Wat is de beste keuze dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Goede keuze maar niet de beste, helaas doen ze dat wel vaker bij Renault.
Wil ik wel eens weten, wat voor jou de beste keuze is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Goede keuze maar niet de beste, helaas doen ze dat wel vaker bij Renault.
Wat lagen jullie daar te doen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wij lagen dus op de heuvel, waar je links op de foto nog de helling van ziet. Bovenop die heuvel was een vlak stukje en dus werden we niet opgemerkt....
Ja, dat is ook triest. F1 geschiedenis volkomen verwoest. Ben er ooit geweest in de jaren 90 tijdens een GP. Zo sneu dat dat nu alleen nog maar bos is. Ik wil er nog wel een keertje heen. Om de nostalgie te proeven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef ari_zahav het volgende:
Ik mis het toch wel hoor, het oude Hockenheim circuit. Ik heb vorig jaar gezien hoe het er nu bij ligt en kreeg gelijk zin om een natuur hippie een bitchslap te geven.
[ afbeelding ]
Zolang het nergens anders te lezen is neem ik het met een flinke korrel zout.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Enkel lezen als je door een Google-translate-vanuit-het-Hongaars durft te lezen
En omdat de volledige Google link niet werkt : Google translate zelf dan maar
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Team Driver Day 1 Driver Day 2 Driver Day 3 Driver Day 4 Red Bull Sebastian Vettel Sebastian Vettel Mark Webber Mark Webber McLaren Jenson Button Jenson Button Lewis Hamilton Lewis Hamilton Ferrari Fernando Alonso Fernando Alonso Felipe Massa Felipe Massa Mercedes GP Michael Schumacher Nico Rosberg Nico Rosberg Michael Schumacher Lotus Renault Heidfeld/Petrov Nick Heidfeld Vitaly Petrov Nick Heidfeld Williams Maldonado/Barrichello Rubens Barrichello Maldonado/Barrichello Pastor Maldonado Force India Paul di Resta Paul di Resta Adrian Sutil Adrian Sutil Sauber Kamui Kobayashi Kamui Kobayashi Sergio Perez Sergio Perez Toro Rosso Jaime Alguersuari Jaime Alguersuari Daniel Ricciardo/Buemi Sebastien Buemi Team Lotus Heiki Kovalainen Heiki Kovalainen Jarno Trulli Jarno Trulli HRT Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Virgin Jérôme D'Ambrosio Timo Glock Timo Glock Jérôme D'Ambrosio |
quote:
Training en kwalificatie uitgesteld na onrusten in Manama
De GP2 race lijkt het slachtoffer te worden van de aanhoudende politieke problemen in Bahrein. Besloten is om de vrije training en de kwalificatie met een dag te verplaatsen, omdat er na hardhandig ingrijpen van de politie geen medisch personeel aanwezig kan zijn op het circuit.
De politie heeft afgelopen nacht gewelddadig ingegrepen bij de protesten in de hoofdstad Manama, waarbij doden en vele gewonden zijn gevallen. Hierdoor werd de medische staf die op het circuit actief zou moeten zijn opgeroepen om in de hoofdstad te assisteren.
"De tweede ronde van het GP2 Asia kampioenschap zou vandaag 11 uur lokale tijd starten. Maar vanwege de gebeurtenissen in Manama werd de medische staf, die normaal gesproken op het circuit actief is, terug geroepen naar de ziekenhuizen in de stad", luidt de verklaring die de GP2 organisatie heeft doen uitgaan. "Het moge duidelijk zijn dat, in verband met de veiligheidsvoorschriften, de GP2 organisatie besloten heeft de activiteiten van vandaag naar morgen te verplaatsen."
Gaat lekker dan. Hopen dat de eerste race gewoon door kan gaan, want als die moslims er voor zorgen dat de race niet door kan gaan dan stem ik de rest van mijn leven op de PVVquote:Giedo van der Garde getuige van onlusten Bahrein: "Helicopters, knallen. Een gekkenhuis"
Giedo van der Garde is momenteel in Bahrein voor deelname aan races. De Nederlander was afgelopen nacht getuige van de onlusten in Manamah. Betogers tegen het regime werden met geweld verjaagd van het centrale plein in de hoofdstad van Bahrein. Door alle onrust heeft de organisatie van de GP 2-Series, de kraakkamer van de F1, de trainingen van vandaag afgeblazen.
"Het was een gekkenhuis. Ik hoorde helikopters, knallen", zei Van der Garde op het NOS Journaal op Nederland 1. De Nederlander is in Bahrein voor de tweede race in de GP 2-Asia Series.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Lewis Hamilton McLaren MP4-25 1:20.472 Mark Webber Red Bull Racing RB6 1:20.496 Felipe Massa Ferrari F10 1:20.539 Adrian Sutil Force India VJM-03 1:20.611 Nico Hulkenberg Williams FW32 1:20.614 Fernando Alonso Ferrari F10 1:20.637 Sebastian Vettel Red Bull Racing RB6 1:20.667 Nico Rosberg Mercedes GP W01 1:20.686 Michael Schumacher Mercedes GP W01 1:20.745 Rubens Barrichello Williams FW32 1:20.870 Kamui Kobayashi Sauber C29 1:20.911 Pedro de la Rosa Sauber C29 1:20.973 Vitantonio Liuzzi Force India VJM-03 1:21.056 Sébastien Buemi Toro Rosso STR5 1:21.413 Jenson Button McLaren MP4-25 1:21.450 Jaime Alguersuari Toro Rosso STR5 1:21.571 Vitaly Petrov Renault R30 1:22.523 Adrian Sutil Force India VJM-03 1:22.606 Robert Kubica Renault R30 1:23.175 Jarno Trulli Lotus F1 T127 1:25.059 Heikki Kovalainen Lotus F1 T127 1:25.251 Timo Glock Virgin Racing VR-01 1:25.942 Lucas Di Grassi Virgin Racing VR-01 1:26.160 Fairuz Fauzy Lotus F1 T127 1:28.002 |
Kostenbeperking.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef Ermanon het volgende:
Misschien stomme vraag, maar waarom testen ze niet met 2 auto's?
Je zou toch haast denken dat het voordeliger is om met twee wagens te testen.quote:
Als de F1 niet doorgaat, nooit meer terugkomen en een andere (mooiere) baan ervoor in de plaats zetten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef vosss het volgende:
IK ZWEER HET JE ALS DE F1 NIET DOORGAAT STEM IK DE REST VAN MN LEVEN PVV EN EET IK NOOIT MEER SHOARMA EN DONOR EN KEBAB GODVERDOMME![]()
![]()
!!!
TT Circuit Assenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als de F1 niet doorgaat, nooit meer terugkomen en een andere (mooiere) baan ervoor in de plaats zetten.
Alleen zijn een hoop spullen al per schip verstuurd naar Bahrain.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:30 schreef ari_zahav het volgende:
Vervang die Bahrain shit gewoon met Jerez, iedereen zit toch al in Spanje
Vandaar ook de ''quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zolang het nergens anders te lezen is neem ik het met een flinke korrel zout.
Ja, maar daar is weinig verheffends aan. Alle karakter is verdwenen. Gewoon een baantje als alle anderen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:14 schreef Atreidez het volgende:
Mensen, doe is niet alsof heel Hockenheim van de kaart is verdwenen.. Er zijn wat oude stukken teruggegeven aan de natuur, maar de complete historie is dan toch niet meteen wegDe andere helft ligt er gewoon nog netjes bij en daar wordt regelmatig op gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |