Lees de OP aubquote:
pijn minder, benauwdheid en hoesten vieren hoogtijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef DragonFodder het volgende:
Voel je je al wat beter Patch, qua pijn en benauwdheid?
Nogmaals beterschap dan,quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:34 schreef Patch het volgende:
[..]
pijn minder, benauwdheid en hoesten vieren hoogtij
Gewoon nooit een antwoord editten, nu heb je geluk dat jij de enige was met het hele rijtje goed. De volgende keer als er twee met hetzelfde antwoord zijn en jij hebt ge-edit, gaat het punt sowieso aan je neus voorbij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Sands het volgende:
En ik was aan het nooben met de quote en edit functie >_<
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nogmaals beterschap dan,
[ afbeelding ]
Babelfish.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef wieksel het volgende:
herkenbaar...pfff moet mails in het Frans gaan tikken, en mijn Frans is niet je van het:(
Mijn vertaling: "Frans is supermooi om te schrijven. Het is een beetjemoeilijk zonder een piano van "Azerty", maar dat is lopende"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:07 schreef hornage het volgende:
Francais est superbeau pour ecrire! C'est un petite dificile sans un clavier de azerty, mais ca marche
Jaartje in Parijs gewerkt en een huis gehad.quote:
Wat je award betreft, heet die kerel niet Gordon Ramsay? met 2 A's dus...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef hornage het volgende:
Tu sais les francais ne apprecier pas anglais?
c'est vraiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Wat je award betreft, heet die kerel niet Gordon Ramsay? met 2 A's dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |