Ik heb nu meestal een 5/3 aan en schoentjes van 5 dus ik heb nog wat speling.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:33 schreef ssebass het volgende:
Ja wel lekker dat mooie weer, maar het zou nog een stuk leuker zijn als er ook nog een beetje golven zouden staan. Denk dat het water nu wel een beetje op gaat warmen. Heb alleen maar een 5/4 wetsuit, mijn andere is kapot en ook kwijt. Dus misschien binnenkort maar een nieuwe zoeken. Denk dat de 5/4 binnenkort echt te warm gaat worden.
Haha, watertemperatuur Sydney, 18 graden zie ik. Dat is zo ongeveer de maximumtemperatuur in Nederland.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:47 schreef star_gazer het volgende:
Tsja, hier kan je ook in de winter nog wel surfen, maar ik ben een beetje een koukleum... Ik wacht nog wel een paar maandjes voor ik het water weer in ga
Ja zou vrijdag vrij zijn, maar helaas is toch iemand ingepland. Nadeel van in het ziekenhuis werkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Kowloon het volgende:
Vrijdag is het wellicht op Vlieland surfbaar zie ik.Helaas moet ik naar Maastricht.
Zaterdag gaat echt wel kunnen als ik Windguru bekijk, vorige week woensdag was de voorspelling vergelijkbaar en toen ging het ook prima bij Scheveningen-Zuid. Ook Surfweer.nl is positief voor zaterdag.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:10 schreef ssebass het volgende:
Zit een beetje te kijken maar laatste tijd is het alleen maar flat volgens msw. Windguru zegt golven van tegen de 0.9m, maar dat geloof ik niet echt. Hopelijk binnenkort weer wat mooie cleane golven.
Ja, da's wel lekker.quote:Ga maar eens een 3/2 halen, want begint nu wel warm te worden.
Haha ok dan toch nog maar even niet met boardshots het water in. Ja fish is 6'8, maar heb te lang niet gesurft om daarmee kleine zwakke golven te pakken. Lig vaak niet op de ideale plek en timing is ook nog niet top, dus kom niet weg op die golven. Dus zal vast kunnen, maar ik kan het nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:26 schreef Kowloon het volgende:
Hoho, boardshorts zijn denk ik alleen voldoende als er weinig wind is, de zon vol schijnt en de temperatuur ook tegen de 30 graden loopt.
Wat betreft je fish, je had een 6'8 toch? Ik zag zondag niemand met een fish, maar gek genoeg waren er ook niet veel longboards. Het meeste was toch tussen de 7 en 8 voet funboard volgens mij. Je hebt nog best kans dat het wil lukken met een grote fish. Maar longboard geeft idd wel net wat meer gemak.
Tja maakt niet zoveel uit denk ik. Bedoel je in Nederland of in het buitenland? In het begin is het toch op white wash. Zou gewoon een surfschool bellen en die kan je wel een dag aanbevelen. Ik ken alleen de scholen in Scheveningen en Hoek van Holland.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:15 schreef ArtemisQ het volgende:
Ik weet niet of dit de goede plek is, maar wat is een goede plek om een surfles mee te pakken? Heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me erg leuk!
Hier is een overzicht van alle surfscholen in Nederland.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:15 schreef ArtemisQ het volgende:
Ik weet niet of dit de goede plek is, maar wat is een goede plek om een surfles mee te pakken? Heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me erg leuk!
Het is meer als je eruit komtquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef ssebass het volgende:
18 graden dan doe ik waarschijnlijk niet eens een wetsuit aan![]()
Hmm volgens mij is het de komende tijd flat. Moet ik weer even een andere hobby vinden tot er weer golven zijn haha
Pak uit en snel afdrogen. Dat kan zelfs bij onvervalste Hollandse wintertemperaturen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het is meer als je eruit komtNee, ik wacht nog eventjes tot de lente.
Haha dat ziet er wel grappig uit jaquote:
Ben je een pakkenpisser?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:01 schreef Kowloon het volgende:
Ja, donderdag heb ik ook al in het vizier. Mijn zomerwetsuit is eigenlijk nogal lek merkte ik een tijdje terug, dus ik moet ook een andere denk ik,
Serieus? In die hitte?quote:hoewel ik vorige week dinsdag zelfs nog in m'n 5/3 gesurft heb zonder het warm te hebben.
Nee, wetsuit is inmiddels 7 jaar oud.quote:
Het was regenachtig, bewolkt en er stond windkracht 5.quote:Serieus? In die hitte?
Lek wetsuit fijn als ventilatiegatenquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:01 schreef Kowloon het volgende:
Ja, donderdag heb ik ook al in het vizier. Mijn zomerwetsuit is eigenlijk nogal lek merkte ik een tijdje terug, dus ik moet ook een andere denk ik, hoewel ik vorige week dinsdag zelfs nog in m'n 5/3 gesurft heb zonder het warm te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |