quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
MIJN VERZOEKJE HIERNA
EINDELIJK KWALITEIT![]()
![]()
In het rooster staat dat mash nog voor me is, maar ik weet niet of dat nou nog doorgaatquote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet naar stage om half 3 kwart voor 3..
![]()
hebben we dan al die tijd alleen de verzoekmasjien?
Hoezo, die zijn er tochquote:Op maandag 7 februari 2011 10:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In het rooster staat dat mash nog voor me is, maar ik weet niet of dat nou nog doorgaat
Foute TT trouwens
nou ja.. jij bent een dj van vlees en bloed toch? en je bent wel bij het topicquote:Op maandag 7 februari 2011 10:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In het rooster staat dat mash nog voor me is, maar ik weet niet of dat nou nog doorgaat
Foute TT trouwens
ik heb 40 min rooster, en ben nogsteeds pas om half 4 uitquote:
succesquote:
Dat is niet mijn fout hèquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het kwam meer over als, nu draaien er dj's van vlees en bloed, terwijl dat niet het geval is
Ik luister een half uur al nietquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wacht even, nu komt er eindelijk goede muziek![]()
![]()
Dankuquote:
Ahquote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik luister een half uur al niet
[..]
Danku
veel plezierquote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik luister een half uur al niet
[..]
Danku
Vier uurquote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah
Veel plezier op school dan maarHoe laat ben je terug?
![]()
Laterzzzzquote:
ik hou niet van koffiequote:
ja dat meot ik nog proberen, en met melkquote:Op maandag 7 februari 2011 10:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met veel suiker is het lekker![]()
Ik mag geen koffie meerquote:
Oke en nuquote:Op maandag 7 februari 2011 10:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
ninja-visit!
Er zit een typo in de DJ naam hierboven; "Verzoekjens" staat er zonder de benodigde N.
Wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
ninja-visit!
Er zit een typo in de DJ naam hierboven; "Verzoekjens" staat er zonder de benodigde N.
tot ziens, zoals jullie weten lig ik eigenlijk in coma op dit tijdstip van de dag
ik ben voorquote:
Wel ons naar die vieze gitaarmuziek laten luisteren, en dan snel afzettenquote:
Hou je van Iron Maiden?quote:
Ik luister de hele ochtend al naar stampende negermuziekquote:Op maandag 7 februari 2011 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel ons naar die vieze gitaarmuziek laten luisteren, en dan snel afzetten
Iron Maidenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hou je van Iron Maiden?
[..]
Ik luister de hele ochtend al naar stampende negermuziek
Mja, ik bedoelde gewoon mn eigen muziek luisterenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hou je van Iron Maiden?
[..]
Ik luister de hele ochtend al naar stampende negermuziek
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kutoma's in het verkeer altijd
http://www.dumpert.nl/med(...)chter_het_stuur.html
Gaat je supermooie motor
Succes kerolquote:Op maandag 7 februari 2011 10:40 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga mn tas inpakken en weer naar school![]()
![]()
Nog 139quote:Op maandag 7 februari 2011 10:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit te denken.. om tien voor 8 ongeveer was dat mooie nr op de radio.. nu is het 20 voor 11... het is een top 1000 die ze nu draaien en ze zijn nu bij nr 861... hoeveel nrs terug moet ik dan wel nie kijken
Je kan beter kijken hoelaat de top1000 begonquote:Op maandag 7 februari 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nog 139
Oh, hoeveel nummers terug... 139
whahah 139 nrs terug kijken.. ja ja...quote:Op maandag 7 februari 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nog 139
Oh, hoeveel nummers terug... 139
hebben jullie kompjoeters op school waar je mee kan msnequote:Op maandag 7 februari 2011 10:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik zit lekker al op school en zit allleen maar op msn en fok
Iedereen heeft eigen laptopquote:Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hebben jullie kompjoeters op school waar je mee kan msne
das ook een goeie.. maar er staat zoveel troep op die pagina.. jezus.. zal eens kijken of ik erachter kan komen.. ik denk dat het om 6 uur vanochtend begon....quote:Op maandag 7 februari 2011 10:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je kan beter kijken hoelaat de top1000 begon
Gewoon naar hotmail.com gaan, daar kan het tegenwoordig ook meequote:Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hebben jullie kompjoeters op school waar je mee kan msne
quote:
quote:Haii!
Volgens mij hebben wij elkaar al eens gesproken via een contact of dating site is het niet?
Ik ben in iedergeval weer even vrij in mijn doen en laten en zoek nu weer een sexrelatie. Wil je mij nog beter leren kennen????
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel met de email doe maar ik zit tegenwoordig op een gratis sexsite waar je berichtjes kan sturen naar elkaar enzo.
Mijn profiel kan je hier vinden. Misschien dat je me dan weer herinnerd.
Oke, laat daar maar wat weten op de site als nog steeds wil afspreken. Zo niet, verwijs ik je met alle plezier door naar een aantal vriendinnen van mij op SexdatingZone.nl .
Veel liefs,
Esther
Fakequote:Op maandag 7 februari 2011 10:45 schreef Stokstaart het volgende:
Wtf in het kader kansloze mailtjes
[..]
Stokstaart zit op datingsites/sexsitesquote:Op maandag 7 februari 2011 10:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gewoon reageren man. je hebt het verdientquote:Op maandag 7 februari 2011 10:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was het maar zoquote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stokstaart zit op datingsites/sexsites
mn chick heet Esther man misschien is ze in dr spare-time wel callgirlquote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef dragems het volgende:
[..]
gewoon reageren man. je hebt het verdient
wtfquote:
De laatste keer dat ik deze hoorde was m'n vader bezig de deur te schilderen, achter mequote:Op maandag 7 februari 2011 10:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is nu de 2e keer op 1 ochtend dat ik deze hoor
lees jij de berichten ook die bij de verzoekjes geplaatst worden?quote:
Alleen als ik er bij zitquote:Op maandag 7 februari 2011 10:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lees jij de berichten ook die bij de verzoekjes geplaatst worden?
en goedemorgen
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
dragems
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van dragems
ik heb me radio toch niet aanstaan
quote:
oooh dus alles van vannacht/vanmorgen heb je niet gelezenquote:
Hmm, da's niet goedquote:Op maandag 7 februari 2011 10:52 schreef Pizzalucht het volgende:
Koelkast, de ingevulde info op de nieuwe verzoekjesmachine verschijnt niet (ook niet als je hem invult op de nieuwe versie en dan kijkt op de oude)
Nee, maar als je er op staat kan ik wel kijken of het nog in de database staatquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oooh dus alles van vannacht/vanmorgen heb je niet gelezen
Ze postte hem net nogquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je die soep van huppel gezien gisteren?
yup maar vond hem niet echt superquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je die soep van huppel gezien gisteren?
hoeft niet hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, maar als je er op staat kan ik wel kijken of het nog in de database staat
ik vraag nooit bagger aanquote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom vragen jullie bagger aan zeg? Doe eens goeie platen
whahahaquote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom vragen jullie bagger aan zeg? Doe eens goeie platen
goed zo kkjquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
Omdat ik het mag kiezen
zou je het verschil weten dan?quote:
he hij was relevantquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet naar school
Over 2 uurtjes ben ik weer terug
Doeg allen!![]()
tuurlijk welquote:
Ik ben juist heel goed in teksten onthouden, en in liedjes ook trouwens. Ik ken echt heel veel muziek ookal hou ik niet van die nummersquote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap.. nu zou ik willen dat ik goed was in songteksten onthouden....
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
En wie vraagt er nou Shine aan van de Toppers
En ik luister nooit naar teksten, ik heb ook nooit een idee waar een nummer over gaat, interesseert me niet.quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Knetter
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Knetter
Omdat dat.
en nu eerst koffie
hoe weet je dan wat je mee moet schreeuwenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ik luister nooit naar teksten, ik heb ook nooit een idee waar een nummer over gaat, interesseert me niet.
ik ben drama.. onthoud geen namen van artiesten, geen titels en geen songteksten.. probeer dan maar eens een liedje te vinden... en dan hebben ze ook nog eens geen playlist op de site, weet nog wel dat ik het liedje om tien voor 8 in de auto hoorde.. maar ja.. daar heb ik geen reet aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben juist heel goed in teksten onthouden, en in liedjes ook trouwens. Ik ken echt heel veel muziek ookal hou ik niet van die nummers
Vrienden smsen mij altijd van: Pat hoe heet dat nummer ookal weer. Omdat ik het meestal dan goed hebquote:Op maandag 7 februari 2011 11:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben drama.. onthoud geen namen van artiesten, geen titels en geen songteksten.. probeer dan maar eens een liedje te vinden... en dan hebben ze ook nog eens geen playlist op de site, weet nog wel dat ik het liedje om tien voor 8 in de auto hoorde.. maar ja.. daar heb ik geen reet aan.
lol wat een boefje ben je ookquote:Op maandag 7 februari 2011 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
Zal ik vanavond een uurtje trance draaien om het gat op te vullen. Gaten vullen
ssb ging ook een uurtje doen dacht ik...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
Dat doe ik niet, of zonder er bij na te denken.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:00 schreef dragems het volgende:
[..]
hoe weet je dan wat je mee moet schreeuwen![]()
Met peners & stijfjesquote:Op maandag 7 februari 2011 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
meeste van jou nummers zijn ook zonder textquote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, of zonder er bij na te denken.
Het meeste wat ik luister is overigens zonder tekst
Ja daar moet ik nog een jingle van maken, met vrouwenmenschen die dat insprekenquote:
Waarom vroeg ik het me nog afquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Roburtt
Bericht van Roburtt
Als je luistert hoor je een jingle waar het omgeroepen wordtquote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef Snuf. het volgende:
Kun je nou zelf iets aanvragen of moet dat via iemand anders?
hij is er toch al niet meerquote:
Oh ok ja ik luister pas sinds dit nummerquote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je luistert hoor je een jingle waar het omgeroepen wordt
Deed ik net, maar had hem gemistquote:Op maandag 7 februari 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben al bezig fatsoenlijke platen aan te vragen
quote:
Aangevraagd door:
So_Surreal_Baby
Bericht van So_Surreal_Baby
Rammen :-)
Ik had een design gemaakt en zou het leuk vinden als hij werd gebruikt idd. Maar heb hem niet hier op mijn laptop.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had jij nou de nieuwe site gemaakt? Heb je dat screenshot dan nog?
Die donkere vond ik echt zo mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 11:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik had een design gemaakt en zou het leuk vinden als hij werd gebruikt idd. Maar heb hem niet hier op mijn laptop.
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef -Datdus- het volgende:
Hier de screenie iig...
[ afbeelding ]
ziet er tof uit johquote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef -Datdus- het volgende:
Hier de screenie iig...
[ afbeelding ]
Die loop ik dus net te zoekenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef -Datdus- het volgende:
Hier de screenie iig...
[ afbeelding ]
respectquote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef -Datdus- het volgende:
Hier de screenie iig...
[ afbeelding ]
die zit er wel vaker inquote:Op maandag 7 februari 2011 11:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
hier zit een fout in
En 'v erzoekjessysteem', met een spatie dusquote:
kwaliteit van opnemen is bij mij kutquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
Zou iedereen die een microfoon heeft iets willen opnemen zoals:
Dit is de verzoekjens (of verzoekjes-)machine, hier komt weer zo'n (prachtig/verschrikkelijk etc.) verzoekje!
Wees creatief en maak er een paar, dan kan ik er jingles van maken en die mee laten roteren. De URL mag je er ook bij noemen.
Hij is definitief dus?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is de verzoekjens (of verzoekjes-)machine, hier komt weer zo'n (prachtig/verschrikkelijk etc.) verzoekje!
Wees creatief en maak er een paar, dan kan ik er jingles van maken en die mee laten roteren. De URL mag je er ook bij noemen.
uhu die ookquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En 'v erzoekjessysteem', met een spatie dus
Ik ga er vanavond even naar kijken, met Brabants accentquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond even naar kijken, met Brabants accent
quote:
Niet dit nummer hoor maar 2 andere. en ik schreef er wel wta bijquote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goeien verzoekjen.. maar wrom heb je niks ingevuld?
Morge kerelquote:
Hee fakkerquote:
quote:
je mag me ook gewoon bellen hoor. geen headset voor nodigquote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga binnenkort headset kopenen als ik weer thuis woon heb ik ook skaip
me gappy
Tik hem aan a mattiequote:
Woon je op jezelf dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga binnenkort headset kopenen als ik weer thuis woon heb ik ook skaip
me gappy
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef utopie het volgende:
[..]
je mag me ook gewoon bellen hoor. geen headset voor nodig
Ja wie heb dit gedaan manquote:
en dan ga je weer thuiswonen?quote:
ik ga volgende maand verhuizenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef utopie het volgende:
ik ben december vorig jaar weer thuis komen wonen, na 3 jr op mezelf
jupsquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en dan ga je weer thuiswonen?
zal wel zwaar zijn als je gewend ben aan je vrijheid en shit
hier is nog wel een kamer vrij hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga volgende maand verhuizenvan een huis naar een kamer van 2 bij 2
heb je niks kunnen afspreken met die dochter?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga volgende maand verhuizenvan een huis naar een kamer van 2 bij 2
Ik maak er wel wat vanquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kwaliteit van opnemen is bij mij kut
Hij is leuk toch?quote:
dat is wel een groot voordeelquote:Op maandag 7 februari 2011 11:27 schreef Stokstaart het volgende:
thuiswonen is ook lekker als je ma voor je kookt en wast en zulke shit
wie wil dat nou niet
haha... beetje uit de buurt van mijn stage en school hequote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef utopie het volgende:
[..]
hier is nog wel een kamer vrij hoordie kamer is 5 bij 3
nope.. ze gaat hier zelf wonenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef dragems het volgende:
[..]
heb je niks kunnen afspreken met die dochter?
je zal het allemaal zelf moeten doenquote:
als je erop staat.. dan spreek ik vanmiddag wel ff wat in.. al is mijn stem wel zwaar kut aangezien ik nog niet geslapen hebquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak er wel wat van
[..]
Hij is leuk toch?
dat kan ook gezellig zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha... beetje uit de buurt van mijn stage en school he![]()
[..]
nope.. ze gaat hier zelf wonen
ik kan je elke ochtend wel brengenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha... beetje uit de buurt van mijn stage en school he![]()
[..]
nope.. ze gaat hier zelf wonen
Ja dat is fijn maar ben al een tijd op zoek om toch weg te gaan. Heb het gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 11:27 schreef Stokstaart het volgende:
wie wil dat nou niet
Aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht van Stokstaart
Waarom? Daarom!
whaha mijn ma kijkt juist uit naar het moment dat ik thuis woon, omdat ik dan weer kan koken:pquote:Op maandag 7 februari 2011 11:27 schreef Stokstaart het volgende:
wie wil dat nou niet
Dan zit je verkeerd, want die wij gebruiken is nog engels.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:29 schreef utopie het volgende:
Je hebt je nummer succesvol aangevraagd. Hij staat nu in de lijst.
snuf, http://onz-radio.nl/radio/laatst-gespeeld.htmlquote:Op maandag 7 februari 2011 11:27 schreef Snuf. het volgende:
Waar zie je de lijst met nummers die komen of is die er niet?
7 kostbare minuten geen Havenzangers/ Dikke lul bandquote:
Ik heb het via de request op onz-radio.nl gedaan. waar is de goeie dan ? verander het ook even in de OP aubquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zit je verkeerd, want die wij gebruiken is nog engels.
Uhuquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak er wel wat van
[..]
Hij is leuk toch?
Liever niet, mensen moeten naar de radio luisteren om de link te horen, dit beperkt ook wel een beetje de raddraaiers die lopen te kloten snapje.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb het via de request op onz-radio.nl gedaan. waar is de goeie dan ? verander het ook even in de OP aub
Deze URL mag nog niet in de OP tot het systeem 100% klaar is, je hoort de URL steeds, ik zorg dat je hem na dit nummer hoort.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb het via de request op onz-radio.nl gedaan. waar is de goeie dan ? verander het ook even in de OP aub
Pizzalucht heeft een nieuwe harddisk gesponsord, dus we hebben straks 1.5TB ipv 320GB, maar er zit echt al heul veel in hoor nu.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu
Mogen alleen wel wat nummers bij
er mogen ook wel wat meer jingles in.. hoor die van mij te vaakquote:Op maandag 7 februari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze URL mag nog niet in de OP tot het systeem 100% klaar is, je hoort de URL steeds, ik zorg dat je hem na dit nummer hoort.
Pizzaluchtquote:Op maandag 7 februari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pizzalucht heeft een nieuwe harddisk gesponsord, dus we hebben straks 1.5TB ipv 320GB, maar er zit echt al heul veel in hoor nu.
Er zijn er 4 nu, dus daarom ja. Daarom vraag ik om jinglesquote:Op maandag 7 februari 2011 11:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er mogen ook wel wat meer jingles in.. hoor die van mij te vaak
En toch mistte ik nog wat nummers die ik zocht vanmorgenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pizzalucht heeft een nieuwe harddisk gesponsord, dus we hebben straks 1.5TB ipv 320GB, maar er zit echt al heul veel in hoor nu.
vannacht/vanmorgen heb ik hem zooo vaak gehoord.. begin me er voor te schamen dat ik hem ingesproken hebquote:Op maandag 7 februari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn er 4 nu, dus daarom ja. Daarom vraag ik om jingles
hij had in zijn bed geplastquote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef dragems het volgende:
wat was er nou vanochtend met trolololo?
Geen idee, was 'ie boos omdat zijn automaat niet aan stond?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef dragems het volgende:
wat was er nou vanochtend met trolololo?
die win ik al, dat weet je alleen nog nietquote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef Snuf. het volgende:
Als ik 10 februari de staatsloterij win koop ik allemaal nieuwe shit die jullie maar willen voor onzin radio
daar was hij laatst wel een keer chaggie om.. dus zou heul goed kunnenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen idee, was 'ie boos omdat zijn automaat niet aan stond?
hij was boos omdat zijn automaat uit gezet isquote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen idee, was 'ie boos omdat zijn automaat niet aan stond?
Ik heb 'm netjes ingeroosterd anders.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar was hij laatst wel een keer chaggie om.. dus zou heul goed kunnen
Die is niet uitgezet, ik ben voor hem ingelogd vanochtend.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef dragems het volgende:
[..]
hij was boos omdat zijn automaat uit gezet is
Goede plaatquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
dragems
Bericht van dragems
ik wil hem nu wel horen
ja dat dan. was hij boos over. begrijp het wel maar aan de andere kant is verzoek systeem beterquote:Op maandag 7 februari 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is niet uitgezet, ik ben voor hem ingelogd vanochtend.
hoor die snelheid zoquote:
Hij is te weinig online om het met hem te bespreken...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:35 schreef dragems het volgende:
[..]
ja dat dan. was hij boos over. begrijp het wel maar aan de andere kant is verzoek systeem beter
het boeit mij niet.. of het nou zijn automaat of deze is.. alleen bij deze heb je zelf de muzak nog een beetje in de hand... al vond ik vanmorgen de wacht tijd te lang.... was de enige die aanvroegquote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb 'm netjes ingeroosterd anders.
ja das de nieuwe monsterhitquote:Op maandag 7 februari 2011 11:36 schreef utopie het volgende:
Meest aangevraagd:
1. Rick Astley (7)
Never Gonna Give You Up
nee snelheidquote:
dragems zijn draakje gaat spugenquote:
ja dat witte spul weerquote:Op maandag 7 februari 2011 11:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dragems zijn draakje gaat spugen
Ik zoek nog steeds een gulden middenweg tussen niet te lang wachten tot je je verzoekje hoort en niet te lang wachten tot je opnieuw mag aanvragen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het boeit mij niet.. of het nou zijn automaat of deze is.. alleen bij deze heb je zelf de muzak nog een beetje in de hand... al vond ik vanmorgen de wacht tijd te lang.... was de enige die aanvroeg
De verzoekjenspc is een beetje naar jou vernoemd.quote:
voor half 7 is 20 min wachten echt te lang.... dan is er haast niemand...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een gulden middenweg tussen niet te lang wachten tot je je verzoekje hoort en niet te lang wachten tot je opnieuw mag aanvragen.
Hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De verzoekjenspc is een beetje naar jou vernoemd.
Hij heet namelijk Draakje
Omdat hij net als jij meer geheugen aan boord heeft dan 'ie gebruikt en ook vaak niet luistert.
het ligt gewoon aan de tijd waarom je draait. misschien kun je een check uitvoeren dat zorgt dat er maar een half uur verzoekjes in kan of zo en als er weinig is mag je er meer aanvragenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een gulden middenweg tussen niet te lang wachten tot je je verzoekje hoort en niet te lang wachten tot je opnieuw mag aanvragen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat hij net als jij meer geheugen aan boord heeft dan 'ie gebruikt en ook vaak niet luistert.
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
homo, belde jij half 6quote:Op maandag 7 februari 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vandaag moet Rick Astley kunnen![]()
Ik bedoel, het is zijn verjaardag vandaag
ooh wist ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vandaag moet Rick Astley kunnen![]()
Ik bedoel, het is zijn verjaardag vandaag
quote:
Ik kan het wel dynamisch aanpassen (van 5-8 4 verzoekjes en 8-10 2 verzoekjes) maar ik weet niet of dat ook gescript kan worden in de phpquote:Op maandag 7 februari 2011 11:39 schreef dragems het volgende:
[..]
het ligt gewoon aan de tijd waarom je draait. misschien kun je een check uitvoeren dat zorgt dat er maar een half uur verzoekjes in kan of zo en als er weinig is mag je er meer aanvragen
Uhm nee, heb je alleen gistermiddag gebeld.quote:
haahahhahahahaahhaquote:Op maandag 7 februari 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm nee, heb je alleen gistermiddag gebeld.
Omdat jij me om 04:15 (zaterdag op zondag) gebeld en gesmst had.
En om 11:00 belde je ook nog 3x terwijl ik lag te batsen
php kan gewoon de tijd opvragen hoor. maar kun je ook tellen hoeveel er in de verzoeklijst staan?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan het wel dynamisch aanpassen (van 5-8 4 verzoekjes en 8-10 2 verzoekjes) maar ik weet niet of dat ook gescript kan worden in de php
538quote:Op maandag 7 februari 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh lol hij was gisteren jarig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rick_Astley
Op 538 zei Evers vanmorgen dat hij vandaag jarig was
klaag hem aanquote:Op maandag 7 februari 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh lol hij was gisteren jarig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rick_Astley
Op 538 zei Evers vanmorgen dat hij vandaag jarig was
Ik was wel 5:15 wakker, maar vond mezelf nog niet grappig genoeg om mensen om dat tijdstip wakker te bellenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:41 schreef utopie het volgende:
[..]
haahahhahahahaahha![]()
maar serieus, wie belde me
Er moet een deel in php, een deel in PAL geschreven worden, het schijnt nogal lastig te zijn en gezien ik het niet kan ben ik afhankelijk van derdenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:41 schreef dragems het volgende:
[..]
php kan gewoon de tijd opvragen hoor. maar kun je ook tellen hoeveel er in de verzoeklijst staan?
ik beldequote:Op maandag 7 februari 2011 11:41 schreef utopie het volgende:
[..]
haahahhahahahaahha![]()
maar serieus, wie belde me
Meestal luister ik WildFM in de autoquote:
arme jongen tochquote:Op maandag 7 februari 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet een deel in php, een deel in PAL geschreven worden, het schijnt nogal lastig te zijn en gezien ik het niet kan ben ik afhankelijk van derden
15quote:Op maandag 7 februari 2011 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
Koelkast wanneer wordt er met het zusje van snuf gebeld?
Bellen magquote:
idd alleen telefoonseks niet. kan die dus beter niet bellenquote:
heb jij net nieuws op de voorpagina gegooid?quote:
niet slimquote:Op maandag 7 februari 2011 11:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kutver.. ben vergeten om met mijn handen in een warm badje te gaan na de fysio![]()
daar komt die pijn dus vandaan
nee idd nie.. daar ga ik nou de hele dag last van houdenquote:
dat moet je niet doen manquote:
ik heb snuf aids gegevenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:47 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb een mug dood gemaakt, ik denk dat ik nu de gevangenis in ga
steven komt je bevrijden als hij mod isquote:Op maandag 7 februari 2011 11:47 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb een mug dood gemaakt, ik denk dat ik nu de gevangenis in ga
het was maar de 450 variantquote:
nee gewoon helemaal niet doodgaanquote:Op maandag 7 februari 2011 11:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Iig blijven leven tot 17:00 dan kan ik jullie een uurtje trakteren op bazenmuzakjes
Ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:48 schreef Snuf. het volgende:
Wie hebben allemaal mijn zusje gezien gisteren op tinytjet?
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
steven komt je bevrijden als hij mod is
pics?quote:
Niet gemaakt.quote:
altijd pics makenquote:
Niet altijdquote:
ik was denk ik sociaal aan het doen. hoe laat was het?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Cool. Nee geen pics Dragems. Dan had je er maar bij moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |