De tweede TD van Packers scoorden ze terwijl zij verdedigden.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
o. Maar dus niet als ze verdedigen ofzo?
Als de verdediging de bal onderschept, zoals het de tweede td van packers, kuinnen ze ook scoren. Meestal is het de offense die scoort.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
o. Maar dus niet als ze verdedigen ofzo?
Ik zei in dat topic ook al dat we daar verder moesten gaan, maar ik kan geen topics sluiten of mergen of zoquote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Andere topic was eerder...
[NFL] Superbowl XLV - reclames en regels
quote:
En sterk dat ze zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 01:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Blijft grappig om zulke dikke topsporters te zien:P
Nooit discuswerpen gezien?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hetzelfde geld trouwens ook voor veel honkballers.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Stadion is ook net gloednieuw.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:37 schreef matthijst het volgende:
Goddomme wat een ziekelijk vet scherm in dat stadion
Het wentquote:Op maandag 7 februari 2011 01:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hopen dat het nog spannend word met wat mooie acties. Vet om te zien dit!
Alhoewel als elke wedstrijd zoveel reclame heeft gaat het op den duur wel vervelen
Tja, Amerikaanse sporten hé. Honkbal vind ik nog wel iets leuker denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:40 schreef tha_one het volgende:
[..]
Hetzelfde geld trouwens ook voor veel honkballers.
Ik vind het apparter te zien dat die lui naar 3 minuten aan de be-ademing zitten waar een profvoetballen 45 minuten lang rent en nog niet aan de beademing hoeft...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Tja, als je zo'harde beuk in je maag krijgt.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het apparter te zien dat die lui naar 3 minuten aan de be-ademing zitten waar een profvoetballen 45 minuten lang rent en nog niet aan de beademing hoeft...
Dit is veel explosiever. Bovendien zijn die gasten van de defense er niet op getrained om veel te rennen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het apparter te zien dat die lui naar 3 minuten aan de be-ademing zitten waar een profvoetballen 45 minuten lang rent en nog niet aan de beademing hoeft...
het is explosiever, maar kom op. hoe lang duurt een play? 15 seconden? en dan staan ze weer 15 seconden stil...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dit is veel explosiever. Bovendien zijn die gasten van de defense er niet op getrained om veel te rennen.
Qua sprinten en rennen valt dat wel mee. Het is denk ik meer de constante beuken en veel spieren om mensen tegen te houden ipv te rennenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dit is veel explosiever. Bovendien zijn die gasten van de defense er niet op getrained om veel te rennen.
En lachen de Wide Recievers om de tijden die een gemiddelde snelle voetballer bij een sprint rent.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik heb het in sport feedback gemeld. Geloof dat het daar hoort?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef tong80 het volgende:
Zit ik voor de kat zijn kut in een ander topic te posten.
Waar zijn de modjes ?
Valt wel mee. Verschilt per voetballers. Sommige voetballers heb echt een sprint die husain bolt waar voor z'n geld zou gevenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef tha_one het volgende:
[..]
En lachen de Wide Recievers om de tijden die een gemiddelde snelle voetballer bij een sprint rent.
Of TR machen natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik heb het in sport feedback gemeld. Geloof dat het daar hoort?
Nja 45 minuten? Van die 45 minuten liggen ze minimaal 5 minuten theatraal op de grond.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan nog makkelijk. Ik zie het ook niet gebeuren, maar de afgelopen 2 maanden genoeg wedstrijden compleet zien omslaan in de tweede helft.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:46 schreef Guard het volgende:
Steelers D is echt slecht vandaag.... Dit gaan ze niet meer redden, misschien nog een comeback in de tweede helft, maar winnen? Nee dat geloof ik niet...
Hoezo eigenlijk? Als zij zo snel zoveel punten halen waarom kan het andere team dat niet ook dan?quote:
Haha.quote:
Voorlopig niet blijkbaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Als zij zo snel zoveel punten halen waarom kan het andere team dat niet ook dan?
quote:
Omdat dit betekend dat het andere team beter is, als ze zo snel zoveel punten halen. Als je bij voetbal bij rust met 4-0 voor staat geef je dat ook bijna nooit meer wegquote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Als zij zo snel zoveel punten halen waarom kan het andere team dat niet ook dan?
Dat het kan wil nog niet zeggen dat het lukt. Daarnaast spelen de Steelers ook veel slechter dan de Packers, wat zo'n comeback nog meer unlikely maakt.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
4-1 Arsenal, eindstand 4-4 @gisterenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat dit betekend dat het andere team beter is, als ze zo snel zoveel punten halen. Als je bij voetbal bij rust met 4-0 voor staat geef je dat ook bijna nooit meer weg
Newcastle United - Arsenal afgelopen zaterdagquote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat dit betekend dat het andere team beter is, als ze zo snel zoveel punten halen. Als je bij voetbal bij rust met 4-0 voor staat geef je dat ook bijna nooit meer weg
Ik maak eerst mijn bier opquote:
Dat is zoiets als zeggen dat Feyenoord nog wel de 2-2 had kunnen maken tegen PSV. Dit wordt gewoon een walkover voor de Packers.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oh je kijkt al twee maanden? Ikke niet...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Kan nog makkelijk. Ik zie het ook niet gebeuren, maar de afgelopen 2 maanden genoeg wedstrijden compleet zien omslaan in de tweede helft.
Ahja ok. Ik kijk dit nooit dus kheb niet echt door dat de andere partij het heel slecht doet ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
met een schitterend doelpunt van Tiote... maar das wat andersquote:Op maandag 7 februari 2011 01:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
4-1 Arsenal, eindstand 4-4 @gisteren
Heerenveen - Ajax 1956quote:Op maandag 7 februari 2011 01:48 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Newcastle United - Arsenal afgelopen zaterdag
Ja het gebeurt wel eens, maar niet vaak!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:48 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Newcastle United - Arsenal afgelopen zaterdag
Zo bedoel ik het niet, ik ben echt een volledige noob vergeleken met de mensen die het al iets langer volgen. Ik moet iedere keer vragen wie favoriet is zodat ik voor de underdog kan zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh je kijkt al twee maanden? Ikke niet...
quote:
Vaak genoeg dat Ajax de winst uit handen geeftquote:Op maandag 7 februari 2011 01:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja het gebeurt wel eens, maar niet vaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |