ik ook, en ik eet niet eens vleesquote:
Toch maar eens proberen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
ik ook, en ik eet niet eens vlees
Niet engelsquote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef Doff het volgende:
Gokje op Zodiac.
Of is de onbekende man Leonardo di Caprio?
Klein spelfoutje > sus ipv sos maar ik reken het toch goed omdat je de orginele titel hebt neergezetquote:
Ik heb hem vandaag gekekenquote:
Goede film maar ik heb Das weiße Band niet gezien dus ik weet niet of hij daadwerkelijk de oscar verdiendequote:Op maandag 7 februari 2011 16:07 schreef Doff het volgende:
Verder gaat mijn Spaans niet hoor.
Wat vond je van de film?
[ afbeelding ]
Zijn naam + drie titels?
Hehe, daar was ik me van bewust.quote:
Misschien ga ik die film deze week eens checkenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef Doff het volgende:
Ik vond Das weisse Band heel sterk. Denk niet dat El Secreto dat gaat halen.
Beide maar taal is spaans dusquote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef The_Substitute het volgende:
[mierenbatsmode]El secreto is toch Argentijns?[/mierenbatsmode]
Sorry, alleen voor 25 jr en ouder.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Beide maar taal is spaans dus
btw leg eens uit hoe bats je mieren
Presentquote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sorry, alleen voor 25 jr en ouder.
ARGH niet eerlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sorry, alleen voor 25 jr en ouder.
Nou, eerst denk je aan 't meest smerige, of waar jij dan ook maar van walgt, waardoor je tokus net zo klein wordt als een pinda! Vervolgens doe je........hé wacht ff: Sands, sta niet te luistervinken!!!quote:
Samuel +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |