*Kruipt bij nader inzien in een hoekje, trekt zijn knieën tegen borstkas en gaat zich schamenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef DragonFodder het volgende:
Cate capshaw, indiana jones and the temple of doom?
Jupquote:
Iemand kent zijn plek.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
*Kruipt bij nader inzien in een hoekje, trekt zijn knieën tegen borstkas en gaat zich schamen
Jou misten we nog in de lijst. Welkom terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ace Ventura
Ace Ventura 2
The Majestic
The Number 23
Batman Forever
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Me, Myself & Irene
The Truman Show
How The Grinch Stole Christmas
Horton Hears A Who
Bruce Almighty
Dumb & Dumber
Of hij slaaptquote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
Nou, dat wordt weer een pareltje van een vraag
Nog een half uurtjequote:
De 10e.quote:
=> welke film en welke acteursquote:A charismatic convict and a hypochondriac inmate break out of prison in a cement truck and immediately start a bank robbing spree
eeh? Dat kan alles zijn:)quote:Op maandag 7 februari 2011 07:31 schreef DragonFodder het volgende:
5 films waarin ik een groot probleem zou hebben
That kinda hurtquote:Op maandag 7 februari 2011 08:15 schreef wieksel het volgende:
[..]
eeh? Dat kan alles zijn:)
What Women Want - want vrouwen zul je toch nooit snappen
Moulin Rouge - want je kan niet zingen
Jaws - want zwemmen kan je niet
Arachnaphobia - want allergisch voor spinnen
Spiderman - want je past het pakje niet
Serieus, leg es uit...
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:38 schreef DragonFodder het volgende:
Bram Stoker's Dracula
Twilight
Buffy the vampire slayer
Daybreakers
30 days of night
Let me in
Nightwatch
Vampires suck
Dracula: dead and loving it
Nosferatu
Ah, vraagstelling aanpassen omdat het te snel geraden wordt. Klasse!quote:
Ik heb niks aangepast het zijn alleen geen vampierenquote:Op maandag 7 februari 2011 08:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ah, vraagstelling aanpassen omdat het te snel geraden wordt. Klasse!
De eerste keer dat ik zoiets hoor. Whatever.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb niks aangepast het zijn alleen geen vampierenen ik ben niet de enige met die mening
En noem gewoon nog 2 films en klaar lol
Sorry beetje in een zeikmood ... jij krijgt het punt gewoonquote:Op maandag 7 februari 2011 08:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik zoiets hoor. Whatever.
is natuurlijk prima als je het onderscheid maakt, maar zet dat dan gewoon in de vraagstelling, dat dracula niet meetelt.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Sorry beetje in een zeikmood ... jij krijgt het punt gewoon
Had het meer over Twilight en coquote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
is natuurlijk prima als je het onderscheid maakt, maar zet dat dan gewoon in de vraagstelling, dat dracula niet meetelt.
Tja. Ik ben ook niet blij met die serie, maar er zitten nou eenmaal vampieren in. Ik dacht ff dat je dracula om een of andere reden afkeurde ( die zat er namelijk twee keer in in mijn lijstje), maar van twilight kan ik het wel beter hebben;)quote:
Nee Dracula is de koning natuurlijk keur ik die niet afquote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tja. Ik ben ook niet blij met die serie, maar er zitten nou eenmaal vampieren in. Ik dacht ff dat je dracula om een of andere reden afkeurde ( die zat er namelijk twee keer in in mijn lijstje), maar van twilight kan ik het wel beter hebben;)
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:04 schreef Dopekoe het volgende:
Iron Man 2
Voor het geval het er 19 zijn van Sub
De helft van de titel missen bij 3 "Star Wars" en tja dat is oneerlijk tegenover diegene die wel de titels volledig typenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:10 schreef DragonFodder het volgende:
Je bent wel heel streng, Sands! Of probeer je het goed te maken met me?
Tjsa, daarom zet ik er altijd bij dat ze in 1 post moetenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:06 schreef Sands het volgende:
Hmmm de volgende keer zal ik erbij zetten in 1 post...anders krijgen we van die dopekoe acties
maaarrrrrrrr sub heeft niet de volledige star wars titels
Jaja ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Tjsa, daarom zet ik er altijd bij dat ze in 1 post moeten
Tenzij ik dat niet nodig vindt
So far so good!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef The_Substitute het volgende:
Sam Neill
Dead Calm
Hunt for Red October
Jurassic Park
Jurassic Park 3
Patch + 1quote:
duhquote:
Duh, maar geen nieuwe vraag stellen...quote:
Dit.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Duh, maar geen nieuwe vraag stellen...
Vraag kwam paar seconden later stelletje klootzakkenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef Patch het volgende:
Vraag kwam paar seconden later stelletje klootzakken
Tss.. Rustig maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Vraag kwam paar seconden later stelletje klootzakken
6.40 - Blast from the Pastquote:
Even mijn wiskundig inzicht checken..lager dan een 5,5 hebben op imdb = toch 5.50 of lager, of rond je af en wordt het 5.54 en lager;)quote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef hornage het volgende:
5.51 - The Prophecy II
5.52 - The Prophecy 3: The Ascent
6.70 - Click
5.20 - Balls of Fury
Prophecy 4 bestaat niet of zit hij niet in
Nog 1!
Ow damnquote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef wieksel het volgende:
[..]
Even mijn wiskundig inzicht checken..lager dan een 5,5 hebben op imdb = toch 5.50 of lager, of rond je af en wordt het 5.54 en lager;)
Britney spears? Crossroads? Zit ie daar in?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:38 schreef hornage het volgende:
ze zijn wel te doen.
Die film die wieksel noemt, maar ook een remake uit 2004 van een film uit 1975 moet te doen zijn.
en @Asap, geen van de genoemde, wel goede richting
Nopequote:Op maandag 7 februari 2011 11:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Britney spears? Crossroads? Zit ie daar in?
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die nieuwe film, waarin ze een lesbisch koppel speelt met Julianne Moore...
Welk gedoe ?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik weet de titel, maar ik durf niks meer te zeggen na al dat gedoe hier.
Dat lijkt me niet de bedoeling. Als je het weet, gewoon zeggen!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik weet de titel, maar ik durf niks meer te zeggen na al dat gedoe hier.
Gewoon zeggen hoorquote:Ik weet de titel, maar ik durf niks meer te zeggen na al dat gedoe hier.
Ik overwoog nog dat andere plaatje erin te zetten. Echt zo'n geniale pose.quote:
Het is haar debuut.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:13 schreef Asap het volgende:
Ik zie Zodiac, Boy's dont Cry en American Psycho. Linksboven weet ik niet.
Weet welke actrice je bedoelt, maar weet haar naam niet...
hornage +1quote:
Ik heb er niks op tegen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:23 schreef wyccie het volgende:
Dat is 'm inderdaad. Ik had at random een dvd (Kids dus) uit de kast gehaald om daar een vraag over te stellen en toen heb ik 'm iets uitgebreid.
Zulke vragen zijn toch prima te doen?
Ja aan die laatste zat ik ook te denken, maar ik weet niet meer hoe die heet.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:46 schreef Asap het volgende:
Een nieuwe film met Owen Wilson volgens mij
Die film over kerstvieren met schoonfamilie met Vince Vaughn (die wordt dan steeds in onderuit geworsteld door zijn broer)
Das toch met Natalie Portman, zat Reese daar ook in ja?quote:
Die bedoelde ik, da's met Kiefer toch?quote:
iddquote:Op maandag 7 februari 2011 14:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, da's met Kiefer toch?
Is goed hoor, geen direct-to-videoquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef Patch het volgende:
die stalker-film Fear, maar volgens mij is dat een direct-to-video release
close, maarquote:
Ik kan me portman niet herinneren in die film. Is een kerstfilm met Vince vaunghquote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Das toch met Natalie Portman, zat Reese daar ook in ja?
Ok, ik meen dat Natalie ook zo'n filmtitel heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik kan me portman niet herinneren in die film. Is een kerstfilm met Vince vaungh
ik ook, en ik eet niet eens vleesquote:
Toch maar eens proberen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
ik ook, en ik eet niet eens vlees
Niet engelsquote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef Doff het volgende:
Gokje op Zodiac.
Of is de onbekende man Leonardo di Caprio?
Klein spelfoutje > sus ipv sos maar ik reken het toch goed omdat je de orginele titel hebt neergezetquote:
Ik heb hem vandaag gekekenquote:
Goede film maar ik heb Das weiße Band niet gezien dus ik weet niet of hij daadwerkelijk de oscar verdiendequote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Doff het volgende:
Verder gaat mijn Spaans niet hoor.
Wat vond je van de film?
[ afbeelding ]
Zijn naam + drie titels?
Hehe, daar was ik me van bewust.quote:
Misschien ga ik die film deze week eens checkenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef Doff het volgende:
Ik vond Das weisse Band heel sterk. Denk niet dat El Secreto dat gaat halen.
Beide maar taal is spaans dusquote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef The_Substitute het volgende:
[mierenbatsmode]El secreto is toch Argentijns?[/mierenbatsmode]
Sorry, alleen voor 25 jr en ouder.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Beide maar taal is spaans dus
btw leg eens uit hoe bats je mieren
Presentquote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sorry, alleen voor 25 jr en ouder.
ARGH niet eerlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sorry, alleen voor 25 jr en ouder.
Nou, eerst denk je aan 't meest smerige, of waar jij dan ook maar van walgt, waardoor je tokus net zo klein wordt als een pinda! Vervolgens doe je........hé wacht ff: Sands, sta niet te luistervinken!!!quote:
Samuel +1quote:
The_Subtitute +1quote:Op maandag 7 februari 2011 19:36 schreef The_Substitute het volgende:
Alex (Malcolm McDowell) in A Clockwork Orange.
Sinds waneer is Rob Reiner zwart?quote:
Wel Denzel, geen John Qquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef Doff het volgende:
Dat lijkt me Denzel Washington.
Misschien John Q? Eigenlijk vind ik DW in elk film irritant en weet ik ook niet zo goed wat hij geregisseerd heeft.
Hide yo kids, Hide yo wivesquote:
D'r zijn er meer hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |