+1quote:
Dat kan nog komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja, deze vriend houdt in ieder geval z'n kleren aan.
Blijft interessant.. Hoe ze uit een wrak nog de oorzaak van de crash kunnen achterhalenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Vliegtuigcrashes, dat vind ik altijd wel goede programma's
Deze pik ik ook nog wel even mee
Ik vind vliegtuigen sowieso interessantquote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijft interessant.. Hoe ze uit een wrak nog de oorzaak van de crash kunnen achterhalen
Ja ik ook, maar dit helemaalquote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind vliegtuigen sowieso interessant
Ik ook. Alleen is dit een herhaling van een herhaling van een herhaling.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Vliegtuigcrashes, dat vind ik altijd wel goede programma's
Deze pik ik ook nog wel even mee
Heb deze volgens mij ook nog nooit gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken deze crash trouwens niet eens, terwijl ik ACI altijd kijk
O dan heb ik geluk dat ie voor mij nieuw isquote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen is dit een herhaling van een herhaling van een herhaling.
Ja dat dusquote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dan heb ik geluk dat ie voor mij nieuw is
ja dat is echt heel domquote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef kwiwi het volgende:
Ze letten gewoon niet op de hoogtemeter?
Het wordt nog veel erger hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef kwiwi het volgende:
Ze letten gewoon niet op de hoogtemeter?
Moet je nagaan hoeveel van die foutjes er wellicht dagelijks gemaakt worden maar die dan in ieder geval door één van de betrokkenen wel opgemerkt worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Zegt ook helemaal niks over die verloren hoogte
Zelfs mij viel het opquote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel van die foutjes er wellicht dagelijks gemaakt worden maar die dan in ieder geval door één van de betrokkenen wel opgemerkt worden.
O wacht deze heb ik toch al eens gezien, maar dan vanaf dit punt
Dat zeker. Maar niet als je er met een vliegtuig in landtquote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef Irritatie100 het volgende:
De Everglades is wel een mooi gebied moet ik zeggen
Dan is het wat minder inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar niet als je er met een vliegtuig in landt
En ook nog niet zo'n hele hendig sjieke landing.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar niet als je er met een vliegtuig in landt
Ik heb wel eens sjiekere gezien joa.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ook nog niet zo'n hele hendig sjieke landing.
volgens mij is disguisting een ingebakken fetisj van de rasechte hollanderquote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef kwiwi het volgende:
Mooi TT
Om jullie geheugen nog even op te frissen, hier zaten we naar te kijken:
[ afbeelding ]
Die in de Hudson is heul sjiek.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens sjiekere gezien joa.
Inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die in de Hudson is heul sjiek.
We zochten niet, je kwam vanzelf in dit topic aanwaaien.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef Schenkstroop het volgende:
het lijkt wel alsof jullie 24u/pdag naar die over-oversmerige zooi zoeken
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zochten niet, je kwam vanzelf in dit topic aanwaaien.
Nou ja als je met de neus de grond raakt ben je als piloot toch lichtelijk de kreukelzone..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Het valt mij trouwens op dat de piloten ALTIJD dood zijn bij crashes
Enigszins wel natuurlijk..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als je met de neus de grond raakt ben je als piloot toch lichtelijk de kreukelzone..
Inderdaad....quote:Op maandag 7 februari 2011 00:26 schreef kwiwi het volgende:
Je zal zoiets als piloot maar op je geweten hebben trouwens.. Mensen dood door zulke domme fouten
Dat was ook een mooie jaquote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat doet me denken aan die crash met dat Russische vliegtuig waar dat kind achter het stuur zat.
superbowlquote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef tralalala het volgende:
Super Bowl was saai want ik snapte er geen reet van.
Ja en wat is je punt.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jullie keken sex met dikke mensen
Zelfs ik (bijna afgestudeerd Amerikanist) vind het moeilijk te begrijpen. Is ook niet echt mijn sport maar heb toch een uurtje er van meegepikt.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef tralalala het volgende:
Super Bowl was saai want ik snapte er geen reet van.
Die had ik graag willen zien .. jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
Kijken er nog meer mensen naar Tegenlicht? Erg interessante docu over een val van de euro.
Ah nee he dat is niet leukquote:Op maandag 7 februari 2011 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.... Is het een malafide bedrijf?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef kwiwi het volgende:
Nou heb ik toch al 2 dagen dat ik nietsvermoedend m'n hoofd naar de tv draai en rare sekstaferelen zieEerst gisteren die dikkerds op SBS en nu op RTL7 een of ander verborgen camera programma waar een man een opblaaspop staat te doen
Halloquote:
Ik zie het nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef tralalala het volgende:
http://www.blikopdeweg.nl/blikopdeweg/
Koos geeft geen respect aan de agent op 00:30
Heeft hij een brief verstuurd ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef Maraca het volgende:
Jeej, minister Opstelten vindt mij lief
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heeft hij een brief verstuurd ?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Wilde hem inlijsten, maar heb hem alweer naar iemand anders toegestuurd als bewijs
Je weet dat dat Fred Teeven is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh nee he, krijg ik weer een brief..
Die is toch geen ministerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh nee he, krijg ik weer een brief..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jawel, Minister Fred Teeven van Justitie
Wat is die Teef dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opstelten is minister van Veiligheid en Justitie
Vet!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef TheKC het volgende:
http://www.blikopdeweg.nl(...)icle&id=72&Itemid=29
Die snor
Staatssecretaris van Veiligheid en Justitiequote:
Als je rijbewijs is verlopen verleer je hoe je moet rijdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een verlopen rijbewijs is minimaal een cursus EMG, vet gevaarlijk!
Hij lijkt er wel een beetje opquote:
Heb morgen nog geen beschikking over een autoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Morgen dus niet in Overijssel komen!
Hij heeft mijn nummerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef tralalala het volgende:
Trouwens, staat er wel een mail/contactadres op het kaartje voor Alberto?
We moeten natuurlijk wel weer een reactie krijgen.
Die dronken man misschienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee dat is alleen bij wegmisbruikers
En een Koooooooooos momentjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:35 schreef WcPot het volgende:
Die actie was allang een EMG bij wegmisbruikers
Alleen de mensen van Blik op de Weg doen bijna niet aan bekeuren en Koos en Co geilen er op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:36 schreef Maraca het volgende:
Eeh jongens, het zijn politieagenten hé.. geen medewerkers van BODW of WMB
Zeg koos mag je op een rijstrook rijden waar een rood kruis boven staat.quote:
BODW heeft redelijke agenten die vaak een waarschuwing geven en voor rede vatbaar zijn en WMB heeft agenten die het leuk vinden om burgertjes te pesten en te prekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:36 schreef Maraca het volgende:
Eeh jongens, het zijn politieagenten hé.. geen medewerkers van BODW of WMB
Anitaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef TheKC het volgende:
En hier mag degene die een boete krijgt ook nog z'n verhaal doen.
Met mooi weer wel jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef tralalala het volgende:
Die motorrijder heeft ook wel een tof baantje
Nee die mensen filmen ons werkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
IK WIL DAT DIE CAMERA UIT MAG, MAG DAT?
Denk het wel toch. of je moet een medische reden hebben denk ik. zoiets was het dacht ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:53 schreef tralalala het volgende:
Ben je verplicht mee te werken aan zo'n bloedtest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |