ekt he, ik ook, anders mis ik morgen teveel les, en dat zou zonde zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Yes yes,
ik kijk morgen wel de wedstrijden terug
Dan kan het toch gewoon op TC?quote:
TietTumorquote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
in Assen? Wat is een TT? Ben nieuw
dank jequote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
HIE HIE!
Jij bent zo grappig![]()
Topic Titel.
Praters gonna pratequote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
HIE HIE!
Jij bent zo grappig![]()
Topic Titel.
Wat heeft Assen er dan weer mee te maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
in Assen? Wat is een TT? Ben nieuw
Daar heb je de TTquote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat heeft Assen er dan weer mee te maken?
Ga jij dan vannacht nog ff live, dan kan ik af en toe de stand doorbellen enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
HIE HIE!
Jij bent zo grappig![]()
Topic Titel.
No way, ik ben zo brak, ik ga rond 23u al slapen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga jij dan vannacht nog ff live, dan kan ik af en toe de stand doorbellen enzo
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
No way, ik ben zo brak, ik ga rond 23u al slapen.
Ja ditquote:Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef Pizzalucht het volgende:
Kijk die snuf zomaar de tekst van sharrutje stelen
maar het is zo verleidelijk omdat hij zo goed isquote:
Compliment Sharquote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
Je moet het zien als een kompliment sjar.
DJ steen jwtquote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef Moira. het volgende:
Wie draait er eigenlijk na 11 uur? Of is dat gewoon random wie er maar zin heeft?
Hij vroeg net waarom 'ie er niet instondquote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
Er was iemand anders om 23u toch? Plek is iig leeg en ik heb niets doorgekregen van rock.
Ik heb PM/DM voor het rooster.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij vroeg net waarom 'ie er niet instond
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
in het rooster dat ik staat 8108139dpths
wá?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Is niet leeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
Er was iemand anders om 23u toch? Plek is iig leeg en ik heb niets doorgekregen van rock.
eh mattiequote:
Met de catchy DJ naamquote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Hè wat?quote:
Nietquote:Op zondag 6 februari 2011 22:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En hoe denkt mevrouw dit te gaan oplossen ?
Ik moet godverdomme alles uit eigen zak betalenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef Snuf. het volgende:
[PATSMODEON]8 September word ik 18 en mijn moeder gaat een auto voor me kopen[PATSMODEOFF]
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme alles uit eigen zak betalen![]()
Rijbewijs gaat van groeirekening (die nu bijna op is terwijl ik nog niet eens 10 lessen heb gehadbijsparen dus met werk) , auto moet ik zelf betalen waar ik dan dus geen geld meer voor heb. En studie moet dan maar van collegegeldkrediet lening van duo
Doe strakkies Maroon 5 - Never gonna leave this bed.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo nog ff 1 rustige en dan weer ff wat anders
A mattie ik ben bijna 18, als ik mijn diploma heb krijg ik mijn rijlessen van me ouders, en mijn auto ga ik zelf voor sparen. Dikke Alfa Romeo jongeng!!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme alles uit eigen zak betalen![]()
Rijbewijs gaat van groeirekening (die nu bijna op is terwijl ik nog niet eens 10 lessen heb gehadbijsparen dus met werk) , auto moet ik zelf betalen waar ik dan dus geen geld meer voor heb. En studie moet dan maar van collegegeldkrediet lening van duo
jouw quote in mijn nos journaalquote:
Armoedequote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]Ik krijg rijlessen voor mijn verjaardag en studie betalen mijn ouders/opa
en de gelukkige is?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef sharr het volgende:
Ik sla godverrredomme binnenkort iemand in elkaar.
Liefs, Sharon
Tis genieten symph.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo nog ff 1 rustige en dan weer ff wat anders
Ik ben er, heb ff wat chips gepaktquote:
nog niet, wordt aan gewerktquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tis genieten symph.
Heb je geen mic?
ik hou ervan om geslagen te wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef sharr het volgende:
Liefs, Sharon
Ik ga echt zo'n botsautootje kopen eerst denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
A mattie ik ben bijna 18, als ik mijn diploma heb krijg ik mijn rijlessen van me ouders, en mijn auto ga ik zelf voor sparen. Dikke Alfa Romeo jongeng!!
Tot dan, rijd ik op mijn scooter
Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.
Daarna drink ik mijn bier uit een slangetje van een enorme dikke negerin uit haar anus.
Een soort Zweedse Klysma, maar dan slurp ik alles op terwijl 3 homofiele opa's mijn teen nagels afbijten met hun kunstgebit en ik me laat kontvingeren door een HIV prostitue. Tegelijkertijd word ik afgetrokken door een dood persoon. Zijn arm word dan heen en weer gehaald door de lijkschouwer die helemaal geschminkt is als Adolf Hitler, maar dan heeft deze lijkschouwer geen benen, en hij heeft Tubercolose. Dan kan hij lekker over mij heen hoesten.
DAT is pas genieten!
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.
Daarna drink ik mijn bier uit een slangetje van een enorme dikke negerin uit haar anus.
Een soort Zweedse Klysma, maar dan slurp ik alles op terwijl 3 homofiele opa's mijn teen nagels afbijten met hun kunstgebit en ik me laat kontvingeren door een HIV prostitue. Tegelijkertijd word ik afgetrokken door een dood persoon. Zijn arm word dan heen en weer gehaald door de lijkschouwer die helemaal geschminkt is als Adolf Hitler, maar dan heeft deze lijkschouwer geen benen, en hij heeft Tubercolose. Dan kan hij lekker over mij heen hoesten.
DAT is pas genieten!
ik ben jaloersquote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT is pas genieten!
Ik wil ik wil ik wil!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
Was ist loss, meissiequote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef sharr het volgende:
Liefs, Sharon
Dan moet je je optijd melden, dit is echt pas 21u ofzo ingeroosterd.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil!
Maar dphts ofzo ging blijkbaar al.
Ik ga idd ook eerst maar profiteren van 't OV.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Ragboer het volgende:
Mijn auto gaat waarschijnlijk naar de sloop en dan fiets, lopen en OV jongûh. Zware tijden hier.
Ik neem gewoon aan dat ik elke avond van 23.00 tot 00.00 draai, dus geen reden om naar het rooster te kijken..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je je optijd melden, dit is echt pas 21u ofzo ingeroosterd.
Jij kunt ook het rooster gewoon inkijken neem ik aan.
Auto kost je een vermogen, dat kan ik eigenlijk nu niet opbrengen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga idd ook eerst maar profiteren van 't OV.
Rijbewijs en studie gaan eerst, dan lening duo terugbetalen als ik m'n diploma heb, dan zie ik wel of ik een auto wil kopen.
In het weekend toch niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik neem gewoon aan dat ik elke avond van 23.00 tot 00.00 draai, dus geen reden om naar het rooster te kijken..
Nee mattie, direct een harde Alfa Romeo 147.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga echt zo'n botsautootje kopen eerst denk ik
Ze hebben hier in de buurt een garage/dealer zitten die van heinde en verre auto-onderdelen halen en zo 2e hands auto's repareren, en voor tussen 500 en 5000 euro verkopen voor studenten en mensen die net hun rijbewijs hebben
Idd. Kan ik wel bij die dealer een goedkope en goed werkende auto kopen, maar dan ben je ook nog eens klauwen met geld kwijt aan benzine en onderhoudquote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Auto kost je een vermogen, dat kan ik eigenlijk nu niet opbrengen.
Benzine, onderhoud, APK, verzekering, boetes...quote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd. Kan ik wel bij die dealer een goedkope en goed werkende auto kopen, maar dan ben je ook nog eens klauwen met geld kwijt aan benzine en onderhoud
Zippie rijden jongequote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Auto kost je een vermogen, dat kan ik eigenlijk nu niet opbrengen.
Mijn vriendjuhh heeft een Mazda MX5quote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Nee mattie, direct een harde Alfa Romeo 147.
Nu nog Piaggio Zip
Heb nog nooit een brommer of scooter bestuurdquote:
Die laatste proberen we dus niet, hè?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Benzine, onderhoud, APK, verzekering, boetes...
't Is tering simpelquote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb nog nooit een brommer of scooter bestuurd
Vrijdag mn eerste mogen ontvangenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Benzine, onderhoud, APK, verzekering, boetes...
Ik dacht dat het alleen door de week was, maar ik heb je ook niet ingepland verder.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik neem gewoon aan dat ik elke avond van 23.00 tot 00.00 draai, dus geen reden om naar het rooster te kijken..
Wie is die George dan, je zoontje?quote:
Hoezo niet?quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb nog nooit een brommer of scooter bestuurd
Mn autoquote:
Ik rij eigenlijk altijd met raam open, is nu gelukkig wel weg dusquote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Incl mijn trademark erin.
Die zal. d'r vast nog hangen
Lieverd er is blijkbaar een foutje gebeurd, kan je me vergeven?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat was alleen gister, vanwege de marathon, en vorige week omdat ik toen andere dingen had.
Ik heb 2 boetes ontvangen voor fietsen waar het niet magquote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag mn eerste mogen ontvangen
Scooter rijden is net als fietsen, maar dan met gasgevenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Eigenlijk achterlijk dat je met een B-rijbewijs dat óók mag.
Ik mag dan legaal op een brommer rijden terwijl ik niet met dat ding om kan gaan; niet aansprakelijk voor ongelukken?
Tuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd er is blijkbaar een foutje gebeurd, kan je me vergeven?
Dat dusquote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef -Datdus- het volgende:
Jezus, ik werd gebashed door iemand zijn zusje om mijn username.Nu wil ik een andere.
Chanteer d'r door te zeggen dat je haar foto's plaatst als ze niet ophoudt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef -Datdus- het volgende:
Jezus, ik werd gebashed door iemand zijn zusje om mijn username.Nu wil ik een andere.
Ik ging vrijdag naar het gemeentehuis en er staan ALTIJD auto's voor, dus ik gooi George ernaast en ga mn dingen regelen. Kom ik terug, mooi geel briefje onder de ruitenwisser. Blijkbaar mag je daar niet parkerenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb 2 boetes ontvangen voor fietsen waar het niet mag
Ééntje in de winkelstraat vlák na openingstijd (vanaf 09:00 mag het niet meer, ik was er om 09:10 ofzo), en ééntje in de uitgaansstrook waar je blijkbaar ook niet mag rijden, ookal zijn alle cafés en clubs dicht
quote:
Tsja maarja. Ik mag dus in principe legaal als een gek rijden, want niemand heeft me ooit geleerd hoe het moet en tóch heb ik er het rijbewijs voorquote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Scooter rijden is net als fietsen, maar dan met gasgeven
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag mn eerste mogen ontvangen
Met auto 0 boetesquote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb 2 boetes ontvangen voor fietsen waar het niet mag
Ééntje in de winkelstraat vlák na openingstijd (vanaf 09:00 mag het niet meer, ik was er om 09:10 ofzo), en ééntje in de uitgaansstrook waar je blijkbaar ook niet mag rijden, ookal zijn alle cafés en clubs dicht
Je krijgt tegenwoordig zelfs boetes van 30 euro voor het niet op slot zetten van je fietsquote:Op zondag 6 februari 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging vrijdag naar het gemeentehuis en er staan ALTIJD auto's voor, dus ik gooi George ernaast en ga mn dingen regelen. Kom ik terug, mooi geel briefje onder de ruitenwisser. Blijkbaar mag je daar niet parkeren![]()
70 euro
Hier heb ik al een aantal keer boetes gekregen voor het fietsen door het winkelcentrumquote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig zelfs boetes van 30 euro voor het niet op slot zetten van je fiets![]()
In plaats dat ze de het stélen van fietsen die niet op slot staan bestraffen
Vriendin van me had dat ook gister.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Met auto 0 boetesMet de fiets 1 (was 6 jaar geleden)
Ben wel vorig jaar klemgereden door de wouten, werd ik tegen de auto gedrukt enzo. Bleek dat ze een inbreker moest hebben ofzo en dat ik aan het signalement voldeed.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef Afroman het volgende:
[..]
nee, daar draaien herhalen ze bagger
Ja, ik dus ookquote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hier heb ik al een aantal keer boetes gekregen voor het fietsen door het winkelcentrum
Fiets nog nooit boetes gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Met auto 0 boetesMet de fiets 1 (was 6 jaar geleden)
Ben wel vorig jaar klemgereden door de wouten, werd ik tegen de auto gedrukt enzo. Bleek dat ze een inbreker moest hebben ofzo en dat ik aan het signalement voldeed.
Moet je zeggen "Het is infrarood licht.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fiets nog nooit boetes gehad![]()
Ik werd aangehouden door een agent omdat ik zonder licht fietste.
Agent: jongedame waar is je licht?
Ik (licht aangeschoten): kijk eens goed oom agent, ik ben zo wit IK geef gewoon LICHT. Dan is het toch niet nodig dat ik me een breuk trap om die dynamo aan te zwengelen?![]()
Agent: Haha die vind ik echt te leuk, rij maar door. Of moet je nog ver?
Ik (nog steeds licht aangeschoten): nee 2 stratendag hoor
Had ie je wel in je ogen aangekeken?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik (licht aangeschoten): kijk eens goed oom agent, ik ben zo wit IK geef gewoon LICHT. Dan is het toch niet nodig dat ik me een breuk trap om die dynamo aan te zwengelen?![]()
Hij keek gewoon naar je twee pluspunten...quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die had een kaarsje in z'n koplamp gezet.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die had een kaarsje in z'n koplamp gezet.
Waarom heb je geen licht?
Ja hij waait elke keer uit....
Kwam ie ook mee weg
Mijn moeder zat een keer met haar voorband vast in de tramrails in rotterdamquote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een keer door de Leidsestraat gefietst (Amsterdam), waar je met de fiets niet mag komen i.v.m. de tramrails en het voetverkeer, en door die rails onderuit gegaan en een sleutelbeen gebroken. Gelukkig geen boete gekregen.
Mannelijke agenten zijn altijd stoer.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen ze dat daar in Leidsche Rijna? Nooit gezeik mee gehad in de stad, wel in Zeistquote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hier heb ik al een aantal keer boetes gekregen voor het fietsen door het winkelcentrum
Mijn kamer meten.quote:
Lolwutquote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik werd gelijk de cel ingeflikkerd.![]()
wat denk je zelf?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Waarom kijk jij zo vaak in mijn fobo?
Haiquote:
Popjeeeeequote:
Oh ik werd op mn verjaardag in een busje gesmeten omdat ik zonder helm, zonder verzekering en zonder id op een brommer reed. Mn ex zat achterop.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mannelijke agenten zijn altijd stoer.
Één van die twee boetes had ik gekregen de dag na m'n verjaardag, en er stonden 2 agenten (1 man, 1 vrouw) boetes uit te delen.
Die man was bezig en ik werd aangehouden door de vrouw (terwijl er in de tussentijd 20 andere mensen langsfietsten) dus ik zo "Maar mevrouw! Ik ben net jarig! Daar gaat m'n verjaardagsgeld
*pruillipje*".
Als ik door die man was aangehouden had ik sowieso door mogen rijden
Is dat een milieu delict?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef Zokunen het volgende:
Ik alleen voor rijden zonder licht, rijden zonder helm en rijden zonder verzekering op mn puch. Oh en een keer halt voor fraude en een milieu delictFolders gedumpt, dan doe je mensen toch een plezier
Die inkt zou de grond in trekken ofzoquote:
in de bosjesquote:
Weet je nog, ik die dingen dumpen, komt er popo aanquote:
Haha ja, en het waren nog mijn folders ookquote:Op zondag 6 februari 2011 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Weet je nog, ik die dingen dumpen, komt er popo aan
FIETSEN JONGUH!
Yaayquote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik werd op mn verjaardag in een busje gesmeten omdat ik zonder helm, zonder verzekering en zonder id op een brommer reed. Mn ex zat achterop.
Moest de scooter laten staan, wij busje in. Ik vette lachstuip in dat busje. Vroeg agent waarom ik zo moest lachen want het was wel heel serieus.
Dus ik vertel dat ik jarig ben.
Mocht ik thuis mn id ophalen. Ipv ongeveer 400 euro boete kregen we 1 boete van 50 euro voor zonder helm
maar die troetels zijn zoooo schattigquote:Op zondag 6 februari 2011 22:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Die Plus reclames mogen van mij echt van de buis...
Is daar een apart topic over?quote:
Wajoo, utopie hackt jou.quote:
Ja, die dingen vergaan niet zo snel als je ze daar laat liggen.quote:
stomme hoer is ehtquote:Op zondag 6 februari 2011 22:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
maar die troetels zijn zoooo schattig
Ik mag niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er zin om morgen te komen verven bij mij?
ik kan je plafond komen wittenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Purmerend, OKquote:Op zondag 6 februari 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom dat ?quote:
Ik blijf dat met die dikke wel geweldig vinden; hij lijkt wel een beetje op mijquote:
Ikquote:Op zondag 6 februari 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net een nieuwe gekregen van mijn vader, baas hé. Die was 500 euro.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waarom dat ?
Ik ga binnenkort een mini laptop kopen van Acer, voor 200 euro oid. Voor school en internet, geen verdere programma's.
Kut Plus reclamesquote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik blijf dat met die dikke wel geweldig vinden; hij lijkt wel een beetje op mij
en dat die neger dan zegt nou nu je het zegt, en dat ze dan boos kijkt. Zeg het dan niet
ik wou hierop gaan haten, maar ik doe het nietquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, huppel wil me daar niet hebben. Ik heb gedreigd met kikkerbehang.______!!
Ik weet dat ik dat zei, heb alleen geen idee meer waarom.quote:
Alleen mn plafond?quote:
Ik ga niet in Purmerend wonen, ik verdwaal daar te vaakquote:
DM dan even als ik kan beginnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
@ Symphonic en degene die er na komt met die nummers:
Ik wil even iets testen, kan dat om 23:00u? Duurt een minuutje ongeveer.
Symphonic: jij moet dan blijven draaien en dus verbonden blijven, da's alles. Ik meld me als het klaar is.
Ah, okquote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Oh. "Omdat appel" is een soort "Omdat het kan".
Welk merk?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe gekregen van mijn vader, baas hé. Die was 500 euro.
Ik heb dus stickers in de badkamer, voortaan douchen terwijl ik door 3 kikkers word aangekekenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, huppel wil me daar niet hebben. Ik heb gedreigd met kikkerbehang.______!!
Dat wijf dat zegt dat ze hem niet mag, omdat ie van haar is, Daantje.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Welke zou je doen van de PLUS reclames?
Ok, doe ik!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
DM dan even als ik kan beginnen.
die ene die op de grond ligt natuur;ijk, die is ligt er al helemaal klaar voorquote:Op zondag 6 februari 2011 22:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Welke zou je doen van de PLUS reclames?
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
die ene die op de grond ligt natuur;ijk, die is ligt er al helemaal klaar voor
nee, niet dat kind.
Die van mij was 1150 euro en ik heb er veel programma's op maar hij is nooit sloom want appel.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Welk merk?
Die van mij was 600 destijds, pas 2 jaar oud.. Teveel programma's op gezet ofzo, dat 'ie zo sloom is geworden. Maar is even opschonen binnenkort.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
Symphonic: jij moet dan blijven draaien en dus verbonden blijven, da's alles. Ik meld me als het klaar is.
ik kan alles in je huis witten, maar dat is moeilijker. Dan moet ik onder een andere hoek gaan leggen.quote:
liggenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Afroman het volgende:
[..]
ik kan alles in je huis witten, maar dat is moeilijker. Dan moet ik onder een andere hoek gaan leggen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Afroman het volgende:
[..]
ik kan alles in je huis witten, maar dat is moeilijker. Dan moet ik onder een andere hoek gaan leggen.
Ja geef maar ff een DM als hij uitmoetquote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
Als het goed is gaat dat vanzelfquote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja geef maar ff een DM als hij uitmoet
Packard Bell. Mijn vader dokte die, omdat hij ook gedeeltelijk mijn broertje sponsort als ie naar de Grand Prix van Hongarije gaat.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Welk merk?
Die van mij was 600 destijds, pas 2 jaar oud.. Teveel programma's op gezet ofzo, dat 'ie zo sloom is geworden. Maar is even opschonen binnenkort.
Ik denk het ook, best te doen jaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat wijf dat zegt dat ze hem niet mag, omdat ie van haar is, Daantje.
iets wat de DJ er automatisch vanaf schopt oid?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het goed is gaat dat vanzelf
Deentruienquote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef Dj_Darcli het volgende:
Huppel vraag gewoon mono in zn Deen trui te klussen!!
Succes gegarandeerd!!
Welke troetel zou je doen?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik schrok me dood.
Ik keek naar de tv![]()
Reportage: het seksleven van dikke mensen
Ik zal mijzelf nooit meer dik noemen (ook al ben ik dat natuurlijk wel)
Onderanderequote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
iets wat de DJ er automatisch vanaf schopt oid?
Dat komt niet goed hoor als mono komt helpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef Dj_Darcli het volgende:
Huppel vraag gewoon mono in zn Deen trui te klussen!!
Succes gegarandeerd!!
quote:
Kwootvaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef Dj_Darcli het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja 26 febquote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef Graseter het volgende:
Gaan we nou meeten of wat hehehehehehe?
Haha maar je gaf niet aan hoe er geklust moet wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt niet goed hoor als mono komt helpen.
Die pakt geen kwast die swaffelt de verf gewoon de muur op
Je quote failt. KUT!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef Dj_Darcli het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou uhm niet zo iigquote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Haha maar je gaf niet aan hoe er geklust moet worden
Er was serieus een ventje die reageerde op een foto bij mij op hyves; vaal (met heel veel emoticons)quote:
Het begin is leuk tot die negers komenquote:
Volgens mij net beslotenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar? Waarom wist ik dat niet?
"gaat kijken"quote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Er was serieus een ventje die reageerde op een foto bij mij op hyves; vaal (met heel veel emoticons)
Nice nicequote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Packard Bell. Mijn vader dokte die, omdat hij ook gedeeltelijk mijn broertje sponsort als ie naar de Grand Prix van Hongarije gaat.
Mijn ouders willen dat gaan kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik schrok me dood.
Ik keek naar de tv![]()
Reportage: het seksleven van dikke mensen
Ik zal mijzelf nooit meer dik noemen (ook al ben ik dat natuurlijk wel)
PANIEK PANIEKquote:
Justin, jwz. Bij de hotdogquote:
Ik was het nietquote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Er was serieus een ventje die reageerde op een foto bij mij op hyves; vaal (met heel veel emoticons)
Ik heb wel zin in seksquote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ouders willen dat gaan kijken.Nu heb ik de komende week geen honger meer. En geen zin in seks.
condoom omquote:
2 FOK!kers hebben mijn Hyvequote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee utregquote:
gelukkig maar, anders zat je in groep 8quote:
Totdat je mij IRL ziet...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ouders willen dat gaan kijken.Nu heb ik de komende week geen honger meer. En geen zin in seks.
quote:
quote:
Heb jij haifs mattiequote:
Mieters hoor jongen!quote:
EYO WAYOquote:Op zondag 6 februari 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik het waarschijnlijk niet echt een week zonder volhoud.
WHAHAHAHAquote:De buik die aan de ene kant op het bed ligt en de kont aan de andere kant
Ik heb een FOK! chickquote:Op zondag 6 februari 2011 23:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mieters hoor jongen!
Ik heb zelfs meerdere chicks van FOK! op hyves
DROMENVANGERquote:Op zondag 6 februari 2011 23:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mieters hoor jongen!
Ik heb zelfs meerdere chicks van FOK! op hyves
Heb mij Haifs en PF verwijderd.quote:
Ik zal niet in trainingspak komen.quote:
En ik neem elke keer op met PANIEK PANIEK als jullie bellen hequote:
Ik moet welquote:Op zondag 6 februari 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik het waarschijnlijk niet echt een week zonder volhoud.
Partyflockquote:
Partyflock?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |