Ik hoopte met je meequote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
Jammer, ik dacht dat de wagen gestolen was en die man op de grond gesmeten werd, geboeid en dan nog een paar natrappen in z'n buik terwijl hij niets meer kan.
Zo zie ik het dan voor me, en dan met die muziek eronder:quote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
Jammer, ik dacht dat de wagen gestolen was en die man op de grond gesmeten werd, geboeid en dan nog een paar natrappen in z'n buik terwijl hij niets meer kan.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef tralalala het volgende:
Dat wordt een tweet richting Koos, kut SBS6
Wat wil je ook als je met 4000 euro het schip in ben gegaanquote:
Beetje te veel rosequote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Die kleding van die vrouw trouwens![]()
Dacht ik ook al aan Harrie hoever ben je met je boemquote:
DE BOEM IS AL AFGEGAANquote:Op zondag 6 februari 2011 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan Harrie hoever ben je met je boem
Ik moest eigenlijk het rode draadje aan het gele draadje vastmaken maar ik maakte het rode draadje aan het blauwe draadje vast. En toen: boem.quote:
Foutje, moet kunnen baasquote:Op zondag 6 februari 2011 21:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk het rode draadje aan het gele draadje vastmaken maar ik maakte het rode draadje aan het blauwe draadje vast. En toen: boem.
yup.. voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en niet snappen dat ze daardoor een makkelijke prooi zijn voor Loesjequote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef shiftknop het volgende:
Typisch mensen die zonodig een boot MOETEN hebben en niet kunnen betalen.
Ze komt me ook echt bekend voor...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef Weriade het volgende:
Dat mens met roze kleren is toch al eens eerder op tv geweest? Bij x-factor/idols/andere soortgelijke crap dacht ik.
Het beste idee van Nederlandquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef Weriade het volgende:
Dat mens met roze kleren is toch al eens eerder op tv geweest? Bij x-factor/idols/andere soortgelijke crap dacht ik.
hey.. alweer iemand gerecycled? dat had Sjon een tijdje geleden ook alquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef Weriade het volgende:
Geen idee leek mij wel het type daar voorquote:
Relaxed hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Lekker professioneel, een hond op kantoor.
Wat zal het daar lekker ruiken als het geregend heeftquote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
quote:Boekje: Titi's kookboekje
De Internationale vegetarische keuken.
Zuidelijke avonturen voor de smulpaap! Recepten zonder vlees en vis. Het culinaire reisboekje van Titi!
Een leuk boekje van Titi Bouman, waarin ze vegetarische recepten beschrijft uit verschillende werelddelen. De recepten worden geflankeerd met wetenswaardigheden over de gerechten uit de diverse windstreken.
In een villa van Club Vilalmarquote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar ze gaan dus nu eigenlijk een gratis vakantie in Spanje krijgen?
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bewijs: Vegetarisch eten is ongezond.
ach, als je er normaal geen klanten ofzo hoeft te ontvangen is er weinig mis meequote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Gezellig het huisnummer zoekenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan villaspanjehuren.nl
quote:In onze buurt zijn veel hangjongeren en kinderen met overgewicht.
Beide groepen kunnen terecht op onze grote zeilboot.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:41 schreef Maraca het volgende:
Wtf is dit nu weer..
http://www.hetbestebuurtplan.nl/buurt?waxtrapp=pfhydEsHzGCREMQjB
[..]
quote:Ambassadeur:
Jeroen Wertwijn en Titi Bouman
Beste buurtbewoners,
Gratis er op uit met de boot Amistad ! Zou het niet leuk zijn om vanaf 15 april tot september een gezamelijke buurt - boot te hebben? Waarmee dagtochten gehouden worden.Jong en ouder, de rust , gezelligheid op het water en tijd om elkaar leren te kennen. Wat zou u er van vinden tochten te maken waarop u geheel gratis mee kunt varen naar het Nieuwe Meer of het Amstel, kortom rondom Amsterdam. Jongeren leren om te gaan met watersport.
In vacantie tijd en in het week-end zullen de tochten gehouden worden.Per keer kunnen 10 personen mee.
Wij begeleiden dit project maar wel met vakbekwame mensen om ons heen en uit de buurt.
Onze doelgroep is jongeren, ouderen en alleenstaanden, uit de buurt.
Misschien brengt dit ons bij elkaar voor meer begrip en respect.
Wij moeten daarvoor opdrachten vervullen van de NCRV. Help ons mee! Dit wordt uitgezonden op tv ! Hopelijk doen jullie allemaal gezellig mee !
De opdrachten zijn:
- een liedje schrijven over de buurt en met zoveel mogelijk buurtbewoners zingen.
- Een bekende Nederlander aan ons koppelen
- Een record poging bedenken. Wij willen graag dat iedereen uit de buurt, zich op de Henriette Ronner plein verzameld (datum krijgt u nog te horen), met een touw met een zeemansknoop erin.
- Zoveel mogelijk stemmen krijgen voor ons idee door te gaan naar www.hetbesteidee.nl, en dan te klikken op reilen en zeilen)
We kunnen een prijs winnen van ¤25.000,- die we moeten uitgeven aan ons idee, een soort waterkamp op te richten. De Amistad, een boot van 10 meter lang, en de kajuit van 7 meter lang,hebben we al. Maar we hopen op meerdere boten, zoals kanos en surfplanken en
Laten we het gezellig maken, vooral voor de mensen die niet op vacantie gaan kunnen omdat daar geen geld voor is of door ziekte, en die zich nu toch even kunnen ontspannen.
We hebben nog veel meer ideeen zoals een overnachting met tentjes, kampvuur en BBQ in het Amsterdamse Bos bij het Nieuwe Meer.
Mail of bel ons om mee te doen ! U wilt toch ook winnen?
Hopelijk tot spoedig !
Jeroen Wertwijn
Titi Bouman
H.Ronnerstraat 13 hs
Tel: 020-7588708
4000 aanbetaald toch de rest nog niet of welquote:Op zondag 6 februari 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben dus toch een boot gekocht.
Dit is van 2008quote:Op zondag 6 februari 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben dus toch een boot gekocht.
quote:Door Jeroen Wertwijn en Titi Bouman op 13 augustus 2008 om 10:44 uur.
Mag ik dan meedoen ik ga wel in de kofferbak zittenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Als ik 25,7 mil. zou winnen, zou ik een eigen undercover programma starten
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef tralalala het volgende:
Oh, NWETZ komt niet...
Straks wel even het einde van Je zal het maar hebben kijken?
Jep en Maraca krijgt ook een functiequote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mag ik dan meedoen ik ga wel in de kofferbak zitten
Ik ben goed in het painten van bedrijfslogo'squote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Als ik 25,7 mil. zou winnen, zou ik een eigen undercover programma starten
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep en Maraca krijgt ook een functie
Ben ik dan zo'n collega?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maraca gaat zich voor doen als iemand van 12 en dan met oude mensen chatten en dan gaan wij ze confronterenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bedrijfsjasquote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef WcPot het volgende:
Piet heeft bijna de zelfde type jas alleen een blauwe sjon heeft een zwarte
Ik moet dan steeds denken aan Chris Hansenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maraca gaat zich voor doen als iemand van 12 en dan met oude mensen chatten en dan gaan wij ze confronteren
Deze jongens komen veel meer buitenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef shiftknop het volgende:
Ze zien er wel goed gekleed uit in vergelijking met fokkers.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:53 schreef tralalala het volgende:
Hij lijkt op Alberto, zie z'n gezicht bewegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |