abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92883258
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Goede keuze maar niet de beste, helaas doen ze dat wel vaker bij Renault.
Wat is de beste keuze dan?
pi_92883419
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Goede keuze maar niet de beste, helaas doen ze dat wel vaker bij Renault.
Wil ik wel eens weten, wat voor jou de beste keuze is? :)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92883924
Als ik die foto's weer van het oude Hockenheim zie... Waarom kijk ik dan eigenlijk nog F1? De FIA verpest alles voor de F1-fans. Hoge toegangsprijzen, snelheden omlaag, decibelniveau drastisch omlaag, vreselijke circuits, enz... Echt zo jammer. Die filmpjes van Hockenheim waarin mensen het geluid opnemen van die V12's op volle snelheid richting de Ostkurve, dat is pas kippenvel. Nu wordt je niet meer warm of koud van een F1-engine.. Echt zo jammer.

Orde van de dag: Heidfeld vervanger Kubica, prima keuze. Heidfeld zal zich gaan laten zien.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92884858
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:15 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Wij lagen dus op de heuvel, waar je links op de foto nog de helling van ziet. Bovenop die heuvel was een vlak stukje en dus werden we niet opgemerkt.... :s)
Wat lagen jullie daar te doen? :o :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92902952
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef ari_zahav het volgende:
Ik mis het toch wel hoor, het oude Hockenheim circuit. Ik heb vorig jaar gezien hoe het er nu bij ligt en kreeg gelijk zin om een natuur hippie een bitchslap te geven.

[ afbeelding ]
Ja, dat is ook triest. F1 geschiedenis volkomen verwoest. Ben er ooit geweest in de jaren 90 tijdens een GP. Zo sneu dat dat nu alleen nog maar bos is. Ik wil er nog wel een keertje heen. Om de nostalgie te proeven.
pi_92905992
Mensen, doe is niet alsof heel Hockenheim van de kaart is verdwenen.. Er zijn wat oude stukken teruggegeven aan de natuur, maar de complete historie is dan toch niet meteen weg :') De andere helft ligt er gewoon nog netjes bij en daar wordt regelmatig op gereden.

Verder, Heidfeld :O Moet altijd denken aan de BMW van 2007, waar hij bijna altijd mee onzichtbaar 4e, 5e of 6e werd.. Goeie coureur, maar voor ons kijkers is het echt geen interessante keuze.
Where facts are few, experts are many.
pi_92906416
quote:
Zolang het nergens anders te lezen is neem ik het met een flinke korrel zout.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92906733
Test line-up van aankomende testen op Barcelona:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Team          Driver Day 1          Driver Day 2       Driver Day 3           Driver Day 4
Red Bull      Sebastian Vettel      Sebastian Vettel   Mark Webber            Mark Webber
McLaren       Jenson Button         Jenson Button      Lewis Hamilton         Lewis Hamilton
Ferrari       Fernando Alonso       Fernando Alonso    Felipe Massa           Felipe Massa
Mercedes GP   Michael Schumacher    Nico Rosberg       Nico Rosberg           Michael Schumacher
Lotus Renault Heidfeld/Petrov       Nick Heidfeld      Vitaly Petrov          Nick Heidfeld
Williams      Maldonado/Barrichello Rubens Barrichello Maldonado/Barrichello  Pastor Maldonado
Force India   Paul di Resta         Paul di Resta      Adrian Sutil           Adrian Sutil
Sauber        Kamui Kobayashi       Kamui Kobayashi    Sergio Perez           Sergio Perez
Toro Rosso    Jaime Alguersuari     Jaime Alguersuari  Daniel Ricciardo/Buemi Sebastien Buemi
Team Lotus    Heiki Kovalainen      Heiki Kovalainen   Jarno Trulli           Jarno Trulli
HRT           Narain Karthikeyan    Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan     Narain Karthikeyan
Virgin        Jérôme D'Ambrosio     Timo Glock         Timo Glock             Jérôme D'Ambrosio
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92910324
quote:

Training en kwalificatie uitgesteld na onrusten in Manama

De GP2 race lijkt het slachtoffer te worden van de aanhoudende politieke problemen in Bahrein. Besloten is om de vrije training en de kwalificatie met een dag te verplaatsen, omdat er na hardhandig ingrijpen van de politie geen medisch personeel aanwezig kan zijn op het circuit.

De politie heeft afgelopen nacht gewelddadig ingegrepen bij de protesten in de hoofdstad Manama, waarbij doden en vele gewonden zijn gevallen. Hierdoor werd de medische staf die op het circuit actief zou moeten zijn opgeroepen om in de hoofdstad te assisteren.

"De tweede ronde van het GP2 Asia kampioenschap zou vandaag 11 uur lokale tijd starten. Maar vanwege de gebeurtenissen in Manama werd de medische staf, die normaal gesproken op het circuit actief is, terug geroepen naar de ziekenhuizen in de stad", luidt de verklaring die de GP2 organisatie heeft doen uitgaan. "Het moge duidelijk zijn dat, in verband met de veiligheidsvoorschriften, de GP2 organisatie besloten heeft de activiteiten van vandaag naar morgen te verplaatsen."

quote:
Giedo van der Garde getuige van onlusten Bahrein: "Helicopters, knallen. Een gekkenhuis"

Giedo van der Garde is momenteel in Bahrein voor deelname aan races. De Nederlander was afgelopen nacht getuige van de onlusten in Manamah. Betogers tegen het regime werden met geweld verjaagd van het centrale plein in de hoofdstad van Bahrein. Door alle onrust heeft de organisatie van de GP 2-Series, de kraakkamer van de F1, de trainingen van vandaag afgeblazen.

"Het was een gekkenhuis. Ik hoorde helikopters, knallen", zei Van der Garde op het NOS Journaal op Nederland 1. De Nederlander is in Bahrein voor de tweede race in de GP 2-Asia Series.
Gaat lekker dan. Hopen dat de eerste race gewoon door kan gaan, want als die moslims er voor zorgen dat de race niet door kan gaan dan stem ik de rest van mijn leven op de PVV :( }:|
vosss is de naam,
pi_92910450
Om de tijden van de testen in Barcelona te kunnen vergelijken, zijn hier de testtijden van vorig jaar.

Testen Barcelona 25-28 februari 2010
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Lewis Hamilton      McLaren MP4-25       1:20.472
Mark Webber         Red Bull Racing RB6  1:20.496
Felipe Massa        Ferrari F10          1:20.539
Adrian Sutil        Force India VJM-03   1:20.611
Nico Hulkenberg     Williams FW32        1:20.614 
Fernando Alonso     Ferrari F10          1:20.637
Sebastian Vettel    Red Bull Racing RB6  1:20.667
Nico Rosberg        Mercedes GP W01      1:20.686
Michael Schumacher  Mercedes GP W01      1:20.745
Rubens Barrichello  Williams FW32        1:20.870
Kamui Kobayashi     Sauber C29           1:20.911
Pedro de la Rosa    Sauber C29           1:20.973
Vitantonio Liuzzi   Force India VJM-03   1:21.056
Sébastien Buemi     Toro Rosso STR5      1:21.413
Jenson Button       McLaren MP4-25       1:21.450
Jaime Alguersuari   Toro Rosso STR5      1:21.571
Vitaly Petrov       Renault R30          1:22.523
Adrian Sutil        Force India VJM-03   1:22.606
Robert Kubica       Renault R30          1:23.175
Jarno Trulli        Lotus F1 T127        1:25.059
Heikki Kovalainen   Lotus F1 T127        1:25.251
Timo Glock          Virgin Racing VR-01  1:25.942
Lucas Di Grassi     Virgin Racing VR-01  1:26.160
Fairuz Fauzy        Lotus F1 T127        1:28.002
pi_92910458
Ow en ik lees dat Kubica gisteren nog 8 uur geopereerd is aan zijn arm en dat dat geslaagd is en dat hij waarschijnlijk geen verdere operaties hoeft te ondergaan.

:)
vosss is de naam,
pi_92910696
Misschien stomme vraag, maar waarom testen ze niet met 2 auto's :@ ?
pi_92910749
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef Ermanon het volgende:
Misschien stomme vraag, maar waarom testen ze niet met 2 auto's :@ ?
Kostenbeperking.
pi_92911589
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Kostenbeperking.
Je zou toch haast denken dat het voordeliger is om met twee wagens te testen.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92913376
GP2-races Bahrein dit weekend afgelast

Kut, net deze maand Eurosport2 als etalagekanaal :(
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92913633
IK ZWEER HET JE ALS DE F1 NIET DOORGAAT STEM IK DE REST VAN MN LEVEN PVV EN EET IK NOOIT MEER SHOARMA EN DONOR EN KEBAB GODVERDOMME :( :( :( !!!
vosss is de naam,
pi_92917842
quote:
8s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef vosss het volgende:
IK ZWEER HET JE ALS DE F1 NIET DOORGAAT STEM IK DE REST VAN MN LEVEN PVV EN EET IK NOOIT MEER SHOARMA EN DONOR EN KEBAB GODVERDOMME :( :( :( !!!
Als de F1 niet doorgaat, nooit meer terugkomen en een andere (mooiere) baan ervoor in de plaats zetten.
pi_92918110
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Als de F1 niet doorgaat, nooit meer terugkomen en een andere (mooiere) baan ervoor in de plaats zetten.
TT Circuit Assen :+
pi_92918251
Beter gaat de race in Bahrein wel door..
pi_92918421
Vervang die Bahrain shit gewoon met Jerez, iedereen zit toch al in Spanje *)
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_92918614
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:30 schreef ari_zahav het volgende:
Vervang die Bahrain shit gewoon met Jerez, iedereen zit toch al in Spanje *)
Alleen zijn een hoop spullen al per schip verstuurd naar Bahrain.

Testen in Abu Dhabi zou wel tot de mogelijkheden behoren.
pi_92918796
Ahh jammer. Dan maar een snoozefest in Abu Dhabi als het daar wel rustig blijft.
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:43:27 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_92921637
Gewoon cancellen in Bahrein, zou een hoop mensenlevens schelen omdat de druk op de regering alles "schoon" te vegen voor de GP dan weg is. Bernie zou wat meer moeten kijken waar de echte F1 Fanatics zitten ipv met dictatoriale staten in zee te gaan, een goede les.
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:25:59 #249
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92923365
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:31 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zolang het nergens anders te lezen is neem ik het met een flinke korrel zout.
Vandaar ook de '' :') '' ;)

En de test boedel voor Bahrein zou nu vrijdag verstuurd moeten worden, ben benieuwd of de teams dat gaan aandurven. En wat ze gaan doen als de materialen van de race zelf aan land wordt gehouden als de boel alsnog geannuleerd gaat worden en het naar Melbourne zou moeten gaan :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92923561
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:14 schreef Atreidez het volgende:
Mensen, doe is niet alsof heel Hockenheim van de kaart is verdwenen.. Er zijn wat oude stukken teruggegeven aan de natuur, maar de complete historie is dan toch niet meteen weg :') De andere helft ligt er gewoon nog netjes bij en daar wordt regelmatig op gereden.
Ja, maar daar is weinig verheffends aan. Alle karakter is verdwenen. Gewoon een baantje als alle anderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')