging
Jawel, alle 6 met sandwich spread. En nu ga ik aan de quiche beginnen. Met ham. Om dieet-technische redenenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:45 schreef DarkElf het volgende:
ah braaf zo
geen beleg trouwens, wat saai
kook zequote:Op maandag 7 februari 2011 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jawel, alle 6 met sandwich spread. En nu ga ik aan de quiche beginnen. Met ham. Om dieet-technische redenen
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ouch. Ik heb zojuist de eerste twee termijnen van mijn studieschuld betaald. Nog 178 te gaanMooi dat ik mijn maandbedrag wat ophoog, anders ben ik straks in de veertig als ik eindelijk van ze af ben
Geweldig om college te krijgen van dit soort types, lijkt me!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn docent verdediging strafrecht is 1 van de drie raadsmannen van Robert M. erg boeiende man om college van te hebben
ja heel fijne werkgroep gehad, aardige vent, advocaat bij anker&anker, en hoogleraar aan de UM, beetje ver uit elkaar hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Geweldig om college te krijgen van dit soort types, lijkt me!
O dat duurt hier ook maar ja. Nog 8.000 te gaan of zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ouch. Ik heb zojuist de eerste twee termijnen van mijn studieschuld betaald. Nog 178 te gaanMooi dat ik mijn maandbedrag wat ophoog, anders ben ik straks in de veertig als ik eindelijk van ze af ben
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja heel fijne werkgroep gehad, aardige vent, advocaat bij anker&anker, en hoogleraar aan de UM, beetje ver uit elkaar haha
Ja, die maakt aardig wat kilometers dan!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja heel fijne werkgroep gehad, aardige vent, advocaat bij anker&anker, en hoogleraar aan de UM, beetje ver uit elkaar haha
Maar dan denk ik dat jij een wat hogere schuld had dan ik - ik kan het maandbedrag op mijn zielige salarisje makkelijk 2 of 3x ophoesten, no way dat ik nog 15 jaar eraan vast wil zitten, hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 18:05 schreef Duderella het volgende:
O dat duurt hier ook maar ja. Nog 8.000 te gaan of zo.
Nu wil Arty het geloof ik voor me gaan afbetalen, dus dat is wel lief. Ik betaal al vanaf mijn 27ste terug geloof ik.
Utrecht Law College bedoel je?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, die maakt aardig wat kilometers dan!![]()
MeMo, weet jij of de Uni van Utrecht nog die speciale rechten-studie heeft? Voor de elite-studentjes? Ik was daar ooit (voor een artikel) en dat was geweldig vond ik. Ook veel bekende namen die daar les gaven.
Ik wil er eigenlijk weer eens langs, omdat ik mogelijk ook zo'n masterclass-achtige studieroute ga opzetten voor mijn baas. Moet altijd denken aan die rechtenopleiding, als voorbeeld van hoe ik het zou willen aanpakken.
O ik zat echt rond de 30.000 geloof ik!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dan denk ik dat jij een wat hogere schuld had dan ik - ik kan het maandbedrag op mijn zielige salarisje makkelijk 2 of 3x ophoesten, no way dat ik nog 15 jaar eraan vast wil zitten, hoor
Ja, dat!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht Law College bedoel je?die studenten volgens wel dezelfde colleges als de gewone studenten maar volgen daarnaast idd masterclasses etc en Utrecht is Stijn Franken o.a ja
ook n hele fijne docent
http://www.uu.nl/universi(...)k/Pages/default.aspx ja hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 18:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, dat!
Geweldige sfeer daar. Maar dat bestaat dus nog?
Ga ik eens even een werkbezoekje inplannen.
Dank je! De bril is bronskleurig. Ik heb vanaf mijn 7e een bril, volgens mij heb ik een heel bloot gezicht zonder.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef Duderella het volgende:
Krakke, je ziet er tof uit en ik vind je bril hartstikke leuk (ik hou erg van brillekes!).
Ja dan is het gewoon helemaal onderdeel van je verschijning.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dank je! De bril is bronskleurig. Ik heb vanaf mijn 7e een bril, volgens mij heb ik een heel bloot gezicht zonder.
Voor-foto's genomen, vanochtend?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren, ik zit me toch een lekker potje te bleken hier.
ik zou zeggen, check m'n fotoboek. Maar dat is m'n andere account...foto's zijn wel wat oud...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, het zou zomaar kunnen zijn dat Jagar dat vnmiddag al gezien heeft. De foto van krak en AnneX stond vanmiddag nog online maar is op verzoek weggehaald.
Alleen heb ik nog geen foto van Jagar gezien dusseh....mevrouw J, show us
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bleekscheetje!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef Duderella het volgende:
Nee.quote:
Hoe dan ? heb je een bitje met gel of iets dergl.?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef Duderella het volgende:
Ach stakkerquote:Op maandag 7 februari 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
Onbestorven weduwnaar heeft z'n avondhapje ook weer naar binnen gepropt.
Ja, ben je je gebit aan het bleken? Goeie zetquote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef Duderella het volgende:
Ja, bitje met gel.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe dan ? heb je een bitje met gel of iets dergl.?
Druk dagje ! ook nog box les. Hoe was dat?
Je hebt toch wel de tafel gedekt voor jezelf !quote:Op maandag 7 februari 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
Onbestorven weduwnaar heeft z'n avondhapje ook weer naar binnen gepropt.
Nee hoor. Had gisteren de catering voor de oppascentrale in Rijswijk al voorbereid en heel slim dus wat extra gmaakt voor mijzelf.quote:
Als je echt gaat boksen moet je ook een bitje in ter bescherming, dus kan je dat gel-bitje ook prima daar voor gebruiken.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:31 schreef Duderella het volgende:
Ja, bitje met gel.
De boks-les was cool! Helemaal profi met ingetapete handen in de handschoenen en zo.Ik zal eens vragen of iemand er een foto van kan nemen, de volgende keer.
Vorige week waren de getalletjes van het lab. geweldigquote:Op maandag 7 februari 2011 18:33 schreef Duderella het volgende:
AnneX, hoe is het eigenlijk met jouw gezondheid, lately? Gaat het wat beter? En het niet-roken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neu, alleen zelfde witbalans, vraag maar aan TAVquote:Op maandag 7 februari 2011 18:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik bedacht me dat je dan wel heeeeel precies telkens hetzelfde licht moet hebben en zo.
Welke huisarts / tandarts heb jij, dan neem ik die ookquote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo inschrijving apotheek en huisarts bijna rond, alleen morgen me ff uitschrijven bij huisarts Utrecht en mn dossier laten doorsturen
gefeliiciiteerdd Sarabi!! en bovenstaande vraag ik mij ook afquote:Op maandag 7 februari 2011 18:34 schreef AnneX het volgende:
Opeens ging de SC snel.
Nóg gefeliciteerd Sarabi ! met jullie huis.
Vertel eens meer... voor hoelang? heb je al een eettafel? Ging er voldoende van de prijs af ?
klonk ook lekker!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:51 schreef LieLie het volgende:
Ik ben vol!!
De mosterdkip is ook lekker
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vorige week waren de getalletjes van het lab. geweldig![]()
Kan overgeslagen worden:Maar dan is dat toch positief AnneX? Goede getalletjes? En ook nog eens probleemloos niet-roken. Ik vind het hartstikke knap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
tandarts nog niet, ben pas op controle geweest en die zit niet heel dicht in de buurt, althans niet gecontracteerd met CZ ik ga me inschrijven bij Huisartsenpraktijk Mosae Forum. en dan huisartsen Heg-Reitz (zit nog een andere praktijk in)quote:Op maandag 7 februari 2011 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke huisarts / tandarts heb jij, dan neem ik die ook
Heb je deze week nog verdere afspraken staan met UB's?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb vandaag uitgehouden zonder al te veel stress; maar 2x! 1x met de wc-tel en 1x tegen baas gezegd dat ik niet weet wanneer de grote opdracht klaar is toen hij vroeg of ik dat wist. en 4x gezegd: 'nee kan echt geen schatting maken. je merkt het wel wanneer het klaar is'
Voorlopig mag ik alleen nog boksen met een bal en die sloeg tot nu toe niet terug.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je echt gaat boksen moet je ook een bitje in ter bescherming, dus kan je dat gel-bitje ook prima daar voor gebruiken.![]()
En natuurlijk een tok.
heb ik gevraagd. hij zegt dat hij daar een analyse op uit laat voeren.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
Denk je dat hij iets met het werk wat je doet gaat doen, FF?
Oh, dus je zit ook nog vast aan je verzekering - tandartsen combiquote:Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tandarts nog niet, ben pas op controle geweest en die zit niet heel dicht in de buurt, althans niet gecontracteerd met CZ ik ga me inschrijven bij Huisartsenpraktijk Mosae Forum. en dan huisartsen Heg-Reitz (zit nog een andere praktijk in)
vrijdag met Uniquequote:Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je deze week nog verdere afspraken staan met UB's?
Geil hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef Duderella het volgende:
Ik vind het wel jammer, want ik wilde inderdaad al helemaal een bitje kopen en van die hoge schoenen en zo'n broekje.![]()
multivariabele regressiemethodes?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik gevraagd. hij zegt dat hij daar een analyse op uit laat voeren.
ben bang dat ik dat mag doen
oh ik weet niet precies hoor maar ik kon op de site van cz huisartsen zoeken enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dus je zit ook nog vast aan je verzekering - tandartsen combi
Lastig, die vrije marktwerking van de zorg
ik kwam mn bitje en scheenbeschermers met de verhuizing nog tegenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voorlopig mag ik alleen nog boksen met een bal en die sloeg tot nu toe niet terug.![]()
Ik vind het wel jammer, want ik wilde inderdaad al helemaal een bitje kopen en van die hoge schoenen en zo'n broekje.![]()
Maar volgens de trainer loop ik ietwat hard van stapel.
Eerst maar eens raak slaan.
sinds wanneer wilde je eigenlijk boksen? heb het nog niet echt eerder gelezen maar vind het wel stoerquote:Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voorlopig mag ik alleen nog boksen met een bal en die sloeg tot nu toe niet terug.![]()
Maar volgens de trainer loop ik ietwat hard van stapel.
Eerst maar eens raak slaan.
Jij deed aan freefighting?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kwam mn bitje en scheenbeschermers met de verhuizing nog tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |