Niet meer dan terecht lijkt mequote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik was het zat om alles maar voor niks of voor weinig te doen voor mensen die ik niet zo goed ken. En als ze niet willen kopen, dan is het jammer. Ze komen nergens anders
Heb je dat kind nou nog niet zindelijk gekregen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
En waarom gaan baby's na het verschonen staan poepen?En zitten ze aan de Wii controllers
Is die sufkut eigenlijk ooit terug gekomen op zijn ontslagdreigementen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
adem in adem uit... zennnnnn.......1,2,3,4,5,6,7,8,9,10..........
het ging lang goed vandaag, nu nog tot 17u en ik mag naar huis.
even mijzelf voor mn kop slaan en weer verder
Vloeibaar Vlaamsquote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je dat kind nou nog niet zindelijk gekregen?
Hij spreekt intussen toch wel netjes met hele zinnen, he?
Jajajajaquote:
Dit was nog geen zeurenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajaja
Nou, omdat LieLie zo liep te zeuren......
http://series.peterdehoog.nl/cul2011/
En als je vind dat ze korrelig zijn.....dat kloptIsa had weinig licht in huis en ik moest op hoge iso's schieten
Ik ben dan ook al 8,5 jaar geen vrouw om me heen gewend hequote:
quote:
Ja hoor. Ik zal hem ff bewerkenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef LieLie het volgende:
Mijn taart is nooit op de foto gekomen![]()
![]()
Maar leuke foto's! Ik vind mezelf ook best goed gelukt![]()
Kan ie als nieuwe profielfoto? (minus Vork dan)
Het gaat toch om de sfeeheer!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Net niet helemaal scherp, maar het was te donker om echt goed te kunnen fotograferen
Jij bent goed geluktquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef LieLie het volgende:
Mijn taart is nooit op de foto gekomen![]()
![]()
Maar leuke foto's! Ik vind mezelf ook best goed gelukt![]()
Kan ie als nieuwe profielfoto? (minus Vork dan)
Die tweede? Ja Lquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef DarkElf het volgende:
leuke foto's en dat is dus AnneX!![]()
en die foto van L? is leuk
Ha, ikh eb annex en krak ook gespot! Enige waarvan ik nog geen foto's gezien had. Tof!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef DarkElf het volgende:
leuke foto's en dat is dus AnneX!![]()
en die foto van L? is leuk
Ja, die look heeft ze gewoon he? Ik heb niet zo'n tante, maar ze straalt wel lievelingstanteheid uitquote:Op maandag 7 februari 2011 15:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij bent goed gelukt
En Annex lijkt op mijn liev elingstanteMeteen pluspunten bij mij!
Da's het eerste wat ik zei toen ik terugkeekquote:
Nou, kom dan nu maar met jouw fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, ikh eb annex en krak ook gespot! Enige waarvan ik nog geen foto's gezien had. Tof!
Wel met naamvermelding he?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef LieLie het volgende:
Ik ben weer up-to-date op facebook en twitter
Ik zie haar irl ook genoeg lachen, maar op foto's is het vrij zeldzaamquote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb Lie wel meer zien lachen in dat ene uurtje
suflulquote:Op maandag 7 februari 2011 14:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is die sufkut eigenlijk ooit terug gekomen op zijn ontslagdreigementen?
Dan regel je het maarquote:
Klopt! Op verzoek verwijderdquote:
Dankjequote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, Lie: het is je echt aan te zien, die verloren kilo's!
Ik zie trouwens ook geen krakkemieke, hoor
Komt eraan!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, Lie: het is je echt aan te zien, die verloren kilo's!
Ik zie trouwens ook geen krakkemieke, hoor
Dat was ook gezeur van Pquote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en ik zie geen buik hoor
ziet er prima uit.
en leuk jurkje
Ach...beetje pesten kan geen kwaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |