Moet morgen een dienst overnemen van 9:00 tot 13:00 Ben benieuwd hoe dat gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef Littlecreep het volgende:
Gelukkig morgenochtend geen college. Vorig jaar moest ik om 9 uur beginnen. Ging me niet in de koude kleren zitten.
Heb er weer zin inBier staat al koud te worden
quote:DALLAS -- Deion Sanders always was Prime Time. Now he's All Time.
Sanders and Marshall Faulk led a class of seven voted into the Pro Football Hall of Fame on Saturday. Joining them were Shannon Sharpe, Richard Dent, Ed Sabol, Les Richter and Chris Hanburger.
Hoezo konden ze eigenlijk geen cheerleaders van een andere neutrale ploeg optrommelen?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef rubje het volgende:
precies.. enne de enige smet is dat er geen cheerleaders dit jaar bij zijn.![]()
Is al 2 weken lang zo bij alle bookmakers.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef zeebeschuit het volgende:
[ afbeelding ]
Packers favoriet bij de Nederlandse bookies.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoezo konden ze eigenlijk geen cheerleaders van een andere neutrale ploeg optrommelen?
Woon jij in Amerika of zo, dat er door mensen over gesproken wordquote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef The_Playmaker het volgende:
Het is dan EINDELIJK gameday en ik ben nu toch wel echt supernerveus. Ik heb nu al bijna 14 dagen aan moeten horen waarom de Packers vanavond verliezen/winnen. Van mij mag het nu wel beginnen!
Copy that! Steeler Nation is here!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:06 schreef The_Playmaker het volgende:
Het is dan EINDELIJK gameday en ik ben nu toch wel echt supernerveus. Ik heb nu al bijna 14 dagen aan moeten horen waarom de Packers vanavond verliezen/winnen. Van mij mag het nu wel beginnen!
Nope, ik woon gewoon in NL. Maar als Packers-fan zit ik al dik 2 weken lang alle voorbeschouwingen en analyses te kijken/lezen/luisteren. Van mij mag het nu dus wel beginnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Woon jij in Amerika of zo, dat er door mensen over gesproken word. Ik heb er behalve op fok nog nergens iets over gehoord!
Ah, dat kan. Hopen dat bbc/espna een beetje goed uitzendenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Nope, ik woon gewoon in NL. Maar als Packers-fan zit ik al dik 2 weken lang alle voorbeschouwingen en analyses te kijken/lezen/luisteren. Van mij mag het nu dus wel beginnen.
LOLquote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef Guard het volgende:
is it wrong I could go for a beer after the Perry story?
Zijn regular season was echt briljantquote:Tom Brady wins MVP by unanimous vote
For the first time since the Associated Press changed their voting methods, we have a unanimous NFL MVP.
Tom Brady got all 50 votes from the writers. Back in 1997, Brady got 49 votes and one went to Brett Favre. Speaking to Michael Lombardi on NFL Network, Brady made it clear the honor was bittersweet.
Its a great award, Brady said. I think playing in a Super Bowl is the greatest thing a quarterback can be doing at this time of year.
Brady said the last thing he was thinking about during the season was winning MVP and stressed that the team needs to play better next year in the postseason after a great regular season. He credited his coaches and teammates for making him successful and accepted the award on their behalf.
Brady was asked if he was over the Jets loss.
You dont ever get over the losses. I havent got over the loss to the Broncos in 2006, Brady said. They stick with you forever.
Brady then listed all of the Patriots memorable postseason defeats from recent years, including to the Colts in the AFC Championship and the Giants in the Super Bowl.
After great team success early in his career, individual honors dont seem like much consolation to Brady these days.
11-0 it is!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef PirE het volgende:
Eens kijken of ik 11-0 kan gaan in de Play-offs.
Voorspelling voor Super Bowl XLV
Packers vs Steelers
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Zijn regular season was echt briljant
ARD zendt het ook uit. Beginnen zelfs al om half 12quote:
+1quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef ari_zahav het volgende:
Snacks and drank zijn binnen, ik heb er zin in
Go Steelers
Budweiser is wel leuk vannacht maar is niet te zuipenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
+1
Ik heb trouwens geen Budweiser weten te scoren. Toch twee slijterijen en een supermarkt er op nageslagen. Ook wel logisch, aangezien het bier niet is om over naar huis te schrijven. Maar "gewoon" pilsener + Corona's gescoord.
Morgen lekker vrij gevraagd...
BBC? ARD? p2p4u.net?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Thomas B. het volgende:
Super Sunday... dan komt de football liefhebber in mij weer tevoorschijnAlleen nog even een goede stream vinden als ik thuis ben. Nog suggesties iemand?
Leuk.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)rs-demon_hunter.html
Wel lachen.
Volgend jaar gewoon twee keer winnen van de Bears.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Oh en popelon, er staat ook een speciale boodschap voor jou in
http://frontpage.fok.nl/s(...)rs-demon_hunter.html
Nachos, cheesedip, chickenwings, hot dogs en pigs in a blanket. Whiskey en bier staan al klaar. De Packers staan in de SB dus dat moet goed gevierd worden!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef PirE het volgende:
Ik heb gewoon een salade en Cheetos klaarstaan voor als ik honger krijg.
Qua drank: Dr. Pepper + Jägermeister (goed voor de keel aangezien ik verkouden ben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |