quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
MIJN VERZOEKJE HIERNA
EINDELIJK KWALITEIT![]()
![]()
In het rooster staat dat mash nog voor me is, maar ik weet niet of dat nou nog doorgaatquote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet naar stage om half 3 kwart voor 3..
![]()
hebben we dan al die tijd alleen de verzoekmasjien?
Hoezo, die zijn er tochquote:Op maandag 7 februari 2011 10:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In het rooster staat dat mash nog voor me is, maar ik weet niet of dat nou nog doorgaat
Foute TT trouwens
nou ja.. jij bent een dj van vlees en bloed toch? en je bent wel bij het topicquote:Op maandag 7 februari 2011 10:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In het rooster staat dat mash nog voor me is, maar ik weet niet of dat nou nog doorgaat
Foute TT trouwens
ik heb 40 min rooster, en ben nogsteeds pas om half 4 uitquote:
succesquote:
Dat is niet mijn fout hèquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het kwam meer over als, nu draaien er dj's van vlees en bloed, terwijl dat niet het geval is
Ik luister een half uur al nietquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wacht even, nu komt er eindelijk goede muziek![]()
![]()
Dankuquote:
Ahquote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik luister een half uur al niet
[..]
Danku
veel plezierquote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik luister een half uur al niet
[..]
Danku
Vier uurquote:Op maandag 7 februari 2011 10:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah
Veel plezier op school dan maarHoe laat ben je terug?
![]()
Laterzzzzquote:
ik hou niet van koffiequote:
ja dat meot ik nog proberen, en met melkquote:Op maandag 7 februari 2011 10:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met veel suiker is het lekker![]()
Ik mag geen koffie meerquote:
Oke en nuquote:Op maandag 7 februari 2011 10:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
ninja-visit!
Er zit een typo in de DJ naam hierboven; "Verzoekjens" staat er zonder de benodigde N.
Wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
ninja-visit!
Er zit een typo in de DJ naam hierboven; "Verzoekjens" staat er zonder de benodigde N.
tot ziens, zoals jullie weten lig ik eigenlijk in coma op dit tijdstip van de dag
ik ben voorquote:
Wel ons naar die vieze gitaarmuziek laten luisteren, en dan snel afzettenquote:
Hou je van Iron Maiden?quote:
Ik luister de hele ochtend al naar stampende negermuziekquote:Op maandag 7 februari 2011 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel ons naar die vieze gitaarmuziek laten luisteren, en dan snel afzetten
Iron Maidenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hou je van Iron Maiden?
[..]
Ik luister de hele ochtend al naar stampende negermuziek
Mja, ik bedoelde gewoon mn eigen muziek luisterenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hou je van Iron Maiden?
[..]
Ik luister de hele ochtend al naar stampende negermuziek
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kutoma's in het verkeer altijd
http://www.dumpert.nl/med(...)chter_het_stuur.html
Gaat je supermooie motor
Succes kerolquote:Op maandag 7 februari 2011 10:40 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga mn tas inpakken en weer naar school![]()
![]()
Nog 139quote:Op maandag 7 februari 2011 10:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit te denken.. om tien voor 8 ongeveer was dat mooie nr op de radio.. nu is het 20 voor 11... het is een top 1000 die ze nu draaien en ze zijn nu bij nr 861... hoeveel nrs terug moet ik dan wel nie kijken
Je kan beter kijken hoelaat de top1000 begonquote:Op maandag 7 februari 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nog 139
Oh, hoeveel nummers terug... 139
whahah 139 nrs terug kijken.. ja ja...quote:Op maandag 7 februari 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nog 139
Oh, hoeveel nummers terug... 139
hebben jullie kompjoeters op school waar je mee kan msnequote:Op maandag 7 februari 2011 10:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik zit lekker al op school en zit allleen maar op msn en fok
Iedereen heeft eigen laptopquote:Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hebben jullie kompjoeters op school waar je mee kan msne
das ook een goeie.. maar er staat zoveel troep op die pagina.. jezus.. zal eens kijken of ik erachter kan komen.. ik denk dat het om 6 uur vanochtend begon....quote:Op maandag 7 februari 2011 10:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je kan beter kijken hoelaat de top1000 begon
Gewoon naar hotmail.com gaan, daar kan het tegenwoordig ook meequote:Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hebben jullie kompjoeters op school waar je mee kan msne
quote:
quote:Haii!
Volgens mij hebben wij elkaar al eens gesproken via een contact of dating site is het niet?
Ik ben in iedergeval weer even vrij in mijn doen en laten en zoek nu weer een sexrelatie. Wil je mij nog beter leren kennen????
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel met de email doe maar ik zit tegenwoordig op een gratis sexsite waar je berichtjes kan sturen naar elkaar enzo.
Mijn profiel kan je hier vinden. Misschien dat je me dan weer herinnerd.
Oke, laat daar maar wat weten op de site als nog steeds wil afspreken. Zo niet, verwijs ik je met alle plezier door naar een aantal vriendinnen van mij op SexdatingZone.nl .
Veel liefs,
Esther
Fakequote:Op maandag 7 februari 2011 10:45 schreef Stokstaart het volgende:
Wtf in het kader kansloze mailtjes
[..]
Stokstaart zit op datingsites/sexsitesquote:Op maandag 7 februari 2011 10:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gewoon reageren man. je hebt het verdientquote:Op maandag 7 februari 2011 10:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was het maar zoquote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stokstaart zit op datingsites/sexsites
mn chick heet Esther man misschien is ze in dr spare-time wel callgirlquote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef dragems het volgende:
[..]
gewoon reageren man. je hebt het verdient
wtfquote:
De laatste keer dat ik deze hoorde was m'n vader bezig de deur te schilderen, achter mequote:Op maandag 7 februari 2011 10:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is nu de 2e keer op 1 ochtend dat ik deze hoor
lees jij de berichten ook die bij de verzoekjes geplaatst worden?quote:
Alleen als ik er bij zitquote:Op maandag 7 februari 2011 10:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lees jij de berichten ook die bij de verzoekjes geplaatst worden?
en goedemorgen
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
dragems
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van dragems
ik heb me radio toch niet aanstaan
quote:
oooh dus alles van vannacht/vanmorgen heb je niet gelezenquote:
Hmm, da's niet goedquote:Op maandag 7 februari 2011 10:52 schreef Pizzalucht het volgende:
Koelkast, de ingevulde info op de nieuwe verzoekjesmachine verschijnt niet (ook niet als je hem invult op de nieuwe versie en dan kijkt op de oude)
Nee, maar als je er op staat kan ik wel kijken of het nog in de database staatquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oooh dus alles van vannacht/vanmorgen heb je niet gelezen
Ze postte hem net nogquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je die soep van huppel gezien gisteren?
yup maar vond hem niet echt superquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je die soep van huppel gezien gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |