Ben heeft aan 2 minuten genoeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoezo niet? 1 punt erbij en nog 3 minuten om een TD te maken voor de steelers, dat gaat ze niet lukken...
nou hij heeft nu zijn kansquote:Op maandag 7 februari 2011 03:56 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ben heeft aan 2 minuten genoeg.
Nou niet met nog 2 minuten te gaanquote:Op maandag 7 februari 2011 03:59 schreef Klaagtvaak het volgende:
Ze komen nu gewoon met een hail mary.
Dat zou te mooi zijn.quote:
He's done it before, maar ik voorzie een turnover, helaasquote:Op maandag 7 februari 2011 04:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Iedereen verwacht dat Ben het wel effe doet.. ik zie het niet zitten echter!
Waarom?quote:
Valt niet te stoppenquote:
Omdat 2 van hun sterspelers geblesseerd raakte. Dat is meer overmacht.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:06 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Waarom?
eerste helft waren ze oppermachtig. Tweede gaven ze het ezlf weg.
I agreequote:Op maandag 7 februari 2011 04:07 schreef popolon het volgende:
Packers zijn een waardige SB winnaar.
Ik kan er mee leven. Good game.
Hoe kan je dit in hemelsnaam naspelen?quote:Op maandag 7 februari 2011 04:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeer verdiend gewonnen. Moet maar eens Madden voor de 360 op de kop tikken.
Zeker in het jaar dat Favre afscheid neemt. En drie away playoff games.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:07 schreef popolon het volgende:
Packers zijn een waardige SB winnaar.
Ik kan er mee leven. Good game.
11-0 met play-off voorspellingen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef PirE het volgende:
Eens kijken of ik 11-0 kan gaan in de Play-offs.
Voorspelling voor Super Bowl XLV
Packers vs Steelers
Waarom hebben jullie trouwens ineens allemaal een steelers/packers avatar als je voor een ander team bent?quote:Op maandag 7 februari 2011 04:09 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Zeker in het jaar dat Favre afscheid neemt. En drie away playoff games.
Ik ga er nog zo'n 160 proberen te paakken.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:09 schreef aswesleep het volgende:
Snel bedje in voor 120 minuten. Hopelijk duren die ook veel langer zoals in deze wedstrijd.
Ben eerst patriots fan, dan AF in het algemeen en dan volgen er een heel rijtje teams die ik goed vind in aflopende volgorde dus afhankelijk van de matchup ben ik voor een team.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie trouwens ineens allemaal een steelers/packers avatar als je voor een ander team bent?
Ik niet, ik doe niet mee aan die onzinquote:Op maandag 7 februari 2011 04:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie trouwens ineens allemaal een steelers/packers avatar als je voor een ander team bent?
Haha, zou je is bij voetbal moeten proberen, word je gelijk verrot gescholdenquote:Op maandag 7 februari 2011 04:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ben eerst patriots fan, dan AF in het algemeen en dan volgen er een heel rijtje teams die ik goed vind in aflopende volgorde dus afhankelijk van de matchup ben ik voor een team.
Daar hou ik het ook bij het Amsterdamse rood-witquote:Op maandag 7 februari 2011 04:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, zou je is bij voetbal moeten proberen, word je gelijk verrot gescholden
+1 Sterkte allemaal.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:12 schreef Ricard0j het volgende:
Heb medelijden met de mensen die hier over paar uurtjes al wakker moeten worden, alsnog welterusten
quote:Op maandag 7 februari 2011 04:10 schreef PirE het volgende:
[..]
11-0 met play-off voorspellingen.
Ook 2 contests gewonnen![]()
De wekker staat voor 11:30.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:12 schreef Ricard0j het volgende:
Heb medelijden met de mensen die hier over paar uurtjes al wakker moeten worden, alsnog welterusten
Verbaast me altijd weer. Champions League huldiging is altijd kippenvel met de spelers, maar op de één of andere manier is dit altijd een deceptie..quote:Op maandag 7 februari 2011 04:19 schreef Scribent het volgende:
Dit vind ik dan weer volkomen onbegrijpelijk: de trofee uitgereikt aan een stel managers, ipv aan de spelers
Ik baal ook al....quote:Op maandag 7 februari 2011 04:19 schreef DrSmoke het volgende:
Is het te snel om te treuren over het feit dat er (minstens) zes maanden geen football meer is??
Brett who?quote:Op maandag 7 februari 2011 04:21 schreef The_Playmaker het volgende:
Rodgers MVP.....eat that mr. Favre!
Terwijl Amerikanen toch wel een goed gevoel voor show hebben. Maar juist dit is helemaal niks.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:20 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Verbaast me altijd weer. Champions League huldiging is altijd kippenvel met de spelers, maar op de één of andere manier is dit altijd een deceptie..
Ja dan moet je nog even.quote:
Congrats met je dubbel: na de Fantasy League ook de Super Bowl gewonnenquote:Op maandag 7 februari 2011 04:24 schreef The_Playmaker het volgende:
De Lombardi Trophy winnen in Dallas, kan het nog mooier?![]()
WORLD CHAMPIONSSSSSSSSS!!!
Heb je nog niet eens gefeliciteerd. Bij deze danquote:Op maandag 7 februari 2011 04:24 schreef The_Playmaker het volgende:
De Lombardi Trophy winnen in Dallas, kan het nog mooier?![]()
WORLD CHAMPIONSSSSSSSSS!!!
Kan me er inderdaad sterk over verbazen. Blijkbaar is heel het budget opgegaan aan die verschrikkelijke half time show van drie surrogaat rappers, een schreeuwende heks en een paar honderd man met lichtgevende pakken.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:23 schreef Scribent het volgende:
[..]
Terwijl Amerikanen toch wel een goed gevoel voor show hebben. Maar juist dit is helemaal niks.
Stel je voor als de Champions League in 1995 aan Ajax-voorzitter Michael van Praag was uitgereikt. Blijft er ook niks van zo'n moment over.
De inwoners van Green Bay zijn de eigenaars van de Packers. Enige franchise in de NFL waar het zo geregeld is.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef msnk het volgende:
Er wonen maar 100.000 man daar?...
Hebben zij ook een hele rijke pik achter hun team zoals Hoffenheim?
Geen problemen hierquote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef VonHinten het volgende:
Pffff gisteren toch nog alles afgekeken. Echt tof. Wel gigabrak vanochtend, pfoe!
Vind dat best knap dan, zie ons met 800.000~ niet de CL winnen ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De inwoners van Green Bay zijn de eigenaars van de Packers. Enige franchise in de NFL waar het zo geregeld is.
Idd, jong team goede qb... pfoeeeequote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Moonlighter het volgende:
Scary part is toch wel dat de Packers alleen nog maar beter gaan worden
Dynasty in the making
quote:Op maandag 7 februari 2011 05:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gefeliciteerd packer fans, wat een boring game zeg...
En dan ook nog eens met al die spelers op IR dit seizoen. Ziek eigenlijk ...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Moonlighter het volgende:
Dynasty in the making
grappig?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef YazooW het volgende:
Gisteren toch nog bijna een uur vol kunnen houden voordat ik in slaap viel
En wat waren die reclame's kut zeg. Enige wat ik heb gezien zijn die zogenaamd grappige reclames van Dorito's en Bud Light, en niet te vergeten natuurlijk die racistische reclame van Pepsi![]()
Nee. Je gaat het toch niet racistisch nemen omdat een zwarte 'perongeluk' een blikje tegen een blanke aan gooitquote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef YazooW het volgende:
Gisteren toch nog bijna een uur vol kunnen houden voordat ik in slaap viel
En wat waren die reclame's kut zeg. Enige wat ik heb gezien zijn die zogenaamd grappige reclames van Dorito's en Bud Light, en niet te vergeten natuurlijk die racistische reclame van Pepsi![]()
Ze zijn het op een na jongste team in de NFL, dus qua leeftijd zit het goed. Ze hebben toch wel wat free agents aan het eind van het jaar ( Jenkins, Kuhn, Peprah, Colledge, Crosby, J.Jones). Op offense zullen ze beter zijn want ze hebben dit jaar na Finley's blessure veel minder de TE gebruikt dan normaal. De grote vraag is of ze Grant nog willen of nu met Starks verder willen gaan. Brandon Jackson zal niet terugkeren en Jones wil de #2 WR zijn. Dus die zal meer geld willen. Ik zie Thompson hem dat niet betalen. Hij laat nog steeds teveel ballen vangen.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Moonlighter het volgende:
Dynasty in the making
Wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gefeliciteerd packer fans, wat een boring game zeg...
Ik zie niet waarom die spot racistisch is?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef YazooW het volgende:
Enige wat ik heb gezien zijn die zogenaamd grappige reclames van Dorito's en Bud Light, en niet te vergeten natuurlijk die racistische reclame van Pepsi![]()
Ik ook niet, het schijnt te stereotype bevestigend te zijn of zoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef PirE het volgende:
Ik zie niet waarom die spot racistisch is?
Gebruiken die Duitsers ook de normale termen of is het daar plotseling een Viertelhinten ipv een quarterback.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:26 schreef rubje het volgende:
GB heeft dus zoals verwacht gewonnen.![]()
![]()
heb ik jullie al vertelt dat ik na Cristina Aguilera in slaap ben gevallen?![]()
![]()
Oh ja,het ARD had een hele mooie uitgebreide preview zonder reclame van de hele superbowl.![]()
Beter dan ESPN america en de bbc waarbij vooral de laatste de hele tijd zaten te ouwehoeren in de studio en pas op het laatste moment overschakelden,waar de Duitsers een heuse uitgebreide preview hadden van hoe alles onstaat,stadion,aankomst fans en teams etc etc. en wat er allemaal op het veld gebeurde onderwijl terwijl je normaal daarvan verstoken blijft omdat de anchors zichzelf belangrijker vinden om in beeld te hebben.
![]()
![]()
Volgende keer dus naar de duitsers kijken ipv ESPN met hun deskgelul en ego-anchors. elke keer die voor eigen gewin zitten.![]()
Ik zie ze geen kip eten? En ze zien er ook niet werkloos uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Ik ook niet, het schijnt te stereotype bevestigend te zijn of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik zie ze geen kip eten? En ze zien er ook niet werkloos uit.Ik zag ook geen watermeloen voorbijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Deze instellen als startpaginaquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik denk ik kijk in de rerun nog even voor de zekerheid, Maar god wat waren die Black Eyed Peas slecht. Voornamelijk Fergie.
Ja tot seconde 27 valt het niet helemaal tegen. Achteraf is het een voorbode voor naderend onheil.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Deze instellen als startpagina![]()
De 1e 30 seconden zijn best goed te doen
nfl.com ?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef DeZoektocht het volgende:
iemand een link naar wat goede highlights?
Paar mooie interceptions en runs gezien die ik graag nog eens terug wil kijken
Dude!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef Boe-man het volgende:
Wilde om 22:00 nog even 2 uur slapen voordat het begon, werd om 6 uur wakker.
Woodson heeft in September een nieuw 2-jarig contract getekend. Hij wil nog 2 jaar spelen en dan als Packer stoppen met football.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:09 schreef kidkash19 het volgende:
Zonder Woodson is die Defense wel een heel stuk anders trouwens. Ik vond Matthews een hele sterke optie voor de MVP trofee, hij was de enige die Mendenhall alleen kon stoppen en hij had hét moment wat voor mij de SB besliste.
Packers moeten Woodson behouden anders is hun D wel kwetsbaar
Thanksquote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef Boe-man het volgende:
[..]
nfl.com ?
Verder vond ik Bishop en Williams ook wel kandidaat voor MVP. Wilde om 22:00 nog even 2 uur slapen voordat het begon, werd om 6 uur wakker.
Packers heben toch wel een fantastisch seizoen gedraaid, als je kijkt wie er allemaal op IR beland zijn.quote:The Green Bay Packers became the first Super Bowl champion to go an entire season and postseason without trailing by more than seven points at any time,
Extra seating was te laat klaar en daardoor konden ze die plekken niet meer inspecteren (safety gedoe). Ik ben benieuwd hoe duur die tickets waren, heb bedragen van 800 USD voorbij zien komen en dat is toch veel geld om naar een stalen constructie te kijken (wel een mooie constructie)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:06 schreef kidkash19 het volgende:
Je zal hier zitten, zijn de tijdelijke plaatsen die neergezet waren door de Cowboys, wat nog een heel fiasco was aangezien 800 man hun plaats niet eens konden krijgen omdat ze simpelweg niet bestonden
[ afbeelding ]
Ze hadden voor $200 ook buiten op een scherm kunnen kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:06 schreef kidkash19 het volgende:
Je zal hier zitten, zijn de tijdelijke plaatsen die neergezet waren door de Cowboys, wat nog een heel fiasco was aangezien 800 man hun plaats niet eens konden krijgen omdat ze simpelweg niet bestonden
[ afbeelding ]
Tja, maar de meeste mensen hebben wel een trip gemaakt (vliegtuig, hotel, andere uitgaven) die ze natuurlijk wel gewoon kwijt zijn. En de prijzen voor hotels zijn rond de Super Bowl duurder dan ooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef kidkash19 het volgende:
Nee niet ongeldig, van die ongeveer 800 man konden er 400 niet herplaatst worden en konden dus lekker de SB op TV kijken, ze hebben wel compensatie gehad + tickets voor de volgende SB
Dat soort stats vind ik nou zo mooi. Dat maakt het voor mij extra leuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Packers heben toch wel een fantastisch seizoen gedraaid, als je kijkt wie er allemaal op IR beland zijn.
Ze doen daar meer dingen. Cotton Bowl was ook in Jerry World.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef Maravilla het volgende:
Ik snap alleen niet dat de tribunes pas zo laat klaar waren, de laatste keer dat de Cryboys in het stadion speelden was toch al meer dan een maand geleden?
Mooi tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:14 schreef kidkash19 het volgende:
Jerry Jones zn ego was weer een beetje aan het opvliegen en hij wilde het attendance record halen, wat hij nu heeft gemist met ongeveer 700 man
Opgezocht. De Cotton Bowl was al 7 januari, en daarna is er nog een "Great Texas Plate Auction" geweest, maar sindsdien stond het stadion in het teken van de Super Bowl. Sinds 13 januari was dat.. Maakt het nog kanslozer dat het niet op tijd klaar was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:13 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze doen daar meer dingen. Cotton Bowl was ook in Jerry World.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ben had zijn baard snel na de wedstrijd alweer afgeschoren.
Zeg ik tegen mijn vrouw "Hee, zijn baard is er af". Ze zegt "van wie?". Ze kijkt naar de tv. "Oh Rothlisberger". Is even stil en zegt dan "Oh nee, ik ga ze nu ook al herkennen en weet de namen".
Heel lang inderdaad, NFL speler lijkt me wel genieten. Een half jaar vakantie per jaar.quote:
De 2010 Draft gebruikt om dat aan haar uit te leggen. Dat snapt ze nu ook redelijk. Toppertje!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:50 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
gezellig met vrouwlief straks dan ook maar de draft gaan kijken
Nou ja vakantie... er zijn natuurlijk OTA's in het offseason (althans normaal gesproken, nu natuurlijk niet zolang er geen nieuwe CBA is), en de meeste spelers trainen op vrijwillige basis het offseason door.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heel lang inderdaad, NFL speler lijkt me wel genieten. Een half jaar vakantie per jaar.
Een indrukwekkende stat ja. Geen enkele keer meer dan 7 punten achter gestaan. Dan speel je toch vrij constant. Volgens mij hebben ze hun 6 wedstrijden ook verloren met in totaal 20 punten verschil. Ze zijn dus in geen enkele game totaal weggespeeld. Zelfs tijdens hun losses zaten ze nog tot het eind in de game. Dat is gewoon knap, aangezien alle blessures. Daardoor kregen ze wel het predikaat dat ze geen close games konden winnen. Het zal wel. Soms vergeet men dat het nog steeds een enorm jong elftal is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Packers heben toch wel een fantastisch seizoen gedraaid, als je kijkt wie er allemaal op IR beland zijn.
NFL bettered their offer:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het blijft een grote fail-actie en die compensatie dekt nooit de schade. Tickets voor de volgende SB zijn leuk maar je weet niet of je team dan weer in de SB staat.
Dat is wel beter van de NFL, vlucht, hotel en de keus welke SB het wordt...quote:NEW YORK -- The NFL has added a second option for the roughly 400 fans who had to give up their seats at Super Bowl XLV: They can choose to attend any future Super Bowl instead of being limited to the 2012 game.
The league initially said Sunday that it would give $2,400, three times the face value of the ticket, to the fans who were forced to watch the game on monitors or use standing-room platforms after some temporary seating sections at Cowboys Stadium in Arlington, Texas, weren't completed in time.
On Monday, NFL Commissioner Roger Goodell said those fans also would receive tickets to next year's Super Bowl.
Then on Tuesday, the league announced the fans instead could choose to receive a ticket to any future Super Bowl, including next year's, along with round-trip airfare and hotel accommodations. If fans choose that option, they will not receive the $2,400. They can wait until after the conference championship games each season to see whether or not their favorite team reaches the Super Bowl.
Dan maar 10 jaar wachten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:47 schreef kidkash19 het volgende:
Ja fijn als je team zoals de Packers er misschien weer 10 a 15 jaar over doet
Dat wordt dus wachten op een Superbowl in Hawaii of anders in dat nieuwe stadion in LA van de Los Angeles Vikingsquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef Maravilla het volgende:
Sowieso in dat geval degene kiezen die het verst van huis is, als er toch een travel-package bij zit.
Ik heb een hekel aan kou.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef Guard het volgende:
Of gewoon denken: Fuck it, en bij de eerste cold weather Superbowl aanwezig zijn. New York
Nee, ik ga geen 800 USD betalen zodat ik naar een stalen constructie kan kijken, al snap ik best dat een Steeler fan dat best kan waarderenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef Guard het volgende:
Maar volgens mij hoor je ook niet bij die 400 man die een kaartje krijgen
Koopje met die dollarkoersquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen 800 USD betalen zodat ik naar een stalen constructie kan kijken, al snap ik best dat een Steeler fan dat best kan waarderen.
Bij de raptors ? en nekspieren kan je idd trainen, maar komen vanzelf als je gaat spelen, train ook je schouder en rugspieren, bijvoorbeeld door op een balansbal te zitten, daarmee train je de kleine rugspieren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik heb m'n eerste training gehad en ik vind het echt geweldig. Ik ga de sport zeker doen in de toekomst. Ik merk echter wel dat het slim zou zijn om wat spieren te verstevigen voor het zover is. Mensen die het spelen: Hoe versterken jullie je nek? Heb nu (sinds maandag) nog steeds een gruwelijke spierpijn in m'n nek. Is dat een kwestie van wennen of iets wat ik kan voorkomen met bepaalden oefeningen?
Deadliften, Squatten, heel veel meer heb je niet nodig, al die balansdingen enzo doe je maar lekker spelenderwijs op het veld + het is inderdaad een kwestie van wennen, het zijn niet de klappen in het begin maar het feit dat je een zware helm op je hoofd heb. Dat went vanzelfquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik heb m'n eerste training gehad en ik vind het echt geweldig. Ik ga de sport zeker doen in de toekomst. Ik merk echter wel dat het slim zou zijn om wat spieren te verstevigen voor het zover is. Mensen die het spelen: Hoe versterken jullie je nek? Heb nu (sinds maandag) nog steeds een gruwelijke spierpijn in m'n nek. Is dat een kwestie van wennen of iets wat ik kan voorkomen met bepaalden oefeningen?
Idd, deadliften en squatten als een achterlijke.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Deadliften, Squatten, heel veel meer heb je niet nodig, al die balansdingen enzo doe je maar lekker spelenderwijs op het veld + het is inderdaad een kwestie van wennen, het zijn niet de klappen in het begin maar het feit dat je een zware helm op je hoofd heb. Dat went vanzelf
Pompen in de gym en je kan misschien TE of DE spelen, ga je spelen ? zo ja... tot snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Jup, bij de Raptors. Ik speelde eigenlijk van alles maar dat kwam -denk ik- omdat er zo weinig mensen waren (dag na Superbowl, hehe). Maar ik denk dat ik uiteindelijk corner of wide receiver ben, aangezien ik vrij lang ben (1.80) en relatief snel.
quote:If the Bengals weren't convinced that Carson Palmer truly wants out of Cincinnati, perhaps they should be now.
The Bengals quarterback is about to put his Cincinnati-area home on the market, according to local television station WCPO
Afgelopen twee seizoenen is het al weinig spectaculair. Vorig jaar speelden de Bengals nog in de playoffs. Maar dat was eigenlijk alleen een kwestie van goede defense en goede running game.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Er zijn natuurlijk een hoop teams die op een QB zitten te wachten. Aan de andere kant heeft hij niet veel laten zien dit seizoen. Lijkt me een kwestie van wie de langste adem heeft in dit verhaal.
Laat even weten als jullie tegen elkaar moeten, dan kom ik kijken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Pompen in de gym en je kan misschien TE of DE spelen, ga je spelen ? zo ja... tot snelnr #61 AU.
quote:The NFL confirmed that it filed an unfair labor practice charge with the National Labor Relations Board against the NFL Players Association on Monday.
The charge states that the players' union has failed to bargain in good faith as a result of its strategy to "disclaim interest" (or "decertify") and file antitrust litigation against the NFL following expiration of the collective bargaining agreement March 3.
The NLRB is an independent federal agency, based in Washington D.C., that enforces the nation's labor laws and referees labor-management disputes
It's not looking good....quote:FORT LAUDERDALE, Fla. -- NFL owners will meet March 3, the final day of the current collective bargaining agreement.
All 32 owners are expected to be at the meeting, in Fort Lauderdale, that follows two days of committee meetings that were previously scheduled.
NFL Players Association executive director DeMaurice Smith repeatedly has said he expects a lockout. Talks broke down last week in Washington.
The owners opted out of the CBA in 2008.
Ik ga er al een jaar vanuit dat er geen seizoen 2011 komt, dan kan het alleen maar meevallen.quote:
Ik zou echt janken als het niet door gaat... wtf...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik ga er al een jaar vanuit dat er geen seizoen 2011 komt, dan kan het alleen maar meevallen.
Gewoon wat College Football op zondag uitzenden en ik ben tevreden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik zou echt janken als het niet door gaat... wtf...
Dan zal hij (lees de schuldeisers) er financieel wel op vooruitgaan. Nadeel is dat hij wel weer een jaar heel moet blijven.quote:
Voordeel is dat ie er dat jaar niet veel voor hoeft te doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan zal hij (lees schuldeisers) er financieel wel op vooruitgaan. Nadeel is dat hij wel weer een jaar heel moet blijven.
quote:Following a review and a hearing, NFL Commissioner Roger Goodell determined Friday that the Detroit Lions violated the league's anti-tampering policy by publicly commenting about their desire to acquire players then under contract to the Kansas City Chiefs.
The Lions also were cited for impermissible contact with a player (or his agent) then under contract to the Chiefs. According to the Detroit Free Press, the player in question was safety Jarrad Page, whom the Chiefs traded to the New England Patriots last year.
Goodell decided on the following disciplinary action to resolve the matter:
ģ The Lions will forfeit their seventh-round selection (acquired from the Denver Broncos) in the 2011 NFL Draft.
ģ The Chiefs and Lions will switch fifth-round picks in the 2011 draft. As a result, Kansas City now owns the ninth selection in that round and Detroit the 23rd.
ģ Either team may appeal the decision by advising Goodell in writing of its desire to do so by Feb. 28.
The violations occurred in 2010 and center around Lions defensive coordinator Gunther Cunningham, who served as the Chiefs' coordinator from 1995 to 2000. He told the Free Press that he wouldn't mind signing players the Chiefs might release.
"(Kansas City) keeps wanting to dump their players. I would like to be there to catch a lot of them because I know a couple of those guys," Cunningham told the newspaper in February 2010.
The Chiefs filed tampering charges against the Lions to initiate the proceeding.
Fantastische speler natuurlijk, mits gezond.quote:Former Indianapolis Colts Pro Bowl safety Bob Sanders will visit the Jacksonville Jaguars on Monday, according to a league source.
Sanders is open to meet with teams as a free agent this week after Colts owner Jim Irsay released the 2007 NFL Defensive Player of the Year on Friday. Irsay announced the move less than 24 hours after he told reporters he would make a decision about Sanders' future before March 3.
Was te verwachten, hoop wel dat Johnson terug komtquote:CHARLOTTE, N.C. -- The Carolina Panthers placed the non-exclusive franchise tag on two-time Pro Bowl center Ryan Kalil on Tuesday, a move that will help keep the core of the offensive line intact but will also make two other key players unrestricted free agents.
General manager Marty Hurney chose to restrict Kalil's free agency over running back DeAngelo Williams and defensive end Charles Johnson. They will likely become two of the more sought after players when a labor deal is struck and free agency begins.
Het feit dat hij van 5,5 ton naar 10,000,000 salaris gaat is voldoende bewijs dat er geen reet klopt van de huidige wage-scale.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Was te verwachten, hoop wel dat Johnson terug komt
quote:NFL Draft prospect QB Jake Locker could elect to start a professional baseball career if there is an NFL work stoppage or if he is unable to agree to terms with an NFL team, reports ESPNLosAngeles.com. Locker was selected by the Los Angeles Angels in the 10th round of the 2009 draft and gave him a $250,000 signing bonus, which allows them to hold his rights until August of 2015. Locker has traveled to Arizona from time to time to work out at the Angels' minor league facility and has done everything to live up to his obligations of the contract. Locker played baseball at Ferndale High School in Washington and was a standout pitcher and outfielder; he also played college baseball summer league in 2008.
quote:That's particularly true of Tampa Bay's eight-game home slate. The Buccaneers play in the NFL's most consistently competitive division, the NFC South, so regular visits from Atlanta, New Orleans and Carolina will provide the usual highlights. The Chicago Bears, coming off an appearance in the NFC Championship Game, will be coming to town, as will another of the league's young teams on the move, the Detroit Lions. The Indianapolis Colts and Houston Texans will bring high-powered offenses to Raymond James Stadium, and the Dallas Cowboys rarely are far from the NFL's center of attention.
Nadeel is dat je dan niet meer kan vergelijken met de gegevens van prospects uit eerdere jaren.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:02 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Toch snap ik niet waarom ze de big guys ook 100 kg laten benchen. Ik zou als scout denk ik benieuwder zijn hoe vaak hij 140 kg kan drukken.
De benchpress is sowieso verschrikkelijk overrated, ik ben al jaren voorstander om ze te laten squatten danwel te deadliften. Dat geeft een veel beter beeldquote:Op maandag 28 februari 2011 09:02 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Toch snap ik niet waarom ze de big guys ook 100 kg laten benchen. Ik zou als scout denk ik benieuwder zijn hoe vaak hij 140 kg kan drukken.
of idd 2 onderdelen ipv 1.. maarja zo kan je natuurlijk blijven doorgaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:30 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
De benchpress is sowieso verschrikkelijk overrated, ik ben al jaren voorstander om ze te laten squatten danwel te deadliften. Dat geeft een veel beter beeld
Het is een momentopname en je moet er niet te zwaar aan tillen. Ik vraag me ook af in hoeverre er bruikmaar filmmateriaal is van de small school prospects.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef kidkash19 het volgende:
Ben er sowieso niet zo'n fan van, het zegt echt heel weinig over wat ze op het veld kunnen.
Tape speaks for itself
En nu weer verder rusten na een paar x tegen demon_hunter aan te hebben gelopen
Hahah WAT! heb ik gewoon tegen jou gespeeld, en niets zeggen ? tering zegquote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef kidkash19 het volgende:
Ben er sowieso niet zo'n fan van, het zegt echt heel weinig over wat ze op het veld kunnen.
Tape speaks for itself
En nu weer verder rusten na een paar x tegen demon_hunter aan te hebben gelopen
Naja, succes tegen Hilversum, die kunnen jullie wel hebben, hun D-line is echt traag, veel outside runs!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef kidkash19 het volgende:
MLB en TE surprise surprise met #19
Ik heb zijn auto bij het ziekenhuis gezet en toen lag hij nog onder het mes. Hoop dat hij snel naar huis kan
Die armen heb je ook niet alleen door het squatten en deadliftenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben #61 en jij #19 kwam deze net tegen
Ik zag hem op jullie site ja, was een lekkere game, onze jongens hebben veel geleerd incl de lelijke kant van football met die blessurequote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben #61 en jij #19 kwam deze net tegen
Gholstonquote:The New York Jets will release OT Damien Woody, DE Vernon Gholston, DT Kris Jenkins and LB Jason Taylor, sources told Manish Mehta, of the New York Daily News. The team may look to re-sign the players to a reduced salary after they are released.
quote:
quote:In three years, Gholston played in 45 games, including five starts, producing only 32 total tackles. He made $21 million in guarantees from his rookie contract, which breaks down to $636,000 per tackle.
Dumbless en knallen maar, speel jij ook ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:30 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Die armen heb je ook niet alleen door het squatten en deadliften
Nee, volgens mij zit hier niets in de buurt van Enschedequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dumbless en knallen maar, speel jij ook ?
Enschede broncos!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zit hier niets in de buurt van Enschede
Ik had er nog nooit van gehoord misschien binnenkort een kijkje nemen.quote:
quote:According to an Alabama radio host, there is allegedly audio that suggests Auburn quarterback Cam Newton was in the room when his father Cecil solicited money from Mississippi State for his son's services.
Rotoworld
Mijn mening over Newton en Auburn blijft hetzelfde. Over een paar jaar zijn ze die titel gewoon kwijt.quote:
Hmmm, eens kijken of ie 16 wedstrijden kan spelen komend seizoen.quote:CHARLOTTE, N.C. -- The Carolina Panthers found a potential boost for their NFL-worst offense Thursday by signing four-time Pro Bowl tight end Jeremy Shockey to a one-year deal
Voor Sanders geldt: eens kijken of ie meer dan 2 wedstrijden kan spelen...quote:Two-time All-Pro safety Bob Sanders has agreed to a one-year deal with the San Diego Chargers, a person with knowledge of the situation told The Associated Press on Thursday night
Sad sad sad. Geen geld meer, vreemdgaan.quote:
Het is idd vrij sad dat hij zo snel al zijn geld heeft verloren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Sad sad sad. Geen geld meer, vreemdgaan.
Kan nog weleens doorslaggevend zijn voor een aflsuiting van 1 a 2 jaarquote:"It's all still there, man," Carini said. "The guy is strong is hell. He has no injuries, his knees are great, his back is fine, no shoulder irritations, his ankles are good. It's like when I first met him again."
quote:WASHINGTON -- The NFL Players Association announced Friday that it has renounced its status as the collective bargaining representative of the players after failing to reach a new labor deal with the league.
The NFLPA said it will become a professional trade association that supports the interests and rights of current and former players.
NFLPA outside counsel Jim Quinn said on Friday that the union had submitted the necessary paperwork to U.S. District Judge David Doty in Minnesota to file an anti-trust lawsuit in federal court.
Grote kans ja, omdat er nu waarschijnlijk eerst een rechtszaak komt.quote:
Groot, 75% ofzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat het echt mis zal gaan?
Officieel nog geen NFL-speler, maar zich al wel bezig houden met labor issues, arrogant of juist een teken van leiderschap?quote:.....the request for a preliminary injunction filed Friday by Brady, Peyton Manning, Drew Brees and seven other players, including Texas A&M linebacker Von Miller....
Gewoon vertegenwoordiger voor de rookies. Nieuwe agreement heeft ook gevolgen voor deze groep.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:36 schreef Guard het volgende:
Iedereen is vrij positief over de kansen dat er komend seizoen football wordt gespeeld, al zal er een tijdje niet onderhandeld worden (de volgende stappen vinden plaats in de rechtszaal).
En opvallend:
[..]
Officieel nog geen NFL-speler, maar zich al wel bezig houden met labor issues, arrogant of juist een teken van leiderschap?
Wat is dat voor een Nederlandse enclave bij BSU?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:01 schreef kidkash19 het volgende:
Ben blij dat ik de NFL al voor het grootste gedeelte heb afgezworen en mijn focus voor 80% ligt op college football
2 Coaches van ons lopen op dit moment 2 weken mee bij Boise State
Waar heb je die gekeken ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef PirE het volgende:
Vanavond eindelijk de tijd gevonden om deze docu te kijken
Fantastische docu over SMU Football in de beginjaren 80. Een roerige periode bomvol schandalen die uiteindelijk tot gevolg had dat het Football program 2 jaar niet bestond (1 jaar gedwongen, 1 jaar vrijwillig met alleen een practice squad). Het verhaal zal wel bekend zijn bij de meeste volgers van het College Football maar het is zeker een aanrader om een keer te kijken. Heb gelijk ook maar wat andere 30 for 30 docu's in de queue gegooid.
Tijdje geleden gezien op ESPN America. Mooie docu idd, apart wereldje dat Texas college football.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef PirE het volgende:
Vanavond eindelijk de tijd gevonden om deze docu te kijken
Fantastische docu over SMU Football in de beginjaren 80. Een roerige periode bomvol schandalen die uiteindelijk tot gevolg had dat het Football program 2 jaar niet bestond (1 jaar gedwongen, 1 jaar vrijwillig met alleen een practice squad). Het verhaal zal wel bekend zijn bij de meeste volgers van het College Football maar het is zeker een aanrader om een keer te kijken. Heb gelijk ook maar wat andere 30 for 30 docu's in de queue gegooid.
Die mis ik iedere keer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:49 schreef Guard het volgende:
Oh ja 30 for 30, wil ook een keer "the band that wouldn't die" kijken...
Over de Colts band die gewoon doorgingen nadat de Colts Baltimore uitgeslopen waren...
quote:NFL kickoffs will take place at the 35-yard line -- not the 30 -- under a modified proposal passed by team owners Tuesday at the league's annual meeting in New Orleans, but not everybody is happy about it.
Making kickoffs safer was the objective, and the owners met it, voting 26-6 for the new rule.
Competition committee chairman Rich McKay said coaches were concerned about an increase in high kicks from the 35 intended to trap returning teams deep and severely decreasing the number of returns. He also said the two-man wedge wasn't a driving force in the uptick in injuries on kickoffs. Indeed, more injuries occur in coverage than on the return squads.
As for the six no votes, McKay said: "The objections were 'Hey, you're affecting my team.' Clearly, some teams have good kick returners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |