Na elk stuk servies een schone handdoekquote:Op maandag 7 februari 2011 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks ieuws aan hoor.. Misschien is luchtdrogen wel juist hygienischer, anders heb je EN de lucht EN de theedoekbacterien
Dat valt meequote:
Ik heb wel 20 theedoeken ofzo, maar ik denk niet dat ma erg gelukkig wordt als ik ze elke week allemaal in de was hebquote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na elk stuk servies een schone handdoek
Dat zou je in normale omstandigheden ook wel hebben je. kan ik me voorstellenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat valt meeIk vind het alleen vervelend dat ik nu alles 20 keer in mijn handen heb en over de troep heen moet stappen.
Morgen is eindelijk de verbouwing klaar
Bijna dagelijks!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet dat ik voorheen daar nou dagelijks kwam ofzo
Meteen een vervelende enquêteur te pakken?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef Cue_ het volgende:
de telefoon ging
![]()
heb sinds gister een vaste telefoon (nr had ik altijd al).. Das best vaag![]()
Oh jij denkt een zak in ruil voor een gat, dan kom je mooi van een koude kermis thuis hoor....quote:
En daar moest je 45 minuten over nadenken?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Oh jij denkt een zak in ruil voor een gat, dan kom je mooi van een koude kermis thuis hoor....
Het kankerfondsquote:Op maandag 7 februari 2011 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een vervelende enquêteur te pakken?
lekker, pluisjesquote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na elk stuk servies een schone handdoek
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een nieuwe leidinggevende heb? die zet me aan het werkquote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar moet je 45 minuten over nadenken?
Aww arme jijquote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een nieuwe leidinggevende heb? die zet me aan het werk
Eindelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een nieuwe leidinggevende heb? die zet me aan het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het gore lef!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dank de Heer maar op je blote knietjes dat het niet jouw leidinggevende is.quote:
De Heer is niet in de buurt, ik ga wel weer even op mijn blote knietjes bij Meneer Pastoor langs, die vervangt hem.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank de Heer maar op je blote knietjes dat het niet jouw leidinggevende is.
De Heer moet je bedanken, bij Meneer Pastoor moet je andere dingen doen op je knietjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:50 schreef Q. het volgende:
De Heer is niet in de buurt, ik ga wel weer even op mijn blote knietjes bij Meneer Pastoor langs, die vervangt hem.
Is dat geen dank dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Heer moet je bedanken, bij Meneer Pastoor moet je andere dingen doen op je knietjes.
Dat moet jij zeggen na afloop.quote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
Thuiswerken op maandag is géén doorslaand succes.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef El_Matador het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Thuis kun je juist onfatsoenlijk FOK!ken!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis saai hierIk wil weer nar huis en fatsoenlijk fokken
Ik vind het eigenlijk zelden een succes, ik doe te weinig en dat Citrix-gebeuren werkt mij te traag en omslachtig. Zit liever op het werk, is ook nog eens gezelliger.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
Thuiswerken op maandag is géén doorslaand succes.
Tof! Mag je nu de mijne doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb mn badkamer schoon![]()
ik ben echt trots op mezelf
Citrix is kut ja. Niet meer van deze tijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef Q. het volgende:
Ik vind het eigenlijk zelden een succes, ik doe te weinig en dat Citrix-gebeuren werkt mij te traag en omslachtig. Zit liever op het werk, is ook nog eens gezelliger.
En hier op het werk zijn ook minder katten die steeds aandacht vragen door op het bureau te springen en op mijn toetsenbord te gaan liggen.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Citrix is kut ja. Niet meer van deze tijd.
Doe jij dan de rest van mijn huis? Badkamers vind ik namelijk altijd het minst erg om te doenquote:
Wacht maar tot je ziet hoe 'schoon' mijn badkamer is.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe jij dan de rest van mijn huis? Badkamers vind ik namelijk altijd het minst erg om te doen
Ik maak badkamers schoon in het ziekenhuis. Het kan niet veel erger zijn dan zo'n ondergescheten hokquote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe 'schoon' mijn badkamer is.
Hehe, ik maak die altijd in mn nakie schoon.. Eerst schrobben met overvloedig water en dan douchenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe jij dan de rest van mijn huis? Badkamers vind ik namelijk altijd het minst erg om te doen
Je maakt alleen je badkamer schoon in je blote billen?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, ik maak die altijd in mn nakie schoon.. Eerst schrobben met overvloedig water en dan douchen
Waarom vertel ik dit? het heeft voor niemand toegevoegde waarde, behalve voor Q.'s fantasie.
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom vertel ik dit? het heeft voor niemand toegevoegde waarde, behalve voor Q.'s fantasie.
Moet je ze buiten werktijd voldoende aandacht geven.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Q. het volgende:
En hier op het werk zijn ook minder katten die steeds aandacht vragen door op het bureau te springen en op mijn toetsenbord te gaan liggen.
Je balkon in je blote tokus schoonmaken heeft ook leuke effecten.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je maakt alleen je badkamer schoon in je blote billen?
"Voldoende aandacht" komt niet in hun vocabulaire voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je ze buiten werktijd voldoende aandacht geven.
... Of in die van jou?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
"Voldoende aandacht" komt niet in hun vocabulaire voor.
Ik weet niet.. Dat kan je hier best een keer uitproberen, kijk ik ondertussen naar de effectenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Je balkon in je blote tokus schoonmaken heeft ook leuke effecten.
Hoezo?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beter dan dat je zat in de was ligt.
ruilen?quote:
Nou, dat klinkt op het moment beter hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas op met wat je wenst hoor... stapels kinderkleren..quote:
Of dat je bedenkt dat het alweer te lang is geleden dat je zat was.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mjah, eigenlijk is dat inderdaad wel beter... Mits je voldoende was hebt, dan ligt het nog lekker zacht.quote:
Oh was genoeg...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk is dat inderdaad wel beter... Mits je voldoende was hebt, dan ligt het nog lekker zacht.
Zeker als er minimaal 20 cm sneeuw ligt?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet.. Dat kan je hier best een keer uitproberen, kijk ik ondertussen naar de effecten
Och.. Dat kan ik best wel handelen, zolang er geen remsporen in zittenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas op met wat je wenst hoor... stapels kinderkleren..
15cm is genoeg hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker als er minimaal 20 cm sneeuw ligt?
Nee, deze komen uit dozen, dus geen remsporenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och.. Dat kan ik best wel handelen, zolang er geen remsporen in zitten
Bij lange na nietquote:
Nou. Prima. Ik zeg ruilenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, deze komen uit dozen, dus geen remsporen
quote:
Ik had al geen zin.. En hier word ik afgeleid. Vanmorgen heb ik op een andere locatie gewerkt en doorrijden naar R'dam was een beetje omslachtig. Thuiswerken met het 'idee' dan kan ik even een grote slag zijn, is gewoon op maandag geen succes. Vrijdag gaat een stuk beter. Hier is het niet traag.quote:
Lekker fris!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier is volgens mij iets niet helemaal goed gegaan, mijn koffie heeft een wasmiddelluchtje
De was doen.. als dat toch eens alles was wat ik moest doenquote:
hier net niet meer. maar de keukendeur staat nog wel openquote:
Ik heb nog geen zon gezien vadaagquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier net niet meer. maar de keukendeur staat nog wel open
Het is niet het enige wat ik moet doen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De was doen.. als dat toch eens alles was wat ik moest doen
Helaas heb ik geen wasmachine. En moet ik mn hele huis schoonmaken.![]()
maar t ruikt wel heerlijk naar die rode ajakkes hier
Een idee om een volgende keer niet thuis te gaan zitten maar bij een Coffee Company ofzo? Scheelt in ieder geval de afleiding die je thuis mogelijk wel hebt.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik had al geen zin.. En hier word ik afgeleid. Vanmorgen heb ik op een andere locatie gewerkt en doorrijden naar R'dam was een beetje omslachtig. Thuiswerken met het 'idee' dan kan ik even een grote slag zijn, is gewoon op maandag geen succes. Vrijdag gaat een stuk beter. Hier is het niet traag.
de rest kan je toch aan MiniSlaaf overlaten?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is niet het enige wat ik moet doen hoorHad ik dat er niet bij gezegd?
Geen optie, woon niet in een stadquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef AirwiN het volgende:
Een idee om een volgende keer niet thuis te gaan zitten maar bij een Coffee Company ofzo? Scheelt in ieder geval de afleiding die je thuis mogelijk wel hebt.
hier heeft de hele dag de zon geschenen.. ik baalde echt dat ik niet naar buiten magquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zon gezien vadaag
Ik las dat de waterkoker en koffiemaker al bij Riv zijn.quote:
Ja zon in Emmenquote:
Klopt!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik las dat de waterkoker en koffiemaker al bij Riv zijn.
Thnx babe
quote:
Welke versie?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand 'I spit on your grave' al gezien?
Niet teveel hoor, rival kennende wil hij vast niet voor opslagruimte spelenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt!
Graag gedaan.. Als ik nog meer vind![]()
2010quote:
Lang leve Googlequote:
www.gratisoptehalen.nlquote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet teveel hoor, rival kennende wil hij vast niet voor opslagruimte spelen
ja, ik heb m gedownload.. maar weet niet of ik zo de trek heb om een slechte film te zien, dus ik hoopte dat iemand m al gezien had en m echt goed vondquote:Op maandag 7 februari 2011 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lang leve Google![]()
Maar nee, ik dus niet
He has abandoned shipquote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de rest kan je toch aan MiniSlaaf overlaten?
Ik denk niet dat het je drukgroep/druklager is.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
NopeIk hoor het alleen maar 'meer'. 'Iedereen' zegt ook dat de hele bak vervangen onzin is
(Druklagertjes
vervangen hebben zij het over...)
quote:
Dan ken jij rival nietquote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet teveel hoor, rival kennende wil hij vast niet voor opslagruimte spelen
Je blijft me verbazen schatquote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ken jij rival niet
kleine moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Rival, wanneer was jij nou bij de brievenbus geweest?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ken jij rival niet
kleine moeite.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
Bwuh, ik ben er uit, Japanse horror is mijn ding niet.
Ach, de kat schrok iig wél van de overdreven geluids-dus-schrikeffecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |