Solly!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Misstique het volgende:
Nogmaals het verzoek om filmpjes met martelingen en/of moorden in spoilertags te plaatsen..
Zit een kern van waarheid in, Amerika heeft en wil een hele dikke vinger in de pap houden.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
FromJoanne Warning! Must read; The danger to Egypt's revolution comes from Washington, http://electronicintifada.net/v2/article11781.shtml #Jan25
live Stream Brandpuntquote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werkt niet in OSX, heb je ook een andere link?
Ik vond het de dreiging wel goed weergeven andersquote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef -jos- het volgende:
hmm, tegenvallende documentaire... alleen beelden van bedreigingen van pro-mubaraks gezien
Ik hou het niet zo bij. Ik kreeg 'm van een vriend en dacht hem even te delen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Filmpje is al talloze malen geplaatst.
Die jongen schijnt het trouwens overleefd te hebben las ik in één van de voorgaande topics.
Is dat trouwens ook al bevestigd?
Het is goed dat hij waarschuwt - ik zie het punt van de reportage wel. Maar daarbuiten zijn de twee situaties natuurlijk niet te vergelijken. Je moet in elk geval altijd zorgvuldig blijven met een machtsomgang, dat punt klopt.quote:
Hij heeft trauma's omdat ie als 13 jarige midden in de Iraanse revolutie stond. Dus de Egyptenaren moeten zich laten onderdrukken omdat hij anders nachtmerries krijgt.quote:
quote:
Dat was dapper: recht de frontlinie inquote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef MangoTree het volgende:
Goede Brandpunt docu, kijken! Ik kreeg de rillingen bij dag 1, het begin. En ze zaten er echt middenin. In beide kampen. Toen ze zagen dat het te onveilig was moesten ze wel stoppen en dan evengoed nog in het donker proberen...
Navend en truste alvastquote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik moet zeggen ik vind em tegenvallen de docu ( of ben ik nu ver/ gewend geraakt door al de andere goede docu's )
ik ga i.i.g. de hondjes doen en een x op tijd naar bed !! fijne Aaf iedereen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |