Niet meer dan terecht lijkt mequote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik was het zat om alles maar voor niks of voor weinig te doen voor mensen die ik niet zo goed ken. En als ze niet willen kopen, dan is het jammer. Ze komen nergens anders
Heb je dat kind nou nog niet zindelijk gekregen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
En waarom gaan baby's na het verschonen staan poepen?En zitten ze aan de Wii controllers
Is die sufkut eigenlijk ooit terug gekomen op zijn ontslagdreigementen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
adem in adem uit... zennnnnn.......1,2,3,4,5,6,7,8,9,10..........
het ging lang goed vandaag, nu nog tot 17u en ik mag naar huis.
even mijzelf voor mn kop slaan en weer verder
Vloeibaar Vlaamsquote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je dat kind nou nog niet zindelijk gekregen?
Hij spreekt intussen toch wel netjes met hele zinnen, he?
Jajajajaquote:
Dit was nog geen zeurenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajaja
Nou, omdat LieLie zo liep te zeuren......
http://series.peterdehoog.nl/cul2011/
En als je vind dat ze korrelig zijn.....dat kloptIsa had weinig licht in huis en ik moest op hoge iso's schieten
Ik ben dan ook al 8,5 jaar geen vrouw om me heen gewend hequote:
quote:
Ja hoor. Ik zal hem ff bewerkenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef LieLie het volgende:
Mijn taart is nooit op de foto gekomen![]()
![]()
Maar leuke foto's! Ik vind mezelf ook best goed gelukt![]()
Kan ie als nieuwe profielfoto? (minus Vork dan)
Het gaat toch om de sfeeheer!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Net niet helemaal scherp, maar het was te donker om echt goed te kunnen fotograferen
Jij bent goed geluktquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef LieLie het volgende:
Mijn taart is nooit op de foto gekomen![]()
![]()
Maar leuke foto's! Ik vind mezelf ook best goed gelukt![]()
Kan ie als nieuwe profielfoto? (minus Vork dan)
Die tweede? Ja Lquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef DarkElf het volgende:
leuke foto's en dat is dus AnneX!![]()
en die foto van L? is leuk
Ha, ikh eb annex en krak ook gespot! Enige waarvan ik nog geen foto's gezien had. Tof!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef DarkElf het volgende:
leuke foto's en dat is dus AnneX!![]()
en die foto van L? is leuk
Ja, die look heeft ze gewoon he? Ik heb niet zo'n tante, maar ze straalt wel lievelingstanteheid uitquote:Op maandag 7 februari 2011 15:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij bent goed gelukt
En Annex lijkt op mijn liev elingstanteMeteen pluspunten bij mij!
Da's het eerste wat ik zei toen ik terugkeekquote:
Nou, kom dan nu maar met jouw fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, ikh eb annex en krak ook gespot! Enige waarvan ik nog geen foto's gezien had. Tof!
Wel met naamvermelding he?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef LieLie het volgende:
Ik ben weer up-to-date op facebook en twitter
Ik zie haar irl ook genoeg lachen, maar op foto's is het vrij zeldzaamquote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb Lie wel meer zien lachen in dat ene uurtje
suflulquote:Op maandag 7 februari 2011 14:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is die sufkut eigenlijk ooit terug gekomen op zijn ontslagdreigementen?
Dan regel je het maarquote:
Klopt! Op verzoek verwijderdquote:
Dankjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, Lie: het is je echt aan te zien, die verloren kilo's!
Ik zie trouwens ook geen krakkemieke, hoor
Komt eraan!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, Lie: het is je echt aan te zien, die verloren kilo's!
Ik zie trouwens ook geen krakkemieke, hoor
Dat was ook gezeur van Pquote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en ik zie geen buik hoor
ziet er prima uit.
en leuk jurkje
Ach...beetje pesten kan geen kwaadquote:
Hoi!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef Aure het volgende:
Haai
Hoe is het met iedereen? Ik baal stiekem wel een beetje dat ik zo weinig online ben.. Maar het is gewoon zo drukEn het wordt alleen maar drukker
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Aure ik las op Twitter dat je je kont meer moet laten zien op school of heb ik dat verkeerd begrepen?
Is dat ook onderdeel van je opleiding? Ik weet dat je daar wel op beoordeeld wordt tijdens de toneelschool opleiding bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar ik ben inderdaad onzichtbaar in de klas
Ja het leuke is ook dat ik in een eerder gesprek te horen kreeg dat ik teveel praattequote:Op maandag 7 februari 2011 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat ook onderdeel van je opleiding? Ik weet dat je daar wel op beoordeeld wordt tijdens de toneelschool opleiding bijvoorbeeld.
En jij kwekt en bent toch vaak hyperactief met je vriendinnetjes? Hoe kun je dan onzichtbaar zijn?
Wij NF's zijn zo bescheiden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja het leuke is ook dat ik in een eerder gesprek te horen kreeg dat ik teveel praatte![]()
Nee, maar ze bedoelen dat ik te weinig werk laat zien en dat ik er wel ben, maar niet echt meer doe in de les dan hoofdzakelijk is
quote:
jes iedere dag leer ik weer meer. over wat ik nu niet meer moet doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Supertoffe foto's P!! Bloeskoor en meet
FF, het is gebeurd en nu kun je ervan leren. Kijken wat realistisch en acceptabel is.
hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja het leuke is ook dat ik in een eerder gesprek te horen kreeg dat ik teveel praatte![]()
Nee, maar ze bedoelen dat ik te weinig werk laat zien en dat ik er wel ben, maar niet echt meer doe in de les dan hoofdzakelijk is
Eh ja op zich waarderen ze dat wel bij deze opleidingquote:
als je maar slaagtquote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Eh ja op zich waarderen ze dat wel bij deze opleidingZe denken nu dat ik het niet leuk vind
Ik ben gewoon lui. Das iets heel anders
Maar daar moet komend semester dus verandering in komen
Je hoeft geen lul te hebben om er een te zijn zei Jack Plafond vroeger alquote:Op maandag 7 februari 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
suflulmaar nee met geen woord over gerept
Sure! Laat maar wat data wetenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure, mooi dat je online bent!
Sarabi en ik hadden het laatst nog over de pyjamameet. wil je nog?
Zie hier de kennis economie van Nederlandquote:
Geen idee, ik heb hem niet meegemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zie hier de kennis economie van Nederland. Waar is de tijd dat studenten niet tevreden waren met een marginale 5.5
.
Zijn hele boeken vol over, wat wil je daar nog aan toevoegen?quote:
Ik moet er een paar voor mezelf bedenken, voor m'n stagequote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn hele boeken vol over, wat wil je daar nog aan toevoegen?
Shake that booty.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook
![]()
Nee hoor, ze hebben wel gelijk dat ik meer moet laten zien, want zo kunnen ze me ook niet goed beoordelen natuurlijk.
meneer Plafond ken ik niet maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hoeft geen lul te hebben om er een te zijn zei Jack Plafond vroeger al![]()
Het is wel een loser hoor
Misschien moet ik niet teveel van mijzelf uitgaanquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem niet meegemaakt
was ik ook niet. 5,6 was voldoendequote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zie hier de kennis economie van Nederland. Waar is de tijd dat studenten niet tevreden waren met een marginale 5.5
.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacques_Plafondquote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meneer Plafond ken ik niet maar hij heeft wel gelijk
nou ja loser... gewoon een egocentrische schoft
Oh, dat kan nooit moeilijk zijn toch. Boek pakken en er een paar kiezen die goed ontwikkelbaar en niet al te vaag zijn en niet helemaal onzinnig lijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet er een paar voor mezelf bedenken, voor m'n stage![]()
Maar ik heb altijd het gevoel dat ik over alles nog wel iets kan leren, dus ik laat het liever op me afkomen, maar ja, dat schijnt niet efficiënt te zijn..
Dat eergevoel is bij mij pas op latere leeftijd ontstaan geloof ikquote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien moet ik niet teveel van mijzelf uitgaan.
oh-oh...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
Gadverdamme.....ik heb het koud en ik loop te rillenEn in slaap te kukelen voor mijn laptop. Denk dat ik mijn 3voor12-vergadering vanavond afzeg en op tijd naar bed ga
Ah succes!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet er een paar voor mezelf bedenken, voor m'n stage![]()
Maar ik heb altijd het gevoel dat ik over alles nog wel iets kan leren, dus ik laat het liever op me afkomen, maar ja, dat schijnt niet efficiënt te zijn..
Heeft Sun je aangestoken?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
Gadverdamme.....ik heb het koud en ik loop te rillenEn in slaap te kukelen voor mijn laptop. Denk dat ik mijn 3voor12-vergadering vanavond afzeg en op tijd naar bed ga
Nee. Een griepje is het nog nietquote:
Griepjes bestaan niet, je hebt griep of je bent verkoudenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Een griepje is het nog nietEn dat moeten we vooral zo houden.......
Ik denk dat het bij mij vooral komt omdat ik gisteravond weer eens te laat ben gaan slapenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef TAV74 het volgende:
Maar het begon bij mij ook met die verschijnselen
ben je nog vaak boos/verdrietig omdat je thuis zit?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:51 schreef golfer het volgende:
Ik duik weer verder met m'n boek op de bank.
daar ga je dood aan tochquote:
In dat geval moet ik nog ff snel een leuke meid zoeken om mijn genen te laten voortbestaanquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je al stickertjes op P's whisky-flessen geplakt?![]()
Als ze er normaal uitzien welquote:Op maandag 7 februari 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier trouwens champignons staan met een uiterste datum tot zaterdag. Zou dat nog te gebruiken zijn?
Nee, want ik was in de overtuiging dat ik ook dood zou gaanquote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je al stickertjes op P's whisky-flessen geplakt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |