Juist! Kijk nog even naar de tracklist-hint.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Er zit natuurlijk wel 'song' in de albumtitel...
Ook niet, maar toevalligerwijs was de eerste single van het achtergrondkoortje van die ene hit wel (deels) geschreven door Jackson Brownequote:
Je hebt gelijk. 2 hits van hetzelfde album, met dezelfde band op de achtergrond. Maar kijk nog even naar de tracklist: Fok! Muziek Trivia deel MCLIV , track 3 werd ook in 1970 een nummer 1 hit in amerika, door een andere band. In 2000 was dit nog een hit in de UK, door een Welshe zanger in combinatie met een welshe band.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Opgezocht, en ook meteen de achtergrondzang opgezocht. Volgens Wikipedia hebben beide hits dezelfde achtergrondzangers.
En deze ook.quote:
ranja +1quote:
precies 10, die van A perfect Circle had ik misschien ook wel goed gerekend ondanks dat de titel 'Thirteenth Step' is maar dat is niet eens nodig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:04 schreef OVchipkaart het volgende:
SunnO))) - Black one
Bush - sixteen stone
Earosmith - nine lives
Amorphis - Tales from the thousand lakes
Pearl jam - ten
De kift - Vier voor vier
Woven hand - ten stones
Dream theatre - six degrees of inner turbulence
Foo fighters - one by one
The cure - three imaginary boys
Volgensmij zit ik dan wel aan 10 waarin het geschreven is
Jaartallen erbij en ze zijn bezig met een nieuwe plaatquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:32 schreef OVchipkaart het volgende:
Discografie van welke band?
1989 SoT
1990 FF
1991 StSoC
1993 PS
1995 TftP
1997 BA
1999 A
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb FF, StSoC en PS gewoon... maar ja. Niet aan gedacht.
Ik denk dat het de eigenaar van het chinese restaurant is waar Madmaster nu zit te etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kennen we hem van?
quote:is een Techno/Rave project van Jam El Mar & Mark Spoon (Jam & Spoon) onder de pseudoniem Trancy Spacer & Spacy Trancer.
In Nederland isvooral bekend geworden door de hit "I Kiss Your Lips", hun tweede single. Deze single behaalde de 3de plaats in de Top 40 en verbleef 10 weken in deze lijst, en was ook de enige single die de Top 40 haalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |